laat maar....quote:Op maandag 5 december 2011 23:05 schreef AltijdJolig het volgende:
[..]
Dit is toch wel iets voor de 40 plus
Volgens mij is dat meisje nog geen 40+, dus nee.quote:Op maandag 5 december 2011 23:05 schreef AltijdJolig het volgende:
Ah je eerste post hier op Fok en dan gelijk een off-topic foto. AltijdJolig ? Royal Sadness bedoel jequote:Op maandag 5 december 2011 23:05 schreef AltijdJolig het volgende:
[..]
Welnee, ik post al een tijdje meequote:Op maandag 5 december 2011 23:11 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ah je eerste post hier op Fok en dan gelijk een off-topic foto. AltijdJolig ? Royal Sadness bedoel je
Houdt het dan on topic. Blote plaatjes zijn een paar deuren verder te vinden.quote:Op maandag 5 december 2011 23:12 schreef AltijdJolig het volgende:
[..]
Welnee, ik post al een tijdje mee
Kloon dus, dat is Double Royal Sadnessquote:Op maandag 5 december 2011 23:12 schreef AltijdJolig het volgende:
[..]
Welnee, ik post al een tijdje mee
Waar?quote:Op maandag 5 december 2011 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Houdt het dan on topic. Blote plaatjes zijn een paar deuren verder te vinden.
ga je nu fijn weer ergens anders kleuteren, kloontje?quote:
O god, nóg een kloon hier?quote:Op maandag 5 december 2011 23:49 schreef golfer het volgende:
[..]
ga je nu fijn weer ergens anders kleuteren, kloontje?
Even bekeken, nee inderdaad.quote:Op zondag 4 december 2011 22:09 schreef Karina het volgende:
Misschien ben ik wel oud, maar in ieder geval niet ouwelijk
Als er één schaap...., volgen er meerquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:39 schreef Karina het volgende:
[..]
De veertigplussers komen allemaal uit de kast
En Fokker vanaf het eerste uur toch?quote:
Oh dan ben ik wel nieuwsgierig hoe je hier terecht bent gekomen? Wat zocht je op googlequote:Op dinsdag 6 december 2011 21:45 schreef Aleandra het volgende:
Ach een mens is nooit te oud om te leren. Drie maanden geleden had ik nog nooit van Fok gehoord.
Niks google, advies van de ICT heren op mijn werk.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dan ben ik wel nieuwsgierig hoe je hier terecht bent gekomen? Wat zocht je op google
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |