Oud? Je zou mijn dochter kunnen zijnquote:Op zondag 4 december 2011 22:09 schreef Karina het volgende:
Misschien ben ik wel oud, maar in ieder geval niet ouwelijk
quote:Op zondag 4 december 2011 22:18 schreef Plumootje het volgende:
[..]
Ouwelijk? Naar je Fobo te oordelen beslist niet
Wat zou er aan 40 + confronterend moeten zijn ?quote:Op zondag 4 december 2011 23:09 schreef Plumootje het volgende:
Komt het nou omdat het pakjesavond is dat het zo rustig is, of is deze topic voor de mensen te confronterend
Door pakjesavond natuurlijk. Ineens realiseer je jezelf dat je bijna net zo oud als de Sint bent.quote:Op zondag 4 december 2011 23:09 schreef Plumootje het volgende:
Komt het nou omdat het pakjesavond is dat het zo rustig is, of is deze topic voor de mensen te confronterend
Mijn moeder was bijna 40 toen ze mij kreeg, en heeft vanaf mijn 4e altijd volop meegewerkt in de zaak. Maar het was geen 'vlotte' vrouw, heel traditioneel net als mijn vader.quote:Op zondag 4 december 2011 22:40 schreef Karina het volgende:
Toen mijn moeder 40 was, was ze een stuk "ouder". En mijn oma helemaal, maar dat weet ik alleen van foto's, toen zij 40 was, bestond ik nog niet.
Waar dat precies aan ligt? Misschien dat vrouwen vroeger toch vaker huisvrouw bleven? Maar het kan ook gewoon zijn dat dat het zo leek, als kind is je moeder natuurlijk altijd "oud".
*Vroeger* was het pas pakjesavond op 5 decemberquote:Op zondag 4 december 2011 23:09 schreef Plumootje het volgende:
quote:Op zondag 4 december 2011 23:50 schreef Bluezz het volgende:
Ja en dan zat je met grote schrikogen te wachten op de bons op de deur (buren) en dan stonden er zakken en wasmanden vol met kadootjes voor de hele familie
En het aller aller mooiste wat je gevraagd had zat er nooit bij...... tot als iedereen alles had uitgepakt en mn vader altijd iets onder of achter zn stoel te voorschijn haalde...
48quote:Op zondag 4 december 2011 00:59 schreef E-Lise het volgende:
[..]
Dat wist ik al ongeveer.Ik vraag me ergens af hoe oud die Ouwesok is.
48 en je noemt jezelf Ouwesokquote:Op maandag 5 december 2011 01:30 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
48
Maar gevoelsmatig kijk ik al uit naar als de leerplicht erop zit
Waarschijnlijk heeftie gewoon een la vol ouwesokken liggen. En wie weet nog wel gevuld met een appeltje voor de dorst.quote:Op maandag 5 december 2011 07:33 schreef Karina het volgende:
[..]
48 en je noemt jezelf Ouwesokbeetje overdreven he?
Een appeltje voor de dorst is altijd verstandig. Dat heb ik ook. Kan ik een tent kopen als ik dakloos word op m'n ouwe dagquote:Op maandag 5 december 2011 09:06 schreef Aleandra het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeftie gewoon een la vol ouwesokken liggen. En wie weet nog wel gevuld met een appeltje voor de dorst.![]()
Niet verkeerd eigenlijk!!
Ik ben 99-, maar voel me soms 100+quote:Op zondag 4 december 2011 23:45 schreef Sorella het volgende:
Ik ben 46 en soms voel ik me 16 maar soms ook 76.
Ik zoek nog een vent met poenquote:Op maandag 5 december 2011 09:06 schreef Aleandra het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeftie gewoon een la vol ouwesokken liggen. En wie weet nog wel gevuld met een appeltje voor de dorst.![]()
Niet verkeerd eigenlijk!!
Zeg je toch gewoon dat jij nog ouderwets sokken kunt stoppen. Het zit wel voor geen meter maar zo spaar je wel nieuwe sokken uit en dat geld kan dan weer in een sok.quote:
Je mag m'n ex hebben, als je op ouwe sokken met poen valt; goede financiele toekomst verzekerd!quote:
Kun je nagaan hoe het klonk toen ik die username verzon als reactie op mijn collegae die zich hoewel veel jonger als ondergetekende op alle fronten ontpopten als een stel burgerlijke vroegbejaarden voor wie het allemaal snel te revolutionair of simpelweg te lawaaierig werd.quote:Op maandag 5 december 2011 07:33 schreef Karina het volgende:
[..]
48 en je noemt jezelf Ouwesokbeetje overdreven he?
Da's geen beleggen, da's gewoon geld over de balk slingerenquote:
quote:Op zondag 4 december 2011 23:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Door pakjesavond natuurlijk. Ineens realiseer je jezelf dat je bijna net zo oud als de Sint bent.
Dit is toch wel iets voor de 40 plusquote:Op maandag 5 december 2011 23:05 schreef golfer het volgende:
Leuk, maarre...zit je niet in een verkeerd topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |