Ik wilde iig weten hoe ik het om moest doen. Bleek niet echt nodig, de eerste keer. Maar toch.quote:
Helemaal geen drama vandaag? Tegenvallertje.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Neuh, ik heb verdriet en angst van mijn verwerkinglijstje afgevinkt dat was het wel.
Ik heb geen drama verzorgd in ieder geval.
[..]
Ik weet hoe ik hem om moet doen, ik heb er wel eens een omgedaan maar daar heb ik me niet mee afgetrokken.
quote:
Ik mis het unieke en leuke aan deze uitspraak.quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:29 schreef Myraela het volgende:
Gewoon omdat wij zeiden dat die moest oefenen. Wat overigens nooit kwaad kan.
Geoefend voor seks, te vaak.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb je al geoefend, trolliebollie?
Zonde man. Kan je fappen heb je geen doekje nodig.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Geoefend voor seks, te vaak.
Condooms omdoen? Nope.
Dit. En dan naar beneden met die rubberlucht om je heen, vet lachen.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zonde man. Kan je fappen heb je geen doekje nodig.
Nee, de geur van dat glijmiddelquote:Op woensdag 30 november 2011 19:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dit. En dan naar beneden met die rubberlucht om je heen, vet lachen.
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:29 schreef Myraela het volgende:
Hihihihih, heloef ging een condoom om doen.
Huh wat?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:29 schreef Myraela het volgende:
Gewoon omdat wij zeiden dat die moest oefenen. Wat overigens nooit kwaad kan.
Die is toch best plezant of niet dan?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nee, de geur van dat glijmiddel
Gadverdamme die lucht, wat ranzig.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dit. En dan naar beneden met die rubberlucht om je heen, vet lachen.
Wat is er gebeurd loefskiboii?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:34 schreef heloef het volgende:
[..]
In ieder geval durf ik na vanmorgen mijn shirt uit te doen, dus ik ga vooruit.
Hij zag vandaag zijn piemel weer zonder spiegel.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd loefskiboii?
Ik keek voor het eerst in een jaar in de spiegel.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd loefskiboii?
Oewww, onder de gordel (HIHIH SNAP JE HEM!)quote:Op woensdag 30 november 2011 19:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hij zag vandaag zijn piemel weer zonder spiegel.
Goed gereedschap hangt onder een afdak.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hij zag vandaag zijn piemel weer zonder spiegel.
Goed gereedschap roest niet in de regen.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Goed gereedschap hangt onder een afdak.
Dikke mensen opmerking.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Goed gereedschap hangt onder een afdak.
IK DENK HET WEL JA, EVEN GOOGLEN HOORquote:Op woensdag 30 november 2011 19:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oewww, onder de gordel (HIHIH SNAP JE HEM!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |