Alsof jij niet twee keer zo dik bent als dat kind.quote:
Ik snap hem niet, verdomme!quote:Op woensdag 30 november 2011 19:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hij zag vandaag zijn piemel weer zonder spiegel.
Minstens.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Alsof jij niet twee keer zo dik bent als dat kind.
Nee.quote:
Ik zeg dat je dun bent, klaag niet mens.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:41 schreef RockNijntje het volgende:
Ja hallo stop met opmerkingen over mijn dik- of dunheid, ik zit in de periode dat ik denk dat mijn buik perfect is.
Je bent dun.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:41 schreef RockNijntje het volgende:
Ja hallo stop met opmerkingen over mijn dik- of dunheid, ik zit in de periode dat ik denk dat mijn buik perfect is.
Je bent bijna 16, HOAXquote:Op woensdag 30 november 2011 19:41 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zeg dat je dun bent, klaag niet mens.
Dun is ook niet goedquote:
Als je ouder was geweest had ik geschreeuwd om pics.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:41 schreef RockNijntje het volgende:
Zullen we dan samen een frietje eten?quote:
Oh zo.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nouja, ontzettende dikkies kunnen meestal hun eigen leuter niet meer zien.
Google heeft vergelijkbare afbeeldingenquote:Op woensdag 30 november 2011 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je ouder was geweest had ik geschreeuwd om pics.
Doen wequote:Op woensdag 30 november 2011 19:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Zullen we dan samen een frietje eten?
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Zullen we dan samen een frietje eten?
Is geen grap, is echt zo.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh zo.
Ik ben alleen gewend dat mensen grappen maken dat ik een grote leuter heb.
Buikjes.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Google heeft vergelijkbare afbeeldingen.
[..]
Doen we.
Eens.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is geen grap, is echt zo.
[..]
Buikjes.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHA KLUIVERTquote:
Ik leek vroeger echt eng veel op Kluivert.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHA KLUIVERT
quote:
Een scheurbuik voor je post.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |