nee, ik wilde nog weten of je de weg was overgestoken en of je nog was aangereden.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee, heb gemeet met SiIk
Ik hoop dat iedereen zijn/haar vragen nu beantwoord zijn, zo interessant ben ik nou toch ook weer niet?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dat wil ik ook weten. !
hoe ging het benzin?
moest je vandaag nog tijdens de date de straat oversteken, en ben je niet overreden?
ja iedereen die al kan versieren hosselt elkaar enzo,quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:12 schreef stefanhaan het volgende:
Wat een gesjans op de vroege morgen.
Het is al een tijdje middagquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:12 schreef stefanhaan het volgende:
Wat een gesjans op de vroege morgen.
Ja, ik ben de weg meerdere keren overgestoken; nee, ik ben niet aangereden.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee, ik wilde nog weten of je de weg was overgestoken en of je nog was aangereden.
oh nou gewoon. mysterie hoe je eraan kwam.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja, ik ben de weg meerdere keren overgestoken; nee, ik ben niet aangereden.
Maar waarom wil je dat precies weten?
men doet allemaal mysterieus over hoe men aan de "dates" komtquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:52 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Als jij belooft daarna voor eeuwig van me te houden, is het een belediging en wil ik je troosten. Met liefde enzo.
Ik vind het niet triviaal, ik vind het leuk. Net zoals dat ik blij ben voor Keyos en alle anderen die hier een date hebben!
jawel.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:19 schreef Heathcliff80 het volgende:
Men doet helemaal niet mysterieus hoe ze aan dates komen.
wel of ik heb eroverheen gelezen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:19 schreef Heathcliff80 het volgende:
als de enige factor "een moment" was had ik ook al een date kunnen krijgen de laatste 8 jaar ofzoquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:23 schreef Heathcliff80 het volgende:
Dat komt omdat je daar op de meeste onverwachte momenten aan komt. Er is dus niet echt een stappenplan.
Er is niet echt een 100% gegarandeerde manier.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wel of ik heb eroverheen gelezen.
volgensmij heb ik alles gelezen
ik lees elke keer "ik heb een date", of dan ineens na afloop wat. maar nooit hoe dat kan gebeuren en hoe daar aan te komen is.
Ik weet het echt niet, man. Ik weet alleen dat op het moment dat ik het losliet, ik opeens een date had.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
als de enige factor "een moment" was had ik ook al een date kunnen krijgen de laatste 8 jaar ofzo
Had ook best gekund. Als je naar buiten/college/uit gaat kom je soms mensen tegen enzo.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
als de enige factor "een moment" was had ik ook al een date kunnen krijgen de laatste 8 jaar ofzo
Dat gebeurt nu eenmaal willekeurig als je mensen kent en ze je interessant vinden. Ineens een SMS van ''zin om dit of dat te doen?'' van een meisje. Valt verder weinig over te zeggen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dit dus? bron:[Als versieren niet zo makkelijk gaat] #559 Inspiratieloos :')quote:dat is wat "leuke jongens" doen, die merken leuke dingen op ook tegen vreemde, en zijn niet bang voor ze.
en als de meisjes niet willen of geintereseerd zijn, dan gaat de "leuke tegen iedereen vriendelijk en spontane jongen" die rich tot dan toe lijkt weg uit hun leven. (voorzover hij in hun leven was met die opmerking, en even langslopen)
Ja, aangezien ik niet in uitgaansgebouwen kom. Begin dit jaar nog iemand van m'n studie, iets wat je eens zou moeten proberen dus. Leren kennen omdat ze op een dag op me af kwam rennen omdat ze nieuw was en me wat vragen stelde. Na een tijdje wissel je nummers uit.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
dat is al beter dat je mensen kennen een factor noemt voor een date kunnen hebben.
kan dat nog op een andere manier dan:
[..]
dit dus? bron:[Als versieren niet zo makkelijk gaat] #559 Inspiratieloos :')
ik heb geen zin in die uitgaansgebouwen
Ik hossel niet, maar zeg wel hoi. Mag dat?quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja iedereen die al kan versieren hosselt elkaar enzo,
en iedereeen zegt hoi tegen elkaar.
heb het niet over benzin en silk. benzin is tof
Indeed, volgens mij heb ik in het verleden duidelijk aangegeven hoe ik in contact ben gekomen met deze meid en gisteren hoe de date tot stand is gekomen, verdiend alleen niet de schoonheidsprijs dus een advies is het niet xDquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:19 schreef Heathcliff80 het volgende:
Was er GHB in het spel?quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:29 schreef Keyos het volgende:
[..]
Indeed, volgens mij heb ik in het verleden duidelijk aangegeven hoe ik in contact ben gekomen met deze meid en gisteren hoe de date tot stand is gekomen, verdiend alleen niet de schoonheidsprijs dus een advies is het niet xD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |