SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en LovelyLady.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!. En we zijn altijd dankbaar voor (en op zoek naar) nieuwe jingles!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.
Doe je ook mee met de Digitale Pakjesavond?
![]()
[Radio 49] Meet op 20 januari
Anonimity is a bliss
Ken 'm via internet. Eerste date was tijdens de FOK!meetquote:Op woensdag 30 november 2011 11:24 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dude fill me in![]()
Waar wie hoe wanneer ?
Hell yeahquote:Op woensdag 30 november 2011 11:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ken 'm via internet. Eerste date was tijdens de FOK!meet. Hij was toevallig in Amsterdam en toen kwam ie een drankje doen (awkward want tussen FOK!kers
!). Toen leuk gepraat en drankjes gedaan en daarna heel veel sms'en enzo
. En toen afgelopen zondag tweede keer gedate, dit keer wat meer alleen, dus samen wat gegeten en toen drankjes gedaan en toen tegen elkaar aangezeten en klef gedaan en gezoend enzo
![]()
![]()
. En vanavond zie ik 'm weer
.
19 jaar, blond, lief, sexy, fijn.
Moet je jezelf een keer filmenquote:Op woensdag 30 november 2011 11:27 schreef Myraela het volgende:
Eigenlijk zou mijn moeder eens een presentatie van mij moeten zien, volgens mij denkt ze dat ik nogsteeds verlegen in een hoekje ga staan fluisteren.
Okido.quote:
Ik ben niet minderjarigquote:Op woensdag 30 november 2011 11:32 schreef Insomnium het volgende:
Minderjarige mensen daten wel.
En ik gewoon niet![]()
Ik date met een meerderjarige, ben ik nu dubbel stoer?quote:Op woensdag 30 november 2011 11:32 schreef Insomnium het volgende:
En ik gewoon niet![]()
Hmm hmm, ik ook. Precies dit gewoon. Godverdomme wat een timing ookquote:Op woensdag 30 november 2011 11:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben niet minderjarig. En toen ik minderjarig was had ik ook nooit dates
. En toen ik meerderjarig was ook maar weinig en nog veel minder succesvolle
.
Mijn moeder denkt dat ook waarschijnlijk dat ik niet kan presenteren.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:27 schreef Myraela het volgende:
Eigenlijk zou mijn moeder eens een presentatie van mij moeten zien, volgens mij denkt ze dat ik nogsteeds verlegen in een hoekje ga staan fluisteren.
Nee je bent een gemiddelde minderjarige.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik date met een meerderjarige, ben ik nu dubbel stoer?
Troost je, ik ben er ook nog.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:32 schreef Insomnium het volgende:
En ik gewoon niet![]()
We doen aan synchroondatenquote:Op woensdag 30 november 2011 11:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hmm hmm, ik ook. Precies dit gewoon. Godverdomme wat een timing ook.
Nee, gerontofiel.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog nooit een echte date gehad geloof ik.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben niet minderjarig. En toen ik minderjarig was had ik ook nooit dates
. En toen ik meerderjarig was ook maar weinig en nog veel minder succesvolle
.
Niet alleen dubbel stoer.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
* Brohug *quote:
Nee, iemand die op ouderen valtquote:Op woensdag 30 november 2011 11:37 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Is dat iemand die op pedo's valt?
Dus de helft van de Nederlandse meisjes is gerontoffiel, good to know.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, iemand die op ouderen valt.
Ik wist hetquote:Op woensdag 30 november 2011 11:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Deze even noteren. Dankjewel voor de ammunitie.
Neem mij, neem mij.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hai, ik wil mee, ik hossel wel iemand.
Ik DENK dat ik echt heel slecht ben in daten.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:38 schreef Myraela het volgende:
Ik had ook niet veel dates toen ik minderjarig was, maar dat was meer omdat ik altijd op oudere veel en die wilde niet met een minderjarige daten. Ging een stuk beter toen ik eenmaal 18 was.
Naaisquote:Op woensdag 30 november 2011 11:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hai, ik wil mee, ik hossel wel iemand.
veelquote:Op woensdag 30 november 2011 11:38 schreef Myraela het volgende:
Ik had ook niet veel dates toen ik minderjarig was, maar dat was meer omdat ik altijd op oudere veel en die wilde niet met een minderjarige daten. Ging een stuk beter toen ik eenmaal 18 was.
Mja, ik vind de definitie daten altijd maar vaag. Soms ga ik wel iets eten of drinken in de stad, ben ook wel naar de bios geweest, of iemand kookte gewoon voor me, of ik bleef ergens een heel weekend. Wanneer is het wel en wanneer is het geen date.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:39 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik DENK dat ik echt heel slecht ben in daten.
Heb nog nooit een " echte " date gehad en ben 26.
Ik rol gewoon in relaties.
Zie iemand op een feestje of wat en langzaam rolt het naar een relatie.
Van echt daten is geen sprake.
Wat preciesquote:Op woensdag 30 november 2011 11:40 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Volgens mij is dat voor erik en co echt te walgelijk om aan te zien
Mhm daar heb je ook wel een goed puntquote:Op woensdag 30 november 2011 11:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, ik vind de definitie daten altijd maar vaag. Soms ga ik wel iets eten of drinken in de stad, ben ook wel naar de bios geweest, of iemand kookte gewoon voor me, of ik bleef ergens een heel weekend. Wanneer is het wel en wanneer is het geen date.
Tuurlijk wel. Doe ik ook altijd.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat Faye verwacht dat we dan de hele avond zitten te kopkluiven. As if.
Oh daar merk ik niks van als ik zelf bezig benquote:Op woensdag 30 november 2011 11:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat Faye verwacht dat we dan de hele avond zitten te kopkluiven. As if.
Mijn gedachte ja.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh daar merk ik niks van als ik zelf bezig ben.
Gezellig dubbel date dan.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh daar merk ik niks van als ik zelf bezig ben.
eens.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Zoenen met iemand die je leuk vindt en die jou leuk vindt is trouwens![]()
![]()
![]()
.
Ik weet het niet van mezelf. Waarschijnlijk ga ik helemaal los jaquote:Op woensdag 30 november 2011 11:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Doe ik ook altijd.
Waarheid als een koe.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Zoenen met iemand die je leuk vindt en die jou leuk vindt is trouwens![]()
![]()
![]()
.
Volgens mij val ik best wel mee, ik probeer ook altijd niet de hele tijd bij iemand te blijven hangen, maar daar faal ik meestal jammerlijk in.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik weet het niet van mezelf. Waarschijnlijk ga ik helemaal los ja.
Dat is ook mijn voornemen ja. Maar ik weet uit ervaring dat principes te breken zijnquote:Op woensdag 30 november 2011 11:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij val ik best wel mee, ik probeer ook altijd niet de hele tijd bij iemand te blijven hangen, maar daar faal ik meestal jammerlijk in.
Dat ken ikquote:Op woensdag 30 november 2011 11:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij val ik best wel mee, ik probeer ook altijd niet de hele tijd bij iemand te blijven hangen, maar daar faal ik meestal jammerlijk in.
Das geen zeiken dat is slechts een constatering.quote:
Ja, dat gaat meestal ineens heel snel. "Kom we gaan niet zo klef doen" "Ok, nog 1 kusje dan"quote:Op woensdag 30 november 2011 11:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat is ook mijn voornemen ja. Maar ik weet uit ervaring dat principes te breken zijn.
quote:Op woensdag 30 november 2011 11:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat gaat meestal ineens heel snel. "Kom we gaan niet zo klef doen" "Ok, nog 1 kusje dan"
De PI zeikt.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Das geen zeiken dat is slechts een constatering.
Try me, bubbaquote:Op woensdag 30 november 2011 11:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat is ook mijn voornemen ja. Maar ik weet uit ervaring dat principes te breken zijn.
Nouja, ik wil het niet doen tot vervelens toe voor de rest. Maar ik ga er ook niet helemaal mee stoppen alleen omdat er andere zijn.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, ik ben er niet zo'n fan van om heel erg klef te doen als je met anderen ergens bent. Al kwam zondag 's avonds wel een vriendin van me nog even de kroeg in, maar elke keer als zij ging roken dan konden we weer. Op een gegeven moment was ze blijkbaar al weer terug maar dat hadden we niet in de gaten, dus ik koppel los om adem te happen (
niet serieus), zie ik 'r zo aan de bar hangen en af en toe omkijken of we al klaar waren
.
Couldn't care less at that time.
Nee natuurlijk niet. Maar niet zo dat je midden in een gesprek zit en opeens afhaaktquote:Op woensdag 30 november 2011 11:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, ik wil het niet doen tot vervelens toe voor de rest. Maar ik ga er ook niet helemaal mee stoppen alleen omdat er andere zijn.
quote:Op woensdag 30 november 2011 11:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, ik ben er niet zo'n fan van om heel erg klef te doen als je met anderen ergens bent. Al kwam zondag 's avonds wel een vriendin van me nog even de kroeg in, maar elke keer als zij ging roken dan konden we weer. Op een gegeven moment was ze blijkbaar al weer terug maar dat hadden we niet in de gaten, dus ik koppel los om adem te happen (
niet serieus), zie ik 'r zo aan de bar hangen en af en toe omkijken of we al klaar waren
.
Couldn't care less at that time.
Mierenneuker.quote:
Nee inderdaad.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Maar niet zo dat je midden in een gesprek zit en opeens afhaakt.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:10 schreef heloef het volgende:
Ik ga echt niet meer met alleen een stel op pad.
Lucky you!quote:Op woensdag 30 november 2011 12:20 schreef heloef het volgende:
Ik voelde me trouwens intens gelukkig toen ik vandaag in de spiegel keek na het douchen.
Ik weet niet wat het is maar ik val alleen maar af terwijl ik in augustus al ben gestopt met sporten.
Ik voel me nu ook een van die klootzakken die vroeger zeiden "ik weet niet wat het is, ik val alleen maar af"quote:
Wat ik ook doe ik val echt amper af.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik voel me nu ook een van die klootzakken die vroeger zeiden "ik weet niet wat het is, ik val alleen maar af"
Das kut ja.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:29 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Wat ik ook doe ik val echt amper af.
Zelfs 3 weken ziek zijn hielp niets
quote:Op woensdag 30 november 2011 13:01 schreef Myraela het volgende:
Lekker in een havenstad studeren, brug open. Ok... Wachten... Brug kapot, fuuuuuuuu
Iedereen doet het hier zo'n beetje.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:21 schreef Stokstaart het volgende:
Hoe ken je nou daten zonder auto man. Pure armoede
Ben toch wel heel blij dat ik een auto heb.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Iedereen doet het hier zo'n beetje.
Als je naast Schipol woont is het niet zo'n probleem.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben toch wel heel blij dat ik een auto heb.
Valt niet mee om dat gehucht hier uit te komen met het OV
Ik duw ze gewoon de bus inquote:Op woensdag 30 november 2011 13:21 schreef Stokstaart het volgende:
Hoe ken je nou daten zonder auto man. Pure armoede
Ik duw ze aan in de bus.quote:
Ik weet niet waar je het over hebt, maagd.quote:
Dat kan ik welquote:Op woensdag 30 november 2011 13:27 schreef Tchock het volgende:
Wie kan voor mij Gup uitzetten om twee uur?
Muah.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat kan ik wel
Oh en
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zet em voor je uitquote:Op woensdag 30 november 2011 13:56 schreef Tchock het volgende:
Zodra Gup down is ben ik er klaar voor!
Je bruine vriendjequote:Op woensdag 30 november 2011 14:00 schreef Tchock het volgende:
Niets zo fijn als Bruno Mars uitzetten
quote:Op woensdag 30 november 2011 14:00 schreef ValHallen het volgende:
Ik zal es intunen. Voor een kwartiertje want dan moet ik weer weg.
Kloptquote:Op woensdag 30 november 2011 14:05 schreef meowingtons het volgende:
[..]
't is dan ook geen tijd om te draaien...
Neen.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:05 schreef Samzz het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met oxilion?
Wat is hetquote:Op woensdag 30 november 2011 14:05 schreef Samzz het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met oxilion?
quote:Op woensdag 30 november 2011 14:09 schreef stefanhaan het volgende:
Website builders![]()
Gewoon een tekst editor met snufjes, zoals PHPed. of notepad++ is veel beter.
Mits je weet hoe het werkt...quote:Op woensdag 30 november 2011 14:09 schreef stefanhaan het volgende:
Website builders![]()
Ja nou, dat weet ik allemaal niet. Ik wil alleen weten hoe ik mijn aangepaste index op het web krijg, want dat lukt me nietquote:Op woensdag 30 november 2011 14:09 schreef stefanhaan het volgende:
Website builders![]()
Welke taal?quote:Op woensdag 30 november 2011 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja nou, dat weet ik allemaal niet. Ik wil alleen weten hoe ik mijn aangepaste index op het web krijg, want dat lukt me niet.
Het is geschreven in HTML en op de admin page staat alles als opgeslagen en is dus goed, maar zodra ik het mailadres intyp, krijg ik de oude info te zien, voordat ik de html had aangepast.quote:
HTMLquote:Op woensdag 30 november 2011 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is geschreven in HTML en op de admin page staat alles als opgeslagen en is dus goed, maar zodra ik het mailadres intyp, krijg ik de oude info te zien, voordat ik de html had aangepast.
Ik weet dus niet op welke knop ik moet klikken om de wijzigingen door te voeren.
quote:Op woensdag 30 november 2011 14:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
HTML.
Njah, probeer CTRL+S ofzo.
Ik ben een verjaardagscadeau aan het uitzoeken voor mezelf van mijn ouders.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil hem wel aanzetten, maar ga niet luisteren
ben even aan het gamen
wil je mijn vriend pmen? die kan je vast wel mee helpenquote:Op woensdag 30 november 2011 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is geschreven in HTML en op de admin page staat alles als opgeslagen en is dus goed, maar zodra ik het mailadres intyp, krijg ik de oude info te zien, voordat ik de html had aangepast.
Ik weet dus niet op welke knop ik moet klikken om de wijzigingen door te voeren.
Met dat denigrerende gedoe van jou schiet ik niks op, laat maar, ik zoek het zelf wel uit.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
HTML.
Njah, probeer CTRL+S ofzo.
Hoiquote:Op woensdag 30 november 2011 14:09 schreef stefanhaan het volgende:
Website builders![]()
Als het opgeslagen is.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met dat denigrerende gedoe van jou schiet ik niks op, laat maar, ik zoek het zelf wel uit.
ontvangen en bezig met een reactiequote:Op woensdag 30 november 2011 14:16 schreef sinepedraap het volgende:
Ik heb net gesololololociteert voor DJ
Hee, wat goed, dat werktquote:Op woensdag 30 november 2011 14:16 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Als het opgeslagen is.
Zou je ermm volgens mij is het CRTL+F5 eens moeten proberen op die pagina.
waar de wijziging zichtbaar moet worden
Wil je weten waarom?quote:
Leuk leuk!quote:Op woensdag 30 november 2011 14:16 schreef sinepedraap het volgende:
Ik heb net gesololololociteert voor DJ
Kijk op het wereldwijde web, daar zullen ongetwijfeld mensen zijn die je niet "denigreren"quote:Op woensdag 30 november 2011 14:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met dat denigrerende gedoe van jou schiet ik niks op, laat maar, ik zoek het zelf wel uit.
Omdat hij hem weer helemaal gaat ophalen bij de server?quote:
Mja, ik stel gewoon een vraag en het enige wat jij kan is achterlijk reageren met veel gebruik vanquote:Op woensdag 30 november 2011 14:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Kijk op het wereldwijde web, daar zullen ongetwijfeld mensen zijn die je niet "denigreren". Ik ken het programma niet.
Zo moeilijk is die keuze niet he.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:18 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga vrijdag misschien daten met een meisje terwijl Sparta moet voetballen en ik ook gewoon kaarten heb gekocht. Wat is er van mij geworden? Wat is er van Sparta geworden?
Ah, ik vroeg me al af van wie de PM wasquote:Op woensdag 30 november 2011 14:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ontvangen en bezig met een reactie
Veel gebruik? Één keer.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik stel gewoon een vraag en het enige wat jij kan is achterlijk reageren met veel gebruik van. Reageer dan gewoon niet.
ik weet alleen het mailadres niet van de streamgegevensquote:Op woensdag 30 november 2011 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, ik vroeg me al af van wie de PM was.
Een webpagina die laad bij het bezoek van een website alles van de server. Maar als hij dit bij elk bezoek helemaal zou doen, dan verspil je XX aantal MB met die pagina laden elke keer. Dus de browser maakt een kopie in het cache geheugen. Waardoor hij de pagina een keer laad en dan lokaal opslaat.quote:
Ach jaquote:Op woensdag 30 november 2011 14:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo moeilijk is die keuze niet he.
Als er nou nog kans zou zijn dat je een mooie pot voetbal te zien zou krijgen is het lastiger, maar in het geval van Sparta niet he
Schaam je club gaat altijd voor vrouwen.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:18 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga vrijdag misschien daten met een meisje terwijl Sparta moet voetballen en ik ook gewoon kaarten heb gekocht. Wat is er van mij geworden? Wat is er van Sparta geworden?
Waar heb je wel zin inquote:Op woensdag 30 november 2011 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
eigenlijk word ik een beetje schijtnerveus van deze muziek
dus ik mute em even
Jeugd van tegenwoordigquote:Op woensdag 30 november 2011 14:24 schreef Snuf. het volgende:
Ik zit al heel de dag niks te doen terwijl ik nog zoveel te doen heb eigenlijk... Waarom vergooi ik mijn leven zo?
Doe ik ook. Maar ik moet over 3 kwartier naar de bus. Om naar mijn werk te gaanquote:Op woensdag 30 november 2011 14:24 schreef Snuf. het volgende:
Ik zit al heel de dag niks te doen terwijl ik nog zoveel te doen heb eigenlijk... Waarom vergooi ik mijn leven zo?
Had ik het dus toch ongeveer goed.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Een webpagina die laad bij het bezoek van een website alles van de server. Maar als hij dit bij elk bezoek helemaal zou doen, dan verspil je XX aantal MB met die pagina laden elke keer. Dus de browser maakt een kopie in het cache geheugen. Waardoor hij de pagina een keer laad en dan lokaal opslaat.
Normaliter update de cache de pagina als hij verandert is. Dit gebeurt ook heel vaak niet waardoor je vooral als je een website aan het maken bent. Dan iets verandert en het is niet zichtbaar.
Dit komt dan doordat hij de lokale kopie weergeeft die nog niet geupdate is. Door dan CTRL F5 te doen, doe je een 'harde refresh'. Wat iW
Ik heb het helemaal gehad met dat kut voetbal. De enige reden om uberhaupt mee te gaan is omdat bier drinken en met maten het gezellig is maar zelfs daar heb ik geen zin meer in.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Schaam je club gaat altijd voor vrouwen.
quote:Op woensdag 30 november 2011 14:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Had ik het dus toch ongeveer goed.
keiharde neuqseksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vooral rust aan mijn hoofd![]()
quote:Op woensdag 30 november 2011 14:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
keiharde neuqseksIn dat geval adviseer ik de mute knop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vooral rust aan mijn hoofdC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
[..]
keiharde neuqseksIk bedoelde qua muziek. Maar keiharde neuqseks moet je vast ook wel kunnen regelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vooral rust aan mijn hoofd
Successupportertjequote:Op woensdag 30 november 2011 14:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal gehad met dat kut voetbal. De enige reden om uberhaupt mee te gaan is omdat bier drinken en met maten het gezellig is maar zelfs daar heb ik geen zin meer in.
[..]
keiharde neuqseksjaja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vooral rust aan mijn hoofd
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Ik ga morgen naar concertquote:
Ja ik moest vandaag eigenlijk naar college maar ik ben niet gegaan en nu ben ik heel de tijd niks aan het doenquote:Op woensdag 30 november 2011 14:24 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Doe ik ook. Maar ik moet over 3 kwartier naar de bus. Om naar mijn werk te gaan
Omdat egel.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:26 schreef Maisnon het volgende:
Ik had mijn gegevens ook al naar het email adres gestuurd hemaar daar nog niks op gehoord
quote:Op woensdag 30 november 2011 14:23 schreef stefanhaan het volgende:
Ach trollscience is gewoon een troll. Je moet hem af en toe een beetje voeden en dan wegschoppen.
ik weet hem welquote:Op woensdag 30 november 2011 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik weet alleen het mailadres niet van de streamgegevens
uh, nee helaasquote:Op woensdag 30 november 2011 14:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoelde qua muziek. Maar keiharde neuqseks moet je vast ook wel kunnen regelen.
Met dank aan je noisia verhaaltje heb ik even alle ontbrekende tracks binnengehaaldquote:Op woensdag 30 november 2011 14:26 schreef Maisnon het volgende:
Ik had mijn gegevens ook al naar het email adres gestuurd hemaar daar nog niks op gehoord
Ja, ik was er al achterquote:Op woensdag 30 november 2011 14:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Een webpagina die laad bij het bezoek van een website alles van de server. Maar als hij dit bij elk bezoek helemaal zou doen, dan verspil je XX aantal MB met die pagina laden elke keer. Dus de browser maakt een kopie in het cache geheugen. Waardoor hij de pagina een keer laad en dan lokaal opslaat.
Normaliter update de cache de pagina als hij verandert is. Dit gebeurt ook heel vaak niet waardoor je vooral als je een website aan het maken bent. Dan iets verandert en het is niet zichtbaar.
Dit komt dan doordat hij de lokale kopie weergeeft die nog niet geupdate is. Door dan CTRL F5 te doen, doe je een 'harde refresh'. Wat iW
die ga je kopen?quote:Op woensdag 30 november 2011 14:27 schreef Royco1 het volgende:
Pfff, zit nu al op zo'n 200 euro aan oude games.
Kom maar langs dan krijg je keiharde neuqseksquote:Op woensdag 30 november 2011 14:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uh, nee helaas
KAN iemand mij dat adres even pmen waar mensen hun streamgegevens op kunnen vragen
Pff wat is dat nou voor iets.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kom maar langs dan krijg je keiharde neuqseks
/gemiddeldeFOK!kermode
Nou ik krijg er een aantal van mijn ouders voor mijn verjaardag.quote:
hahaha ik ben te oudquote:Op woensdag 30 november 2011 14:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kom maar langs dan krijg je keiharde neuqseks
/gemiddeldeFOK!kermode
Neuken op latere leeftijd, het kan!quote:
Niks :Squote:Op woensdag 30 november 2011 14:34 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
Wat is er mis met minderjarige mensen :S
quote:Op woensdag 30 november 2011 14:34 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
Wat is er mis met minderjarige mensen :S

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yay geen klapjes voor ons.quote:
eh je bent zelf net zo minderjarig als ik hoor ._.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
oh sorryquote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 14:35 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
yay geen klapjes voor ons.
jij wel klapjes krijgen.
vraag maar aan stefan danquote:
Omdat dat leuker is. :quote:Op woensdag 30 november 2011 14:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh sorry
[..]
waarom
[..]
vraag maar aan stefan dan
Ik heb net Lips 80's besteldquote:Op woensdag 30 november 2011 14:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ik krijg er een aantal van mijn ouders voor mijn verjaardag.
En eigenlijk moet ik die website nu wegklikken en zeker niet naar die winkel gaan, of in ieder geval mijn pinpas thuislaten.
Zoveel toffe spellen die ik nog wil hebben.
www.gameplayer.nlquote:Op woensdag 30 november 2011 14:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb net Lips 80's besteldHahaha doet het altijd goed op een feestje
Ik wil nog zoveel spellen hebben
Op welke site ben je aan het kijken dan?
Winkel van Gameplayer in Gouda is weg toch?quote:Op woensdag 30 november 2011 14:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
www.gameplayer.nl
en www.retrogamefreak.com
gameplayer.nl heeft een fysieke winkel op 20 minuten rijden van mij.
quote:Op woensdag 30 november 2011 14:35 schreef Snuf. het volgende:
Minderjarige jongens
Minderjarige meisjes
Nog twee maanden jochie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
AC, CoD. Verder game ik niet, eigenlijk.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:40 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
wat zijn jullie favo games?
die tweede ken ikquote:Op woensdag 30 november 2011 14:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
www.gameplayer.nl
en www.retrogamefreak.com
gameplayer.nl heeft een fysieke winkel op 20 minuten rijden van mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
wtfquote:Op woensdag 30 november 2011 14:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
AC, CoD. Verder game ik niet, eigenlijk.
Ja die hebben ze niet meer, in Ingen kun je op afspraak terechtquote:Op woensdag 30 november 2011 14:40 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Winkel van Gameplayer in Gouda is weg toch?
je gaat me haten nu.quote:
Ik snap die afkortingen toch niet, ben toch geen nerdje XDquote:Op woensdag 30 november 2011 14:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dank je voor de uitleg zodat ik er op kan reageren
De Uncharted reeks en de Assassin's Creed reeks :3quote:Op woensdag 30 november 2011 14:40 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaa, dansen! dansen!
Ik game al 20 jaar, ik kan geen keuze maken.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:40 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
Spiolerquote:Op woensdag 30 november 2011 14:42 schreef meowingtons het volgende:
[..]
De Uncharted reeks en de Assassin's Creed reeks :3
[spioler]En je moeder, daar speel ik ook graag mee[/spoiler]
Nee je bent een troll.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:42 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
[..]
Ik snap die afkortingen toch niet, ben toch geen nerdje XD
quote:Op woensdag 30 november 2011 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij klinkt anders ook minderjarig
quote:Op woensdag 30 november 2011 14:42 schreef meowingtons het volgende:
[..]
De Uncharted reeks en de Assassin's Creed reeks :3Asassins creed speelt me broer ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar 18+ spel
Wat groot is begon ooit klein,,
Mijn gewonnen FOK!shirt is nog niet eens verzondenquote:Op woensdag 30 november 2011 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij klinkt anders ook minderjarig
Mijn gewonnen kookbook hier op fok is binnen
Je moeder is ook 18+quote:Op woensdag 30 november 2011 14:43 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
[..]
Asassins creed speelt me broer ookmaar 18+ spel
zeldaquote:Op woensdag 30 november 2011 14:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik game al 20 jaar, ik kan geen keuze maken.
Maar op 1 staat voor mij wel de Zelda franchise
Ja nou bluhquote:Op woensdag 30 november 2011 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hey verder ken ik je niet ofzo![]()
no offence tho
Wat moet je met een minderjarige als je een meerderjarige kan krijgenquote:
counterstrike is wel baas.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:45 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb geen favo game
Ik heb Spyro veel gespeeld
van die 3+ gamesrpg's en platforms
(op de ps2 en xbox dan)
pc staat echt op nummer 1: counterstrike
Waarom kiezen?quote:Op woensdag 30 november 2011 14:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat moet je met een minderjarige als je een meerderjarige kan krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
hmmm. Not sure.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
Oh en a.s. donderdag tussen 20:00 en 22:00 kun je luisteren naar Dj LoLa - Don't stop the rock-show
![]()
![]()
loop eens niet zo te miepen man, ieder zijn dingquote:
Ik bied me aan.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:46 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Waarom kiezen?
Een 30+er en een minderjarige doen in een trio![]()
Stop met zeiken, dat hebben we de afgelopen week al genoeg gehad.quote:
Ik had het over het luisterenquote:Op woensdag 30 november 2011 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
loop eens niet zo te miepen man, ieder zijn ding
Dudequote:
och als ik het maar naar m'n zijn heb toch ?quote:Op woensdag 30 november 2011 14:49 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik had het over het luisteren
de muziek is goed
quote:Op woensdag 30 november 2011 14:50 schreef meowingtons het volgende:
Volgens mij heb ik brendakut effectief stil gekregen...:')
En ik bedoelde ook, dat ik wss geen tijd heb om te luisterenquote:Op woensdag 30 november 2011 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
och als ik het maar naar m'n zijn heb toch ?
Mja, ik hoef geen minderjarigequote:Op woensdag 30 november 2011 14:46 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Waarom kiezen?
Een 30+er en een minderjarige doen in een trio![]()
Ik voel dat ik ga winnenquote:Op woensdag 30 november 2011 14:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow
Ik zal hem eens aanzetten
je maakt maar tijdquote:Op woensdag 30 november 2011 14:50 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
En ik bedoelde ook, dat ik wss geen tijd heb om te luisteren
anders zou ik wel luisteren hoor
Sluit jij me ook al buiten, net zoals iedereen.quote:
Nee, ik wil gewoon geen trio met een vent erbij.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Sluit jij me ook al buiten, net zoals iedereen.
hoi neuken ?!quote:
ja sorry ik wil ook alleen maar vrouwenquote:Op woensdag 30 november 2011 14:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Sluit jij me ook al buiten, net zoals iedereen.
Succes xoxoxoquote:
Dan doe je toch gezellig mee, daar heb je je trio.quote:
ja oké die mag er wel gezellig bijquote:
Juhuhquote:Op woensdag 30 november 2011 14:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoi neuken ?!
[..]
ja sorry ik wil ook alleen maar vrouwen
Die heb ik al.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:51 schreef charmed_angel het volgende:
RoycoDoor jou heb ik een bestelling geplaatst
Wel makkelijk dat ik hem kan ophalen, want bedrijf zit in Spijkenisse
1 x Atari 2600 Junior Set 19,95
Die had ik nog niet
kopen danquote:Op woensdag 30 november 2011 14:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die heb ik al.
Ik zit nu te kijken voor nes games.
Ik wil bucky o'hare, maar die hebben ze alleen boxed en dan is ie 54 euro. Vind ik wat teveel van het goede.
Zag wel dat ze een zeldzame indiana jones game hebben. 169 euro.
Ik wil hem
ja oké dan welquote:Op woensdag 30 november 2011 14:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb mezelf van de week al een tv cadeau gedaan. Is eigenlijk wel ff genoeg geweest
quote:Op woensdag 30 november 2011 14:56 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga mijn banjer ophalen van de PSZ
Minderjarigenquote:Op woensdag 30 november 2011 14:56 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga mijn banjer ophalen van de PSZ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 november 2011 14:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
MinderjarigenMartijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaa, dansen! dansen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |