Ahh, wat lief!quote:Op woensdag 30 november 2011 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn huislieveheersbeestje die ik eergisteren opeens zag lopen en die maar binnen blijft zitten en niet naar buiten wil.
Hoiquote:
Jij bent ook een dramakreng?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WACHT WAT?!quote:Op woensdag 30 november 2011 20:26 schreef naatje_1 het volgende:
Heloef, je weet dat er nu ekstraweekend is op de radio?
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]Noem je haar nou een varken?
Als twee druppels water.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
JA GODVER IK WAS VRIJDAG DEPRESSIEF IK WIST DIT ALLEMAAL NIETquote:Op woensdag 30 november 2011 20:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
AL ANDERHALF UUR LANG EKSTRA WEEKEND OP JE RADIO JONGUH
Het is ook pas 10 minuten van tevoren bekend, misschien handig om je tweetdeck aan te zetten...quote:Op woensdag 30 november 2011 20:28 schreef heloef het volgende:
[..]
JA GODVER IK WAS VRIJDAG DEPRESSIEF IK WIST DIT ALLEMAAL NIET
Dit is radio49, 46 getallen verder dan 3fm. Ophokken.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is ook pas 10 minuten van tevoren bekend, misschien handig om je tweetdeck aan te zetten...
Godver ik heb twitter een dag niet aanstaan.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is ook pas 10 minuten van tevoren bekend, misschien handig om je tweetdeck aan te zetten...
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:30 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dit is radio49, 46 getallen verder dan 3fm. Ophokken.
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:30 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee. Anders had hier ook TVOH niet besproken mogen worden destijds.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:30 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wat had hier wel besproken mogen worden?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee. Anders had hier ook TVOH niet besproken mogen worden destijds.
Wordt.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat had hier wel besproken mogen worden?
Het gaat toch bijna nooit over wat er gedraaid word.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |