Nee, iemand die op ouderen valtquote:Op woensdag 30 november 2011 11:37 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Is dat iemand die op pedo's valt?
Dus de helft van de Nederlandse meisjes is gerontoffiel, good to know.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, iemand die op ouderen valt.
Ik wist hetquote:Op woensdag 30 november 2011 11:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Deze even noteren. Dankjewel voor de ammunitie.
Neem mij, neem mij.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hai, ik wil mee, ik hossel wel iemand.
Ik DENK dat ik echt heel slecht ben in daten.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:38 schreef Myraela het volgende:
Ik had ook niet veel dates toen ik minderjarig was, maar dat was meer omdat ik altijd op oudere veel en die wilde niet met een minderjarige daten. Ging een stuk beter toen ik eenmaal 18 was.
Naaisquote:Op woensdag 30 november 2011 11:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hai, ik wil mee, ik hossel wel iemand.
veelquote:Op woensdag 30 november 2011 11:38 schreef Myraela het volgende:
Ik had ook niet veel dates toen ik minderjarig was, maar dat was meer omdat ik altijd op oudere veel en die wilde niet met een minderjarige daten. Ging een stuk beter toen ik eenmaal 18 was.
Mja, ik vind de definitie daten altijd maar vaag. Soms ga ik wel iets eten of drinken in de stad, ben ook wel naar de bios geweest, of iemand kookte gewoon voor me, of ik bleef ergens een heel weekend. Wanneer is het wel en wanneer is het geen date.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:39 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik DENK dat ik echt heel slecht ben in daten.
Heb nog nooit een " echte " date gehad en ben 26.
Ik rol gewoon in relaties.
Zie iemand op een feestje of wat en langzaam rolt het naar een relatie.
Van echt daten is geen sprake.
Wat preciesquote:Op woensdag 30 november 2011 11:40 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Volgens mij is dat voor erik en co echt te walgelijk om aan te zien
Mhm daar heb je ook wel een goed puntquote:Op woensdag 30 november 2011 11:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, ik vind de definitie daten altijd maar vaag. Soms ga ik wel iets eten of drinken in de stad, ben ook wel naar de bios geweest, of iemand kookte gewoon voor me, of ik bleef ergens een heel weekend. Wanneer is het wel en wanneer is het geen date.
Tuurlijk wel. Doe ik ook altijd.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat Faye verwacht dat we dan de hele avond zitten te kopkluiven. As if.
Oh daar merk ik niks van als ik zelf bezig benquote:Op woensdag 30 november 2011 11:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat Faye verwacht dat we dan de hele avond zitten te kopkluiven. As if.
Mijn gedachte ja.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh daar merk ik niks van als ik zelf bezig ben.
Gezellig dubbel date dan.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh daar merk ik niks van als ik zelf bezig ben.
eens.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Zoenen met iemand die je leuk vindt en die jou leuk vindt is trouwens![]()
![]()
![]()
.
Ik weet het niet van mezelf. Waarschijnlijk ga ik helemaal los jaquote:Op woensdag 30 november 2011 11:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Doe ik ook altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |