SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en LovelyLady.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!. En we zijn altijd dankbaar voor (en op zoek naar) nieuwe jingles!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.
Doe je ook mee met de Digitale Pakjesavond?
![]()
[Radio 49] Meet op 20 januari
![]()
Dat was het "vroeger" alquote:Op donderdag 1 december 2011 02:00 schreef Samzz het volgende:
Waarom is het hier 's nachts leuker dan overdag?
mods hebben nog nooit iets over een ban te zeggen gehad. FA's en A's welquote:Op donderdag 1 december 2011 01:59 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik snap nu helemaal niets meer van het nieuwe bansysteem
Jaaaa goeie ouwe tijd, met Knetter die nog tof was en de vaste kliekquote:
BBB?quote:Op donderdag 1 december 2011 02:02 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb nu een rustig gitaarnummer opstaan, volgens mij doet ie het nog niet
Hij zegt wel streaming on *insert adres*
Hoe word je een A?quote:Op donderdag 1 december 2011 02:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
mods hebben nog nooit iets over een ban te zeggen gehad. FA's en A's wel
Je draait: Bombay Bicycle Club - Dust On the Ground ?quote:
Over Danny squirten.quote:
Nooit meegemaakt.quote:Op donderdag 1 december 2011 02:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jaaaa goeie ouwe tijd, met Knetter die nog tof was en de vaste kliek![]()
Mooie muziek trouwens Maison als je tenminste draait
Uhuhquote:Op donderdag 1 december 2011 02:03 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Je draait: Bombay Bicycle Club - Dust On the Ground ?
Als je de cursus bij de AA hebt afgerondquote:
Sinds wanneer post jij hier dan?quote:
Nja, ik mail wel nog een keer, zie wel wat er gebeurt.quote:Op donderdag 1 december 2011 02:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
mods hebben nog nooit iets over een ban te zeggen gehad. FA's en A's wel
Vanaf topic nummer een, maar bijna nooit 's nachts.quote:Op donderdag 1 december 2011 02:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sinds wanneer post jij hier dan?
De auto-overgangfunctie heb ik niet geprobeerd, nadat ook Meowingtons er over klaagde. Handmatig werkt veel beterquote:Op donderdag 1 december 2011 02:05 schreef Maisnon het volgende:
Grappig
Maar nu moet ik VDJ nog onder de knie krijgen
De auto overgang functie werkt niet zo lekker, die naast de playlist
Tchock heb je tips voor me?
goeie ouwe tijden waren dat.quote:Op donderdag 1 december 2011 02:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jaaaa goeie ouwe tijd, met Knetter die nog tof was en de vaste kliek![]()
Mooie muziek trouwens Maison als je tenminste draait
quote:Op donderdag 1 december 2011 02:06 schreef Zokunen het volgende:
Pfff ik wil slapen, maar alles doet me pijn
Voor het eerst bij mn nieuwe werk bezig geweest, en meteen het zwaarste werk mogen doen
Werd er op een gegeven moment zelfs kotsmisselijk van en moest verplicht even pauze houden
Maarja zal ook wel wennen, heb de euro's nu te hard nodig om te gaan klagen.
Ook bij ONZ-radio #1?quote:Op donderdag 1 december 2011 02:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vanaf topic nummer een, maar bijna nooit 's nachts.
achter station staan verdient ook goed, moet je alleen hopen dat je niet zwanger wordquote:Op donderdag 1 december 2011 02:06 schreef Zokunen het volgende:
Pfff ik wil slapen, maar alles doet me pijn
Voor het eerst bij mn nieuwe werk bezig geweest, en meteen het zwaarste werk mogen doen
Werd er op een gegeven moment zelfs kotsmisselijk van en moest verplicht even pauze houden
Maarja zal ook wel wennen, heb de euro's nu te hard nodig om te gaan klagen.
quote:Op donderdag 1 december 2011 02:07 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
achter station staan verdient ook goed, moet je alleen hopen dat je niet zwanger word
Dat gaat mij sowieso niet lukkenquote:Op donderdag 1 december 2011 02:07 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
achter station staan verdient ook goed, moet je alleen hopen dat je niet zwanger word![]()
![]()
Wil je als je klaar bent de tracklist posten via mijn documenten -> Virtual DJ -> Tracklists?quote:Op donderdag 1 december 2011 02:07 schreef Maisnon het volgende:
Iets gaat zeggen komt misschien nog maar je weet de deal nuhaha
Dit is misschien een te eentonig liedje voor nu (maar Beirut kan altijd)
Zal het iets actiever maken
ik was echt actief vanaf 14 januariquote:Op donderdag 1 december 2011 02:07 schreef Zokunen het volgende:
Ik begon ergens rond topic 50 van onz radio
Ja dat is goedquote:Op donderdag 1 december 2011 02:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wil je als je klaar bent de tracklist posten via mijn documenten -> Virtual DJ -> Tracklists?
Das vrij snelquote:Op donderdag 1 december 2011 02:07 schreef Zokunen het volgende:
Ik begon ergens rond topic 50 van onz radio
En tijdens mijn enige note was jij er ookquote:Op donderdag 1 december 2011 02:08 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
ik was echt actief vanaf 14 januari
eerst beginnen met een wortel en daarna oefenen op grotere groenten/objecten.quote:Op donderdag 1 december 2011 02:08 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dat gaat mij sowieso niet lukken
http://www.radio49.nl/ Bovenaan. Je hebt nu 8 luisteraarsquote:Op donderdag 1 december 2011 02:08 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja dat is goed
Hoe kan ik nu zien wie luistert enzo
Overal kusjes van Samzzquote:
Dat is waar ook. Topic#601quote:Op donderdag 1 december 2011 02:09 schreef Zokunen het volgende:
[..]
En tijdens mijn enige note was jij er ook
Dat was wel episch jaquote:Op donderdag 1 december 2011 02:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Das vrij snel
Ik na die epische show van DJKoelkast waar hij pizzeria's etc ging opbellen
Oh dat is sinds gisterochtend ofzo?quote:Op donderdag 1 december 2011 02:10 schreef Tchock het volgende:
Ik echt actief vanaf R49 #1817 geloof ik
quote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 02:10 schreef Zokunen het volgende:
Wel lekker relaxende muziek dit trouwens.
Vrijdag ofzoquote:Op donderdag 1 december 2011 02:10 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Oh dat is sinds gisterochtend ofzo?
we horen hetquote:Op donderdag 1 december 2011 02:11 schreef Maisnon het volgende:
Haha ik wisselde van skin en nu valt ie stil sorry
quote:Op donderdag 1 december 2011 02:10 schreef Zokunen het volgende:
Wel lekker relaxende muziek dit trouwens.
Kan gebeuren, zo ging ik in SAM 40000 nummers inladen tijdens het draaien, ook geen groot succes.quote:Op donderdag 1 december 2011 02:11 schreef Maisnon het volgende:
Haha ik wisselde van skin en nu valt ie stil sorry
Nee, dat is lame. Ik vind het alleen vreemdquote:Op donderdag 1 december 2011 02:10 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ga jij ook om een note smeken net zoals Knetter?
Welke prog draai je mee?quote:Op donderdag 1 december 2011 02:11 schreef Maisnon het volgende:
Ok back up and running
Ja dit zijn Maisnons eerste stapjes
De welbekende beginnersfoutjesquote:Op donderdag 1 december 2011 02:11 schreef Maisnon het volgende:
Ok back up and running
Ja dit zijn Maisnons eerste stapjes
OTS is erger, ben blij dat ik dat niet meer gebruikquote:Op donderdag 1 december 2011 02:11 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Kan gebeuren, zo ging ik in SAM 40000 nummers inladen tijdens het draaien, ook geen groot succes.
Daarom doe ik VDJ, geen inladenquote:Op donderdag 1 december 2011 02:11 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Kan gebeuren, zo ging ik in SAM 40000 nummers inladen tijdens het draaien, ook geen groot succes.
Bij jou thuis, op een briefje geschrevenquote:
2. Vier is me te onhandig en ik heb er nooit meer dan drie nodig gehad.quote:Op donderdag 1 december 2011 02:12 schreef Maisnon het volgende:
Virtual DJ
Doen jullie 2 decks of 4 decks voor de VDJ gebruikers
Allemaal van die gele velletjes op het scherm plakken als samzz ontdeugend isquote:Op donderdag 1 december 2011 02:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij jou thuis, op een briefje geschreven?
mrgreen wou ook weer een keer Techno gaan draaien had ie t vanquote:Op donderdag 1 december 2011 02:13 schreef Zokunen het volgende:
Ik moet binnenkort traktor ook weer eens installeren en een beetje gaan mixen.
Deephouse of Techno ofzo, dat komt bijna niet meer langs.
Lekker ouderwetsquote:Op donderdag 1 december 2011 02:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Allemaal van die gele velletjes op het scherm plakken als samzz ontdeugend is![]()
Je bent zo ingeburgerd hier dat je een eigen archiefkast bij Danny op kantoor hebt staan.
Of zo'n oldskoolshowtje zoals vroegerquote:Op donderdag 1 december 2011 02:13 schreef Zokunen het volgende:
Ik moet binnenkort traktor ook weer eens installeren en een beetje gaan mixen.
Deephouse of Techno ofzo, dat komt bijna niet meer langs.
quote:Op donderdag 1 december 2011 02:14 schreef Zokunen het volgende:
En ik wil nog een keer een rare thema show gaan doen.
Ben bezig wat JPOP en 8-bit te verzamelen, dat lijkt me wel een keer leuk.
SPOILER: zo heb ik SAM Broadcaster ingedeeld, is vet handigOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pre 1900 is misschien ook wel een idee.quote:Op donderdag 1 december 2011 02:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Of zo'n oldskoolshowtje zoals vroeger
Mehquote:Op donderdag 1 december 2011 02:17 schreef Zokunen het volgende:
Hoeren neuken nooit meer werken heb je die?
quote:Op donderdag 1 december 2011 02:15 schreef Ishimaru het volgende:
@Maisnon:Ik heb m echt totaal andersSPOILER: zo heb ik SAM Broadcaster ingedeeld, is vet handigOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
Maisnon, zeg alsjeblieft neequote:Op donderdag 1 december 2011 02:17 schreef Zokunen het volgende:
Hoeren neuken nooit meer werken heb je die?
Klinkt heel chillquote:Op donderdag 1 december 2011 02:16 schreef Maisnon het volgende:
Als jullie opmerkingen hebben over de muziek moet je het zeggen trouwensik ben redelijk flexibel
haha
Mais non!quote:Op donderdag 1 december 2011 02:18 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Maisnon, zeg alsjeblieft nee
ik vind het zo het meest handigst voor mij, ik gebruik AUX 1 en 2 voor jingles of skype gesprekken. In het midden heb ik dan queue lijst en history staan en rechts muziek.quote:Op donderdag 1 december 2011 02:18 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik heb m echt totaal anders
Dit dusquote:
truste babequote:Op donderdag 1 december 2011 02:20 schreef Samzz het volgende:
Ik ga slapen. Trusten schatjes en Stokkie!
Ik gebruik geen AUX. Alleen mn 2 decksquote:Op donderdag 1 december 2011 02:20 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
ik vind het zo het meest handigst voor mij, ik gebruik AUX 1 en 2 voor jingles of skype gesprekken. In het midden heb ik dan queue lijst en history staan en rechts muziek.
Trustenquote:Op donderdag 1 december 2011 02:20 schreef Samzz het volgende:
Trustenquote:Op donderdag 1 december 2011 02:20 schreef Samzz het volgende:
Even een moeilijk momentje gehad... jaartje geleden iets kuts gebeurd en het kwam omhoog uit het niets.quote:
sterkte kerelquote:Op donderdag 1 december 2011 02:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Even een moeilijk momentje gehad... jaartje geleden iets kuts gebeurd en het kwam omhoog uit het niets.
* Zokunen geeft mono een nohomo knuf.quote:Op donderdag 1 december 2011 02:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Even een moeilijk momentje gehad... jaartje geleden iets kuts gebeurd en het kwam omhoog uit het niets.
Watskeburt?quote:Op donderdag 1 december 2011 02:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Drink whiskey.quote:Op donderdag 1 december 2011 02:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
*knuffel geeftquote:Op donderdag 1 december 2011 02:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sterkte jongenquote:Op donderdag 1 december 2011 02:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
hoofdje boven de trapleuning.quote:
Niet ?quote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 02:23 schreef Monopoly het volgende:
Thanks allemaal.
Ik heb al zat bier op, en keihard gejankt op het balkon net, ik ben wel weer aan de betere hand nu gelukkig!
Ik moest gewoon even vertiefd hard janken om alle emoties er uit te krijgen
Lucht hier je hartquote:Op donderdag 1 december 2011 02:23 schreef Monopoly het volgende:
Thanks allemaal.
Ik heb al zat bier op, en keihard gejankt op het balkon net, ik ben wel weer aan de betere hand nu gelukkig!
Dat kan soms idd flink opluchten.quote:Op donderdag 1 december 2011 02:23 schreef Monopoly het volgende:
Thanks allemaal.
Soms is het beter om een potje te janken, je voelt daarna een stuk beter. Heb het zelf ook.quote:Op donderdag 1 december 2011 02:23 schreef Monopoly het volgende:
Thanks allemaal.
Niks mis met ff flink janken ouwe * geeft Mono boks*quote:Op donderdag 1 december 2011 02:23 schreef Monopoly het volgende:
Thanks allemaal.
Er bloemt een e-relatie op zie ik alweer.quote:
Nog een knuffel en een kusje en dan lekker slapen jijquote:
Haha nu pas zie ik hetquote:
Vorig jaar op 1 december hoorde ik dat ik papa zou worden.quote:
Mono en Samzz sitting in a tree, k-is-s-i-n-gquote:Op donderdag 1 december 2011 02:26 schreef Jajong het volgende:
[..]
Er bloemt een e-relatie op zie ik alweer.
Fucked up man. Hebben/hadden jullie een relatie?quote:Op donderdag 1 december 2011 02:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vorig jaar op 1 december hoorde ik dat ik papa zou worden.
"Ongelukje", maar zeker welkom. Uiteindelijk besloot zij om een abortus te doen ( en al met al was dat ook wel beter, ik ga haar hier niet de schuld van geven ofzo , die tijd is geweest ), maar het was toch zo'n fijn en warm gevoel dat ik een kleine jongen of een klein meisje in mijn armen zou hebben, die ik met liefde kon opvoeden.....
En die mis ik gewoon heel erg nu...
quote:Op donderdag 1 december 2011 02:27 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Mono en Samzz sitting in a tree, k-is-s-i-n-g![]()
Mono en Samzz = geniale koppel ooit imo
Dat is idd wel heel heftig.quote:Op donderdag 1 december 2011 02:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
"Ongelukje", maar zeker welkom. Uiteindelijk besloot zij om een abortus te doen ( en al met al was dat ook wel beter, ik ga haar hier niet de schuld van geven ofzo , die tijd is geweest ), maar het was toch zo'n fijn en warm gevoel dat ik een kleine jongen of een klein meisje in mijn armen zou hebben, die ik met liefde kon opvoeden.....
hadden, dat is verder allemaal klaar en dat zal allemaal wel, het gaat me om dat prachtige gevoel (ondanks ongelukje) van het idee dat je papa word, dat is zo ontzettend bijzonder...quote:Op donderdag 1 december 2011 02:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Fucked up man. Hebben/hadden jullie een relatie?
Oef, kan best begrijpen dat het hard aankomtquote:Op donderdag 1 december 2011 02:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Echt kut voor jequote:Op donderdag 1 december 2011 02:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die topic weet ik nog ja, zat er gisteren nog aan te denken of het een goed uitgevoerde troll wasquote:Op donderdag 1 december 2011 02:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit dusquote:Op donderdag 1 december 2011 02:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die topic weet ik nog ja, zat er gisteren nog aan te denken of het een goed uitgevoerde troll was![]()
Maar dat meisje was wel waardeloos hoor, althans niet bepaald iemand met wie je een kind zou willen hebben toch? Dan groeit het op met gescheiden ouders, alles.
Jouw tijd komt welMet de juiste persoon. En ik ben er van overtuigt dat jij echt een enorm toffe papa gaat worden
Dit soort reacties doen mij enorm goed. Thanks man, hier ga ik weer van glimlachenquote:Op donderdag 1 december 2011 02:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die topic weet ik nog ja, zat er gisteren nog aan te denken of het een goed uitgevoerde troll was![]()
Maar dat meisje was wel waardeloos hoor, althans niet bepaald iemand met wie je een kind zou willen hebben toch? Dan groeit het op met gescheiden ouders, alles.
Jouw tijd komt welMet de juiste persoon. En ik ben er van overtuigt dat jij echt een enorm toffe papa gaat worden
Alles staat in de OPquote:Op donderdag 1 december 2011 02:27 schreef Jajong het volgende:
Oh btw ik ben 12 wat is dit? Radio? Waar?
Mono is gewoon tof en tegen toffe users doen we gewoon tof.quote:Op donderdag 1 december 2011 02:29 schreef Jajong het volgende:
Jeetje wat is iedereen hier lief voor elkaar.
Ik troll alleen maar op internet wat is dit ik ben 12.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
of lievquote:Op donderdag 1 december 2011 02:30 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Mono is gewoon tof en tegen toffe users doen we gewoon tof.
quote:Op donderdag 1 december 2011 02:30 schreef Stokstaart het volgende:
Shit man: Wie ziet deze? :Op het broodjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De sesamzaadjes
Dit.quote:Op donderdag 1 december 2011 02:30 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Shit man: Wie ziet deze? :sesamzaad gezicht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Shit man: Wie ziet deze? :sesamzaadjes vormen een gezichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarheidquote:Op donderdag 1 december 2011 02:30 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Tering wat ben jij scherp manquote:Op donderdag 1 december 2011 02:30 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Op het broodje
De sesamzaadjes
Het is dat ik de meeste ook al kenquote:Op donderdag 1 december 2011 02:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tering wat ben jij scherp man
Je verdient het mono. Heldquote:Op donderdag 1 december 2011 02:31 schreef Monopoly het volgende:
Jullie zijn de beste wisten jullie dat ?![]()
![]()
![]()
![]()
Zo midden in de nacht een paar fijne woorden lezenTop!!
Trustenquote:Op donderdag 1 december 2011 02:32 schreef Samzz het volgende:
Ja, Mono heeft nu wel ffies genoeg kusjes en knuffeltjes gehad van mij, Blondie gaat slapen.
Your welcomequote:Op donderdag 1 december 2011 02:31 schreef Monopoly het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2011 02:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je verdient het mono. HeldSterkte er mee man.
trustequote:Op donderdag 1 december 2011 02:32 schreef Samzz het volgende:
Ja, Mono heeft nu wel ffies genoeg kusjes en knuffeltjes gehad van mij, Blondie gaat slapen.
Slaap lekker Samzz!quote:Op donderdag 1 december 2011 02:32 schreef Samzz het volgende:
Al vergeef ik je nooit voor het Monopoly mapje met de foto's van de meet bij myraquote:Op donderdag 1 december 2011 02:31 schreef Monopoly het volgende:
![]()
![]()
![]()
No problemquote:Op donderdag 1 december 2011 02:31 schreef Monopoly het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2011 02:33 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Al vergeef ik je nooit voor het Mono mapje met de foto's van de meet bij myra
Mijn MSN staat altijd open! Voor iedereen!quote:Op donderdag 1 december 2011 02:33 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
No problem
Je zou zelf wss hetzelfde doen bij een ander
Toen ik zei dat 't uit was was het eerste dat hij zei: Neuken?quote:Op donderdag 1 december 2011 02:33 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
No problem
Je zou zelf wss hetzelfde doen bij een ander
Ja ho maar zegquote:Op donderdag 1 december 2011 02:31 schreef Monopoly het volgende:
![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 1 december 2011 02:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toen ik zei dat 't uit was was het eerste dat hij zei: Neuken?!
Heb je: Blue Oyster Cult - Don't Fear the Reaper ?quote:Op donderdag 1 december 2011 02:34 schreef Maisnon het volgende:
Dankje dankje
Een beetje genre requests enzo kunnen ook, ik ben 2 luisteraars verlorenren!N!!NO!N1inweoin!einzpaniek
quote:Op donderdag 1 december 2011 02:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou ik ook doen.quote:Op donderdag 1 december 2011 02:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe dan die metal-versiequote:Op donderdag 1 december 2011 02:35 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Heb je: Blue Oyster Cult - Don't Fear the Reaper ?
Zij komt zeker aan de beurt.quote:Op donderdag 1 december 2011 02:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja ho maar zeg![]()
![]()
![]()
Kan Yvonne niet een x user van de week worden?Of alleen users
Chaos, heb de foto's nog op mijn hdd staan, die is helaas kapot. Zooitje die volgende ochtend. Ik lag ook op de stoeptegels te slapen met een kussen en dekenquote:Op donderdag 1 december 2011 02:35 schreef Zokunen het volgende:
Wat een toffe bende was dat ook toen in Rotjeknor
Heb je groot gelijk inquote:Op donderdag 1 december 2011 02:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jalachen helpt altijd om verdriet te verwerken. Eerst veel tranen, en dan lachen!
Ik moest er ook om lachenquote:Op donderdag 1 december 2011 02:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jalachen helpt altijd om verdriet te verwerken. Eerst veel tranen, en dan lachen!
Je gaat nog een luisteraar verliezenquote:Op donderdag 1 december 2011 02:34 schreef Maisnon het volgende:
Dankje dankje
Een beetje genre requests enzo kunnen ook, ik ben 2 luisteraars verlorenren!N!!NO!N1inweoin!einzpaniek
Denk niet dat Maisnon die heeftquote:
Trustenquote:Op donderdag 1 december 2011 02:36 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Je gaat nog een luisteraar verliezenJe draait lekker maar ik ga naar m'n nest
Gotta have more cowbellquote:Op donderdag 1 december 2011 02:35 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Heb je: Blue Oyster Cult - Don't Fear the Reaper ?
Kan ze je wel sturen als je wilt, heb de hele bende nog.quote:Op donderdag 1 december 2011 02:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zij komt zeker aan de beurt.
[..]
Chaos, heb de foto's nog op mijn hdd staan, die is helaas kapot. Zooitje die volgende ochtend. Ik lag ook op de stoeptegels te slapen met een kussen en deken
Het waait hier wel, maar echt storm is het (nog) nietquote:
Ik heb nog wel een mapje ergens verstopt op mijn Cquote:Op donderdag 1 december 2011 02:37 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Kan ze je wel sturen als je wilt, heb de hele bende nog.
En nee mensen die er niet waren krijgen ze niet.
quote:Op donderdag 1 december 2011 02:37 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Gotta have more cowbell
I've got a fever, and the only prescription...
IS MORE COWBELL
Geen last van hier. Windstil en onder de dekens bloedheetquote:Op donderdag 1 december 2011 02:37 schreef Monopoly het volgende:
Het waait wel moeilijk hard ja, en het is koud
1 voor 1 afklappen die beestenquote:Op donderdag 1 december 2011 02:38 schreef Ishimaru het volgende:
Pokke vogels beginnen weer te zingenff oordopjes pakken
Woon jij naast een kas of zoquote:Op donderdag 1 december 2011 02:38 schreef Ishimaru het volgende:
Pokke vogels beginnen weer te zingenff oordopjes pakken
alle nummers lijken veel langer in het begin, komt omdat je idd druk bezig bent met de luisteraars te "plezieren". Op een gegeven moment wordt het heel normaal en gaat het een stuk makkelijker.quote:Op donderdag 1 december 2011 02:38 schreef Maisnon het volgende:
Bij sommige nummers lijkt het ineens veeeel langer omdat je de druk voelt van niet te willen vervelen
Radio Edits van alles nodig
Nee, zijn toffe beestenquote:Op donderdag 1 december 2011 02:39 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
1 voor 1 afklappen die beesten![]()
Heb eergisteren 2 kanaries gekregenquote:
Lachen man, moet je doek over de kooi leggen dan houden ze hun snavel welquote:Op donderdag 1 december 2011 02:40 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Nee, zijn toffe beesten
[..]
Heb eergisteren 2 kanaries gekregen
Er is al een tijde een doek over de kooi en nog zingen zequote:Op donderdag 1 december 2011 02:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lachen man, moet je doek over de kooi leggen dan houden ze hun snavel wel
Nummer is wel door meer band gecoverd volgens mijquote:Op donderdag 1 december 2011 02:41 schreef Stokstaart het volgende:
Evanescence heeft ook Don't Fear The Reaper gezongen
Heb je de batterijen er wel uitgehaald ?quote:Op donderdag 1 december 2011 02:41 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Er is al een tijde een doek over de kooi en nog zingen ze
Ja, weet waarom ze aan het zingen waren. Was vergeten lamp naast de kooi uit te doen.quote:Op donderdag 1 december 2011 02:44 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Heb je de batterijen er wel uitgehaald ?
quote:Op donderdag 1 december 2011 02:45 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ja, weet waarom ze aan het zingen waren. Was vergeten lamp naast de kooi uit te doen.
Woot!quote:Op donderdag 1 december 2011 02:46 schreef Maisnon het volgende:
Wie raad waar die vertel stukjes van zijn wint een 1 miljoen dollar, staat op een bank in Kenia klaar
quote:Op donderdag 1 december 2011 02:46 schreef Maisnon het volgende:
Wie raad waar die vertel stukjes van zijn wint een 1 miljoen dollar, staat op een bank in Kenia klaar
Je komt er welquote:
Zwaar chill dit hoorquote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 02:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nee dat wordt via mijn tussenpersoon Dominee Baptist Uyele Komahimedageld geregeld
Word je opgehaald door Zuster Oemfpfoefoe in Kenia?quote:Op donderdag 1 december 2011 02:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nee dat wordt via mijn tussenpersoon Dominee Baptist Uyele Komahimedageld geregeld
Stelt inderdaad geen kont meer voorquote:Op donderdag 1 december 2011 02:47 schreef Monopoly het volgende:
1 miljoen zimbabwaanse dollars zeker, tegenwoordig maar 3,- waard ofzo hahaha
nite nitequote:Op donderdag 1 december 2011 02:48 schreef Monopoly het volgende:
Nou lieffies, bedankt nogmaals, ik voel me echt stukken beter!
Jullie zijn helden.
Ik ga een tukkie doen. Slaap lekker!
Truste Monoquote:Op donderdag 1 december 2011 02:48 schreef Monopoly het volgende:
Jullie zijn helden.
Trustenquote:Op donderdag 1 december 2011 02:48 schreef Monopoly het volgende:
Jullie zijn helden.
Trusten gappie, rustig aanquote:Op donderdag 1 december 2011 02:48 schreef Monopoly het volgende:
Jullie zijn helden.
is altijd lachenquote:Op donderdag 1 december 2011 02:49 schreef Maisnon het volgende:
Haha ja irritant eigenlijk he
Vooral dat met de pitch kloten
Slaap lekker moon.quote:Op donderdag 1 december 2011 02:48 schreef Monopoly het volgende:
Jullie zijn helden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 december 2011 02:50 schreef Ishimaru het volgende:
Ik wil volgende artiest aanvragen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 1 december 2011 02:50 schreef Ishimaru het volgende:
Ik wil volgende artiest aanvragen:Dat is geen artiest, maar een nummerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
ben dat vergeten erbij te zettenquote:Op donderdag 1 december 2011 02:51 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dat is geen artiest, maar een nummer
quote:Op donderdag 1 december 2011 02:52 schreef Zokunen het volgende:
1878 Thomas A Edison - 1st Recording Ever Made - cylinder
Heb je die anders?
Wild Boys van Duran Duranquote:Op donderdag 1 december 2011 02:54 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb bvb... Silver Apples
Nick Cave
Paul Simon
Duran Duran
quote:Op donderdag 1 december 2011 02:55 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja een request die ik kan leveren
Ik betwijfel hetquote:Op donderdag 1 december 2011 02:56 schreef Ishimaru het volgende:
Stiff denk je dat ze ozzy heeft als ze duran duran heb?
toen hadden ze niet de juiste technologie om goed op te nemenquote:Op donderdag 1 december 2011 02:56 schreef Zokunen het volgende:
Wel vaag als je die zut van voor 1900 luistert, echt bagger kwaliteit.
Space Oddity van David Bowiequote:Op donderdag 1 december 2011 02:57 schreef Maisnon het volgende:
The union of the snake
Oh ik heb ook ehm, Fleetwood Mac
En heel veel van Bowie
Trustenquote:Op donderdag 1 december 2011 02:58 schreef Tchock het volgende:
Ik ga slapen, morgen vroeg er uit. Adios en succes Mais
quote:Op donderdag 1 december 2011 02:58 schreef Tchock het volgende:
Ik ga slapen, morgen vroeg er uit. Adios en succes Mais
quote:
ik weet dat het kan in VDJ maar weet niet hoe dat moet.quote:Op donderdag 1 december 2011 03:02 schreef Maisnon het volgende:
Begin nu alles wel een beetje te snappen
Wou dat er een makkelijkere overloop functie is (die is er ook vast) in plaats van handmatig de ene zachter zetten en de andere aan zetten tegelijkertijd wat dan niet gaat
Ik heb geen verstand verder van VDJ.quote:Op donderdag 1 december 2011 03:02 schreef Maisnon het volgende:
Begin nu alles wel een beetje te snappen
Wou dat er een makkelijkere overloop functie is (die is er ook vast) in plaats van handmatig de ene zachter zetten en de andere aan zetten tegelijkertijd wat dan niet gaat
quote:Op donderdag 1 december 2011 03:06 schreef Zokunen het volgende:
Jammer dat broertje slaapt, al vraagt hij meestal heroes aan
Wat voor soort film mag het wezen ?quote:Op donderdag 1 december 2011 03:08 schreef Zokunen het volgende:
Iemand nog filmtips
Morgen maar even een film kijken denk ik.
Killer Elite heb ik vandaag al gezien.
Een toffequote:Op donderdag 1 december 2011 03:08 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Wat voor soort film mag het wezen ?
Persoonlijk vind ik The Kingdom wel goedquote:Op donderdag 1 december 2011 03:09 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Een toffe
Ben niet echt genre gebonden.
quote:Op donderdag 1 december 2011 03:08 schreef Maisnon het volgende:
ik ga dadelijk iets grappigs uit eigen werk tussendoor doen omdat het kan
Sommige dingen weet ik niet hoe ze ook alweer klinken want lang geleden niet gezien en onduidelijke bestandsnaam
quote:Op donderdag 1 december 2011 03:12 schreef Zokunen het volgende:
Volgens mij al een keer gezien, maar al lang geleden en de herkenning lijkt positief, maar eens kijken.
geen probleemquote:Op donderdag 1 december 2011 03:14 schreef Maisnon het volgende:
Hmm ik start even VDJ opnieuw op!
Sorry voor het ongemak
Heb je Limitless gezien?quote:Op donderdag 1 december 2011 03:12 schreef Zokunen het volgende:
Volgens mij al een keer gezien, maar al lang geleden en de herkenning lijkt positief, maar eens kijken.
Bazenfilm, Bradley Cooperquote:
kloptquote:Op donderdag 1 december 2011 03:17 schreef Maisnon het volgende:
Dat is toch met die pillen? Die vond ik wel leuk volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |