Je gaat nog een luisteraar verliezenquote:Op donderdag 1 december 2011 02:34 schreef Maisnon het volgende:
Dankje dankje
Een beetje genre requests enzo kunnen ook, ik ben 2 luisteraars verlorenren!N!!NO!N1inweoin!einzpaniek
Denk niet dat Maisnon die heeftquote:
Trustenquote:Op donderdag 1 december 2011 02:36 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Je gaat nog een luisteraar verliezenJe draait lekker maar ik ga naar m'n nest
Gotta have more cowbellquote:Op donderdag 1 december 2011 02:35 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Heb je: Blue Oyster Cult - Don't Fear the Reaper ?
Kan ze je wel sturen als je wilt, heb de hele bende nog.quote:Op donderdag 1 december 2011 02:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zij komt zeker aan de beurt.
[..]
Chaos, heb de foto's nog op mijn hdd staan, die is helaas kapot. Zooitje die volgende ochtend. Ik lag ook op de stoeptegels te slapen met een kussen en deken
Het waait hier wel, maar echt storm is het (nog) nietquote:
Ik heb nog wel een mapje ergens verstopt op mijn Cquote:Op donderdag 1 december 2011 02:37 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Kan ze je wel sturen als je wilt, heb de hele bende nog.
En nee mensen die er niet waren krijgen ze niet.
quote:Op donderdag 1 december 2011 02:37 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Gotta have more cowbell
I've got a fever, and the only prescription...
IS MORE COWBELL
Geen last van hier. Windstil en onder de dekens bloedheetquote:Op donderdag 1 december 2011 02:37 schreef Monopoly het volgende:
Het waait wel moeilijk hard ja, en het is koud
1 voor 1 afklappen die beestenquote:Op donderdag 1 december 2011 02:38 schreef Ishimaru het volgende:
Pokke vogels beginnen weer te zingenff oordopjes pakken
Woon jij naast een kas of zoquote:Op donderdag 1 december 2011 02:38 schreef Ishimaru het volgende:
Pokke vogels beginnen weer te zingenff oordopjes pakken
alle nummers lijken veel langer in het begin, komt omdat je idd druk bezig bent met de luisteraars te "plezieren". Op een gegeven moment wordt het heel normaal en gaat het een stuk makkelijker.quote:Op donderdag 1 december 2011 02:38 schreef Maisnon het volgende:
Bij sommige nummers lijkt het ineens veeeel langer omdat je de druk voelt van niet te willen vervelen
Radio Edits van alles nodig
Nee, zijn toffe beestenquote:Op donderdag 1 december 2011 02:39 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
1 voor 1 afklappen die beesten![]()
Heb eergisteren 2 kanaries gekregenquote:
Lachen man, moet je doek over de kooi leggen dan houden ze hun snavel welquote:Op donderdag 1 december 2011 02:40 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Nee, zijn toffe beesten
[..]
Heb eergisteren 2 kanaries gekregen
Er is al een tijde een doek over de kooi en nog zingen zequote:Op donderdag 1 december 2011 02:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lachen man, moet je doek over de kooi leggen dan houden ze hun snavel wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |