Ja, en dan glijden je ogen over zijn staaf...en dan weet je dat je nooit een vrouw zou kunnen bevredigen zoals loefje dat kan.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij staat dus een paar stappen van de urinoir vandaan?
Ik had een 1,5 en een 3 voor mijn eerste Duits proefwerk.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:08 schreef RockNijntje het volgende:
Iemand uit mijn klas had in (of op) zijn Duits proefwerk "ich bist" geschreven.
Gr gr 4vwo_!
* fap fapfapquote:Op woensdag 30 november 2011 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, en dan glijden je ogen over zijn staaf...en dan weet je dat je nooit een vrouw zou kunnen bevredigen zoals loefje dat kan.
Ik bevredig geen vrouwen mijn beste.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, en dan glijden je ogen over zijn staaf...en dan weet je dat je nooit een vrouw zou kunnen bevredigen zoals loefje dat kan.
Samzzquote:Op woensdag 30 november 2011 20:12 schreef Samzz het volgende:
Zo, schoon gedoucht, lekker warm, ik heb er voor mijn doen heel lang onder gestaan en nu voel ik me schuldig omdat ik zo lang heb staan douchen.
Mja, zo warme chocomel maken en de radio aan pleuren.
Jeweets.quote:
Nee, maar dat zou je kunnen doen.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik bevredig geen vrouwen mijn beste.
Lang warm douchen is fijn. En dan in een badjas met een warme choco op de bank gaan zitten.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:12 schreef Samzz het volgende:
Zo, schoon gedoucht, lekker warm, ik heb er voor mijn doen heel lang onder gestaan en nu voel ik me schuldig omdat ik zo lang heb staan douchen.
Mja, zo warme chocomel maken en de radio aan pleuren.
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:13 schreef ToT het volgende:
Sommige inkoppertjes MOET je gewoon maken!
Ben aan het gamen, zegt iemand: "Rosie stole all my cookies and milk!"
Ik: "If she eats all that, she'll be a whole lotta Rosie!"
Ba-dum tsss!
Alleen aan theoretisch heeft mijn lul zo weinig.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar dat zou je kunnen doen.
Stoel ook goed? Hoiquote:Op woensdag 30 november 2011 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeweets.![]()
![]()
[..]
Nee, maar dat zou je kunnen doen.
[..]
Lang warm douchen is fijn. En dan in een badjas met een warme choco op de bank gaan zitten.![]()
Hoi Samzz
Fucking briljantquote:Op woensdag 30 november 2011 20:13 schreef ToT het volgende:
Sommige inkoppertjes MOET je gewoon maken!
Ben aan het gamen, zegt iemand: "Rosie stole all my cookies and milk!"
Ik: "If she eats all that, she'll be a whole lotta Rosie!"
Ba-dum tsss!
Ga dan een chick scoren mayn!quote:Op woensdag 30 november 2011 20:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Alleen aan theoretisch heeft mijn lul zo weinig.
Nee, totaal niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is het voor christelijke doeleinden?
Al geprobeerd, ze moest me niet, ik ben klaar met vrouwen.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga dan een chick scoren mayn!
Satanistische doeleinden?quote:
Tschussquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |