mrgreen wou ook weer een keer Techno gaan draaien had ie t vanquote:Op donderdag 1 december 2011 02:13 schreef Zokunen het volgende:
Ik moet binnenkort traktor ook weer eens installeren en een beetje gaan mixen.
Deephouse of Techno ofzo, dat komt bijna niet meer langs.
Lekker ouderwetsquote:Op donderdag 1 december 2011 02:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Allemaal van die gele velletjes op het scherm plakken als samzz ontdeugend is![]()
Je bent zo ingeburgerd hier dat je een eigen archiefkast bij Danny op kantoor hebt staan.
Of zo'n oldskoolshowtje zoals vroegerquote:Op donderdag 1 december 2011 02:13 schreef Zokunen het volgende:
Ik moet binnenkort traktor ook weer eens installeren en een beetje gaan mixen.
Deephouse of Techno ofzo, dat komt bijna niet meer langs.
quote:Op donderdag 1 december 2011 02:14 schreef Zokunen het volgende:
En ik wil nog een keer een rare thema show gaan doen.
Ben bezig wat JPOP en 8-bit te verzamelen, dat lijkt me wel een keer leuk.
SPOILER: zo heb ik SAM Broadcaster ingedeeld, is vet handigOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pre 1900 is misschien ook wel een idee.quote:Op donderdag 1 december 2011 02:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Of zo'n oldskoolshowtje zoals vroeger
Mehquote:Op donderdag 1 december 2011 02:17 schreef Zokunen het volgende:
Hoeren neuken nooit meer werken heb je die?
quote:Op donderdag 1 december 2011 02:15 schreef Ishimaru het volgende:
@Maisnon:Ik heb m echt totaal andersSPOILER: zo heb ik SAM Broadcaster ingedeeld, is vet handigOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
Maisnon, zeg alsjeblieft neequote:Op donderdag 1 december 2011 02:17 schreef Zokunen het volgende:
Hoeren neuken nooit meer werken heb je die?
Klinkt heel chillquote:Op donderdag 1 december 2011 02:16 schreef Maisnon het volgende:
Als jullie opmerkingen hebben over de muziek moet je het zeggen trouwensik ben redelijk flexibel
haha
Mais non!quote:Op donderdag 1 december 2011 02:18 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Maisnon, zeg alsjeblieft nee
ik vind het zo het meest handigst voor mij, ik gebruik AUX 1 en 2 voor jingles of skype gesprekken. In het midden heb ik dan queue lijst en history staan en rechts muziek.quote:Op donderdag 1 december 2011 02:18 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik heb m echt totaal anders
Dit dusquote:
truste babequote:Op donderdag 1 december 2011 02:20 schreef Samzz het volgende:
Ik ga slapen. Trusten schatjes en Stokkie!
Ik gebruik geen AUX. Alleen mn 2 decksquote:Op donderdag 1 december 2011 02:20 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
ik vind het zo het meest handigst voor mij, ik gebruik AUX 1 en 2 voor jingles of skype gesprekken. In het midden heb ik dan queue lijst en history staan en rechts muziek.
Trustenquote:Op donderdag 1 december 2011 02:20 schreef Samzz het volgende:
Trustenquote:Op donderdag 1 december 2011 02:20 schreef Samzz het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |