quote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 02:10 schreef Zokunen het volgende:
Wel lekker relaxende muziek dit trouwens.
Vrijdag ofzoquote:Op donderdag 1 december 2011 02:10 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Oh dat is sinds gisterochtend ofzo?
we horen hetquote:Op donderdag 1 december 2011 02:11 schreef Maisnon het volgende:
Haha ik wisselde van skin en nu valt ie stil sorry
quote:Op donderdag 1 december 2011 02:10 schreef Zokunen het volgende:
Wel lekker relaxende muziek dit trouwens.
Kan gebeuren, zo ging ik in SAM 40000 nummers inladen tijdens het draaien, ook geen groot succes.quote:Op donderdag 1 december 2011 02:11 schreef Maisnon het volgende:
Haha ik wisselde van skin en nu valt ie stil sorry
Nee, dat is lame. Ik vind het alleen vreemdquote:Op donderdag 1 december 2011 02:10 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ga jij ook om een note smeken net zoals Knetter?
Welke prog draai je mee?quote:Op donderdag 1 december 2011 02:11 schreef Maisnon het volgende:
Ok back up and running
Ja dit zijn Maisnons eerste stapjes
De welbekende beginnersfoutjesquote:Op donderdag 1 december 2011 02:11 schreef Maisnon het volgende:
Ok back up and running
Ja dit zijn Maisnons eerste stapjes
OTS is erger, ben blij dat ik dat niet meer gebruikquote:Op donderdag 1 december 2011 02:11 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Kan gebeuren, zo ging ik in SAM 40000 nummers inladen tijdens het draaien, ook geen groot succes.
Daarom doe ik VDJ, geen inladenquote:Op donderdag 1 december 2011 02:11 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Kan gebeuren, zo ging ik in SAM 40000 nummers inladen tijdens het draaien, ook geen groot succes.
Bij jou thuis, op een briefje geschrevenquote:
2. Vier is me te onhandig en ik heb er nooit meer dan drie nodig gehad.quote:Op donderdag 1 december 2011 02:12 schreef Maisnon het volgende:
Virtual DJ
Doen jullie 2 decks of 4 decks voor de VDJ gebruikers
Allemaal van die gele velletjes op het scherm plakken als samzz ontdeugend isquote:Op donderdag 1 december 2011 02:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij jou thuis, op een briefje geschreven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |