Dank je. Ga jij nog wat leuks doen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:00 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Goedemiddag, en meteen: werk ze!
Nee, heb gemeet met SiIkquote:
Wel, jeweetzelf, fokkers hebben geen leven, dus dan moeten ze jou maar ondervragenquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee, heb gemeet met SiIk
Ik hoop dat iedereen zijn/haar vragen nu beantwoord zijn, zo interessant ben ik nou toch ook weer niet?
Iedereen op dit topic is interessant. Dus ook jij.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee, heb gemeet met SiIk
Ik hoop dat iedereen zijn/haar vragen nu beantwoord zijn, zo interessant ben ik nou toch ook weer niet?
Moet ik dat opvatten als een compliment of als een belediging?quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:23 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Iedereen op dit topic is interessant. Dus ook jij.
Dat klinkt best goed.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:23 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Iedereen op dit topic is interessant. Dus ook jij.
@Kaneelstokje: voetbal kijkenEn in bed liggen, want degene die bedacht heeft dat het zo koud moet wezen mogen ze een nekschot geven wat mij betreft.....brrrrr!
quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat klinkt best goed.
De hele dag in bed voetbal kijken
Held!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Held!
Ik moet eigenlijk ander huiswerk maken, maar doe alleen de leuke opdracht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als wat wil je het opvatten?quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Moet ik dat opvatten als een compliment of als een belediging?
Als ik het opvat als een belediging, troost je me dan?quote:
Als jij belooft daarna voor eeuwig van me te houden, is het een belediging en wil ik je troosten. Met liefde enzo.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ik het opvat als een belediging, troost je me dan?![]()
Maar serieus, het voelt raar, al die belangstelling voor iets wat toch vrij triviaal was.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ik het opvat als een belediging, troost je me dan?![]()
Maar serieus, het voelt raar, al die belangstelling voor iets wat toch vrij triviaal was.
Ga ik doen, straks Newcastle-Chelsea.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat klinkt best goed.
De hele dag in bed voetbal kijken
Ik kan helaas niet kijkenquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ga ik doen, straks Newcastle-Chelsea.
Maar ik moet ook nog eerst wat gaan posten.
Ja ik met mijn grote mond heb er meteen een date van gemaakt maar het is niet meer dan als ik wat afspreek met mijn beste vriendin bijvoorbeeld. In principe is het niet bijzonder maar aangezien ons benzinneke onwennig is rond vrouwen is dit al heel wat.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:52 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Als jij belooft daarna voor eeuwig van me te houden, is het een belediging en wil ik je troosten. Met liefde enzo.
Ik vind het niet triviaal, ik vind het leuk. Net zoals dat ik blij ben voor Keyos en alle anderen die hier een date hebben!
mijn grote voorbeeld.quote:
Doe maar weer zo.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik met mijn grote mond heb er meteen een date van gemaakt maar het is niet meer dan als ik wat afspreek met mijn beste vriendin bijvoorbeeld. In principe is het niet bijzonder maar aangezien ons benzinneke onwennig is rond vrouwen is dit al heel wat.
Que?quote:
In welke richting moeten we denken qua voorkeuren van je moeder?quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:58 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
mijn grote voorbeeld.
Iemand nog ideeën voor sinterklaas cadeautjes voor mijn moeder? Ze heeft wel een verlanglijstje maar mijn pa heeft daarvan alles al gekocht
Haiquote:
Hee mooi meisje!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |