Zal me een worst wezen.quote:
Inderdaad. Tevens vroeg ik nog wel nadrukkelijk toestemming om reclame te maken en die kreeg ik, dus lekker puh.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat had hier wel besproken mogen worden?
Het gaat toch bijna nooit over wat er gedraaid word.
Ik moet serieus weer een rookworst halen daar.quote:
Om voorin je onderbroek te stoppen om NOG meer indruk op de ladies te maken?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet serieus weer een rookworst halen daar.
ChipsZak.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:34 schreef Watertornado het volgende:
Tijd om effe chipszakken en chocolavoorraden te scoren voor morgen op het werruk.
Owja, en Coca-Cola.
Nu ze er alles aan gaan doen om dat ding te winnen zakt die gun factor wel trouwens.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Inderdaad. Tevens vroeg ik nog wel nadrukkelijk toestemming om reclame te maken en die kreeg ik, dus lekker puh.
Doen alsof hij er 2 heeft. Ik denk dat dit meer mensen afschrikt dan aantrekt, Rayen.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Om voorin je onderbroek te stoppen om NOG meer indruk op de ladies te maken?
Dat past niet eens er bij.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Om voorin je onderbroek te stoppen om NOG meer indruk op de ladies te maken?
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doen alsof hij er 2 heeft. Ik denk dat dit meer mensen afschrikt dan aantrekt, Rayen.
Wij gaan een keer echte rookworst bij de slager halen, en dan op broodjes tiefen met zuurkool erbij.quote:
Gaan we me hier met mijn echte naam aanspreken?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doen alsof hij er 2 heeft. Ik denk dat dit meer mensen afschrikt dan aantrekt, Rayen.
SES SC is ergens anders.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:34 schreef Snuf. het volgende:
Jezus ik heb dus nu Microeconomie, wat een klote vakWalgelijk.
CUL SC is ergens anders.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:34 schreef Watertornado het volgende:
Tijd om effe chipszakken en chocolavoorraden te scoren voor morgen op het werruk.
Owja, en Coca-Cola.
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Gaan we me hier met mijn echte naam aanspreken?
Net zo'n reptiel, die heloef.quote:
Hihi, ik weet je naam en geboortedatum. En jij de mijne niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Gaan we me hier met mijn echte naam aanspreken?
Leukleuk!quote:Op woensdag 30 november 2011 20:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zometeen raad de game,wij mixen game liedjes en dan raden LOL?
Vind je?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:37 schreef Tchock het volgende:
Naat is een beetje verbitterd heb ik het idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |