Dat is het rare.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:38 schreef Maes het volgende:
48 Als ik het zo opschrijf denk ik boh wat oudmaar zo voelt het niet
Ben ook 48, en zo beleef ik het ook.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:38 schreef Maes het volgende:
48 Als ik het zo opschrijf denk ik boh wat oudmaar zo voelt het niet
Zo herkenbaarquote:Op woensdag 30 november 2011 18:16 schreef Deisyy het volgende:
44 en ik moet steeds vaker nadenken als mensen vragen naar mijn leeftijd![]()
Waarschijnlijk zit ik in de ontkenningsfase
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:28 schreef Provinciaaltje het volgende:
Ben ik met mijn 43 nog een jonkie
Ik word elke dag lelijkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was ik maar een man
![]()
Ach, iedereen die den Oude, den Oudste ofzo heet is ooit het leven ingestapt als pbaby van 1 seconde oud.quote:
Je adoratie van André Hazes gaat wel ver.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik word elke dag lelijkerwas ik maar een man
Hoe kom je nou bij Hazes? Qua postuur, haar en lengte zit ik meer in de Johnny Depp categoriequote:Op woensdag 30 november 2011 18:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je adoratie van André Hazes gaat wel ver.
Had het over mezelfquote:Op woensdag 30 november 2011 19:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe kom je nou bij Hazes? Qua postuur, haar en lengte zit ik meer in de Johnny Depp categorie
Zou dat het zijnquote:Op woensdag 30 november 2011 18:16 schreef Deisyy het volgende:
44 en ik moet steeds vaker nadenken als mensen vragen naar mijn leeftijd![]()
Waarschijnlijk zit ik in de ontkenningsfase
Je ziet er wel oud uit voor je leeftijd.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:07 schreef Maes het volgende:
[..]
Zou dat het zijnDan ben ik ook in de ontkenningsfase
oeh charmeurquote:Op woensdag 30 november 2011 20:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je ziet er wel oud uit voor je leeftijd.
De bakker vindt van niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:42 schreef cafca het volgende:
Het antwoord op de ultieme vraag over het Leven, het Universum, en Alles
Ik ben een broekie
Schrikkelkindjequote:Op donderdag 1 december 2011 00:14 schreef barthol het volgende:
Eind februari ben ik na vele jaren weer jarig en dat is dan voor de 15e keer
Je hoort erbijquote:
...maar er wèl 10 jaren ouder uitzag.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Hazes had wel een vrouw die 20 jaar jonger was
Tien ? Ik schatte haar in het begin op 50quote:Op donderdag 1 december 2011 13:47 schreef Plumootje het volgende:
[..]
...maar er wèl 10 jaren ouder uitzag.
Ik ben al jaren met pensioenquote:
Je maakt me nieuwschierigquote:Op donderdag 1 december 2011 13:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ben al jaren met pensioen...niet vrijwillig maar ja dat heb je ook niet altijd in de hand.
Heel simpel, afgekeurd i.v.m. allerlei kwalen die je normaal krijgt als je al een stuk ouder bent dan dat ik nu benquote:
Weinig kadootjes gehad danquote:Op donderdag 1 december 2011 00:14 schreef barthol het volgende:
Eind februari ben ik na vele jaren weer jarig en dat is dan voor de 15e keer
Links of rechts ?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe kom je nou bij Hazes? Qua postuur, haar en lengte zit ik meer in de Johnny Depp categorie
quote:Op donderdag 1 december 2011 17:32 schreef Aleandra het volgende:
ben 49 en over twee maanden mag ik door naar het volgende topic 50+
Het staat ook in het profiel van Gravedigger.....dat ie ouder is dan 67.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:38 schreef RonaldV het volgende:
Het staat gewoon in mijn profiel. Nooit moeilijk over gedaan.
Jazeker. Maar waarom nog zo; n topic? Je kunt de leefrijd terughalen in het topic "wat stond nr.1 toen je geboren werd".quote:Op donderdag 1 december 2011 10:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hoort erbij
Zou Gravedigger dit topic lezen ?
Ik denk (hoop) niet dat Karina zo'n baardje heeft. rechts dusquote:Op donderdag 1 december 2011 18:54 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Links of rechts ?
[ afbeelding ]
ik snapte het al niet....minder sherp door de ouderdom zullen we maar zeggenquote:
Dat is wat anders.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:42 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Jazeker. Maar waarom nog zo; n topic? Je kunt de leefrijd terughalen in het topic "wat stond nr.1 toen je geboren werd".
Gravedigger is ouder dan 67quote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 20:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik denk (hoop) niet dat Karina zo'n baardje heeft. rechts dus
Als ik ze niet meer op een rijtje had, zat ik niet meer achter mijn toetsenbordquote:Op donderdag 1 december 2011 20:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gravedigger is ouder dan 67
Over jong van geest gesproken
Mag nu ook al hoorquote:Op donderdag 1 december 2011 21:02 schreef Rucky het volgende:
Nog een paar maanden en dan mag ik hier ook legaal posten.![]()
Ik vraag me af wat de oudste leeftijd is van een fokker en is er al een fokker die geboren is na de oprichting van Fok?
Ik ben wel eens in het fotografie forum iemand tegen gekomen die al lang van zijn pensioen zat te genieten.
Moeten we je eigenlijk met u aansprekenquote:Op donderdag 1 december 2011 21:03 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Als ik ze niet meer op een rijtje had, zat ik niet meer achter mijn toetsenbord
Geen geraniums voor jouquote:Op donderdag 1 december 2011 21:03 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Als ik ze niet meer op een rijtje had, zat ik niet meer achter mijn toetsenbord
Ken je GHaven/Kikkerlikker en Bigsister ?quote:Op donderdag 1 december 2011 21:11 schreef Leandra het volgende:
Ik heb er alleen een (kind) waarvoor ik op internet een nickname gebruik, en die nickname is hetzelfde als de kloon die ik gebruikte in OUD voor ik (lang genoeg) zwanger was.
Die account is dus een jaar en 3 maanden ouder dan het kind zelf
Het is wel een officiële FOK!baby, en "Soneal" is ook een samenstelling van de eerste 3 letters van onze nicknames.
Hij is alleen net 1
Kikkerlikkerquote:Op donderdag 1 december 2011 21:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je GHaven/Kikkerlikker en Bigsister ?
Zijn door Fok getrouwd en kindje.
Zijn er nog wel meer.
Dan laat ik mijn persoonlijke dingen nog buitenboord.
Wat een onzin.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Moeten we je eigenlijk met u aanspreken
Dat sowieso, zoals de PVV wil dat leerlingen hun leerkrachten uit respect ook met U aanspreken om vervolgens doodsverwensingen op Twitter tegen ze te uiten, ze te dreigen in elkaar te slaan of door hun brievenbus te pissen.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:05 schreef Karina het volgende:
Moeten we je eigenlijk met u aanspreken
Er zijn inmiddels een stuk of 41 FOK!babies en weer een paar onderwegquote:Op donderdag 1 december 2011 21:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je GHaven/Kikkerlikker en Bigsister ?
Zijn door Fok getrouwd en kindje.
Zijn er nog wel meer.
Dan laat ik mijn persoonlijke dingen nog buitenboord.
Hoeft niet, mag welquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:28 schreef Cat22 het volgende:
Volgens de TT hoef ik mijn leeftijd nog niet te posten.
Dit dusquote:
Mag je eens wat doe je het niet.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:28 schreef Cat22 het volgende:
Volgens de TT hoef ik mijn leeftijd nog niet te posten.
Ik doe keurig wat in dit topic mag, en dat is dus niet mijn leeftijd posten.quote:
Nou vooruit, omdat je TS bent: 36 lentes. And counting.quote:
Ik ken leeftijden van vrouwelijke users. Zal ze niet posten.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:11 schreef laffer het volgende:
ik voel me nog een jonkie met m`n 46 jaar
En ik dan?quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ken leeftijden van vrouwelijke users. Zal ze niet posten.
Bluezz Karina
Ken je Joshep Heller ?quote:
Had ik zelf al gedaanquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ken leeftijden van vrouwelijke users. Zal ze niet posten.
Bluezz Karina
Drugs en drank zijn slecht voor je, knul.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik ben 80. bijna 81. heil fktwkgs2012, marlboro, speklappen en erwtensoep
Een echte rock 'n' Roller had er ook sex bij gezet Golfert.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Drugs en drank zijn slecht voor je, knul.
Jonkiequote:
Erwtensoep daarentegenquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Drugs en drank zijn slecht voor je, knul.
Snert.quote:
Met pannekoeken.quote:
Ja, ga nog even door over eten, nu wil ik pannenkoeken met spek EN stroopquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met pannekoeken.
Of is dat recept te plaatselijk ?
Melk, eieren, pannenkoekenmix, stroop en spek. Dat wordt een tripje naar de avondwinkelquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, ga nog even door over eten, nu wil ik pannenkoeken met spek EN stroop
Mjah dat is een probleem, het is NET te ver om te lopen nu en ik heb gedronken, dus met de auto kan ook niet.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:08 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Melk, eieren, pannenkoekenmix, stroop en spek. Dat wordt een tripje naar de avondwinkel
Ach jij hebt in ieder geval nog de mogelijk om naar de avondwinkel te gaan. Hier in de provincie is dat niet mogelijk.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah dat is een probleem, het is NET te ver om te lopen nu en ik heb gedronken, dus met de auto kan ook niet.
meel, eitje, eventueel met melk en je hebt pannekoekenmixquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah dat is een probleem, het is NET te ver om te lopen nu en ik heb gedronken, dus met de auto kan ook niet.
Dat is waar. En de AH hier is ook tot 10 uur open.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:16 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ach jij hebt in ieder geval nog de mogelijk om naar de avondwinkel te gaan. Hier in de provincie is dat niet mogelijk.
Ik heb alleen melkquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
meel, eitje, eventueel met melk en je hebt pannekoekenmix
Dat magquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
maar misschien wel lekker. ik blijf mooi in dit topic
nee want dan moek weg. ik hou het formeel op 80.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat magWel je leeftijd posten dan he?
Ben je sowieso de oudste hierquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee want dan moek weg. ik hou het formeel op 80.
Valt wel mee hoorquote:
quote:
Ik vind je wel een oud wijf hoor.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:54 schreef Karina het volgende:
Ik voel me ook totaal niet oud. Zelfs lichamelijk niet eens echt. Maar vooral geestelijk niet.
Moet jij weten, er zijn mensen die er anders over denkenquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind je wel een oud wijf hoor.![]()
Graag gedaan.
Ik weet alleen Opa Bakkebaard, maar volgens mij is die niet echt oud.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:03 schreef Bluezz het volgende:
Zeg die Opa (de man met de shawl) post die nog ergens?
Oehoe Spannendquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:09 schreef Karina het volgende:
[..]
En die was ECHT oud? Hij heeft geen fobo en in zijn profiel staat geen geboortedatum.
Ja.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:09 schreef Karina het volgende:
[..]
En die was ECHT oud? Hij heeft geen fobo en in zijn profiel staat geen geboortedatum.
Och, ik lees het inderdaad.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb even gezocht en zie dat ie nog dit jaar op 26 juni schreef dat ie een herseninfarct heeft gehad en gedeeltelijk verlamd is/was.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:17 schreef Gentileschi het volgende:
Die draagt toch altijd een witte shawl ?
Ouwe droogpruim is wel je voorland, als het al niet zover is.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:15 schreef Plumootje het volgende:
Gelukkig heb ik geen kinderen, zal ik nooit een ouwe opoe worden.
Tell me!quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:15 schreef Plumootje het volgende:
Gelukkig heb ik geen kinderen, zal ik nooit een ouwe opoe worden.
Jij kan het weten, bent er al dik overheen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Ouwe droogpruim is wel je voorland, als het al niet zover is.
Jeetje wat ergquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb even gezocht en zie dat ie nog dit jaar op 26 juni schreef dat ie een herseninfarct heeft gehad en gedeeltelijk verlamd is/was.
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:52 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Ik hoor hier eigenlijk (nog) niets te plaatsen, want ik wordt in februari 39.
Een aantal jaartjes geleden kreeg ik op mijn verjaardag een kaart van m'n broer met daarop: 'Gefelictiteerd! Zo, bijna 40!'
Daar kan ik om lachen, dat weet ie, maar je gaat er toch een beetje over nadenken.
Maar ik voel me echt niet bijna 40, veel mensen zeggen dat ik er jonger uitzie.
Dat is natuurlijk wel weer fijn om te horen.
Iedereen wil zich graag jonger voelen als dat ie is.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:52 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Maar ik voel me echt niet bijna 40
Ze zijn gewoon beleefd.quote:veel mensen zeggen dat ik er jonger uitzie.
Het is in ieder geval goed voor je egoquote:Dat is natuurlijk wel weer fijn om te horen.
quote:
Gewoon terug gaan tellen qua leeftijd, dus dan zou je 48 worden....quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:25 schreef Karina het volgende:
Ik vrees 1 januari, dan zit ik in de 50 zone
Nee niet echt, zitten wel dingen bij die ik liever vergeet.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:32 schreef E-Lise het volgende:
[..]
Gewoon terug gaan tellen qua leeftijd, dus dan zou je 48 worden....Zou je alles wat je hebt meegemaakt over willen doen? Als je je levensloop niet kan veranderen bedoel ik...
quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:38 schreef Plumootje het volgende:
En ik totdat een vent m'n kop van voren ziet en dan snel wegkijkt, pak 'm beet...18? wel met kleren aan
quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:38 schreef Plumootje het volgende:
En ik totdat een vent m'n kop van voren ziet en dan snel wegkijkt, pak 'm beet...18? wel met kleren aan
Same here... aan de andere kant hebben die dingen me gevormd.... en ik ben blij met wie en wat ik ben, je zal nooit weten hoe je zou zijn zonder die ervaringen... Klinkt alsof ik stoned met geitenwollensokken aan zit he?quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee niet echt, zitten wel dingen bij die ik liever vergeet.
Klinkt alleen maar enorm herkenbaar.quote:Op zondag 4 december 2011 00:03 schreef E-Lise het volgende:
Same here... aan de andere kant hebben die dingen me gevormd.... en ik ben blij met wie en wat ik ben, je zal nooit weten hoe je zou zijn zonder die ervaringen... Klinkt alsof ik stoned met geitenwollensokken aan zit he?
quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:32 schreef E-Lise het volgende:
[..]
Gewoon terug gaan tellen qua leeftijd, dus dan zou je 48 worden....Zou je alles wat je hebt meegemaakt over willen doen? Als je je levensloop niet kan veranderen bedoel ik...
Denk dat ik geen kind had als ik wist wat ik nu weetquote:Op zondag 4 december 2011 00:19 schreef Aleandra het volgende:
[..]Het is goed dat ik nu niet de leeftijd van mijn kinderen heb en dan weten wat ik nu weet. Ben bang dat ik compleet zou ontsporen.
quote:Op zondag 4 december 2011 00:09 schreef Eska het volgende:
[..]
Klinkt alleen maar enorm herkenbaar.
Ik ben zeker niet trots op alles wat ik gedaan/gelaten heb, niet alles was even lollig ook. Maar ik heb nergens echt spijt van en ik zou ook eigenlijk niets over willen doen. En ik zou al helemaal niet 'terug' willen.
Ik zou ook een losbol zijn denk ik.quote:Op zondag 4 december 2011 00:19 schreef Aleandra het volgende:
[..]Het is goed dat ik nu niet de leeftijd van mijn kinderen heb en dan weten wat ik nu weet. Ben bang dat ik compleet zou ontsporen.
Heb jij een kind?quote:Op zondag 4 december 2011 00:20 schreef Gentileschi het volgende:
Denk dat ik geen kind had als ik wist wat ik nu weet
HELL NO!quote:Op zondag 4 december 2011 00:41 schreef Aleandra het volgende:
[..]
En dan niet op geitenwollensokken![]()
Tis prima zo maar terug........echt niet.
Ook met de kennis die je toen had?.....quote:Op zondag 4 december 2011 00:48 schreef Provinciaaltje het volgende:
Ik zou gelijk weer terug willen naar mijn jeugd. Dan had ik vele dingen anders gedaan.
Nee, dank je.quote:Op zondag 4 december 2011 00:59 schreef Gentileschi het volgende:
Hebben?
Doe ik er een strikje om , ruilen is NIET mogelijk
1 Pubertijd, 1 peuterpubertijd (en verder krijgt u geen info )quote:Op zondag 4 december 2011 01:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, dank je.
Ik doe het lekker tegenwoordig met kleindochter en kleinzoon op afstand.
Hoe oud is het kind (zoon of dochter) van je nu?
Ik niet, en er zitten hier jeugdigen met zulke achterhaalde ideeën dat ik me afvraag wat hun ouders fout hebben gedaan.quote:Op zondag 4 december 2011 00:59 schreef E-Lise het volgende:
[..]
Dat wist ik al ongeveer.Ik vraag me ergens af hoe oud die Ouwesok is.
Ik draag geitensokken (in huis alleen) omdat ik in pantoffelen enorme stinkvoeten krijg.quote:Op zondag 4 december 2011 00:41 schreef Aleandra het volgende:
[..]
En dan niet op geitenwollensokken![]()
Tis prima zo maar terug........echt niet.
quote:
Oud? Je zou mijn dochter kunnen zijnquote:Op zondag 4 december 2011 22:09 schreef Karina het volgende:
Misschien ben ik wel oud, maar in ieder geval niet ouwelijk
quote:Op zondag 4 december 2011 22:18 schreef Plumootje het volgende:
[..]
Ouwelijk? Naar je Fobo te oordelen beslist niet
Wat zou er aan 40 + confronterend moeten zijn ?quote:Op zondag 4 december 2011 23:09 schreef Plumootje het volgende:
Komt het nou omdat het pakjesavond is dat het zo rustig is, of is deze topic voor de mensen te confronterend
Door pakjesavond natuurlijk. Ineens realiseer je jezelf dat je bijna net zo oud als de Sint bent.quote:Op zondag 4 december 2011 23:09 schreef Plumootje het volgende:
Komt het nou omdat het pakjesavond is dat het zo rustig is, of is deze topic voor de mensen te confronterend
Mijn moeder was bijna 40 toen ze mij kreeg, en heeft vanaf mijn 4e altijd volop meegewerkt in de zaak. Maar het was geen 'vlotte' vrouw, heel traditioneel net als mijn vader.quote:Op zondag 4 december 2011 22:40 schreef Karina het volgende:
Toen mijn moeder 40 was, was ze een stuk "ouder". En mijn oma helemaal, maar dat weet ik alleen van foto's, toen zij 40 was, bestond ik nog niet.
Waar dat precies aan ligt? Misschien dat vrouwen vroeger toch vaker huisvrouw bleven? Maar het kan ook gewoon zijn dat dat het zo leek, als kind is je moeder natuurlijk altijd "oud".
*Vroeger* was het pas pakjesavond op 5 decemberquote:Op zondag 4 december 2011 23:09 schreef Plumootje het volgende:
quote:Op zondag 4 december 2011 23:50 schreef Bluezz het volgende:
Ja en dan zat je met grote schrikogen te wachten op de bons op de deur (buren) en dan stonden er zakken en wasmanden vol met kadootjes voor de hele familie
En het aller aller mooiste wat je gevraagd had zat er nooit bij...... tot als iedereen alles had uitgepakt en mn vader altijd iets onder of achter zn stoel te voorschijn haalde...
48quote:Op zondag 4 december 2011 00:59 schreef E-Lise het volgende:
[..]
Dat wist ik al ongeveer.Ik vraag me ergens af hoe oud die Ouwesok is.
48 en je noemt jezelf Ouwesokquote:Op maandag 5 december 2011 01:30 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
48
Maar gevoelsmatig kijk ik al uit naar als de leerplicht erop zit
Waarschijnlijk heeftie gewoon een la vol ouwesokken liggen. En wie weet nog wel gevuld met een appeltje voor de dorst.quote:Op maandag 5 december 2011 07:33 schreef Karina het volgende:
[..]
48 en je noemt jezelf Ouwesokbeetje overdreven he?
Een appeltje voor de dorst is altijd verstandig. Dat heb ik ook. Kan ik een tent kopen als ik dakloos word op m'n ouwe dagquote:Op maandag 5 december 2011 09:06 schreef Aleandra het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeftie gewoon een la vol ouwesokken liggen. En wie weet nog wel gevuld met een appeltje voor de dorst.![]()
Niet verkeerd eigenlijk!!
Ik ben 99-, maar voel me soms 100+quote:Op zondag 4 december 2011 23:45 schreef Sorella het volgende:
Ik ben 46 en soms voel ik me 16 maar soms ook 76.
Ik zoek nog een vent met poenquote:Op maandag 5 december 2011 09:06 schreef Aleandra het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeftie gewoon een la vol ouwesokken liggen. En wie weet nog wel gevuld met een appeltje voor de dorst.![]()
Niet verkeerd eigenlijk!!
Zeg je toch gewoon dat jij nog ouderwets sokken kunt stoppen. Het zit wel voor geen meter maar zo spaar je wel nieuwe sokken uit en dat geld kan dan weer in een sok.quote:
Je mag m'n ex hebben, als je op ouwe sokken met poen valt; goede financiele toekomst verzekerd!quote:
Kun je nagaan hoe het klonk toen ik die username verzon als reactie op mijn collegae die zich hoewel veel jonger als ondergetekende op alle fronten ontpopten als een stel burgerlijke vroegbejaarden voor wie het allemaal snel te revolutionair of simpelweg te lawaaierig werd.quote:Op maandag 5 december 2011 07:33 schreef Karina het volgende:
[..]
48 en je noemt jezelf Ouwesokbeetje overdreven he?
Da's geen beleggen, da's gewoon geld over de balk slingerenquote:
quote:Op zondag 4 december 2011 23:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Door pakjesavond natuurlijk. Ineens realiseer je jezelf dat je bijna net zo oud als de Sint bent.
Dit is toch wel iets voor de 40 plusquote:Op maandag 5 december 2011 23:05 schreef golfer het volgende:
Leuk, maarre...zit je niet in een verkeerd topic
laat maar....quote:Op maandag 5 december 2011 23:05 schreef AltijdJolig het volgende:
[..]
Dit is toch wel iets voor de 40 plus
Volgens mij is dat meisje nog geen 40+, dus nee.quote:Op maandag 5 december 2011 23:05 schreef AltijdJolig het volgende:
Ah je eerste post hier op Fok en dan gelijk een off-topic foto. AltijdJolig ? Royal Sadness bedoel jequote:Op maandag 5 december 2011 23:05 schreef AltijdJolig het volgende:
[..]
Welnee, ik post al een tijdje meequote:Op maandag 5 december 2011 23:11 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ah je eerste post hier op Fok en dan gelijk een off-topic foto. AltijdJolig ? Royal Sadness bedoel je
Houdt het dan on topic. Blote plaatjes zijn een paar deuren verder te vinden.quote:Op maandag 5 december 2011 23:12 schreef AltijdJolig het volgende:
[..]
Welnee, ik post al een tijdje mee
Kloon dus, dat is Double Royal Sadnessquote:Op maandag 5 december 2011 23:12 schreef AltijdJolig het volgende:
[..]
Welnee, ik post al een tijdje mee
Waar?quote:Op maandag 5 december 2011 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Houdt het dan on topic. Blote plaatjes zijn een paar deuren verder te vinden.
ga je nu fijn weer ergens anders kleuteren, kloontje?quote:
O god, nóg een kloon hier?quote:Op maandag 5 december 2011 23:49 schreef golfer het volgende:
[..]
ga je nu fijn weer ergens anders kleuteren, kloontje?
Even bekeken, nee inderdaad.quote:Op zondag 4 december 2011 22:09 schreef Karina het volgende:
Misschien ben ik wel oud, maar in ieder geval niet ouwelijk
Als er één schaap...., volgen er meerquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:39 schreef Karina het volgende:
[..]
De veertigplussers komen allemaal uit de kast
En Fokker vanaf het eerste uur toch?quote:
Oh dan ben ik wel nieuwsgierig hoe je hier terecht bent gekomen? Wat zocht je op googlequote:Op dinsdag 6 december 2011 21:45 schreef Aleandra het volgende:
Ach een mens is nooit te oud om te leren. Drie maanden geleden had ik nog nooit van Fok gehoord.
Niks google, advies van de ICT heren op mijn werk.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dan ben ik wel nieuwsgierig hoe je hier terecht bent gekomen? Wat zocht je op google
Niet helemaal het eerste uur, maar wel voor de officiële opening van FOK! (user-id 136)quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
En Fokker vanaf het eerste uur toch?
Hoe kwam je op Fok! terecht Verbal ?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:24 schreef Verbal het volgende:
[..]
Niet helemaal het eerste uur, maar wel voor de officiële opening van FOK! (user-id 136)
V.
Registratie zegt niets. Mijn account is maar een jaar of 4 oud en toch ken ik Fok bijna vanaf het begin.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:35 schreef Karina het volgende:
Ik weet het echt niet meer, ik dacht via Tweakers, maar dat kan niet, op Tweakers heb ik me later pas geregistreerd zag ik laatst.
Ik denk dat het ook via BB is geweest, want ik kan me nog herinneren dat ik de livestreams zat te kijken destijds, 4 schermen tegelijkertijd.
Yvonne is uit het big brother forum geflikkerd met de mededeling donderstraal op naar Fok en ga daar baggeren. En dat is goed voor Fok geweest.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:06 schreef tong80 het volgende:
Ik heb ook een paar maanden gelurkt voor ik me registreerde.
BB-2 was geweldig met de nachtelijke live-streams.
November 1999 hier volgens mijquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:24 schreef Verbal het volgende:
[..]
Niet helemaal het eerste uur, maar wel voor de officiële opening van FOK! (user-id 136)
V.
Voordat je een week of 2 later, net als Ulx, voor het eerst geband voor het leven werd?quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Voordat je een week of 2 later, net als Ulx, voor het eerst geband voor het leven werd?
En ook al in het bezit van wat kinderen tegenwoordig.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:38 schreef Gentileschi het volgende:
Ulx is dé ideale man voor mij alleen helaas bezet
Die hij waarschijnlijk zeer bewust aan het opvoeden is , de schat. Meelevend lief mens met een enorm analytisch vermogen. Gun hem en zijn roedel alle geluk van de wereld .quote:Op woensdag 7 december 2011 00:43 schreef golfer het volgende:
En ook al in het bezit van wat kinderen tegenwoordig.
Ik heb eerst ook alleen gelurkt, ik vond posten eerst engquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:55 schreef Rucky het volgende:
[..]
Registratie zegt niets. Mijn account is maar een jaar of 4 oud en toch ken ik Fok bijna vanaf het begin.
Zoals zovelen, door BB. Ik werkte toen bij John de Mol Produkties en iedereen daar werd geacht dit prachtige nieuwe programma te volgen. Toen ging ik op internet op zoek naar info en kwam al snel hier terecht. Meteen geregistreerd en mijn eerste post is uiteraard een BB-postquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe kwam je op Fok! terecht Verbal ?
Ik werd door een eerste uur Fokker die nooit postte geattendeerd omdat ik Big Brother volger was. Dat het op Fok! het beste te volgens was. Was 2000, tijdens mijn leukste BB. BB-2.
Toen m'n 1e pc in huis kwam - in 2007 - ben ik eerst gaan surfen met behulp van Startkabel.nl . Eerst de 18+ op slot gedaan om niet in de verleiding te komen (ben nieuwsgierig van aardquote:Op woensdag 7 december 2011 07:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb eerst ook alleen gelurkt, ik vond posten eerst eng
Begin van het eindequote:
Volgens mij ben je daar inmiddels wel overheen gegroeid.quote:Op woensdag 7 december 2011 07:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb eerst ook alleen gelurkt, ik vond posten eerst eng
Jaquote:Op woensdag 7 december 2011 08:43 schreef Gravedigger het volgende:
Is dit topic niet een veredelde SC geworden?
Gefeliciteerd!quote:
Er heeft een destijds bekende Fokster meegedaan aan BB. Op Fok had ze een grote bek, maar ze ging af als een gieter. Priscella. Volgens mij daarna niet meer op Fok! gepost. Of onder een andere naam.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
Yvonne is uit het big brother forum geflikkerd met de mededeling donderstraal op naar Fok en ga daar baggeren. En dat is goed voor Fok geweest.![]()
En dat was samen met nog een Fokster, maar ik weet niet meer wie dat is geweest.
ULX werd eerst nog wel even Fokker van het jaarquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Voordat je een week of 2 later, net als Ulx, voor het eerst geband voor het leven werd?
Hij ging trouwen en in Zwitserland wonen. Hij post de laatste tijd weer vaker. Misschien is ie inmiddels gescheiden.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:38 schreef Gentileschi het volgende:
[..]
Ulx is dé ideale man voor mij alleen helaas bezet
Wat is daar mis mee ?quote:Op woensdag 7 december 2011 08:43 schreef Gravedigger het volgende:
Is dit topic niet een veredelde SC geworden?
Mijn eerste post was ook in BB. Kwam dronken thuis en het lukte me eindelijk me te registreren. Half zes 's nachts.quote:Op woensdag 7 december 2011 09:57 schreef Verbal het volgende:
[..]
Zoals zovelen, door BB. Ik werkte toen bij John de Mol Produkties en iedereen daar werd geacht dit prachtige nieuwe programma te volgen. Toen ging ik op internet op zoek naar info en kwam al snel hier terecht. Meteen geregistreerd en mijn eerste post is uiteraard een BB-post
V.
quote:Op donderdag 8 december 2011 08:11 schreef QTPi het volgende:
Dankjulliewel. Het voelt als een warm bad
quote:
Van harte, enjoy the clubquote:Op donderdag 8 december 2011 08:11 schreef QTPi het volgende:
Dankjulliewel. Het voelt als een warm bad
Over een jaar stap ik er inquote:Op donderdag 8 december 2011 23:37 schreef Aleandra het volgende:
[..]
[..]
Van harte, enjoy the club![]()
Zou de 50+ club nu aanvoelen als een superdeluxe jacuzzi.....?
Kan je hem van harte aanraden, ben benieuwd of de 60+ club ook zo lekker aanvoelt.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:37 schreef Aleandra het volgende:
Van harte, enjoy the club![]()
Zou de 50+ club nu aanvoelen als een superdeluxe jacuzzi.....?
Zeker weten. Niet meer vroeg opstaan om naar je wek te gaan. Lekker vrij en doen en laten wat je wiltquote:Op donderdag 8 december 2011 23:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan je hem van harte aanraden, ben benieuwd of de 60+ club ook zo lekker aanvoelt.
Wat dat betreft verandert er voor mij dus niks t.o.v. nu.quote:Op vrijdag 9 december 2011 08:58 schreef Gravedigger het volgende:
Zeker weten. Niet meer vroeg opstaan om naar je wek te gaan. Lekker vrij en doen en laten wat je wilt
Ik open in oktober een nieuw topic omdat ik.....quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:57 schreef NetGeenEinstein het volgende:
Ik ben in 1965 geboren en word begin maart....
Je blijft opa...quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat dat betreft verandert er voor mij dus niks t.o.v. nu.
Als je dat zelf niet kunt beantwoorden, ben je idd geen Einsteinquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:57 schreef NetGeenEinstein het volgende:
Ik open in mei GEEN topic om dezelfde redenquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik open in oktober een nieuw topic omdat ik.....
Bha, nu moet ik ook nog gaan rekenenquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:57 schreef NetGeenEinstein het volgende:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:46 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Rustig maar, het verandert maar eens per jaar.
quote:Op maandag 5 december 2011 01:30 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
48
Maar gevoelsmatig kijk ik al uit naar als de leerplicht erop zit
Ja, als ik destijds net mijn eerste neuk-vriendinnetje wat onvoorzichtiger zou zijn geweest dan had het een baby van mij kunnen zijn.quote:
Je hebt wel praatjes maar nog steeds je leeftijd niet gepost.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, als ik destijds net mijn eerste neuk-vriendinnetje wat onvoorzichtiger zou zijn geweest dan had het een baby van mij kunnen zijn.
quote:Op donderdag 15 december 2011 21:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt wel praatjes maar nog steeds je leeftijd niet gepost.
Over 4 dagen weer een jaartje ouder.quote:
Ja.quote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 22:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja.
Mijn vrouw denkt namelijk dat ik nog maar 47 ben.
Nou een jongen is hij zeker niet meerquote:Op donderdag 15 december 2011 22:27 schreef Aleandra het volgende:
Ik zweer het, had bijna getypt dattie een brave jongen is.
![]()
Tsss tss Golfer toch
Wellus. Net nog even op het toilet gecontroleerd.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:27 schreef Karina het volgende:
Nou een jongen is hij zeker niet meer![]()
Ja, sorry hoor. De waarheid moest een keertje uitkomen.quote:
Staat gewoon in haar profiel.quote:
quote:
Nee hoor, bij lange na niet. Er zijn minimaal een paar 10 jaar oudere users.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is golfer nou de oudste fokker
Een jongen is bij mij iemand onder de 25quote:Op donderdag 15 december 2011 22:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Wellus. Net nog even op het toilet gecontroleerd.
Ja, je bent zo jong als je je voelt. Mijn probleem is alleen vaak dat ik me 's-avonds nog 18 voel, met het gevolg dat ik me de volgende ochtend een jaar of 80 voelquote:Op donderdag 15 december 2011 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]Ik zeg ook altijd dat ik pas 40 ben, je bent zo jong... vul het cliché maar in.
Flexibel type!quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:58 schreef cafca het volgende:
Ja, je bent zo jong als je je voelt. Mijn probleem is alleen vaak dat ik me 's-avonds nog 18 voel, met het gevolg dat ik me de volgende ochtend een jaar of 80 voel
quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, je bent zo jong als je je voelt. Mijn probleem is alleen vaak dat ik me 's-avonds nog 18 voel, met het gevolg dat ik me de volgende ochtend een jaar of 80 voel
Wat ik tegenwoordig doe als ik vermoed dat het laat gaat worden, is 's middag even een dutje doenquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Koffiedrinktechnisch zou ik ergens halverwege de dag terug moeten naar de kleuterschool.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:04 schreef Aleandra het volgende:
[..]Ook heel herkenbaar. Paar flinke koppen koffie en .....hoppakeetje ben weer 38.
Oh ...das minder maar geen wonder dat overdag mijn spiegelbeeld altijd zo vertekend was, ik blijf dus gewoon 49quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:20 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Koffiedrinktechnisch zou ik ergens halverwege de dag terug moeten naar de kleuterschool.
Alleen lijkt het zo met koffie niet te werken
Ik deed dat zelfs toen ik een jaar of 25 was, heerlijkquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:07 schreef trovey het volgende:
Tukjes doen...stelletje oude zakken!
![]()
Toen was het nog een schoonheidsslaapjequote:Op zondag 25 december 2011 13:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik deed dat zelfs toen ik een jaar of 25 was, heerlijk
Ik heb geen rust in m'n reet voor tukjesquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:07 schreef trovey het volgende:
Tukjes doen...stelletje oude zakken!
![]()
Ik kan het ook niet. 's nachts val ik al niet inslaap, laat staan vroeg in de avond of laat in de middag.quote:Op zondag 25 december 2011 19:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb geen rust in m'n reet voor tukjes
Ik ook niet.quote:Op zondag 25 december 2011 19:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb geen rust in m'n reet voor tukjes
Knulletje.quote:
Old Fartquote:
Daar doe ik het nog steeds voor en maar hopen dat het werktquote:Op zondag 25 december 2011 18:48 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Toen was het nog een schoonheidsslaapje
Jij hebt dat toch helemaal niet nodig.quote:Op maandag 26 december 2011 10:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar doe ik het nog steeds voor en maar hopen dat het werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |