Waarheid als een koe.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Zoenen met iemand die je leuk vindt en die jou leuk vindt is trouwens![]()
![]()
![]()
.
Volgens mij val ik best wel mee, ik probeer ook altijd niet de hele tijd bij iemand te blijven hangen, maar daar faal ik meestal jammerlijk in.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik weet het niet van mezelf. Waarschijnlijk ga ik helemaal los ja.
Dat is ook mijn voornemen ja. Maar ik weet uit ervaring dat principes te breken zijnquote:Op woensdag 30 november 2011 11:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij val ik best wel mee, ik probeer ook altijd niet de hele tijd bij iemand te blijven hangen, maar daar faal ik meestal jammerlijk in.
Dat ken ikquote:Op woensdag 30 november 2011 11:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij val ik best wel mee, ik probeer ook altijd niet de hele tijd bij iemand te blijven hangen, maar daar faal ik meestal jammerlijk in.
Das geen zeiken dat is slechts een constatering.quote:
Ja, dat gaat meestal ineens heel snel. "Kom we gaan niet zo klef doen" "Ok, nog 1 kusje dan"quote:Op woensdag 30 november 2011 11:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat is ook mijn voornemen ja. Maar ik weet uit ervaring dat principes te breken zijn.
quote:Op woensdag 30 november 2011 11:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat gaat meestal ineens heel snel. "Kom we gaan niet zo klef doen" "Ok, nog 1 kusje dan"
De PI zeikt.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Das geen zeiken dat is slechts een constatering.
Try me, bubbaquote:Op woensdag 30 november 2011 11:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat is ook mijn voornemen ja. Maar ik weet uit ervaring dat principes te breken zijn.
Nouja, ik wil het niet doen tot vervelens toe voor de rest. Maar ik ga er ook niet helemaal mee stoppen alleen omdat er andere zijn.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, ik ben er niet zo'n fan van om heel erg klef te doen als je met anderen ergens bent. Al kwam zondag 's avonds wel een vriendin van me nog even de kroeg in, maar elke keer als zij ging roken dan konden we weer. Op een gegeven moment was ze blijkbaar al weer terug maar dat hadden we niet in de gaten, dus ik koppel los om adem te happen (
niet serieus), zie ik 'r zo aan de bar hangen en af en toe omkijken of we al klaar waren
.
Couldn't care less at that time.
Nee natuurlijk niet. Maar niet zo dat je midden in een gesprek zit en opeens afhaaktquote:Op woensdag 30 november 2011 11:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, ik wil het niet doen tot vervelens toe voor de rest. Maar ik ga er ook niet helemaal mee stoppen alleen omdat er andere zijn.
quote:Op woensdag 30 november 2011 11:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, ik ben er niet zo'n fan van om heel erg klef te doen als je met anderen ergens bent. Al kwam zondag 's avonds wel een vriendin van me nog even de kroeg in, maar elke keer als zij ging roken dan konden we weer. Op een gegeven moment was ze blijkbaar al weer terug maar dat hadden we niet in de gaten, dus ik koppel los om adem te happen (
niet serieus), zie ik 'r zo aan de bar hangen en af en toe omkijken of we al klaar waren
.
Couldn't care less at that time.
Mierenneuker.quote:
Nee inderdaad.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Maar niet zo dat je midden in een gesprek zit en opeens afhaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |