Mijn moeder had een totaal onserieus MSN gesprek gelezen en dacht dat ik die nodig had.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit.
Die RockNijntje is nu een van de tofste users die ik hier tegenkom.
Jouw moeder is echt lief.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn moeder had een totaal onserieus MSN gesprek gelezen en dacht dat ik die nodig had.
Och ja verrek, zoiets zei je geloof ik al ja!quote:Op woensdag 30 november 2011 19:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn moeder had een totaal onserieus MSN gesprek gelezen en dacht dat ik die nodig had.
Dat sowieso.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit.
Waarom leest je moeder jouw MSN-gesprekken?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:11 schreef heloef het volgende:
[..]
1) Door mijn moederquote:Op woensdag 30 november 2011 19:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
1). Waarom heb jij die?
2). Wat doen je nichtjes op je kamer?
3). Waarom doorzoeken ze je kast?
Ik was ooit gaan gamen en had de laptop op stand-by gezet.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Waarom leest je moeder jouw MSN-gesprekken?En wat voor rol hebben je nichtjes hierin?
Ik vond dit wat minder anders.quote:
Zet je laptop dan ook niet op stand-by als je weet dat je moeder zo is.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was ooit gaan gamen en had de laptop op stand-by gezet.
Mijn moeder moest toen wat opzoeken en met haar grote nieuwsgierige neus kon ze niet uit mijn verder hele brave gesprekken blijven.
Na deze opmerkingquote:Op woensdag 30 november 2011 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jawel, ik heb ze niet geprobeerd natuurlijk.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Heeft ze wel de goede gekocht?
Ik lees af en toe wat mee. Je bent gewoon tof.quote:
Afgerond 16.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lees af en toe wat mee. Je bent gewoon tof.
Jammer dat je 16 bent.
Wij kregen ze op school, bij sexuele voorlichting. Lol dat we hadden.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Jawel, ik heb ze niet geprobeerd natuurlijk.
15, ze is best volwassen voor haar leeftijd he?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lees af en toe wat mee. Je bent gewoon tof.
Jammer dat je 16 bent.
Ok, jammer dat je 15 bent dan.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Afgerond 16.
11 april ben ik echt 16.
Ja wij ook, meteen opgeblazen.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij kregen ze op school, bij sexuele voorlichting. Lol dat we hadden.
Rather.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:17 schreef heloef het volgende:
[..]
15, ze is best volwassen voor haar leeftijd he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |