Bullshit. Of je moet als vrouw met heel weinig genoegen nemen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:50 schreef JedimindhaX het volgende:
Als hetero vrouw is het enige wat je moet doen een beetje normaal eruit zien en je benen spreiden.Vrouwen die claimen dat het moeilijk is om aan de man te komen moeten gewoon geslagen worden. Met zwepen.
Het is wel duidelijk wie initiatief moet noemen, dat zijn de mannen. Zelf gaat het ook niet fantastisch in de liefde. Denk dat ik maar eens mee ga posten hier... Voel me laatste week een beetje kansloos...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die écht afknappen op iemand die biseksueel is. Kunnen ze niet mee omgaan.
Als je op zoek bent naar iemand die zoekt naar et zelfde geslacht moet je naar het achterommetje gaan in de stad.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:49 schreef Tamashii het volgende:
Ik begrijp werkelijk waar niks van die post, mylifeisgrey.
En het lijkt me onzinnig om hier te vertellen wie het moeilijker heeft dan wie, want daar gaat dit topic volgens mij niet om. Mijn post was ook bedoeld als grapje, hoewel ik het wel waar vind wat er staat, maar ik ben dan ook geen man. Ik ben een keer afgewezen als meisje en daarna heb ik altijd mannen naar mij laten komen, helaas werkt dat met vrouwen niet zo.
mag ik wat vragen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:49 schreef Tamashii het volgende:
Ik begrijp werkelijk waar niks van die post, mylifeisgrey.
En het lijkt me onzinnig om hier te vertellen wie het moeilijker heeft dan wie, want daar gaat dit topic volgens mij niet om. Mijn post was ook bedoeld als grapje, hoewel ik het wel waar vind wat er staat, maar ik ben dan ook geen man. Ik ben een keer afgewezen als meisje en daarna heb ik altijd mannen naar mij laten komen, helaas werkt dat met vrouwen niet zo.
Inderdaad, en als man ben je ook nog eens minder afhankelijk van een goed uiterlijk. Kan je compenseren met zelfvertrouwen en humor in het uitgaansleven.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:52 schreef Mpj het volgende:
[..]
Als man zijnde ook wel. Er zijn zoveel (vieze) vrouwen die initiatief tonen.![]()
Ik heb dat wel enigszins, geloof ik. Bij bi-meisjes krijg ik altijd een soort van onzeker jaloers gevoel ofzoquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die écht afknappen op iemand die biseksueel is. Kunnen ze niet mee omgaan.
Haha, wat is het achterommetje? Een cafe ofzo?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als je op zoek bent naar iemand die zoekt naar et zelfde geslacht moet je naar het achterommetje gaan in de stad.
Zoe dat je uit den haag komt, maak ken je niet zo te zien
Ja, en dat is precies het punt. Ik ben geen seksobject/sekslustding, ik kan er heel slecht tegen als daar zo tegen aan word gekeken en vaak is dat met jongens nogal het geval en met meisjes veel minder.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:50 schreef JedimindhaX het volgende:
Als hetero vrouw is het enige wat je moet doen een beetje normaal eruit zien en je benen spreiden.Vrouwen die claimen dat het moeilijk is om aan de man te komen moeten gewoon geslagen worden. Met zwepen.
Ik heb t nu niet over relaties he. Maar dan nog; ook een relatie is als vrouw makkelijker te krijgen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bullshit. Of je moet als vrouw met heel weinig genoegen nemen.
En ik schijn er dus op te vallen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hangt er maar net vanaf wat je in een man zoekt. Als jij niks kan met een onzekere man die als grootste hobby gamen heeft, dan vind je echt niet zo snel iemand. Is dat wel je doelgroep, dan zal het niet zo moeilijk moeten zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:59 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ik heb t nu niet over relaties he. Maar dan nog; ook een relatie is als vrouw makkelijker te krijgen.
Stukken minder. Valt niet te vergelijken, denk ik.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:52 schreef Mpj het volgende:
[..]
Als man zijnde ook wel. Er zijn zoveel (vieze) vrouwen die initiatief tonen.![]()
wacht ik zal nog even wat aanvullen weer eens een nieuw voorbeeld.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
mag ik wat vragen?
komen er veel jongens op je af? zoveel jongens dat je het vervelend vind?
dat idee heb ik altijd bij meisjes. dat ik daarom beter meisjes met rust moet laten(voor alles. bij voorkeur vraag ik dan wat aan een jongen. meisjes zijn eng)
Lunchroomquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Haha, wat is het achterommetje? Een cafe ofzo?
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
dus ik roep zo :"hey meisje, hey meisje" . geen reactie
"hey meisje die niet reageert, je strooit geld".
geen reactie.
ik :"kijk dan om, wat doe je nou?"
geen reactie.
Ik moest echt lachen toen ik het las.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]![]()
Waarom roep je niet, zoals de meeste mensen zouden doen: Meisje je laat geld vallen!
ik zei toch.: "je strooit geld".quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]![]()
Waarom roep je niet, zoals de meeste mensen zouden doen: Meisje je laat geld vallen!
Hmm. Lastig. Denk toch echt dat t gewoon ongeacht wat voor iemand je zoekt voor een vrouw wel makkelijker is iemand te vinden. Al is het alleen maar omdat meer mannen zich aanbieden, dan dat vrouwen dat bij 'ons' doen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hangt er maar net vanaf wat je in een man zoekt. Als jij niks kan met een onzekere man die als grootste hobby gamen heeft, dan vind je echt niet zo snel iemand. Is dat wel je doelgroep, dan zal het niet zo moeilijk moeten zijn.
Je laat geld vallen klinkt in ieder geval een stuk beter dan je strooit geld.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik zei toch.: "je strooit geld".
en dat is gewoon wat ik zei. ik heb geen natuurlijk gevoel hoe je met meisjes moet omgaan
Mja, het is een beetje de vibe die je om je heen hebt. Aangesproken worden met chickie ofzoiets, vind ik al om te huilen. Meisje kan wel, maar niet op zo'n grote-bek-toon.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
en dat is gewoon wat ik zei. ik heb geen natuurlijk gevoel hoe je met meisjes moet omgaan
Ja maar, strooien?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja weet ik veel.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Je laat geld vallen klinkt in ieder geval een stuk beter dan je strooit geld.
Ja. Daarom zijn vrouwen moeilijker te versieren dan jongens.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, en dat is precies het punt. Ik ben geen seksobject/sekslustding, ik kan er heel slecht tegen als daar zo tegen aan word gekeken en vaak is dat met jongens nogal het geval en met meisjes veel minder.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja weet ik veel.
het is mijn woordkeus.
en toen voelde ik me kut, en ik wist dat ik me dan altijd kut zou gaan voelen als ik het zou oppakken en het daarbij zou laten.
dus toen pakte ik het op, en ging ik achter haar aan rennen (echt nog veel creepyer)
en toen stopte ik haar, en toen was het nog veel creepyer.
en dan meteen zeggen natuurlijk of ze het terug wilt. en dat wilde ze. en toen ging ik meteen snel weer weg. helemaal ongemakkelijk en zenuwachtig zijn dat soort momenten
klinkt als Fear Factorquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
dan Allebei opgelucht zijn, dat de spanning weg is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |