abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105125913
Vriendjes, ik ga toch echt naar bed nu.

Welterusten!
  zaterdag 3 december 2011 @ 04:39:29 #182
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105125914
quote:
15s.gif Op zaterdag 3 december 2011 04:36 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik ben geen oude fiets en ik leer ook geen dingen. Als ik gvd ooit weer ga neuken, dan moet die vent het verdomme ook kunnen ook een geen TOET zeggen als ie in mijn tieten kneedt :')
waarom deed hij dat?
is dat omdat hij doorging met egoistisch in zichzelf gekeerd gedrag en alleen aan zichzelf dacht en jou wilde vernederen zeg maar?
of is het omdat hij dacht dat het echt even grappig was voor jou ook?
ik snap nooit zo goed hoe ik deze dingen moet lezen
pi_105125915
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 04:39 schreef Mystikvm het volgende:

Welterusten!
Sterkte morgenochtend. :D
pi_105125917
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 04:39 schreef Mystikvm het volgende:

Welterusten!
Ik ook. Slaaplekker allemaal TOETTOET :*
pi_105125918
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 december 2011 04:39 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Jij wint de loserprijs van de avond w/
Omdat ik op vakantie naar een stripclub ga? mkay, mij best :P
pi_105125923
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 04:39 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

waarom deed hij dat?
is dat omdat hij doorging met egoistisch in zichzelf gekeerd gedrag en alleen aan zichzelf dacht en jou wilde vernederen zeg maar?
of is het omdat hij dacht dat het echt even grappig was voor jou ook?
ik snap nooit zo goed hoe ik deze dingen moet lezen
Ach, in de juiste setting zal het vast wel eens grappig kunnen zijn. Over het algemeen komt het niet echt geweldig over als je dat soort dingen doet. :P

Tijd om te slapen :W
  zaterdag 3 december 2011 @ 04:43:29 #187
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105125926
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 04:42 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ach, in de juiste setting zal het vast wel eens grappig kunnen zijn. Over het algemeen komt het niet echt geweldig over als je dat soort dingen doet. :P

Tijd om te slapen :W
dus het is bedoelt als die 2de. maar meestal faalt het.
oke dank
  zaterdag 3 december 2011 @ 05:30:31 #188
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105125986
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 04:12 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Zie niet alles als een 'pick up' mogelijkheid. Als ik het me goed herinner zijn de basisoefeningen dat je gewoon moet praten met meisjes/vrouwen. Begin daar eerst eens mee en ga daarna je kunsten vertonen met allerlei trucjes. ;)
oh hey, ik had dit nog niet gezien.

ja nee de letterlijke truukjes en kunstjes werken niet. ik kan wel weer de quotes vinden als ik google op paaseitruuk, maar dat laat ik maar.

ja de pua werkt wel, ik heb me er even mee bezig gehouden.
kort samengevat wat ik net tegen kwam toen ik toch even op paaseitruuk googelde:
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 21:19 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

maar volgens de pua is er een truk he. en misschien dat mensen zonder vrienden met toeval al die truk doen, en dan zo uit isolement raken.

want als je dan ergens geraakt, en meteen op mensen afstapt die je niet kent. maar dan wel even erbij staat.
en dan weg van ze gaat naar andere mensen, denken sommige van die andere mensen dat dat misschien jou vrienden waren.

of naja ze denken er niet over na ofzo, maar het is hun gevoel.....

zo kan je ook 2 sets afwisselen elke keer, en elke keer zo om en om zo een set gebruiken als social proof voor de andere set, en dan zo elke keer een stap hoger komen op de sociale ladder.

en ook kan je bijv. op 2 mensen afstappen die onbekenden van elkaar zijn, en dan iets zeggen dat persoon A, maar ook persoon B (Van die set) doet vermoeden dat je de ander van die set dan al kent.

bijv op 2 mensen afstappen die elkaar niet kennen, of nog niet zo lang.
en dan zeggen tegen allebei een beetje: pas op hoor kerel, deze man drinkt vaak bier.

dan denkt "kerel" dat je misschien "man" kent, omdat je zegt dat hij(man) veel bier drinkt en dat je man dus al kent en dat je hem(kerel) daar dan over informeert.
en "man" denkt dat je misschien "kerel" kent, omdat je tegen kerel zegt alsof het je vriend is van "pasop voor hem"
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 21:51 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja maar daarom had ik ook 3 avonden oefening nodig he.

het is best simpel opzich.
het is allemaal de approach
en dan een ftc of wat anders , en bodyrock.
en social proof, en hun persoonlijke ruimte niet meteen invaden behalve om even hun aandacht te krijgen, en dan terugleunen

dan kan je er iig aanwezig zijn en met iets bezig zijn en attractie om je heen opbouwen, en vrouwen noemen het "Zelfverzekerheid" .

op iemand aflopen, en meteen blijven inleunen, en kruipgedrag vertonen, en hun persoonlijke ruimte invaden(niet terugleunen), en geen bodyrock en ftc, dan krijg je boze blikken en vinden ze je een creep. of ze denken er eigenlijk nieteens over na.

er is ook girlcoding enzo, ik heb het alleen nog niet zelf opgemerkt behalve dat meisjes groepsgedrag vertoonden toen 1 iets ging doen en allemaal hetzelfde gingen doen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 21:42 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

je had toch ook pua gelezen? je moet het iets indirecter doen.
ik zie het zelf een beetje als hun een makkelijke kans geven om je af te wijzen zonder boze blikken enzo...

ik ben er iets van 3 keer een avond in de praktijk mee bezig geweest, en nu kan ik ze benaderen.

als je naar ze toeloopt, recht voor ze gaat staan en dan op die manier "er al bent" en ze dan aantikt, krijg je boze blikken(behalve als ze je al echt leuk vond, of voorheen dingen gebeurd)

als ze je ziet aankomen, wat je dan moet doen is net doen of je langsloopt, en elk moment weer weg kan lopen(niet dezelfde weg terug bij voorkeur)

als ze je niet ziet aankomen, moet het lijken of je veel social proof hebt in de buurt, en dat het haar dan even is ontgaan. dus niet in je 1tje op haar achterkant aflopen, en dan gaan tikken en heel wanhopig kijken en angstig zijn voor haar reactie
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 22:11 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

oke, leuk idee. ik denk alleen zelf dat ik nog niet zover ben gekomen dat ik dat kan maken.

er zijn ook pua truuks dat je minstens 1 keer een stilte moet laten vallen, omdat je anders altijd moeite moet doen om het gesprek op gang te houden
en om de meid niet de indruk te geven dat alles te soepel gaat. zitten ook nog wat andere dingen bij dat ze het zelf weer moet gaan initieren(dat ze je zelf heeft overwonnen ipv dat ze bij voorbaat al goed genoeg voor je was omdat ze een kut en borsten heeft).

Versieren op latere leeftijd #28
ik had hier approach voor richard beschreven bijvoorbeeld

als je op die manier op vrouwen afloopt, heb je misschien al de goede lichaamshouding.

en dan ftc(false time constraint zit erin), en bodyrock, en haar een kans geven.

als je theorie weet, kan je dit soort plannen gaan bedenken.

en als je dan in cafe staat , kan je een plan van aanpak zoals dat elke keer gaan bedenken, en dan het plan als missie gaan uitvoeren, totdat er iets onverwachts gebeurd, en dan snel weer aborten en weggaan.

na de approach komt de taktiek om een goede positie te krijgen(leunen tegen bar, zitten op stoel. niet ongemakkelijk erbij blijven staan op een ongemakkelijke plek), en dichter in haar persoonlijke bubble te komen...

en dan verschillen taktieken (Voor welke meid je wilt hebben). bijv negs eventueel, en dhvs altijd

en belonen. en iets begin van kino
en isolaten

en dan model van gesprek op gang houden in comfortzone, en rapport maken, en allemaal andere dingen
nogmaals die truuks die dan gedaan moeten worden zijn geen onzin!!!!

voorbeeld van 'een' plan wat on the fly bedacht moet worden:
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2011 16:51 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

oke bijvoorbeeld:
jij gaat misschien poolen met keep_walking.
ga dan als je langs de tafel met meisjes loopt, gebruik dan een aanleiding om iets tegen ze te zeggen.

als bijvoorbeeld een meisje in de weg komt staan als je langsloopt, zeg je :"hey ik wilde er even langslopen" (ftc)
en dan iets bedachts, bijvoorbeeld : "heb je wel genoeg krijt op je keu gedaan?"

dan blijf je doen(niet overmatig) alsof je verder wil lopen en het gewoon eventjes een vriendelijke opmerking was aan onbekenden in het voorbijgaan

als ze bitch doet, gaat je niet huilen maar zeg je gewoon "Tsjah" en loop je verder

als ze wel reageert op een positieve manier, of ze geeft lacht en laat je dat soort dingen een beetje merken, voila je bent bijna "in gesprek".

laat dan merken dat je door haar antwoord overweegt wat langer er bij te blijven staan.

let dan op lichaamshouding, dat je beetje tegen een andere tafel gaat leunen ipv voorovergeleund recht tegenover haar gaan staan.

je bent gewoon in een casual gesprek dan, en die meid denkt :"misschien is het een leuke jongen"
ik heb 'de waarheid' opzich allemaal al eens gepost........ ben alleen niet veel verder omdat de depressie me binnen hield, en gewoon de luiheid
het is een goed plan.

en vrouwen snappen het niet :
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2011 16:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

WTF _O-

PUA is dus echt wel troep als dit het beste is wat je kan bedenken.
daar luister ik niet meer naar, want:
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2011 17:01 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

wtf! zeg jij dan maar wat rich moet doen!

dat van die keu en krijt is inderdaad nogal slecht, maar ik ben ook niet erg vindingrijk om wat te bedenken he!

ik denk dat het 80% kans is dat ze gewoon openen, als rich ze reputatie in die club al niet te slecht is, en als ze open staan om even een praatje te maken met een nieuw iemand.

het is niet dat magisch met dat plan iedereen reageert.
zeg jij maar hoe het moet dan! en niet met dingen aankomen als "praat met ze" want dat lukt rich niet, wat ik beschreef was nou juist hoe je kan beginnen met praten.
en hangt eraf van hoe ze reageren loop je weg(zonder reputatieverlies), of kom je in gesprek

dat is wat "leuke jongens" doen, die merken leuke dingen op ook tegen vreemde, en zijn niet bang voor ze.
en als de meisjes niet willen of geintereseerd zijn, dan gaat de "leuke tegen iedereen vriendelijk en spontane jongen" die rich tot dan toe lijkt weg uit hun leven. (voorzover hij in hun leven was met die opmerking, en even langslopen)

allemaal fase a1, dan daarna zijn er nog 8 andere fases te gaan tot de relatie, waarin C steeds terugkeert. (volgens 9m)

[ Bericht 5% gewijzigd door mylifeisgrey op 03-12-2011 06:55:04 ]
  zaterdag 3 december 2011 @ 06:59:53 #189
313986 MaanSelene
To the moon and back again
pi_105126060
Goedemorgen mensen!

Ik ben heel vroeg vandaag, lees net dat Keyos iets heeft laten weten. Wat ontzettend, ongelofelijk leuk voor hem! Echt helemaal goed! :D

Hoe is het met iedereen deze morgen?

P.S. ElDinosaur en LostinSpace, had jullie nog niet eerder gezien. Welkom! :)

[ Bericht 12% gewijzigd door MaanSelene op 03-12-2011 08:12:40 ]
Neem de eerste trede met vertrouwen, je hoeft niet de hele trap te zien.
Butterflies are free.....
  zaterdag 3 december 2011 @ 08:27:02 #190
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105126270
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2011 06:59 schreef MaanSelene het volgende:
Goedemorgen mensen!

Ik ben heel vroeg vandaag, lees net dat Keyos iets heeft laten weten. Wat ontzettend, ongelofelijk leuk voor hem! Echt helemaal goed! :D

Morgen :)

Heerlijk wakker worden na zo een dag als gisteren ^^ , moet zo nog wel even doorslapen, anders doe ik het vandaag met 5 uur slaap over 48 uur. Moet ik potveredomme nog naar de Primera om voetbaltickets te halen omdat ik te laat was ze online te bestellen -_-.

Maar we gaan zeer binnenkort wat drinken, dit kan niet meer fout gaan , ze was zo blij! (en ik ook!) :)
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_105126289
Goeiemorgen! O+
Anonimity is a bliss
  zaterdag 3 december 2011 @ 08:31:19 #192
313986 MaanSelene
pi_105126291
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 08:27 schreef Keyos het volgende:

[..]

Morgen :)

Heerlijk wakker worden na zo een dag als gisteren ^^ , moet zo nog wel even doorslapen, anders doe ik het vandaag met 5 uur slaap over 48 uur. Moet ik potveredomme nog naar de Primera om voetbaltickets te halen omdat ik te laat was ze online te bestellen -_-.

Maar we gaan zeer binnenkort wat drinken, dit kan niet meer fout gaan , ze was zo blij! (en ik ook!) :)
Oh geweldig, gefeliciteerd! Zie je nou wel, alles komt goed! O+

Voetbaltickets nooit een slecht idee natuurlijk.
  zaterdag 3 december 2011 @ 08:31:40 #193
313986 MaanSelene
pi_105126294
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2011 08:30 schreef gewoonfaye het volgende:
Goeiemorgen! O+
Had je berichtje nog niet gezien: goeiemorgen!
  zaterdag 3 december 2011 @ 08:34:16 #194
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105126306
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2011 08:31 schreef MaanSelene het volgende:

[..]

Oh geweldig, gefeliciteerd! Zie je nou wel, alles komt goed! O+

Voetbaltickets nooit een slecht idee natuurlijk.
Yus, kaartjes voor Utrecht - Feyenoord (in het Feyenoord vak) , heb normaalgesproken voorrang op de kaartverkoop, maar daar heb ik nu even te laat gebruik van gemaakt... De rest gaat nu in de verkoop zegmaar (laagste rang uitkaart) dus dan moet je om 09:00 bij de Primera staan om ze niet mis te lopen , back to the old days toen ik nog geen voorrangkaart had-_-.

Maar het is dat we beide zo onhandig zijn, anders hadden we vast en zeker gezoend , tis nu even één en al gestuntel ^^. . Grappige is, zij heeft wat hulp "what to do" van een bekende van mij (ook nog eens de vriend van haar zusje), en ik heb jullie en nog een andere goede vriend om me de moed in te praten, hoe moeilijk je het soms jezelf kan maken :P.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  zaterdag 3 december 2011 @ 08:35:35 #195
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_105126317
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2011 06:59 schreef MaanSelene het volgende:
Goedemorgen mensen!

EYYYY SWAAAAA,

alles hangt wel lekker ja, beetje naar links en opgerold maar dat trekt later op de dag nog wel bij denk ik.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
  zaterdag 3 december 2011 @ 08:38:02 #196
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_105126329
Pics van mijn gitaar.
met jengelstengel :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 3 december 2011 @ 08:38:39 #197
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105126335
quote:
18s.gif Op zaterdag 3 december 2011 08:38 schreef stefanhaan het volgende:
Pics van mijn gitaar.
met jengelstengel :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duidelijk een metal speler xD
  zaterdag 3 december 2011 @ 08:39:31 #198
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_105126346
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 08:38 schreef Keyos het volgende:

[..]

Duidelijk een metal speler xD
Jeweet :P
  zaterdag 3 december 2011 @ 08:41:11 #199
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105126355
Ik heb overigens hierbij besloten op zeer korte termijn te gaan stoppen met roken, had mijzelf beloofd te gaan stoppen als het zou gaan lukken met die meid, dus als de kogel door de kerk is ga ik een poging wagen ^^.
  zaterdag 3 december 2011 @ 08:43:42 #200
313986 MaanSelene
pi_105126366
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 08:34 schreef Keyos het volgende:

[..]

Yus, kaartjes voor Utrecht - Feyenoord (in het Feyenoord vak) , heb normaalgesproken voorrang op de kaartverkoop, maar daar heb ik nu even te laat gebruik van gemaakt... De rest gaat nu in de verkoop zegmaar (laagste rang uitkaart) dus dan moet je om 09:00 bij de Primera staan om ze niet mis te lopen , back to the old days toen ik nog geen voorrangkaart had-_-.

Maar het is dat we beide zo onhandig zijn, anders hadden we vast en zeker gezoend , tis nu even één en al gestuntel ^^. . Grappige is, zij heeft wat hulp "what to do" van een bekende van mij (ook nog eens de vriend van haar zusje), en ik heb jullie en nog een andere goede vriend om me de moed in te praten, hoe moeilijk je het soms jezelf kan maken :P.
Feyenoord :') Haha, nee, geintje. Klinkt wel erg leuk zo, met zijn allen in de rij haha.

Wat betreft dat meisje, doet me een beetje denken aan de eerste date van Heath en mij, we zaten gisteren echt met zijn allen te hopen dat het helemaal goed zou gaan daar. Zelfs een heel systeem met armbandjes bedacht om te kijken om wat het de meid in kwestie te doen was: Keyos of de wentelteefjes, haha.

Ja Mystik, ik zit weer over die armbandjes te mekkeren :P

Ben blij dat je het naar je zin hebt gehad, komt er wel een vervolgdate? Keyos koninghosselaar! O+

Goeiemorgen stefanhaan, die gitaar ziet er goed uit zeg, mooie kleur!
  zaterdag 3 december 2011 @ 08:43:43 #201
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_105126367
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 08:41 schreef Keyos het volgende:
Ik heb overigens hierbij besloten op zeer korte termijn te gaan stoppen met roken, had mijzelf beloofd te gaan stoppen als het zou gaan lukken met die meid, dus als de kogel door de kerk is ga ik een poging wagen ^^.
Ach rookt zij ook? :P

anders als jij niet wil stoppen moet je haar laten beginnen _O-
  zaterdag 3 december 2011 @ 08:47:26 #202
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105126384
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2011 08:43 schreef MaanSelene het volgende:

[..]

Feyenoord :') Haha, nee, geintje. Klinkt wel erg leuk zo, met zijn allen in de rij haha.

Wat betreft dat meisje, doet me een beetje denken aan de eerste date van Heath en mij, we zaten gisteren echt met zijn allen te hopen dat het helemaal goed zou gaan daar. Zelfs een heel systeem met armbandjes bedacht om te kijken om wat het de meid in kwestie te doen was: Keyos of de wentelteefjes, haha.

Ja Mystik, ik zit weer over die armbandjes te mekkeren :P

Ben blij dat je het naar je zin hebt gehad, komt er wel een vervolgdate? Keyos koninghosselaar! O+

Goeiemorgen stefanhaan, die gitaar ziet er goed uit zeg, mooie kleur!
De vervolgdate komt er 100% zeker ! Ik zie aan alles gewoon dat dit eigenlijk al gehosseld is, alleen dat we gewoon een wat langzamer tempo hanteren omdat we beide vrij lastig in elkaar steken omtrent dit onderwerp.

Maar ik ben dus even weg, snel in de regen naar de Primera fietsen, is die pa van mijn weer weg met de auto nu -_-.
  zaterdag 3 december 2011 @ 09:11:54 #203
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105126541
Goedemorgen
pi_105126547
Mogge :7
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  zaterdag 3 december 2011 @ 09:13:34 #205
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_105126554
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 09:11 schreef Royco1 het volgende:
Goedemorgen
Mogguh baas :W
  zaterdag 3 december 2011 @ 09:17:34 #206
313986 MaanSelene
pi_105126589
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 09:12 schreef Joysa het volgende:
Mogge :7
Hoi!

Royco1, hoi!
  zaterdag 3 december 2011 @ 09:18:03 #207
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105126593
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 08:47 schreef Keyos het volgende:

[..]

De vervolgdate komt er 100% zeker ! Ik zie aan alles gewoon dat dit eigenlijk al gehosseld is, alleen dat we gewoon een wat langzamer tempo hanteren omdat we beide vrij lastig in elkaar steken omtrent dit onderwerp.

Maar ik ben dus even weg, snel in de regen naar de Primera fietsen, is die pa van mijn weer weg met de auto nu -_-.
Je date is dus goed gegaan?
Goed bezig ^O^
  zaterdag 3 december 2011 @ 09:20:22 #208
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105126611
quote:
18s.gif Op zaterdag 3 december 2011 09:13 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Mogguh baas :W
Mogguh, moet jij niet je nieuwe gitaar uit proberen nu?

quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2011 09:17 schreef MaanSelene het volgende:

[..]

Hoi!

Royco1, hoi!
Hoi MaanSelene :W :*
  zaterdag 3 december 2011 @ 09:21:11 #209
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_105126619
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2011 09:17 schreef MaanSelene het volgende:

[..]

Hoi!

Royco1, hoi!
Je negert mij :'(
  zaterdag 3 december 2011 @ 09:21:23 #210
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105126621
quote:
18s.gif Op zaterdag 3 december 2011 08:43 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Ach rookt zij ook? :P

anders als jij niet wil stoppen moet je haar laten beginnen _O-
Ze rookt niet ^^, ding is dat ik het eigenlijk gewoon zonde van mijn geld vind en ook de gezondheid, en dat alleen voor stressafreageermiddel. Mooie aanleiding dit om de stekker uit het roken te trekken. Ben ook alleen psychologisch verslaafd eraan, niet lichaamlijk afhankelijk.

Net terug van de Primera, stonden nog 15 man voor tickets, ben blij dat het nog gelukt is....
  zaterdag 3 december 2011 @ 09:21:59 #211
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_105126626
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 09:20 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Mogguh, moet jij niet je nieuwe gitaar uit proberen nu?
  zaterdag 3 december 2011 @ 09:47:17 #212
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105126887
quote:
18s.gif Op zaterdag 3 december 2011 09:21 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
You've killed the topic
  zaterdag 3 december 2011 @ 09:50:13 #213
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_105126917
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 09:47 schreef Royco1 het volgende:

[..]

You've killed the topic
:'(
pi_105126923
Yay for Keyos *O*

Nay for kater -O-
  zaterdag 3 december 2011 @ 09:52:34 #215
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_105126936
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 09:51 schreef Mystikvm het volgende:
Yay for Keyos *O*

Nay for kater -O-
niet genoeg water gedronken gisteravond dan.
pi_105126983
quote:
18s.gif Op zaterdag 3 december 2011 09:52 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

niet genoeg water gedronken gisteravond dan.
Schijnbaar. Maar ik overleef het wel, zo even boodschappen doen en ontbijten, dan trek ik het wel weer :)
pi_105127111
Mogge!

Gaarheid... Op naar de meubelboulevard. :|

Edit: the fuck is er vannacht allemaal gepost.. :o

[ Bericht 56% gewijzigd door ElDinosaur op 03-12-2011 10:11:50 ]
  zaterdag 3 december 2011 @ 10:19:10 #218
313986 MaanSelene
pi_105127280
quote:
11s.gif Op zaterdag 3 december 2011 10:06 schreef ElDinosaur het volgende:
Mogge!

Gaarheid... Op naar de meubelboulevard. :|

Edit: the fuck is er vannacht allemaal gepost.. :o
Lol, begreep er ook al geen reet van. Heb je wel gegroet vanmorgen, haha.
pi_105127513
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2011 10:19 schreef MaanSelene het volgende:

[..]

Lol, begreep er ook al geen reet van. Heb je wel gegroet vanmorgen, haha.
Dank u. Zoals je kunt zien voel ik me al aardig thuis. :P
pi_105127610
Hai.
  zaterdag 3 december 2011 @ 10:45:42 #221
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105127662
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 december 2011 10:42 schreef Myraela het volgende:
Hai.
Hoi.
pi_105127682
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 10:45 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Hoi.
Hai.
  zaterdag 3 december 2011 @ 10:50:03 #223
313986 MaanSelene
pi_105127754
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2011 10:35 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dank u. Zoals je kunt zien voel ik me al aardig thuis. :P
Leuk dat je bent blijven hangen, er zijn mensen die zich laten afschrikken door de hoeveelheid slowchat hier. Als je gewoon een beetje meekletst is het goed te doen, haha!

Goeiemorgen Myralea!
pi_105127822
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 december 2011 10:42 schreef Myraela het volgende:
Hai.
Hee O+

Overigens, die hee is voor iedereen in dit topic, ik wil niemand het gevoel geven dat ik ze achterstel O+
pi_105127827
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 december 2011 10:54 schreef benzin het volgende:

[..]

Hee O+

Overigens, die hee is voor iedereen in dit topic, ik wil niemand het gevoel geven dat ik ze achterstel O+
Wat een hoop hartjes Benzin. O+
  zaterdag 3 december 2011 @ 10:57:19 #226
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105127872
quote:

[..]

Hee O+

Hey, hoe was jouw date?
  zaterdag 3 december 2011 @ 10:57:20 #227
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_105127875
morge mensen :W

En welkom aan de nieuwe hier :W
  zaterdag 3 december 2011 @ 10:57:36 #228
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_105127881
quote:

[..]

Hee O+

O+
pi_105127945
Leg eens uit: hoe kan je aan iemand z'n ogen (pupillen) zien hoe die persoon zich voelt?
pi_105127958
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 december 2011 11:01 schreef Soit het volgende:
Leg eens uit: hoe kan je aan iemand z'n ogen (pupillen) zien hoe die persoon zich voelt?
Iemand met hele grote pupillen voelt zich erg goed. :7
  zaterdag 3 december 2011 @ 11:02:57 #231
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_105127978
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 december 2011 11:01 schreef Soit het volgende:
Iemand met kleine pupillen en rode ogen is knetter stoned.
pi_105127991
quote:
18s.gif Op zaterdag 3 december 2011 09:21 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zeg me dat dat je 14jarige broertje is :D
Anonimity is a bliss
pi_105128007
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 december 2011 11:02 schreef Myraela het volgende:

[..]

Iemand met hele grote pupillen voelt zich erg goed. :7
Of er is mdma in het spel, maar dan voel je je meestal ook wel goed.
Anonimity is a bliss
pi_105128010
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2011 11:04 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Of er is mdma in het spel, maar dan voel je je meestal ook wel goed.
Daar had ik het dan ook over.
  zaterdag 3 december 2011 @ 11:05:06 #235
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_105128019
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2011 11:03 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Zeg me dat dat je 14jarige broertje is :D
Nee dat ben ik.
pi_105128041
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 december 2011 11:04 schreef Myraela het volgende:

[..]

Daar had ik het dan ook over.
Teruglezen is niet mijn ding :')
Anonimity is a bliss
pi_105128044
Waarom die vraag over pupillen eigenlijk?
pi_105128050
quote:
99s.gif Op zaterdag 3 december 2011 11:05 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Nee dat ben ik.
Wat schattig! :D
Anonimity is a bliss
  zaterdag 3 december 2011 @ 11:07:32 #239
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_105128057
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2011 11:07 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Wat schattig! :D
_O-. Komt omdat je hier mijn baard niet ziet :{w
pi_105128067
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 december 2011 10:54 schreef Myraela het volgende:

Wat een hoop hartjes Benzin. O+
Jullie verdienen een hoop hartjes :9

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 10:57 schreef Royco1 het volgende:

Hey, hoe was jouw date?
Vannacht is er ook al een paar keer naar gevraagd las ik net. Ik wilde het uit het topic houden, maar ik weet zeker dat zo lang ik geen kort antwoord geef iedereen het blijft vragen.

Het was leuk! Ze is een gezellig, lief meisje en ik voelde me al snel op mijn gemak. We hebben veel gepraat en gewoon een hele gezellige middag gehad. :s) Wat mij betreft is zoiets wel voor herhaling vatbaar :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')