SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en LovelyLady.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!. En we zijn altijd dankbaar voor (en op zoek naar) nieuwe jingles!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.
Doe je ook mee met de Digitale Pakjesavond?
![]()
[Radio 49] Meet op 20 januari
![]()
Vind jequote:Op woensdag 30 november 2011 19:17 schreef heloef het volgende:
[..]
15, ze is best volwassen voor haar leeftijd he?
Wat?quote:
1 opgeblazen, 1 thuis geprobeerd. Kijken hoe het werkt enzo, heel belangrijk.quote:
Mijn beeld van de gemiddelde 15 jarige is positief veranderd.quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:20 schreef ValHallen het volgende:
Mensen die nog nooit hebben gefapt met een condoom om
.
Zie ik het nut echt totaal niet van in.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:20 schreef ValHallen het volgende:
.
Kijken hoe het voelt ditdat.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Zie ik het nut echt totaal niet van in.
Nog wat gebeurd in GFSF vandaag?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Zie ik het nut echt totaal niet van in.
Inderdaad. En niet voor paal staan (hihi) als je er een moet gebruiken.quote:
Ja okee.quote:
Nog een hele belangrijke ja.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Inderdaad. En niet voor paal staan (hihi) als je er een moet gebruiken.
Neuh, ik heb verdriet en angst van mijn verwerkinglijstje afgevinkt dat was het wel.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog wat gebeurd in GFSF vandaag?
Ik weet hoe ik hem om moet doen, ik heb er wel eens een omgedaan maar daar heb ik me niet mee afgetrokken.quote:[..]
Inderdaad. En niet voor paal staan (hihi) als je er een moet gebruiken.
Nooit gedaan.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:20 schreef ValHallen het volgende:
.
Oke, tof.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn beeld van de gemiddelde 15 jarige is positief veranderd.
Priemquote:
Sigwaardig.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:23 schreef heloef het volgende:
Ik weet hoe ik hem om moet doen, ik heb er wel eens een omgedaan maar daar heb ik me niet mee afgetrokken.
Ik las "DEZE NEGER KOMT ZO HARD"quote:
Ik wilde iig weten hoe ik het om moest doen. Bleek niet echt nodig, de eerste keer. Maar toch.quote:
Helemaal geen drama vandaag? Tegenvallertje.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Neuh, ik heb verdriet en angst van mijn verwerkinglijstje afgevinkt dat was het wel.
Ik heb geen drama verzorgd in ieder geval.
[..]
Ik weet hoe ik hem om moet doen, ik heb er wel eens een omgedaan maar daar heb ik me niet mee afgetrokken.
quote:
Ik mis het unieke en leuke aan deze uitspraak.quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:29 schreef Myraela het volgende:
Gewoon omdat wij zeiden dat die moest oefenen. Wat overigens nooit kwaad kan.
Geoefend voor seks, te vaak.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb je al geoefend, trolliebollie?
Zonde man. Kan je fappen heb je geen doekje nodig.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Geoefend voor seks, te vaak.
Condooms omdoen? Nope.
Dit. En dan naar beneden met die rubberlucht om je heen, vet lachen.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zonde man. Kan je fappen heb je geen doekje nodig.
Nee, de geur van dat glijmiddelquote:Op woensdag 30 november 2011 19:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dit. En dan naar beneden met die rubberlucht om je heen, vet lachen.
Hihihihih, heloef ging een condoom om doen.
Huh wat?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:29 schreef Myraela het volgende:
Gewoon omdat wij zeiden dat die moest oefenen. Wat overigens nooit kwaad kan.
Die is toch best plezant of niet dan?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nee, de geur van dat glijmiddel
Gadverdamme die lucht, wat ranzig.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dit. En dan naar beneden met die rubberlucht om je heen, vet lachen.
Wat is er gebeurd loefskiboii?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:34 schreef heloef het volgende:
[..]
In ieder geval durf ik na vanmorgen mijn shirt uit te doen, dus ik ga vooruit.
Hij zag vandaag zijn piemel weer zonder spiegel.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd loefskiboii?
Ik keek voor het eerst in een jaar in de spiegel.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd loefskiboii?
Oewww, onder de gordel (HIHIH SNAP JE HEM!)quote:Op woensdag 30 november 2011 19:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hij zag vandaag zijn piemel weer zonder spiegel.
Goed gereedschap hangt onder een afdak.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Goed gereedschap roest niet in de regen.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Goed gereedschap hangt onder een afdak.
Dikke mensen opmerking.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Goed gereedschap hangt onder een afdak.
IK DENK HET WEL JA, EVEN GOOGLEN HOORquote:Op woensdag 30 november 2011 19:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oewww, onder de gordel (HIHIH SNAP JE HEM!)
Alsof jij niet twee keer zo dik bent als dat kind.quote:
Ik snap hem niet, verdomme!quote:Op woensdag 30 november 2011 19:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Minstens.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Alsof jij niet twee keer zo dik bent als dat kind.
Nee.quote:
Ik zeg dat je dun bent, klaag niet mens.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:41 schreef RockNijntje het volgende:
Ja hallo stop met opmerkingen over mijn dik- of dunheid, ik zit in de periode dat ik denk dat mijn buik perfect is.
Je bent dun.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:41 schreef RockNijntje het volgende:
Ja hallo stop met opmerkingen over mijn dik- of dunheid, ik zit in de periode dat ik denk dat mijn buik perfect is.
Je bent bijna 16, HOAXquote:Op woensdag 30 november 2011 19:41 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zeg dat je dun bent, klaag niet mens.
Dun is ook niet goedquote:
Als je ouder was geweest had ik geschreeuwd om pics.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:41 schreef RockNijntje het volgende:
Zullen we dan samen een frietje eten?quote:
Oh zo.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nouja, ontzettende dikkies kunnen meestal hun eigen leuter niet meer zien.
Google heeft vergelijkbare afbeeldingenquote:Op woensdag 30 november 2011 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je ouder was geweest had ik geschreeuwd om pics.
Doen wequote:Op woensdag 30 november 2011 19:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Zullen we dan samen een frietje eten?
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Zullen we dan samen een frietje eten?
Is geen grap, is echt zo.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh zo.
Ik ben alleen gewend dat mensen grappen maken dat ik een grote leuter heb.
Buikjes.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Google heeft vergelijkbare afbeeldingen.
[..]
Doen we.
Eens.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is geen grap, is echt zo.
[..]
Buikjes.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHA KLUIVERTquote:
Ik leek vroeger echt eng veel op Kluivert.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHA KLUIVERT
quote:
Een scheurbuik voor je post.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHA KLUIVERT
Dikke, dunne? Vragen1quote:Op woensdag 30 november 2011 19:47 schreef ValHallen het volgende:
BuikjesIk hou zo enorm veel van buikjes
Eens.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:47 schreef ValHallen het volgende:
BuikjesIk hou zo enorm veel van buikjes
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Een scheurbuik voor je post.Te slank.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Niet te groot natuurlijk. Maar van die kleine lieve buikjes.quote:
Ik val niet op die zandloper figuurtjes, daarnaast durf ik die zandloper types niet aan te spreken omdat ze vast denken dat ik dik ben.quote:
Moet wel een mooie two-pack aan zitten.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Medestanders.![]()
Buikjes zijn het mooiste deel aan een vrouw.
Zonder meer ja.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Medestanders.![]()
Oh, wij gaan nooit praten dus?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik val niet op die zandloper figuurtjes, daarnaast durf ik die zandloper types niet aan te spreken omdat ze vast denken dat ik dik ben.
Dat zijn meestal van die sissy's met annorexiaquote:Op woensdag 30 november 2011 19:50 schreef RockNijntje het volgende:
Mannen met moooooie slanke buik.
op kont na.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Medestanders.![]()
Normaal praten natuurlijk wel, ik durf je echt niet te hosselen.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, wij gaan nooit praten dus?
Zeker niet. Gewoon een platte buik zonder six packquote:Op woensdag 30 november 2011 19:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat zijn meestal van die sissy's met annorexia.
Dankjewelquote:Op woensdag 30 november 2011 19:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Een goede tweede, ik vind het gezicht belangrijker.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Medestanders.![]()
Fuck ja!quote:Op woensdag 30 november 2011 19:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zeker niet. Gewoon een platte buik zonder six pack![]()
.
Hihihihih, heloef ging een condoom om doen.
Daten?quote:
Ik heb heul geen condoom omgedaan net.quote:
Nee dat nietquote:
Leren lezen? Waarom? Omdat ik besluit een woord te negeren?quote:
Eines doppelpack. Mwah, hoeft voor mij niet zo. Zolang ze niet misvormd zijn, is het best.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Moet wel een mooie two-pack aan zitten.
En mooie borstspieren en schouders!quote:Op woensdag 30 november 2011 19:50 schreef RockNijntje het volgende:
Mannen met moooooie slanke buik.
Bro-fist.quote:
Billen zijn niet leuk. Stomme gekletter tijdens sex ook.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[..]
op kont na.
Tuurlijk, moet je de meeste tijd naar kijken.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Een goede tweede, ik vind het gezicht belangrijker.
Wat de fuck zijn mooie schouders?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eines doppelpack. Mwah, hoeft voor mij niet zo. Zolang ze niet misvormd zijn, is het best.
[..]
En mooie borstspieren en schouders!
[..]
Bro-fist.
[..]
Billen zijn niet leuk. Stomme gekletter tijdens sex ook.
[..]
Tuurlijk, moet je de meeste tijd naar kijken.
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:57 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Wat de fuck zijn mooie schouders?
Over 40 dagen daten dan?quote:
Kont niet belangrijk vindenquote:Op woensdag 30 november 2011 19:57 schreef heloef het volgende:
Mensen die ook op tieten of een kont gaan zitten letten.![]()
Alsof dat belangrijk is.
Bedankt man, bedankt.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jij bedenkt je snel. Tevens gefeliciteerd met post 111.
De mijne.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:57 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Wat de fuck zijn mooie schouders?
Deze man begrijpt het.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:57 schreef heloef het volgende:
Mensen die ook op tieten of een kont gaan zitten letten.![]()
Alsof dat belangrijk is.
Een van de minst belangrijke dingen, zonder meer.quote:
Ik heb het hier over buikspieren hè.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eines doppelpack. Mwah, hoeft voor mij niet zo. Zolang ze niet misvormd zijn, is het best.
[..]
Nee man. Gewoon nee.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Een van de minst belangrijke dingen, zonder meer.
Radio 49 is niet aansprakelijk voor eventueel seksueel misbruik he!.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:59 schreef RockNijntje het volgende:
Mensen die op tieten letten.
Kont heb ik wel gelukkig.
oke en nu?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Radio 49 is niet aansprakelijk voor eventueel seksueel misbruik he!.
Mooie tieten hoeven niet per se groot te zijn hoor.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:59 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:59 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Moet daar dan veel vet onder hangen?
Wat doe je bij dikkie danquote:Op woensdag 30 november 2011 19:59 schreef meowingtons het volgende:
Gezicht is sowieso samen met een redelijk in verhouding zijnd lichaam het belangrijkstDe rest kan me vrij weinig schelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meisjes met mini borstjes=quote:Op woensdag 30 november 2011 19:59 schreef RockNijntje het volgende:
Ok, dan liever meer dan 2.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb het hier over buikspieren hè.
Jawel.quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat doe je bij dikkie danZe leek wat op je moederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga hier niet eens serieus op reagerenJaaa, dansen! dansen!
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:01 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ze leek wat op je moederWas ook niet de bedoeling chagrijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga hier niet eens serieus op reageren![]()
Ok.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:59 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Hey, Mirne. Over 39 dagen daten?
Ik moet het hebben van mijn hoofd. Doomed.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:01 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn hoofd is wel het lelijkste van mijn hele lichaam volgens mij. Doomed.
Zal toch wel meevallen?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:01 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn hoofd is wel het lelijkste van mijn hele lichaam volgens mij. Doomed.
Ik weetquote:Op woensdag 30 november 2011 20:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Was ook niet de bedoeling chagrijn
Je kan er wat in stoppen?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Opinions are like assholes.
Ze word toch verliefd op mij, want ik ben ik enorm leuk natuurlijk.quote:
Wordtquote:Op woensdag 30 november 2011 20:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze word toch verliefd op mij, want ik ben ik enorm leuk natuurlijk.
En je 28cm.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet het hebben van mijn hoofd. Doomed.
Ik heb mijn d-t bepaling al lang geleden opgegeven.quote:
Nehh, ik vind van niet.quote:
Het is ik "hebt" hoor.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb mijn d-t bepaling al lang geleden opgegeven.
Ik krijg ze niet eens zo ver dat ze mijn leuter willen zien.quote:
Gewoon meteen je broek uittrekken dus.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik krijg ze niet eens zo ver dat ze mijn leuter willen zien.
Moet iets op te vinden zijn.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik krijg ze niet eens zo ver dat ze mijn leuter willen zien.
roofies!quote:Op woensdag 30 november 2011 20:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Moet iets op te vinden zijn.
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:06 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Die kan hij er niet overal uitvloepen he.
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gewoon meteen je broek uittrekken dus.

Uiteraard. Daarom vraag ik haar ook niet uit, ik weet dat ik kansloos ben.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze word toch verliefd op mij, want ik ben ik enorm leuk natuurlijk.
Het is niet leuk om naast loefje te plassen tijdens het uitgaan.quote:
quote:

Hij staat dus een paar stappen van de urinoir vandaan?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uiteraard. Daarom vraag ik haar ook niet uit, ik weet dat ik kansloos ben.
[..]
Het is niet leuk om naast loefje te plassen tijdens het uitgaan.
Een leuke jongen worden zou moeten werken.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Moet iets op te vinden zijn.
Sowieso Duits.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:08 schreef RockNijntje het volgende:
Iemand uit mijn klas had in zijn Duits proefwerk "ich bist" geschreven.
Gr gr 4vwo_!
Halve meter afstand, op zijn minst.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij staat dus een paar stappen van de urinoir vandaan?
Ja, en dan glijden je ogen over zijn staaf...en dan weet je dat je nooit een vrouw zou kunnen bevredigen zoals loefje dat kan.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij staat dus een paar stappen van de urinoir vandaan?
Ik had een 1,5 en een 3 voor mijn eerste Duits proefwerk.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:08 schreef RockNijntje het volgende:
Iemand uit mijn klas had in (of op) zijn Duits proefwerk "ich bist" geschreven.
Gr gr 4vwo_!
* fap fapfapquote:Op woensdag 30 november 2011 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, en dan glijden je ogen over zijn staaf...en dan weet je dat je nooit een vrouw zou kunnen bevredigen zoals loefje dat kan.
Ik bevredig geen vrouwen mijn beste.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, en dan glijden je ogen over zijn staaf...en dan weet je dat je nooit een vrouw zou kunnen bevredigen zoals loefje dat kan.
Samzzquote:Op woensdag 30 november 2011 20:12 schreef Samzz het volgende:
Zo, schoon gedoucht, lekker warm, ik heb er voor mijn doen heel lang onder gestaan en nu voel ik me schuldig omdat ik zo lang heb staan douchen.
Mja, zo warme chocomel maken en de radio aan pleuren.
Jeweets.quote:
Nee, maar dat zou je kunnen doen.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik bevredig geen vrouwen mijn beste.
Lang warm douchen is fijn. En dan in een badjas met een warme choco op de bank gaan zitten.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:12 schreef Samzz het volgende:
Zo, schoon gedoucht, lekker warm, ik heb er voor mijn doen heel lang onder gestaan en nu voel ik me schuldig omdat ik zo lang heb staan douchen.
Mja, zo warme chocomel maken en de radio aan pleuren.
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:13 schreef ToT het volgende:
Sommige inkoppertjes MOET je gewoon maken!
Ben aan het gamen, zegt iemand: "Rosie stole all my cookies and milk!"
Ik: "If she eats all that, she'll be a whole lotta Rosie!"
Ba-dum tsss!
Alleen aan theoretisch heeft mijn lul zo weinig.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar dat zou je kunnen doen.
Stoel ook goed? Hoiquote:Op woensdag 30 november 2011 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeweets.![]()
![]()
[..]
Nee, maar dat zou je kunnen doen.
[..]
Lang warm douchen is fijn. En dan in een badjas met een warme choco op de bank gaan zitten.![]()
Hoi Samzz
Fucking briljantquote:Op woensdag 30 november 2011 20:13 schreef ToT het volgende:
Sommige inkoppertjes MOET je gewoon maken!
Ben aan het gamen, zegt iemand: "Rosie stole all my cookies and milk!"
Ik: "If she eats all that, she'll be a whole lotta Rosie!"
Ba-dum tsss!
Ga dan een chick scoren mayn!quote:Op woensdag 30 november 2011 20:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Alleen aan theoretisch heeft mijn lul zo weinig.
Nee, totaal niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is het voor christelijke doeleinden?
Al geprobeerd, ze moest me niet, ik ben klaar met vrouwen.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga dan een chick scoren mayn!
Satanistische doeleinden?quote:
Tschussquote:
Moet-ie niet eerst de aardappeltjes afgieten?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, vooruit, laat de bonen overlopen.
En dat zit het. Ik ben alleen wel Appie kwijt, maar die zal wel weer ergens opduiken.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk, zolang het maar lekker zit.
Niga wut?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:21 schreef naatje_1 het volgende:
Allemaal 'Ring 3' naar 9090 sturen! Om onze buren van de radio een hart onder de riem te steken. (huistelefoon mag ook: 0909-8853)
Wie of wat is Appie?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat zit het. Ik ben alleen wel Appie kwijt, maar die zal wel weer ergens opduiken.
Why don't you leave you're name and you're number?quote:
Hmm...nee!quote:Op woensdag 30 november 2011 20:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geen vragen stellen, gewoon doen.
Ben benieuwd waar dat vandaan komtquote:Op woensdag 30 november 2011 20:22 schreef ToT het volgende:
Blijft trouwens een bizarre uistpraak: een hart onder de riem steken!
EkstraWeekend wint die ring met twee vingers in de neus joh.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:21 schreef naatje_1 het volgende:
Allemaal 'Ring 3' naar 9090 sturen! Om onze buren van de radio een hart onder de riem te steken. (huistelefoon mag ook: 0909-8853)
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/713/quote:Op woensdag 30 november 2011 20:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar dat vandaan komt
Al die breezersletjes stemmen slamfmquote:Op woensdag 30 november 2011 20:23 schreef heloef het volgende:
[..]
EkstraWeekend wint die ring met twee vingers in de neus joh.
Gevonden. Een hart is niet een orgaan, maar een teken van moed. En:quote:Op woensdag 30 november 2011 20:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
quote:Door F.A. Stoett is de riem of gordel verklaard als een uitrustingsstuk van een soldaat, de band die schuin van de schouder over de borst loopt. Het gaat er dus om dat iemand moed in zijn borst, in zijn lijf krijgt.
Is wel leuker anders.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Al die breezersletjes stemmen slamfm
Uitleg: http://www.onzetaal.nl/ta(...)er-het-hart-herkomstquote:Op woensdag 30 november 2011 20:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn huislieveheersbeestje die ik eergisteren opeens zag lopen en die maar binnen blijft zitten en niet naar buiten wilquote:
Neen gewoon neen.quote:
Ahh, wat lief!quote:Op woensdag 30 november 2011 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn huislieveheersbeestje die ik eergisteren opeens zag lopen en die maar binnen blijft zitten en niet naar buiten wil.
Hoiquote:
Jij bent ook een dramakreng?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WACHT WAT?!quote:Op woensdag 30 november 2011 20:26 schreef naatje_1 het volgende:
Heloef, je weet dat er nu ekstraweekend is op de radio?
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]Noem je haar nou een varken?
Als twee druppels water.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
JA GODVER IK WAS VRIJDAG DEPRESSIEF IK WIST DIT ALLEMAAL NIETquote:Op woensdag 30 november 2011 20:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
AL ANDERHALF UUR LANG EKSTRA WEEKEND OP JE RADIO JONGUH
Het is ook pas 10 minuten van tevoren bekend, misschien handig om je tweetdeck aan te zetten...quote:Op woensdag 30 november 2011 20:28 schreef heloef het volgende:
[..]
JA GODVER IK WAS VRIJDAG DEPRESSIEF IK WIST DIT ALLEMAAL NIET
Dit is radio49, 46 getallen verder dan 3fm. Ophokken.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is ook pas 10 minuten van tevoren bekend, misschien handig om je tweetdeck aan te zetten...
Godver ik heb twitter een dag niet aanstaan.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is ook pas 10 minuten van tevoren bekend, misschien handig om je tweetdeck aan te zetten...
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:30 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dit is radio49, 46 getallen verder dan 3fm. Ophokken.
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:30 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee. Anders had hier ook TVOH niet besproken mogen worden destijds.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:30 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wat had hier wel besproken mogen worden?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee. Anders had hier ook TVOH niet besproken mogen worden destijds.
Wordt.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat had hier wel besproken mogen worden?
Het gaat toch bijna nooit over wat er gedraaid word.
Zal me een worst wezen.quote:
Inderdaad. Tevens vroeg ik nog wel nadrukkelijk toestemming om reclame te maken en die kreeg ik, dus lekker puh.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat had hier wel besproken mogen worden?
Het gaat toch bijna nooit over wat er gedraaid word.
Ik moet serieus weer een rookworst halen daar.quote:
Om voorin je onderbroek te stoppen om NOG meer indruk op de ladies te maken?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet serieus weer een rookworst halen daar.
ChipsZak.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:34 schreef Watertornado het volgende:
Tijd om effe chipszakken en chocolavoorraden te scoren voor morgen op het werruk.
Owja, en Coca-Cola.
Nu ze er alles aan gaan doen om dat ding te winnen zakt die gun factor wel trouwens.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Inderdaad. Tevens vroeg ik nog wel nadrukkelijk toestemming om reclame te maken en die kreeg ik, dus lekker puh.
Doen alsof hij er 2 heeft. Ik denk dat dit meer mensen afschrikt dan aantrekt, Rayen.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Om voorin je onderbroek te stoppen om NOG meer indruk op de ladies te maken?
Dat past niet eens er bij.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Om voorin je onderbroek te stoppen om NOG meer indruk op de ladies te maken?
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doen alsof hij er 2 heeft. Ik denk dat dit meer mensen afschrikt dan aantrekt, Rayen.
Wij gaan een keer echte rookworst bij de slager halen, en dan op broodjes tiefen met zuurkool erbij.quote:
Gaan we me hier met mijn echte naam aanspreken?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doen alsof hij er 2 heeft. Ik denk dat dit meer mensen afschrikt dan aantrekt, Rayen.
SES SC is ergens anders.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:34 schreef Snuf. het volgende:
Jezus ik heb dus nu Microeconomie, wat een klote vakWalgelijk.
CUL SC is ergens anders.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:34 schreef Watertornado het volgende:
Tijd om effe chipszakken en chocolavoorraden te scoren voor morgen op het werruk.
Owja, en Coca-Cola.
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Gaan we me hier met mijn echte naam aanspreken?
Net zo'n reptiel, die heloef.quote:
Hihi, ik weet je naam en geboortedatum. En jij de mijne niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Gaan we me hier met mijn echte naam aanspreken?
Leukleuk!quote:Op woensdag 30 november 2011 20:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zometeen raad de game,wij mixen game liedjes en dan raden LOL?
Vind je?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:37 schreef Tchock het volgende:
Naat is een beetje verbitterd heb ik het idee
Daar ben ik niet bekend mee.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:37 schreef ToT het volgende:
[..]Wees trots op die naam! Je hebt tenminste een fucking luchtvloot naar je vernoemd!
Nee joh!quote:Op woensdag 30 november 2011 20:37 schreef Tchock het volgende:
lekk0r jat0gquote:Op woensdag 30 november 2011 20:38 schreef Watertornado het volgende:
deze shit flowt als een waterbed man
Ik ben de verbitterde van het stel.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:37 schreef Tchock het volgende:
Ik luister morgenquote:Op woensdag 30 november 2011 20:38 schreef gewoonfaye het volgende:
Nini, luusteren jij
Omdat festivalklassiekers of gewoon baas.
Ik vind hem schattig.quote:
Ik heb al superveel FOK!ouders.quote:
Loefje.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:43 schreef heloef het volgende:
Mijn bijnamen, zijn meestal niet zo leuk eigenlijk.
Jamaar, kom op.. VH en ikquote:Op woensdag 30 november 2011 20:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb al superveel FOK!ouders.
Ik zou het doen, Outpost ook als opa en mij als oom.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb al superveel FOK!ouders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |