Hey, hoe was jouw date?quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Hee![]()
Overigens, die hee is voor iedereen in dit topic, ik wil niemand het gevoel geven dat ik ze achterstel
quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Hee![]()
Overigens, die hee is voor iedereen in dit topic, ik wil niemand het gevoel geven dat ik ze achterstel
Iemand met hele grote pupillen voelt zich erg goed.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:01 schreef Soit het volgende:
Leg eens uit: hoe kan je aan iemand z'n ogen (pupillen) zien hoe die persoon zich voelt?
Iemand met kleine pupillen en rode ogen is knetter stoned.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:01 schreef Soit het volgende:
Leg eens uit: hoe kan je aan iemand z'n ogen (pupillen) zien hoe die persoon zich voelt?
Of er is mdma in het spel, maar dan voel je je meestal ook wel goed.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Iemand met hele grote pupillen voelt zich erg goed.
Daar had ik het dan ook over.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Of er is mdma in het spel, maar dan voel je je meestal ook wel goed.
Nee dat ben ik.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zeg me dat dat je 14jarige broertje is
quote:
Jullie verdienen een hoop hartjesquote:
Vannacht is er ook al een paar keer naar gevraagd las ik net. Ik wilde het uit het topic houden, maar ik weet zeker dat zo lang ik geen kort antwoord geef iedereen het blijft vragen.quote:
Heb jij met iemand gepraat ofzo?quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Hee![]()
Nee, ik gebruik altijd dequote:Op zaterdag 3 december 2011 11:13 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Heb jij met iemand gepraat ofzo?
Goed bezigquote:Op zaterdag 3 december 2011 11:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Jullie verdienen een hoop hartjes
[..]
Vannacht is er ook al een paar keer naar gevraagd las ik net. Ik wilde het uit het topic houden, maar ik weet zeker dat zo lang ik geen kort antwoord geef iedereen het blijft vragen.
Het was leuk! Ze is een gezellig, lief meisje en ik voelde me al snel op mijn gemak. We hebben veel gepraat en gewoon een hele gezellige middag gehad.Wat mij betreft is zoiets wel voor herhaling vatbaar
Haha, doelde op je comment: 'wil niemand het gevoel geven dat ik ze achterstel.' Grappig dat je daar de ochtend nadat ik er met iemand in dit topic over gepraat heb per DM over begintquote:Op zaterdag 3 december 2011 11:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik altijd de-emoticon voor Myraela en gewoonfaye
Ben een echte heer
Nee, eigenlijk niet, dat is puur toevalquote:Op zaterdag 3 december 2011 11:19 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Haha, doelde op je comment: 'wil niemand het gevoel geven dat ik ze achterstel.' Grappig dat je daar de ochtend nadat ik er met iemand in dit topic over gepraat heb per DM over begint
quote:
Mooi zoquote:Vannacht is er ook al een paar keer naar gevraagd las ik net. Ik wilde het uit het topic houden, maar ik weet zeker dat zo lang ik geen kort antwoord geef iedereen het blijft vragen.
Het was leuk! Ze is een gezellig, lief meisje en ik voelde me al snel op mijn gemak. We hebben veel gepraat en gewoon een hele gezellige middag gehad.Wat mij betreft is zoiets wel voor herhaling vatbaar
quote:Op zaterdag 3 december 2011 08:38 schreef stefanhaan het volgende:
Pics van mijn gitaar.
met jengelstengelDie deo heb ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens:![]()
![]()
![]()
![]()
Wauw benzin had je een date? Zwaar goed bezig kerel, en dat meen ikquote:Op zaterdag 3 december 2011 11:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Jullie verdienen een hoop hartjes
[..]
Vannacht is er ook al een paar keer naar gevraagd las ik net. Ik wilde het uit het topic houden, maar ik weet zeker dat zo lang ik geen kort antwoord geef iedereen het blijft vragen.
Goedemiddag, en meteen: werk ze!quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb weer allemaal leuk gepraat gemist. Jammer. Maar slapen was wel weer eens nodig.
Nu werken in de regen.![]()
Goed het nieuws over Keyos en Benzin te lezen. Goed bezig heren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |