Drugs en drank zijn slecht voor je, knul.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik ben 80. bijna 81. heil fktwkgs2012, marlboro, speklappen en erwtensoep
Een echte rock 'n' Roller had er ook sex bij gezet Golfert.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Drugs en drank zijn slecht voor je, knul.
Jonkiequote:
Erwtensoep daarentegenquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Drugs en drank zijn slecht voor je, knul.
Snert.quote:
Met pannekoeken.quote:
Ja, ga nog even door over eten, nu wil ik pannenkoeken met spek EN stroopquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met pannekoeken.
Of is dat recept te plaatselijk ?
Melk, eieren, pannenkoekenmix, stroop en spek. Dat wordt een tripje naar de avondwinkelquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, ga nog even door over eten, nu wil ik pannenkoeken met spek EN stroop
Mjah dat is een probleem, het is NET te ver om te lopen nu en ik heb gedronken, dus met de auto kan ook niet.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:08 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Melk, eieren, pannenkoekenmix, stroop en spek. Dat wordt een tripje naar de avondwinkel
Ach jij hebt in ieder geval nog de mogelijk om naar de avondwinkel te gaan. Hier in de provincie is dat niet mogelijk.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah dat is een probleem, het is NET te ver om te lopen nu en ik heb gedronken, dus met de auto kan ook niet.
meel, eitje, eventueel met melk en je hebt pannekoekenmixquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah dat is een probleem, het is NET te ver om te lopen nu en ik heb gedronken, dus met de auto kan ook niet.
Dat is waar. En de AH hier is ook tot 10 uur open.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:16 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ach jij hebt in ieder geval nog de mogelijk om naar de avondwinkel te gaan. Hier in de provincie is dat niet mogelijk.
Ik heb alleen melkquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
meel, eitje, eventueel met melk en je hebt pannekoekenmix
Dat magquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
maar misschien wel lekker. ik blijf mooi in dit topic
nee want dan moek weg. ik hou het formeel op 80.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat magWel je leeftijd posten dan he?
Ben je sowieso de oudste hierquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee want dan moek weg. ik hou het formeel op 80.
Valt wel mee hoorquote:
quote:
Ik vind je wel een oud wijf hoor.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:54 schreef Karina het volgende:
Ik voel me ook totaal niet oud. Zelfs lichamelijk niet eens echt. Maar vooral geestelijk niet.
Moet jij weten, er zijn mensen die er anders over denkenquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind je wel een oud wijf hoor.![]()
Graag gedaan.
Ik weet alleen Opa Bakkebaard, maar volgens mij is die niet echt oud.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:03 schreef Bluezz het volgende:
Zeg die Opa (de man met de shawl) post die nog ergens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |