Oehoe Spannendquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:09 schreef Karina het volgende:
[..]
En die was ECHT oud? Hij heeft geen fobo en in zijn profiel staat geen geboortedatum.
Ja.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:09 schreef Karina het volgende:
[..]
En die was ECHT oud? Hij heeft geen fobo en in zijn profiel staat geen geboortedatum.
Och, ik lees het inderdaad.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb even gezocht en zie dat ie nog dit jaar op 26 juni schreef dat ie een herseninfarct heeft gehad en gedeeltelijk verlamd is/was.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:17 schreef Gentileschi het volgende:
Die draagt toch altijd een witte shawl ?
Ouwe droogpruim is wel je voorland, als het al niet zover is.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:15 schreef Plumootje het volgende:
Gelukkig heb ik geen kinderen, zal ik nooit een ouwe opoe worden.
Tell me!quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:15 schreef Plumootje het volgende:
Gelukkig heb ik geen kinderen, zal ik nooit een ouwe opoe worden.
Jij kan het weten, bent er al dik overheen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Ouwe droogpruim is wel je voorland, als het al niet zover is.
Jeetje wat ergquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb even gezocht en zie dat ie nog dit jaar op 26 juni schreef dat ie een herseninfarct heeft gehad en gedeeltelijk verlamd is/was.
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:52 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Ik hoor hier eigenlijk (nog) niets te plaatsen, want ik wordt in februari 39.
Een aantal jaartjes geleden kreeg ik op mijn verjaardag een kaart van m'n broer met daarop: 'Gefelictiteerd! Zo, bijna 40!'
Daar kan ik om lachen, dat weet ie, maar je gaat er toch een beetje over nadenken.
Maar ik voel me echt niet bijna 40, veel mensen zeggen dat ik er jonger uitzie.
Dat is natuurlijk wel weer fijn om te horen.
Iedereen wil zich graag jonger voelen als dat ie is.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:52 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Maar ik voel me echt niet bijna 40
Ze zijn gewoon beleefd.quote:veel mensen zeggen dat ik er jonger uitzie.
Het is in ieder geval goed voor je egoquote:Dat is natuurlijk wel weer fijn om te horen.
quote:
Gewoon terug gaan tellen qua leeftijd, dus dan zou je 48 worden....quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:25 schreef Karina het volgende:
Ik vrees 1 januari, dan zit ik in de 50 zone
Nee niet echt, zitten wel dingen bij die ik liever vergeet.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:32 schreef E-Lise het volgende:
[..]
Gewoon terug gaan tellen qua leeftijd, dus dan zou je 48 worden....Zou je alles wat je hebt meegemaakt over willen doen? Als je je levensloop niet kan veranderen bedoel ik...
quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:38 schreef Plumootje het volgende:
En ik totdat een vent m'n kop van voren ziet en dan snel wegkijkt, pak 'm beet...18? wel met kleren aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |