quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:38 schreef Plumootje het volgende:
En ik totdat een vent m'n kop van voren ziet en dan snel wegkijkt, pak 'm beet...18? wel met kleren aan
Same here... aan de andere kant hebben die dingen me gevormd.... en ik ben blij met wie en wat ik ben, je zal nooit weten hoe je zou zijn zonder die ervaringen... Klinkt alsof ik stoned met geitenwollensokken aan zit he?quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee niet echt, zitten wel dingen bij die ik liever vergeet.
Klinkt alleen maar enorm herkenbaar.quote:Op zondag 4 december 2011 00:03 schreef E-Lise het volgende:
Same here... aan de andere kant hebben die dingen me gevormd.... en ik ben blij met wie en wat ik ben, je zal nooit weten hoe je zou zijn zonder die ervaringen... Klinkt alsof ik stoned met geitenwollensokken aan zit he?
quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:32 schreef E-Lise het volgende:
[..]
Gewoon terug gaan tellen qua leeftijd, dus dan zou je 48 worden....Zou je alles wat je hebt meegemaakt over willen doen? Als je je levensloop niet kan veranderen bedoel ik...
Denk dat ik geen kind had als ik wist wat ik nu weetquote:Op zondag 4 december 2011 00:19 schreef Aleandra het volgende:
[..]Het is goed dat ik nu niet de leeftijd van mijn kinderen heb en dan weten wat ik nu weet. Ben bang dat ik compleet zou ontsporen.
quote:Op zondag 4 december 2011 00:09 schreef Eska het volgende:
[..]
Klinkt alleen maar enorm herkenbaar.
Ik ben zeker niet trots op alles wat ik gedaan/gelaten heb, niet alles was even lollig ook. Maar ik heb nergens echt spijt van en ik zou ook eigenlijk niets over willen doen. En ik zou al helemaal niet 'terug' willen.
Ik zou ook een losbol zijn denk ik.quote:Op zondag 4 december 2011 00:19 schreef Aleandra het volgende:
[..]Het is goed dat ik nu niet de leeftijd van mijn kinderen heb en dan weten wat ik nu weet. Ben bang dat ik compleet zou ontsporen.
Heb jij een kind?quote:Op zondag 4 december 2011 00:20 schreef Gentileschi het volgende:
Denk dat ik geen kind had als ik wist wat ik nu weet
HELL NO!quote:Op zondag 4 december 2011 00:41 schreef Aleandra het volgende:
[..]
En dan niet op geitenwollensokken![]()
Tis prima zo maar terug........echt niet.
Ook met de kennis die je toen had?.....quote:Op zondag 4 december 2011 00:48 schreef Provinciaaltje het volgende:
Ik zou gelijk weer terug willen naar mijn jeugd. Dan had ik vele dingen anders gedaan.
Nee, dank je.quote:Op zondag 4 december 2011 00:59 schreef Gentileschi het volgende:
Hebben?
Doe ik er een strikje om , ruilen is NIET mogelijk
1 Pubertijd, 1 peuterpubertijd (en verder krijgt u geen info )quote:Op zondag 4 december 2011 01:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, dank je.
Ik doe het lekker tegenwoordig met kleindochter en kleinzoon op afstand.
Hoe oud is het kind (zoon of dochter) van je nu?
Ik niet, en er zitten hier jeugdigen met zulke achterhaalde ideeėn dat ik me afvraag wat hun ouders fout hebben gedaan.quote:Op zondag 4 december 2011 00:59 schreef E-Lise het volgende:
[..]
Dat wist ik al ongeveer.Ik vraag me ergens af hoe oud die Ouwesok is.
Ik draag geitensokken (in huis alleen) omdat ik in pantoffelen enorme stinkvoeten krijg.quote:Op zondag 4 december 2011 00:41 schreef Aleandra het volgende:
[..]
En dan niet op geitenwollensokken![]()
Tis prima zo maar terug........echt niet.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |