Foto's zeggen niks.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Op de foto die ik laatst zag, zag twee hele grote bewijsstukken dat ze een meisje is.
lolquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:30 schreef Tamashii het volgende:
Versieren is pas moeilijk als je niet het tegenovergestelde geslacht wilt!
Waarom is dat moeilijker?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:30 schreef Tamashii het volgende:
Misschien bij mannen. Voor vrouwen gaat dat imo niet op.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:30 schreef Tamashii het volgende:
Neuh ben ik het niet mee eens. Hoezo denk je dat?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:32 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Misschien bij mannen. Voor vrouwen gaat dat imo niet op.
Ik heb me laten vertellen dat het makkelijker is. Dat homo's minder kieskeurig zijn, of zo.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:30 schreef Tamashii het volgende:
Gaybars?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:32 schreef Tamashii het volgende:
Omdat je toch wel merkt dat het makkelijker is om iemand te zoeken van het tegenovergestelde geslacht, daar heb je eerder een klik mee en is er geen verwarring over wie wat wilt, maar bij het zelfde geslacht moet je echt direct duidelijk zijn, waardoor er kans is dat je ze afschrikt, of het later vertellen waardoor de kans ook groot is dat je ze afschrikt.
Aan de ene kant kan ik het me niet voorstellen, maar aan de andere kant, Tijn heeft wel allerlei dingen met een jongen gedaan en met een meisje is dat voor hem een stuk moeilijker.. om te bereiken zeg maar..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat het makkelijker is. Dat homo's minder kieskeurig zijn, of zo.![]()
En ja het was een homo die dat zei.
het is ook best makkelijker (voor jongens dan, uit eigen ervaring weet ik dat.)quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat het makkelijker is. Dat homo's minder kieskeurig zijn, of zo.![]()
En ja het was een homo die dat zei.
Omdat niemand t vervelend vindt wanneer 2 vrouwen elkaar in het openbaar zoenen (iig haast niemand), en dat bij mannen iets anders ligt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neuh ben ik het niet mee eens. Hoezo denk je dat?
Jij hebt toch eerder een klik met vrouwen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:32 schreef Tamashii het volgende:
Omdat je toch wel merkt dat het makkelijker is om iemand te zoeken van het tegenovergestelde geslacht, daar heb je eerder een klik mee en is er geen verwarring over wie wat wilt, maar bij het zelfde geslacht moet je echt direct duidelijk zijn, waardoor er kans is dat je ze afschrikt, of het later vertellen waardoor de kans ook groot is dat je ze afschrikt.
quote voor m....f.....-truth!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:41 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Omdat niemand t vervelend vindt wanneer 2 vrouwen elkaar in het openbaar zoenen (iig haast niemand), en dat bij mannen iets anders ligt.
Wat ik bedoel te zeggen is dat het voor vrouwen veel breder geaccepteerd is iets met een andere vrouw te doen, dan voor een man om iets met een andere man te doen. Tegenwoordig is het haast lastig om een meisje te vinden dat niet ofwel al iets met een meisje gedaan heeft ofwel er open voor staat iets met een meisje te doen. Volgens die logica is de kans iemand te versieren ook grotermisschien niet zo groot als bij heteroseksuelen, maar voila, overdrijven is ook een kunst. Durf te wedden dat de gemiddelde bezoeker van dit topic t moeilijker heeft dan jij, tamashii
Dan nog durf ik te wedden dat versieren voor lesbische vrouwen over t algemeen makkelijker is dan voor heteroseksuele mannenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:44 schreef Tamashii het volgende:
Nee, maar dat is toch niet belangrijk JedimindhaX? Het is wellicht geaccepteerd in de omgeving, maar nog niet bij meisjes zelf... Als jij op een meisje afstapt, denkt ze niet snel dat je haar leuk vind als meisjezijnde, maar gewoon vriendschap wilt. Dat bedoel ik... En het gebeurt heel vaak dat het daarna gewoon niet verder gaat dan dat..
Dat is wel erg overdreven.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:48 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Dan nog durf ik te wedden dat versieren voor lesbische vrouwen over t algemeen makkelijker is dan voor heteroseksuele mannenmeen ik echt
Maar we kunnen het allebei nooit zeker weten natuurlijkjij bent geen hetero man en ik geen lesbi vrouw
Precies het punt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:49 schreef Tamashii het volgende:
Ik begrijp werkelijk waar niks van die post, mylifeisgrey.
En het lijkt me onzinnig om hier te vertellen wie het moeilijker heeft dan wie, want daar gaat dit topic volgens mij niet om. Mijn post was ook bedoeld als grapje, hoewel ik het wel waar vind wat er staat, maar ik ben dan ook geen man. Ik ben een keer afgewezen als meisje en daarna heb ik altijd mannen naar mij laten komen, helaas werkt dat met vrouwen niet zo.
Er zijn ook mensen die écht afknappen op iemand die biseksueel is. Kunnen ze niet mee omgaan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:49 schreef debeterebob het volgende:
Een lekker biwijf zijn is echt het beste hoor
Als man zijnde ook wel. Er zijn zoveel (vieze) vrouwen die initiatief tonen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:50 schreef JedimindhaX het volgende:
Als hetero vrouw is het enige wat je moet doen een beetje normaal eruit zien en je benen spreiden.Vrouwen die claimen dat het moeilijk is om aan de man te komen moeten gewoon geslagen worden. Met zwepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |