Vorig jaar op 1 december hoorde ik dat ik papa zou worden.quote:
Mono en Samzz sitting in a tree, k-is-s-i-n-gquote:Op donderdag 1 december 2011 02:26 schreef Jajong het volgende:
[..]
Er bloemt een e-relatie op zie ik alweer.
Fucked up man. Hebben/hadden jullie een relatie?quote:Op donderdag 1 december 2011 02:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vorig jaar op 1 december hoorde ik dat ik papa zou worden.
"Ongelukje", maar zeker welkom. Uiteindelijk besloot zij om een abortus te doen ( en al met al was dat ook wel beter, ik ga haar hier niet de schuld van geven ofzo , die tijd is geweest ), maar het was toch zo'n fijn en warm gevoel dat ik een kleine jongen of een klein meisje in mijn armen zou hebben, die ik met liefde kon opvoeden.....
En die mis ik gewoon heel erg nu...
quote:Op donderdag 1 december 2011 02:27 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Mono en Samzz sitting in a tree, k-is-s-i-n-g![]()
Mono en Samzz = geniale koppel ooit imo
Dat is idd wel heel heftig.quote:Op donderdag 1 december 2011 02:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
"Ongelukje", maar zeker welkom. Uiteindelijk besloot zij om een abortus te doen ( en al met al was dat ook wel beter, ik ga haar hier niet de schuld van geven ofzo , die tijd is geweest ), maar het was toch zo'n fijn en warm gevoel dat ik een kleine jongen of een klein meisje in mijn armen zou hebben, die ik met liefde kon opvoeden.....
hadden, dat is verder allemaal klaar en dat zal allemaal wel, het gaat me om dat prachtige gevoel (ondanks ongelukje) van het idee dat je papa word, dat is zo ontzettend bijzonder...quote:Op donderdag 1 december 2011 02:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Fucked up man. Hebben/hadden jullie een relatie?
Oef, kan best begrijpen dat het hard aankomtquote:Op donderdag 1 december 2011 02:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Echt kut voor jequote:Op donderdag 1 december 2011 02:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die topic weet ik nog ja, zat er gisteren nog aan te denken of het een goed uitgevoerde troll wasquote:Op donderdag 1 december 2011 02:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit dusquote:Op donderdag 1 december 2011 02:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die topic weet ik nog ja, zat er gisteren nog aan te denken of het een goed uitgevoerde troll was![]()
Maar dat meisje was wel waardeloos hoor, althans niet bepaald iemand met wie je een kind zou willen hebben toch? Dan groeit het op met gescheiden ouders, alles.
Jouw tijd komt welMet de juiste persoon. En ik ben er van overtuigt dat jij echt een enorm toffe papa gaat worden
Dit soort reacties doen mij enorm goed. Thanks man, hier ga ik weer van glimlachenquote:Op donderdag 1 december 2011 02:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die topic weet ik nog ja, zat er gisteren nog aan te denken of het een goed uitgevoerde troll was![]()
Maar dat meisje was wel waardeloos hoor, althans niet bepaald iemand met wie je een kind zou willen hebben toch? Dan groeit het op met gescheiden ouders, alles.
Jouw tijd komt welMet de juiste persoon. En ik ben er van overtuigt dat jij echt een enorm toffe papa gaat worden
Alles staat in de OPquote:Op donderdag 1 december 2011 02:27 schreef Jajong het volgende:
Oh btw ik ben 12 wat is dit? Radio? Waar?
Mono is gewoon tof en tegen toffe users doen we gewoon tof.quote:Op donderdag 1 december 2011 02:29 schreef Jajong het volgende:
Jeetje wat is iedereen hier lief voor elkaar.
Ik troll alleen maar op internet wat is dit ik ben 12.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
of lievquote:Op donderdag 1 december 2011 02:30 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Mono is gewoon tof en tegen toffe users doen we gewoon tof.
quote:Op donderdag 1 december 2011 02:30 schreef Stokstaart het volgende:
Shit man: Wie ziet deze? :Op het broodjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De sesamzaadjes
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
Dit.quote:Op donderdag 1 december 2011 02:30 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Shit man: Wie ziet deze? :sesamzaad gezicht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Shit man: Wie ziet deze? :sesamzaadjes vormen een gezichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarheidquote:Op donderdag 1 december 2011 02:30 schreef Zokunen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |