Nummer is wel door meer band gecoverd volgens mijquote:Op donderdag 1 december 2011 02:41 schreef Stokstaart het volgende:
Evanescence heeft ook Don't Fear The Reaper gezongen
Heb je de batterijen er wel uitgehaald ?quote:Op donderdag 1 december 2011 02:41 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Er is al een tijde een doek over de kooi en nog zingen ze
Ja, weet waarom ze aan het zingen waren. Was vergeten lamp naast de kooi uit te doen.quote:Op donderdag 1 december 2011 02:44 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Heb je de batterijen er wel uitgehaald ?
quote:Op donderdag 1 december 2011 02:45 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ja, weet waarom ze aan het zingen waren. Was vergeten lamp naast de kooi uit te doen.
Woot!quote:Op donderdag 1 december 2011 02:46 schreef Maisnon het volgende:
Wie raad waar die vertel stukjes van zijn wint een 1 miljoen dollar, staat op een bank in Kenia klaar
quote:Op donderdag 1 december 2011 02:46 schreef Maisnon het volgende:
Wie raad waar die vertel stukjes van zijn wint een 1 miljoen dollar, staat op een bank in Kenia klaar
Je komt er welquote:
Zwaar chill dit hoorquote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 02:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nee dat wordt via mijn tussenpersoon Dominee Baptist Uyele Komahimedageld geregeld
Word je opgehaald door Zuster Oemfpfoefoe in Kenia?quote:Op donderdag 1 december 2011 02:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nee dat wordt via mijn tussenpersoon Dominee Baptist Uyele Komahimedageld geregeld
Stelt inderdaad geen kont meer voorquote:Op donderdag 1 december 2011 02:47 schreef Monopoly het volgende:
1 miljoen zimbabwaanse dollars zeker, tegenwoordig maar 3,- waard ofzo hahaha
nite nitequote:Op donderdag 1 december 2011 02:48 schreef Monopoly het volgende:
Nou lieffies, bedankt nogmaals, ik voel me echt stukken beter!
Jullie zijn helden.
Ik ga een tukkie doen. Slaap lekker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |