Er heeft een destijds bekende Fokster meegedaan aan BB. Op Fok had ze een grote bek, maar ze ging af als een gieter. Priscella. Volgens mij daarna niet meer op Fok! gepost. Of onder een andere naam.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
Yvonne is uit het big brother forum geflikkerd met de mededeling donderstraal op naar Fok en ga daar baggeren. En dat is goed voor Fok geweest.![]()
En dat was samen met nog een Fokster, maar ik weet niet meer wie dat is geweest.
ULX werd eerst nog wel even Fokker van het jaarquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Voordat je een week of 2 later, net als Ulx, voor het eerst geband voor het leven werd?
Hij ging trouwen en in Zwitserland wonen. Hij post de laatste tijd weer vaker. Misschien is ie inmiddels gescheiden.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:38 schreef Gentileschi het volgende:
[..]
Ulx is dé ideale man voor mij alleen helaas bezet
Wat is daar mis mee ?quote:Op woensdag 7 december 2011 08:43 schreef Gravedigger het volgende:
Is dit topic niet een veredelde SC geworden?
Mijn eerste post was ook in BB. Kwam dronken thuis en het lukte me eindelijk me te registreren. Half zes 's nachts.quote:Op woensdag 7 december 2011 09:57 schreef Verbal het volgende:
[..]
Zoals zovelen, door BB. Ik werkte toen bij John de Mol Produkties en iedereen daar werd geacht dit prachtige nieuwe programma te volgen. Toen ging ik op internet op zoek naar info en kwam al snel hier terecht. Meteen geregistreerd en mijn eerste post is uiteraard een BB-post
V.
quote:Op donderdag 8 december 2011 08:11 schreef QTPi het volgende:
Dankjulliewel. Het voelt als een warm bad
quote:
Van harte, enjoy the clubquote:Op donderdag 8 december 2011 08:11 schreef QTPi het volgende:
Dankjulliewel. Het voelt als een warm bad
Over een jaar stap ik er inquote:Op donderdag 8 december 2011 23:37 schreef Aleandra het volgende:
[..]
[..]
Van harte, enjoy the club![]()
Zou de 50+ club nu aanvoelen als een superdeluxe jacuzzi.....?
Kan je hem van harte aanraden, ben benieuwd of de 60+ club ook zo lekker aanvoelt.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:37 schreef Aleandra het volgende:
Van harte, enjoy the club![]()
Zou de 50+ club nu aanvoelen als een superdeluxe jacuzzi.....?
Zeker weten. Niet meer vroeg opstaan om naar je wek te gaan. Lekker vrij en doen en laten wat je wiltquote:Op donderdag 8 december 2011 23:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan je hem van harte aanraden, ben benieuwd of de 60+ club ook zo lekker aanvoelt.
Wat dat betreft verandert er voor mij dus niks t.o.v. nu.quote:Op vrijdag 9 december 2011 08:58 schreef Gravedigger het volgende:
Zeker weten. Niet meer vroeg opstaan om naar je wek te gaan. Lekker vrij en doen en laten wat je wilt
Ik open in oktober een nieuw topic omdat ik.....quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:57 schreef NetGeenEinstein het volgende:
Ik ben in 1965 geboren en word begin maart....
Je blijft opa...quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat dat betreft verandert er voor mij dus niks t.o.v. nu.
Als je dat zelf niet kunt beantwoorden, ben je idd geen Einsteinquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:57 schreef NetGeenEinstein het volgende:
Ik open in mei GEEN topic om dezelfde redenquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik open in oktober een nieuw topic omdat ik.....
Bha, nu moet ik ook nog gaan rekenenquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:57 schreef NetGeenEinstein het volgende:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:46 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Rustig maar, het verandert maar eens per jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |