Tering wat ben jij scherp manquote:Op donderdag 1 december 2011 02:30 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Op het broodje
De sesamzaadjes
Het is dat ik de meeste ook al kenquote:Op donderdag 1 december 2011 02:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tering wat ben jij scherp man
Je verdient het mono. Heldquote:Op donderdag 1 december 2011 02:31 schreef Monopoly het volgende:
Jullie zijn de beste wisten jullie dat ?![]()
![]()
![]()
![]()
Zo midden in de nacht een paar fijne woorden lezenTop!!
Trustenquote:Op donderdag 1 december 2011 02:32 schreef Samzz het volgende:
Ja, Mono heeft nu wel ffies genoeg kusjes en knuffeltjes gehad van mij, Blondie gaat slapen.
Your welcomequote:Op donderdag 1 december 2011 02:31 schreef Monopoly het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2011 02:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je verdient het mono. HeldSterkte er mee man.
trustequote:Op donderdag 1 december 2011 02:32 schreef Samzz het volgende:
Ja, Mono heeft nu wel ffies genoeg kusjes en knuffeltjes gehad van mij, Blondie gaat slapen.
Slaap lekker Samzz!quote:Op donderdag 1 december 2011 02:32 schreef Samzz het volgende:
Al vergeef ik je nooit voor het Monopoly mapje met de foto's van de meet bij myraquote:Op donderdag 1 december 2011 02:31 schreef Monopoly het volgende:
![]()
![]()
![]()
No problemquote:Op donderdag 1 december 2011 02:31 schreef Monopoly het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2011 02:33 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Al vergeef ik je nooit voor het Mono mapje met de foto's van de meet bij myra
Mijn MSN staat altijd open! Voor iedereen!quote:Op donderdag 1 december 2011 02:33 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
No problem
Je zou zelf wss hetzelfde doen bij een ander
Toen ik zei dat 't uit was was het eerste dat hij zei: Neuken?quote:Op donderdag 1 december 2011 02:33 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
No problem
Je zou zelf wss hetzelfde doen bij een ander
Ja ho maar zegquote:Op donderdag 1 december 2011 02:31 schreef Monopoly het volgende:
![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 1 december 2011 02:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toen ik zei dat 't uit was was het eerste dat hij zei: Neuken?!
Heb je: Blue Oyster Cult - Don't Fear the Reaper ?quote:Op donderdag 1 december 2011 02:34 schreef Maisnon het volgende:
Dankje dankje
Een beetje genre requests enzo kunnen ook, ik ben 2 luisteraars verlorenren!N!!NO!N1inweoin!einzpaniek
quote:Op donderdag 1 december 2011 02:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou ik ook doen.quote:Op donderdag 1 december 2011 02:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe dan die metal-versiequote:Op donderdag 1 december 2011 02:35 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Heb je: Blue Oyster Cult - Don't Fear the Reaper ?
Zij komt zeker aan de beurt.quote:Op donderdag 1 december 2011 02:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja ho maar zeg![]()
![]()
![]()
Kan Yvonne niet een x user van de week worden?Of alleen users
Chaos, heb de foto's nog op mijn hdd staan, die is helaas kapot. Zooitje die volgende ochtend. Ik lag ook op de stoeptegels te slapen met een kussen en dekenquote:Op donderdag 1 december 2011 02:35 schreef Zokunen het volgende:
Wat een toffe bende was dat ook toen in Rotjeknor
Heb je groot gelijk inquote:Op donderdag 1 december 2011 02:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jalachen helpt altijd om verdriet te verwerken. Eerst veel tranen, en dan lachen!
Ik moest er ook om lachenquote:Op donderdag 1 december 2011 02:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jalachen helpt altijd om verdriet te verwerken. Eerst veel tranen, en dan lachen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |