Ach rookt zij ook?quote:Op zaterdag 3 december 2011 08:41 schreef Keyos het volgende:
Ik heb overigens hierbij besloten op zeer korte termijn te gaan stoppen met roken, had mijzelf beloofd te gaan stoppen als het zou gaan lukken met die meid, dus als de kogel door de kerk is ga ik een poging wagen ^^.
De vervolgdate komt er 100% zeker ! Ik zie aan alles gewoon dat dit eigenlijk al gehosseld is, alleen dat we gewoon een wat langzamer tempo hanteren omdat we beide vrij lastig in elkaar steken omtrent dit onderwerp.quote:Op zaterdag 3 december 2011 08:43 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
FeyenoordHaha, nee, geintje. Klinkt wel erg leuk zo, met zijn allen in de rij haha.
Wat betreft dat meisje, doet me een beetje denken aan de eerste date van Heath en mij, we zaten gisteren echt met zijn allen te hopen dat het helemaal goed zou gaan daar. Zelfs een heel systeem met armbandjes bedacht om te kijken om wat het de meid in kwestie te doen was: Keyos of de wentelteefjes, haha.
Ja Mystik, ik zit weer over die armbandjes te mekkeren
Ben blij dat je het naar je zin hebt gehad, komt er wel een vervolgdate? Keyos koninghosselaar!
Goeiemorgen stefanhaan, die gitaar ziet er goed uit zeg, mooie kleur!
Je date is dus goed gegaan?quote:Op zaterdag 3 december 2011 08:47 schreef Keyos het volgende:
[..]
De vervolgdate komt er 100% zeker ! Ik zie aan alles gewoon dat dit eigenlijk al gehosseld is, alleen dat we gewoon een wat langzamer tempo hanteren omdat we beide vrij lastig in elkaar steken omtrent dit onderwerp.
Maar ik ben dus even weg, snel in de regen naar de Primera fietsen, is die pa van mijn weer weg met de auto nu -_-.
Ze rookt niet ^^, ding is dat ik het eigenlijk gewoon zonde van mijn geld vind en ook de gezondheid, en dat alleen voor stressafreageermiddel. Mooie aanleiding dit om de stekker uit het roken te trekken. Ben ook alleen psychologisch verslaafd eraan, niet lichaamlijk afhankelijk.quote:Op zaterdag 3 december 2011 08:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ach rookt zij ook?
anders als jij niet wil stoppen moet je haar laten beginnen
quote:Op zaterdag 3 december 2011 09:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mogguh, moet jij niet je nieuwe gitaar uit proberen nu?
niet genoeg water gedronken gisteravond dan.quote:
Schijnbaar. Maar ik overleef het wel, zo even boodschappen doen en ontbijten, dan trek ik het wel weerquote:Op zaterdag 3 december 2011 09:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
niet genoeg water gedronken gisteravond dan.
Lol, begreep er ook al geen reet van. Heb je wel gegroet vanmorgen, haha.quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:06 schreef ElDinosaur het volgende:
Mogge!
Gaarheid... Op naar de meubelboulevard. :|
Edit: the fuck is er vannacht allemaal gepost..
Dank u. Zoals je kunt zien voel ik me al aardig thuis.quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:19 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Lol, begreep er ook al geen reet van. Heb je wel gegroet vanmorgen, haha.
Leuk dat je bent blijven hangen, er zijn mensen die zich laten afschrikken door de hoeveelheid slowchat hier. Als je gewoon een beetje meekletst is het goed te doen, haha!quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dank u. Zoals je kunt zien voel ik me al aardig thuis.
Heequote:
Wat een hoop hartjes Benzin.quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Hee![]()
Overigens, die hee is voor iedereen in dit topic, ik wil niemand het gevoel geven dat ik ze achterstel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |