goeie ouwe tijden waren dat.quote:Op donderdag 1 december 2011 02:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jaaaa goeie ouwe tijd, met Knetter die nog tof was en de vaste kliek![]()
Mooie muziek trouwens Maison als je tenminste draait
quote:Op donderdag 1 december 2011 02:06 schreef Zokunen het volgende:
Pfff ik wil slapen, maar alles doet me pijn
Voor het eerst bij mn nieuwe werk bezig geweest, en meteen het zwaarste werk mogen doen
Werd er op een gegeven moment zelfs kotsmisselijk van en moest verplicht even pauze houden
Maarja zal ook wel wennen, heb de euro's nu te hard nodig om te gaan klagen.
Ook bij ONZ-radio #1?quote:Op donderdag 1 december 2011 02:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vanaf topic nummer een, maar bijna nooit 's nachts.
achter station staan verdient ook goed, moet je alleen hopen dat je niet zwanger wordquote:Op donderdag 1 december 2011 02:06 schreef Zokunen het volgende:
Pfff ik wil slapen, maar alles doet me pijn
Voor het eerst bij mn nieuwe werk bezig geweest, en meteen het zwaarste werk mogen doen
Werd er op een gegeven moment zelfs kotsmisselijk van en moest verplicht even pauze houden
Maarja zal ook wel wennen, heb de euro's nu te hard nodig om te gaan klagen.
quote:Op donderdag 1 december 2011 02:07 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
achter station staan verdient ook goed, moet je alleen hopen dat je niet zwanger word
Dat gaat mij sowieso niet lukkenquote:Op donderdag 1 december 2011 02:07 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
achter station staan verdient ook goed, moet je alleen hopen dat je niet zwanger word![]()
![]()
Wil je als je klaar bent de tracklist posten via mijn documenten -> Virtual DJ -> Tracklists?quote:Op donderdag 1 december 2011 02:07 schreef Maisnon het volgende:
Iets gaat zeggen komt misschien nog maar je weet de deal nuhaha
Dit is misschien een te eentonig liedje voor nu (maar Beirut kan altijd)
Zal het iets actiever maken
ik was echt actief vanaf 14 januariquote:Op donderdag 1 december 2011 02:07 schreef Zokunen het volgende:
Ik begon ergens rond topic 50 van onz radio
Ja dat is goedquote:Op donderdag 1 december 2011 02:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wil je als je klaar bent de tracklist posten via mijn documenten -> Virtual DJ -> Tracklists?
Das vrij snelquote:Op donderdag 1 december 2011 02:07 schreef Zokunen het volgende:
Ik begon ergens rond topic 50 van onz radio
En tijdens mijn enige note was jij er ookquote:Op donderdag 1 december 2011 02:08 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
ik was echt actief vanaf 14 januari
eerst beginnen met een wortel en daarna oefenen op grotere groenten/objecten.quote:Op donderdag 1 december 2011 02:08 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dat gaat mij sowieso niet lukken
http://www.radio49.nl/ Bovenaan. Je hebt nu 8 luisteraarsquote:Op donderdag 1 december 2011 02:08 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja dat is goed
Hoe kan ik nu zien wie luistert enzo
Overal kusjes van Samzzquote:
Dat is waar ook. Topic#601quote:Op donderdag 1 december 2011 02:09 schreef Zokunen het volgende:
[..]
En tijdens mijn enige note was jij er ook
Dat was wel episch jaquote:Op donderdag 1 december 2011 02:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Das vrij snel
Ik na die epische show van DJKoelkast waar hij pizzeria's etc ging opbellen
Oh dat is sinds gisterochtend ofzo?quote:Op donderdag 1 december 2011 02:10 schreef Tchock het volgende:
Ik echt actief vanaf R49 #1817 geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |