Even een moeilijk momentje gehad... jaartje geleden iets kuts gebeurd en het kwam omhoog uit het niets.quote:
sterkte kerelquote:Op donderdag 1 december 2011 02:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Even een moeilijk momentje gehad... jaartje geleden iets kuts gebeurd en het kwam omhoog uit het niets.
* Zokunen geeft mono een nohomo knuf.quote:Op donderdag 1 december 2011 02:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Even een moeilijk momentje gehad... jaartje geleden iets kuts gebeurd en het kwam omhoog uit het niets.
Watskeburt?quote:Op donderdag 1 december 2011 02:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Drink whiskey.quote:Op donderdag 1 december 2011 02:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
*knuffel geeftquote:Op donderdag 1 december 2011 02:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sterkte jongenquote:Op donderdag 1 december 2011 02:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
hoofdje boven de trapleuning.quote:
Niet ?quote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 02:23 schreef Monopoly het volgende:
Thanks allemaal.
Ik heb al zat bier op, en keihard gejankt op het balkon net, ik ben wel weer aan de betere hand nu gelukkig!
Ik moest gewoon even vertiefd hard janken om alle emoties er uit te krijgen
Lucht hier je hartquote:Op donderdag 1 december 2011 02:23 schreef Monopoly het volgende:
Thanks allemaal.
Ik heb al zat bier op, en keihard gejankt op het balkon net, ik ben wel weer aan de betere hand nu gelukkig!
Dat kan soms idd flink opluchten.quote:Op donderdag 1 december 2011 02:23 schreef Monopoly het volgende:
Thanks allemaal.
Soms is het beter om een potje te janken, je voelt daarna een stuk beter. Heb het zelf ook.quote:Op donderdag 1 december 2011 02:23 schreef Monopoly het volgende:
Thanks allemaal.
Niks mis met ff flink janken ouwe * geeft Mono boks*quote:Op donderdag 1 december 2011 02:23 schreef Monopoly het volgende:
Thanks allemaal.
Er bloemt een e-relatie op zie ik alweer.quote:
Nog een knuffel en een kusje en dan lekker slapen jijquote:
Haha nu pas zie ik hetquote:
Vorig jaar op 1 december hoorde ik dat ik papa zou worden.quote:
Mono en Samzz sitting in a tree, k-is-s-i-n-gquote:Op donderdag 1 december 2011 02:26 schreef Jajong het volgende:
[..]
Er bloemt een e-relatie op zie ik alweer.
Fucked up man. Hebben/hadden jullie een relatie?quote:Op donderdag 1 december 2011 02:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vorig jaar op 1 december hoorde ik dat ik papa zou worden.
"Ongelukje", maar zeker welkom. Uiteindelijk besloot zij om een abortus te doen ( en al met al was dat ook wel beter, ik ga haar hier niet de schuld van geven ofzo , die tijd is geweest ), maar het was toch zo'n fijn en warm gevoel dat ik een kleine jongen of een klein meisje in mijn armen zou hebben, die ik met liefde kon opvoeden.....
En die mis ik gewoon heel erg nu...
quote:Op donderdag 1 december 2011 02:27 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Mono en Samzz sitting in a tree, k-is-s-i-n-g![]()
Mono en Samzz = geniale koppel ooit imo
Dat is idd wel heel heftig.quote:Op donderdag 1 december 2011 02:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
"Ongelukje", maar zeker welkom. Uiteindelijk besloot zij om een abortus te doen ( en al met al was dat ook wel beter, ik ga haar hier niet de schuld van geven ofzo , die tijd is geweest ), maar het was toch zo'n fijn en warm gevoel dat ik een kleine jongen of een klein meisje in mijn armen zou hebben, die ik met liefde kon opvoeden.....
hadden, dat is verder allemaal klaar en dat zal allemaal wel, het gaat me om dat prachtige gevoel (ondanks ongelukje) van het idee dat je papa word, dat is zo ontzettend bijzonder...quote:Op donderdag 1 december 2011 02:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Fucked up man. Hebben/hadden jullie een relatie?
Oef, kan best begrijpen dat het hard aankomtquote:Op donderdag 1 december 2011 02:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Echt kut voor jequote:Op donderdag 1 december 2011 02:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die topic weet ik nog ja, zat er gisteren nog aan te denken of het een goed uitgevoerde troll wasquote:Op donderdag 1 december 2011 02:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit dusquote:Op donderdag 1 december 2011 02:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die topic weet ik nog ja, zat er gisteren nog aan te denken of het een goed uitgevoerde troll was![]()
Maar dat meisje was wel waardeloos hoor, althans niet bepaald iemand met wie je een kind zou willen hebben toch? Dan groeit het op met gescheiden ouders, alles.
Jouw tijd komt welMet de juiste persoon. En ik ben er van overtuigt dat jij echt een enorm toffe papa gaat worden
Dit soort reacties doen mij enorm goed. Thanks man, hier ga ik weer van glimlachenquote:Op donderdag 1 december 2011 02:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die topic weet ik nog ja, zat er gisteren nog aan te denken of het een goed uitgevoerde troll was![]()
Maar dat meisje was wel waardeloos hoor, althans niet bepaald iemand met wie je een kind zou willen hebben toch? Dan groeit het op met gescheiden ouders, alles.
Jouw tijd komt welMet de juiste persoon. En ik ben er van overtuigt dat jij echt een enorm toffe papa gaat worden
Alles staat in de OPquote:Op donderdag 1 december 2011 02:27 schreef Jajong het volgende:
Oh btw ik ben 12 wat is dit? Radio? Waar?
Mono is gewoon tof en tegen toffe users doen we gewoon tof.quote:Op donderdag 1 december 2011 02:29 schreef Jajong het volgende:
Jeetje wat is iedereen hier lief voor elkaar.
Ik troll alleen maar op internet wat is dit ik ben 12.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
of lievquote:Op donderdag 1 december 2011 02:30 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Mono is gewoon tof en tegen toffe users doen we gewoon tof.
quote:Op donderdag 1 december 2011 02:30 schreef Stokstaart het volgende:
Shit man: Wie ziet deze? :Op het broodjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De sesamzaadjes
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
Dit.quote:Op donderdag 1 december 2011 02:30 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Shit man: Wie ziet deze? :sesamzaad gezicht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Shit man: Wie ziet deze? :sesamzaadjes vormen een gezichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarheidquote:Op donderdag 1 december 2011 02:30 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Tering wat ben jij scherp manquote:Op donderdag 1 december 2011 02:30 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Op het broodje
De sesamzaadjes
Het is dat ik de meeste ook al kenquote:Op donderdag 1 december 2011 02:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tering wat ben jij scherp man
Je verdient het mono. Heldquote:Op donderdag 1 december 2011 02:31 schreef Monopoly het volgende:
Jullie zijn de beste wisten jullie dat ?![]()
![]()
![]()
![]()
Zo midden in de nacht een paar fijne woorden lezenTop!!
Trustenquote:Op donderdag 1 december 2011 02:32 schreef Samzz het volgende:
Ja, Mono heeft nu wel ffies genoeg kusjes en knuffeltjes gehad van mij, Blondie gaat slapen.
Your welcomequote:Op donderdag 1 december 2011 02:31 schreef Monopoly het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2011 02:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je verdient het mono. HeldSterkte er mee man.
trustequote:Op donderdag 1 december 2011 02:32 schreef Samzz het volgende:
Ja, Mono heeft nu wel ffies genoeg kusjes en knuffeltjes gehad van mij, Blondie gaat slapen.
Slaap lekker Samzz!quote:Op donderdag 1 december 2011 02:32 schreef Samzz het volgende:
Al vergeef ik je nooit voor het Monopoly mapje met de foto's van de meet bij myraquote:Op donderdag 1 december 2011 02:31 schreef Monopoly het volgende:
![]()
![]()
![]()
No problemquote:Op donderdag 1 december 2011 02:31 schreef Monopoly het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2011 02:33 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Al vergeef ik je nooit voor het Mono mapje met de foto's van de meet bij myra
Mijn MSN staat altijd open! Voor iedereen!quote:Op donderdag 1 december 2011 02:33 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
No problem
Je zou zelf wss hetzelfde doen bij een ander
Toen ik zei dat 't uit was was het eerste dat hij zei: Neuken?quote:Op donderdag 1 december 2011 02:33 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
No problem
Je zou zelf wss hetzelfde doen bij een ander
Ja ho maar zegquote:Op donderdag 1 december 2011 02:31 schreef Monopoly het volgende:
![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 1 december 2011 02:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toen ik zei dat 't uit was was het eerste dat hij zei: Neuken?!
Heb je: Blue Oyster Cult - Don't Fear the Reaper ?quote:Op donderdag 1 december 2011 02:34 schreef Maisnon het volgende:
Dankje dankje
Een beetje genre requests enzo kunnen ook, ik ben 2 luisteraars verlorenren!N!!NO!N1inweoin!einzpaniek
quote:Op donderdag 1 december 2011 02:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou ik ook doen.quote:Op donderdag 1 december 2011 02:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe dan die metal-versiequote:Op donderdag 1 december 2011 02:35 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Heb je: Blue Oyster Cult - Don't Fear the Reaper ?
Zij komt zeker aan de beurt.quote:Op donderdag 1 december 2011 02:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja ho maar zeg![]()
![]()
![]()
Kan Yvonne niet een x user van de week worden?Of alleen users
Chaos, heb de foto's nog op mijn hdd staan, die is helaas kapot. Zooitje die volgende ochtend. Ik lag ook op de stoeptegels te slapen met een kussen en dekenquote:Op donderdag 1 december 2011 02:35 schreef Zokunen het volgende:
Wat een toffe bende was dat ook toen in Rotjeknor
Heb je groot gelijk inquote:Op donderdag 1 december 2011 02:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jalachen helpt altijd om verdriet te verwerken. Eerst veel tranen, en dan lachen!
Ik moest er ook om lachenquote:Op donderdag 1 december 2011 02:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jalachen helpt altijd om verdriet te verwerken. Eerst veel tranen, en dan lachen!
Je gaat nog een luisteraar verliezenquote:Op donderdag 1 december 2011 02:34 schreef Maisnon het volgende:
Dankje dankje
Een beetje genre requests enzo kunnen ook, ik ben 2 luisteraars verlorenren!N!!NO!N1inweoin!einzpaniek
Denk niet dat Maisnon die heeftquote:
Trustenquote:Op donderdag 1 december 2011 02:36 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Je gaat nog een luisteraar verliezenJe draait lekker maar ik ga naar m'n nest
Gotta have more cowbellquote:Op donderdag 1 december 2011 02:35 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Heb je: Blue Oyster Cult - Don't Fear the Reaper ?
Kan ze je wel sturen als je wilt, heb de hele bende nog.quote:Op donderdag 1 december 2011 02:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zij komt zeker aan de beurt.
[..]
Chaos, heb de foto's nog op mijn hdd staan, die is helaas kapot. Zooitje die volgende ochtend. Ik lag ook op de stoeptegels te slapen met een kussen en deken
Het waait hier wel, maar echt storm is het (nog) nietquote:
Ik heb nog wel een mapje ergens verstopt op mijn Cquote:Op donderdag 1 december 2011 02:37 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Kan ze je wel sturen als je wilt, heb de hele bende nog.
En nee mensen die er niet waren krijgen ze niet.
quote:Op donderdag 1 december 2011 02:37 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Gotta have more cowbell
I've got a fever, and the only prescription...
IS MORE COWBELL
Geen last van hier. Windstil en onder de dekens bloedheetquote:Op donderdag 1 december 2011 02:37 schreef Monopoly het volgende:
Het waait wel moeilijk hard ja, en het is koud
1 voor 1 afklappen die beestenquote:Op donderdag 1 december 2011 02:38 schreef Ishimaru het volgende:
Pokke vogels beginnen weer te zingenff oordopjes pakken
Woon jij naast een kas of zoquote:Op donderdag 1 december 2011 02:38 schreef Ishimaru het volgende:
Pokke vogels beginnen weer te zingenff oordopjes pakken
alle nummers lijken veel langer in het begin, komt omdat je idd druk bezig bent met de luisteraars te "plezieren". Op een gegeven moment wordt het heel normaal en gaat het een stuk makkelijker.quote:Op donderdag 1 december 2011 02:38 schreef Maisnon het volgende:
Bij sommige nummers lijkt het ineens veeeel langer omdat je de druk voelt van niet te willen vervelen
Radio Edits van alles nodig
Nee, zijn toffe beestenquote:Op donderdag 1 december 2011 02:39 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
1 voor 1 afklappen die beesten![]()
Heb eergisteren 2 kanaries gekregenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |