Moet-ie niet eerst de aardappeltjes afgieten?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, vooruit, laat de bonen overlopen.
En dat zit het. Ik ben alleen wel Appie kwijt, maar die zal wel weer ergens opduiken.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk, zolang het maar lekker zit.
Niga wut?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:21 schreef naatje_1 het volgende:
Allemaal 'Ring 3' naar 9090 sturen! Om onze buren van de radio een hart onder de riem te steken. (huistelefoon mag ook: 0909-8853)
Wie of wat is Appie?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat zit het. Ik ben alleen wel Appie kwijt, maar die zal wel weer ergens opduiken.
Why don't you leave you're name and you're number?quote:
Hmm...nee!quote:Op woensdag 30 november 2011 20:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geen vragen stellen, gewoon doen.
Ben benieuwd waar dat vandaan komtquote:Op woensdag 30 november 2011 20:22 schreef ToT het volgende:
Blijft trouwens een bizarre uistpraak: een hart onder de riem steken!
EkstraWeekend wint die ring met twee vingers in de neus joh.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:21 schreef naatje_1 het volgende:
Allemaal 'Ring 3' naar 9090 sturen! Om onze buren van de radio een hart onder de riem te steken. (huistelefoon mag ook: 0909-8853)
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/713/quote:Op woensdag 30 november 2011 20:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar dat vandaan komt
Al die breezersletjes stemmen slamfmquote:Op woensdag 30 november 2011 20:23 schreef heloef het volgende:
[..]
EkstraWeekend wint die ring met twee vingers in de neus joh.
Gevonden. Een hart is niet een orgaan, maar een teken van moed. En:quote:Op woensdag 30 november 2011 20:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
quote:Door F.A. Stoett is de riem of gordel verklaard als een uitrustingsstuk van een soldaat, de band die schuin van de schouder over de borst loopt. Het gaat er dus om dat iemand moed in zijn borst, in zijn lijf krijgt.
Is wel leuker anders.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Al die breezersletjes stemmen slamfm
Uitleg: http://www.onzetaal.nl/ta(...)er-het-hart-herkomstquote:Op woensdag 30 november 2011 20:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn huislieveheersbeestje die ik eergisteren opeens zag lopen en die maar binnen blijft zitten en niet naar buiten wilquote:
Neen gewoon neen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |