SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en LovelyLady.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!. En we zijn altijd dankbaar voor (en op zoek naar) nieuwe jingles!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.
Doe je ook mee met de Digitale Pakjesavond?
![]()
[Radio 49] Meet op 20 januari
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Dan heb jij je imo duidelijk vergist in Samzz.quote:Op woensdag 30 november 2011 00:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Een harteloos iemand kan prima beoordelen of iemand ook harteloos is. En samzz gaat over lijken.
Behalve als het asielhondjes aan gaat natuurlijk
Sorry, maar jij bent toch de madame die alles altijd zo goed weet, en als het hier over liefdesgedoe gaat keihard redeneert dat mensen zich niet maar moeten aanstellen?quote:Op woensdag 30 november 2011 00:56 schreef Samzz het volgende:
Stok, doe niet alsof je me kent. Je maakt jezelf belachelijk.
Haha die is goedquote:
Loop niet te slijmen man oud wijf. Met je bemoeizucht. Laat mij lekker zelf bepalen welk beeld ik van mensen hebquote:Op woensdag 30 november 2011 00:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan heb jij je imo duidelijk vergist in Samzz.
Lijkt me duidelijk.quote:Op woensdag 30 november 2011 00:56 schreef Samzz het volgende:
Stok, doe niet alsof je me kent. Je maakt jezelf belachelijk.
Nee, dat was ik niet. Ik was degene die zei dat Naat en Fee hun sores niet hier moesten dumpen.quote:Op woensdag 30 november 2011 00:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sorry, maar jij bent toch de madame die alles altijd zo goed weet, en als het hier over liefdesgedoe gaat keihard redeneert dat mensen zich niet maar moeten aanstellen?
Dat was jij toch?
O toch wel?quote:Op woensdag 30 november 2011 01:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk.Ik ken je ook niet dat geef ik toe maar ik zal je nooit harteloos noemen. Zoms ben je kill en hard maar tegelijkertijd ook duidelijk en dat kan soms (bij mij ook vaak gebeurt) als kill en harteloos over komen.
Okee stok ik hou al op. Voor je je weer laat gaan.quote:Op woensdag 30 november 2011 00:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Loop niet te slijmen man oud wijf. Met je bemoeizucht. Laat mij lekker zelf bepalen welk beeld ik van mensen heb
Bangerikquote:Op woensdag 30 november 2011 01:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Okee stok ik hou al op. Voor je je weer laat gaan.![]()
quote:Op woensdag 30 november 2011 00:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Loop niet te slijmen man oud wijf. Met je bemoeizucht. Laat mij lekker zelf bepalen welk beeld ik van mensen heb
Je bevestigt wat ik zojuist stelde.quote:Op woensdag 30 november 2011 01:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daarmee geef ik jou geen gelijk vent!
Helemaal niet!quote:Op woensdag 30 november 2011 01:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je bevestigt wat ik zojuist stelde.
Gewoon laten gaan. Mijn ervaring leert dat de ruziemakers niet reageren op zulke postsquote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 01:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gewoon laten gaan. Mijn ervaring leert dat de ruziemakers niet reageren op zulke posts. Het stopt vanzelf wel.
Even VH dissen hihiquote:
Je hebt bepaalde uitspraken gedaan in het verleden. Hoe je in real life bent? Geen idee.... Ik pretendeer dan ook niet je te kennen, ik geef alleen aan welk beeld ik bij je heb.quote:Op woensdag 30 november 2011 01:05 schreef Samzz het volgende:
Waar gaat dit in godsnaam over. Stok mag denken wat ie wil.
De reclamecampagne niet kennenquote:Op woensdag 30 november 2011 01:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Whahahahahaha
WTF doet Rutte ook daar.Net zo een bruin armpje halen als Bakelende?
Ik hou er ook over op. Stok zit toch all1 maar te rellen en ik ben zo dom dat ik hap.quote:Op woensdag 30 november 2011 01:05 schreef Samzz het volgende:
Waar gaat dit in godsnaam over. Stok mag denken wat ie wil.
Ik kijk geen tv oid dus vertel.quote:Op woensdag 30 november 2011 01:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De reclamecampagne niet kennen.
Die is idd vrij bekend jaquote:Op woensdag 30 november 2011 01:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De reclamecampagne niet kennen.
Zoenende wereldleiders op de etalage van Bennetonquote:Op woensdag 30 november 2011 01:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik kijk geen tv oid dus vertel.
Het kan me niet schelen welk beeld jij hebt. Ik weet niet op welke uitspraken jij doelt en dat boeit me ook niet. Ik ben niet gekwetst, alleen heel erg verdrietig, maar dat is om een andere reden.quote:Op woensdag 30 november 2011 01:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je hebt bepaalde uitspraken gedaan in het verleden. Hoe je in real life bent? Geen idee.... Ik pretendeer dan ook niet je te kennen, ik geef alleen aan welk beeld ik bij je heb.
Verder ook niet kwetsend bedoelt of zoIk hou wel van sterke vrouwen namelijk
Oh ja weet ik veul.quote:Op woensdag 30 november 2011 01:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zoenende wereldleiders op de etalage van Benneton
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chrome met adblock gebruiken, nergens last vanquote:Op woensdag 30 november 2011 01:09 schreef -Datdus- het volgende:
Elk filmpje op youtube lijkt nu reclame van tevoren te hebben. Nee hè.
Daarom joh. Kusje op je dikke tettenquote:Op woensdag 30 november 2011 01:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het kan me niet schelen welk beeld jij hebt. Ik weet niet op welke uitspraken jij doelt en dat boeit me ook niet. Ik ben niet gekwetst, alleen heel erg verdrietig, maar dat is om een andere reden.
Dichthulp meld zichquote:Op woensdag 30 november 2011 01:11 schreef Samzz het volgende:
Over Sinterklaas gesproken... Ik moet nog steeds een gedicht maken.
Werkt FOK! nog wel gewoon dan?quote:Op woensdag 30 november 2011 01:10 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Chrome met adblock gebruiken, nergens last van
Mag nietquote:Op woensdag 30 november 2011 01:14 schreef Maisnon het volgende:
Doe ik gewoon weer zo'n zelfde artiest request
In de Staat van Narcose
Het is een gedicht voor m'n omaquote:Op woensdag 30 november 2011 01:12 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dichthulp meld zich
Ze hebben bij ons thuis ooit een limiet aan mijn gedichten gesteld
Als ik adblock uitzet op fok! kan ik alsnog niet quoten etc.quote:Op woensdag 30 november 2011 01:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Werkt FOK! nog wel gewoon dan?
En ik denk dat ie die Vevo meuk die komt voor je filmpje bedoelt? Die kun je toch niet skippen of wel?
Okequote:Op woensdag 30 november 2011 01:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Daarom joh. Kusje op je dikke tetten![]()
Hahahaquote:Op woensdag 30 november 2011 01:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mag nietDie vind ik zo slecht. Maar wacht maar, ik heb een HEEEELEEE mooie nog
![]()
![]()
lieve oma trutquote:Op woensdag 30 november 2011 01:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is een gedicht voor m'n oma. Ik heb totaal geen inspiratie, ben ontzettend slecht in dichten.
JA DUS DAN WERKT HET NIETquote:Op woensdag 30 november 2011 01:15 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Als ik adblock uitzet op fok! kan ik alsnog niet quoten etc.
Ja, maar ik kan niks met die mail, daar zorgt een andere user voor. Je zal vandaag of morgen je gegevens wel krijgenquote:
Sinterklaaaaasquote:Op woensdag 30 november 2011 01:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
lieve oma trut
hier een mooie vaas bloemen van je favoriete schoondochter kut.
Geloofd jouw oma nog dan? Of is zo dement dat ze weer is gaan geloven?quote:
Hahahaquote:Op woensdag 30 november 2011 01:19 schreef Maisnon het volgende:
Hoi Oma
Wapper je rimpels nog eens op en neer
Zo waaien de wimpels al heen en al weer
Dit gedicht is kort, maar wel met pit getikt
Ik heb vannacht stiekem aan je gebit gelikt
Groetjes SInt
Precies. Maar de live-versie is echt geweldig. Dit is trouwens, bedenk ik net, mijn een na laatste nummer.quote:Op woensdag 30 november 2011 01:20 schreef Maisnon het volgende:
Ja vind dit wel een mooi nummer. Ook omdat het op een echte overleden vriend is gebaseerd zeg maar
Triest wel, hequote:Op woensdag 30 november 2011 01:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geloofd jouw oma nog dan? Of is zo dement dat ze weer is gaan geloven?
Valt wel mee hoor, de mijne is dood. Das pas triest heyquote:
Mijn beide oma's leven nog en zijn in uitstekende gezondheidquote:Op woensdag 30 november 2011 01:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, de mijne is dood. Das pas triest hey
Grote kans dat jij dan ook oud gaat wordenquote:Op woensdag 30 november 2011 01:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn beide oma's leven nog en zijn in uitstekende gezondheid.
Ik hoop hetquote:Op woensdag 30 november 2011 01:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Grote kans dat jij dan ook oud gaat worden
Jaquote:Op woensdag 30 november 2011 01:30 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Fijn hea om dat zo te dumpen?
Waarom typen zoveel mensen tegenwoordig 'hea'?quote:Op woensdag 30 november 2011 01:30 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Fijn hea om dat zo te dumpen?
Thx, grote klassequote:Op woensdag 30 november 2011 01:29 schreef Tchock het volgende:
Tracklist van vanavond:
2011/11/29
------------------------------
21:39 : Handsome Furs - What About Us
21:54 : James Blake - I Mind
21:57 : Late Of The Pier - Focker
22:00 : The Prodigy - Breathe
22:06 : Chase & Status - Brixton Briefcase (ft. Ceelo Greene)
22:08 : Gorillaz - Feel Good Inc (Pollyn Remix)
22:12 : Justice - Electric Feel (Justice Remix) - MGMT
22:15 : MGMT - Electric Feel
22:19 : Radiohead - Myxomatosis (Judge, Jury & Executioner)
22:21 : Radiohead - Just
22:25 : LCD Soundsystem - Daft Punk Is Playing at My House
22:31 : Flux Pavilion & Doctor P - Superbad
22:35 : Royskopp - Happy Up Here
22:37 : Magnetic Man - Anthemic
22:42 : Kasabian - Processed Beats
22:45 : The Prodigy - Take Me To The Hospital
22:48 : Klaxons - Gravity's Rainbow
22:51 : Wolfmother - Joker & The Thief
22:56 : Philip Selway - By Some Miracle
22:59 : Incubus - Anna Molly
23:03 : Eels - Susan's House
23:06 : The Doors - Been down so long
23:10 : Radiohead - Talk Show Host
23:13 : Eskmo - Moving Glowstream (Amon Tobin Remix)
23:16 : Moss - I Apologise (Dear Simon)
23:20 : The Kinks - You Really Got Me
23:22 : Customs - Harlequins
23:25 : Soundgarden - Spoonman
23:28 : Burial & Four Tet - Wolf Cub
23:34 : Moby - Porcelain
23:39 : Joy Division - Disorder
23:42 : The Jimi Hendrix Experience - Little Wing
23:45 : Muse - Feeling Good
23:48 : Nirvana - I Hate Myself And Want To Die
23:51 : Foo Fighters - Exhausted
23:57 : Jeff Buckley - Forget Her
00:02 : Radiohead - Paranoid Android
00:09 : Cunninlynguists - Lynguistics
00:11 : dEUS - The Architect
00:15 : Queens Of The Stone Age - Make It Wit Chu
00:20 : Pharcyde - Drop
00:26 : Grinderman - When My Baby Comes
00:33 : Talking Heads - Girlfriend Is Better
00:38 : St. Germain - Montego Bay Spleen
00:43 : The Coral - 1000 Years
00:46 : Graffiti6 - Annie You Save Me
00:50 : Bloc Party - Banquet
00:53 : Beastie Boys - Body Movin' (Fatboy Slim mix)
00:59 : The National - Exile Vilify
01:04 : Red Hot Chili Peppers - Dosed
01:09 : Red Hot Chili Peppers - The Zephyr Song
01:13 : Spinvis - Oostende
01:19 : Spinvis - Limonadeglazen Wodka
01:25 : Radiohead - Exit Music (For A Film)
Trusten relnichtjequote:
Kwaliteit is echt om te huilen daar, sorryquote:Op woensdag 30 november 2011 01:27 schreef Maisnon het volgende:
Als iemand hierna niet naar Guppie (dat is toch de automatische? ) wil luisteren, dan kan je hiernaartoe gaan
http://tinychat.com/chezmaisnon
Draai ik daar nog wat muziek. Hoef je alleen maar op guest te drukken en je bent binnen
De geluidskwaliteit? Kan er niet veel aan doenquote:Op woensdag 30 november 2011 01:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kwaliteit is echt om te huilen daar, sorry
I know, en wat je draaide klonk echt tofquote:Op woensdag 30 november 2011 01:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
De geluidskwaliteit? Kan er niet veel aan doen
Omdat hè kut typt... Zo ben ik ermee begonnen eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 30 november 2011 01:31 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Waarom typen zoveel mensen tegenwoordig 'hea'?
Mheaow!quote:Op woensdag 30 november 2011 01:42 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Omdat hè kut typt... Zo ben ik ermee begonnen eerlijk gezegd.
Is het zo erg?
Ik vind het een beetje breezah.quote:Op woensdag 30 november 2011 01:42 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Omdat hè kut typt... Zo ben ik ermee begonnen eerlijk gezegd.
Is het zo erg?
Uiteraard he.quote:
Ben ik ook wel een beetje, heck ik heb ooit een breezersletje t-shirt in ontvangst mogen nemenquote:Op woensdag 30 november 2011 01:46 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje breezah.
quote:Op woensdag 30 november 2011 01:46 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ben ik ook wel een beetje, heck ik heb ooit een breezersletje t-shirt in ontvangst mogen nemen
? hoezo was ik dat anders niet?quote:Op woensdag 30 november 2011 01:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Uiteraard he.
Vandaag iets beter gemutst?
wel of niet? Weet het zelf namelijk niet zo goedquote:Op woensdag 30 november 2011 01:47 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Wat een charmante foto in je fobo.
Ik vind dat je een beetje kijkt van "Ik ben to moe om op te kijken".quote:Op woensdag 30 november 2011 01:48 schreef MsMessy het volgende:
[..]
? hoezo was ik dat anders niet?
[..]
wel of niet? Weet het zelf namelijk niet zo goed
Nou?quote:Op woensdag 30 november 2011 01:48 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Waar de fuck ben ik mee bezig?
Dat is vaak genoeg ook wel zoquote:Op woensdag 30 november 2011 01:49 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik vind dat je een beetje kijkt van "Ik ben to moe om op te kijken".
Aardappels schillen?quote:Op woensdag 30 november 2011 01:48 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Waar de fuck ben ik mee bezig?
Trustenquote:Op woensdag 30 november 2011 01:52 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ga naar bed. Welterusten iedereen!
Inderdaadquote:
Op dit moment wel jaquote:Op woensdag 30 november 2011 02:10 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik zou zeggen TC, maar dat gaat ook dood in 2 seconden
quote:
Was het zo erg dan ?quote:Op woensdag 30 november 2011 02:15 schreef Stokstaart het volgende:
MsMessy heb iedereen weggejaagd met dr gebash
quote:Op woensdag 30 november 2011 02:15 schreef Stokstaart het volgende:
MsMessy heb iedereen weggejaagd met dr gebash
Geintje mop.quote:
Ach vergeten en vergevenquote:Op woensdag 30 november 2011 02:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geintje mop.
En nog nog sry voor die ene dag, soms ga ik gewoon te ver met "leuk doen"
Trustenquote:Op woensdag 30 november 2011 02:47 schreef Stiffler1988 het volgende:
Ja mensen, ik duik ook mn nest in
Wil net typen 'wat heb je gedroomd' toen ik me bedacht dat je dat niet weetquote:Op woensdag 30 november 2011 09:16 schreef Myraela het volgende:
Ik ben nog niet helemaal wakker.Ik had een enge droom, maar ik ben hem vergeten.
Dat lijkt me wel fijn om af gesloten te hebben, dan kan je weer verder.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:22 schreef Samzz het volgende:
Ik heb bijzonder goed geslapen. Chapter Sting is closed. Voor altijd.
Ah, dat is wel prettig.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:22 schreef Samzz het volgende:
Ja, inderdaad. Ik had het al afgesloten dacht ik, maar ik heb gisteren alle banden gebroken. Geen contact meer, nooit. Ik wil hem niet meer zien.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel fijn om af gesloten te hebben, dan kan je weer verder.
Voor je eigen gemoedsrust zodat je het echt af kon sluiten, of omdat hij iets fout had gedaan? Nooit meer zien klinkt altijd een beetje boos en dat leek het eerst helemaal niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ik had het al afgesloten dacht ik, maar ik heb gisteren alle banden gebroken. Geen contact meer, nooit. Ik wil hem niet meer zien.
Dat laatstequote:Op woensdag 30 november 2011 09:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor je eigen gemoedsrust zodat je het echt af kon sluiten, of omdat hij iets fout had gedaan? Nooit meer zien klinkt altijd een beetje boos en dat leek het eerst helemaal niet.
Haha die mod Sting is je ex?quote:Op woensdag 30 november 2011 09:22 schreef Samzz het volgende:
Goed zo.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:22 schreef Samzz het volgende:
Hij post hier niet meer.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:36 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Samzz fijn om te horen dat je het hebt afgesloten
Is er dan ook afgesproken dat hij hier niet meer post? Want dat zou een vreemde situatie voor jou zijn. Of kan je dat negeren? Of poste hij hier alleen voor jou
Ben je verliefd?quote:Op woensdag 30 november 2011 09:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Damn ik heb zin in vanavond. Moet mezelf nog steeds een beetje overtuigen dat het allemaal echt gebeurt
.
Gaaf he, dat onwerkelijke gevoelquote:Op woensdag 30 november 2011 09:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Damn ik heb zin in vanavond. Moet mezelf nog steeds een beetje overtuigen dat het allemaal echt gebeurt
.
Denk niet dat het te ontkennen valtquote:
Tof voor jequote:Op woensdag 30 november 2011 09:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Denk niet dat het te ontkennen valt.
Radstake.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:42 schreef Stokstaart het volgende:
Ik zag een hele oude foto van Samzz @ Radsteke
Jup.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gaaf he, dat onwerkelijke gevoel. Weer in Utrecht?
Op m'n verjaardag ook nogquote:Op woensdag 30 november 2011 09:54 schreef ValHallen het volgende:
77.777.777 2010-02-08 18:32 Samzz
Gave mijlpaal dit
Oh, en aan het eind van de avond dan maar direct door naar zaterdag bitte.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie kan de tijd even 9 uur doorspoelen alstublieft?
Heeequote:Op woensdag 30 november 2011 10:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oh, en aan het eind van de avond dan maar direct door naar zaterdag bitte.
Momentje! Eerst even snel mijn huiswerk afmaken, dan mag je spoelen wat je wilt.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie kan de tijd even 9 uur doorspoelen alstublieft?
Klacht indienen bij de systeembeheerders!!!quote:Op woensdag 30 november 2011 10:24 schreef gewoonfaye het volgende:
Schoolwifi, y u all the sudden accept msn?
Hey ToTquote:Op woensdag 30 november 2011 10:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Klacht indienen bij de systeembeheerders!!!Hey peeps!
Haiquote:Op woensdag 30 november 2011 10:24 schreef ToT het volgende:
[..]
ToTquote:Op woensdag 30 november 2011 10:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje sloompjes, maar verder wel okay!quote:
dan zwaai je nietquote:Op woensdag 30 november 2011 10:26 schreef ToT het volgende:
[..]Tjonge ik ga nog een lamme arm krijgen van al dat gezwaai hier!
Je hebt het naar je zin he?quote:Op woensdag 30 november 2011 10:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje sloompjes, maar verder wel okay!
Over een klein uurtje weer richting mijn nieuwe werk vertrekken!
Zeker ja!quote:Op woensdag 30 november 2011 10:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan zwaai je niet![]()
[..]
Je hebt het naar je zin he?![]()
Tof
eenvoudig of niet, je bent weer onder de mensenquote:Op woensdag 30 november 2011 10:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker ja!
Lekker eenvoudig, maar eerlijk werk. Aan het eind van de dag waren mijn shirt en trui doorweekt van het zweet!
Sowieso leuk hoor, weer klanten een beetje helpen, wat adviseren met hun aankoop enzo: kijken welke radio het beste is, welke bank & eethoek-combi voor iemands huidige interieur het mooiste zou zijn en ook kwalitatief het beste is enz.
quote:Op woensdag 30 november 2011 10:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
eenvoudig of niet, je bent weer onder de mensenEn dat kan best fijn zijn
quote:Op woensdag 30 november 2011 10:34 schreef stefanhaan het volgende:
Morge mensen. Wat heb Ik lekker geslapen zeg
quote:Op woensdag 30 november 2011 10:33 schreef ToT het volgende:
[..]
En ik WIL juist eenvoudig werk!Gewoon geen gestress meer aan de harses!
Goedemorgenquote:Op woensdag 30 november 2011 10:34 schreef stefanhaan het volgende:
Morge mensen. Wat heb Ik lekker geslapen zeg
quote:Op woensdag 30 november 2011 10:35 schreef Karzai het volgende:
Goeiemorgen, zijn de gemoederen alweer wat gekalmeerd?
Welke gemoederen?quote:Op woensdag 30 november 2011 10:35 schreef Karzai het volgende:
Goeiemorgen, zijn de gemoederen alweer wat gekalmeerd?
bakje koffie is wel lekker ja.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Vind het fijn voor je
[..]
Goedemorgen
Jah en ook hier ga ik stress zo veel mogelijk uit de weg!quote:
ik lees het niet eens meer.. zo gewend ben ik er aan geraaktquote:Op woensdag 30 november 2011 10:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oké, ja er zijn hier nog ontzettend veel hoogoplopende gemoederen. Denk ik.
Ik Ben GRTD en UDOWU gewend dus Ik kijk nergens meer van opquote:Op woensdag 30 november 2011 10:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik lees het niet eens meer.. zo gewend ben ik er aan geraakt
meisquote:
Ik weet niet waar hij het over heeft, maar hij zal vast wel gelijk hebben ja.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik lees het niet eens meer.. zo gewend ben ik er aan geraakt
Goedemorgen meneerquote:
Ik ben al een paar dagen 'savonds niet geweest dus geen ideequote:Op woensdag 30 november 2011 10:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik weet niet waar hij het over heeft, maar hij zal vast wel gelijk hebben ja.
Je weet toch wie het zegtquote:
de avonden dat Ik er savonds was was het ook rustigquote:Op woensdag 30 november 2011 10:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben al een paar dagen 'savonds niet geweest dus geen idee
Overdag is het rustig
quote:
Eet smakelijkquote:
Ik ben er ook vrij weinig s'avonds.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben al een paar dagen 'savonds niet geweest dus geen idee
Overdag is het rustig
Goeie morgenquote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 11:07 schreef heloef het volgende:
Fantastisch doe je zo je best om een plek naast verwarming te krijgen.
Staat hij niet aan.
Je keert echt precies terug na dat al heisa is opgelost.quote:
Yeahquote:
Heisa?quote:Op woensdag 30 november 2011 11:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Je keert echt precies terug na dat al heisa is opgelost.
Laten we het er ophouden er zijn wat ruzies geweest en relationele verschuivingen.quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 10:44 schreef Carooltje79 het volgende:
Jantje zegt : jufvrouw 'k weet hoe je naar de hemel gaat!
jufvrouw verbaast : Hoe dan jantje?
jantje zegt :met de benen omhoog juf! jufvrouw: en hoe weet jij dat dan jantje?
Jantje zegt ; nou 'k kwam vanmorgen de kamer van me ouders in .. Lag me moeder met der benen omhoog en schreeuwde "OOH GOD OOH GOD IK KOM".. Gelukkig lag me pa erop anders was 'k der kwijt..!!
die kwam in tegen op facebook
quote:Op woensdag 30 november 2011 11:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Laten we het er ophouden er zijn wat ruzies geweest en relationele verschuivingen.
Wacht wat ?quote:Op woensdag 30 november 2011 11:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Laten we het er ophouden er zijn wat ruzies geweest en relationele verschuivingen.
Erik !quote:
Jah dat had je voor je plotselinge verdwijning ook ff he?quote:Op woensdag 30 november 2011 11:10 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Yeah![]()
Sorry!
Kon een tijdje echt even niets hebben of doen.
Dus even totale isolatie gehad
Faye en naat is over, Faye en VH isquote:
Erik is aan het daten, Naatje en Faye zijn uit elkaar, Faye en VH zijn aan het daten. Samzz en STING zijn uit elkaar, er zijn wat mensen weggegaan en weer teruggekomen.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:13 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Wacht wat ?
Fill me in!
Voor ik straks domme dingen ga zeggen
[..]
Erik !![]()
Klopt.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Jah dat had je voor je plotselinge verdwijning ook ff he?
Gaat het nu wel weer beter?
quote:Op woensdag 30 november 2011 11:15 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Klopt.
En toen ging het even beter.
Daarna kwam het 10 keer zo hard terug.
En nu ben ik klaar met emo doen
Ik moet echt ergens een date vandaag gaan halen want deze kerst wordt erger dan ooit.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Faye en naat is over, Faye en VH is. Heloef en ik daten
.
En dat is leuuheeuheeuk! Whatsapp je me vanavond weer?quote:Op woensdag 30 november 2011 11:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh nee, Heloef en ik zijn niet aan het daten, ik heb een eigen kerel gevonden.
WTF.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Erik is aan het daten, Naatje en Faye zijn uit elkaar, Faye en VH zijn aan het daten. Samzz en STING zijn uit elkaar, er zijn wat mensen weggegaan en weer teruggekomen.
Niet als ik bezig benquote:Op woensdag 30 november 2011 11:16 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
En dat is leuuheeuheeuk! Whatsapp je me vanavond weer?
Vooral VH is schattigquote:Op woensdag 30 november 2011 11:17 schreef Insomnium het volgende:
[..]
WTF.
GO ERIK GO ERIK![]()
Naatje en Faye pasten ook niet echt bij elkaar want ik ervan begreep![]()
Faye en VH zijn wel schattig samen denk ik![]()
Wel kut voor Samz en STING.
En wie zijn er weg?
En wie weer terug ?
ToT was weg, is weer terug. Enneh verder weet ik het ook nietquote:Op woensdag 30 november 2011 11:17 schreef Insomnium het volgende:
[..]
WTF.
GO ERIK GO ERIK![]()
En wie zijn er weg?
En wie weer terug ?
ToT dacht dat ie weg wilde blijven, maar kwam weer bij zinnenquote:Op woensdag 30 november 2011 11:17 schreef Insomnium het volgende:
[..]
WTF.
GO ERIK GO ERIK![]()
En wie zijn er weg?
En wie weer terug ?
Gimme!quote:Op woensdag 30 november 2011 11:18 schreef stefanhaan het volgende:
zo lekker oma's zelfgemaakte erwtensoep
Onze grote vriend Fanta is weg.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
ToT was weg, is weer terug. Enneh verder weet ik het ook niet
Niet kusjekroelenquote:
Waar de lepel door al het vlees gewoon rechtop inpastquote:
Nee. Is dat gek? Ik vind het wel oké om 'm niet meteen mee te nemenquote:Op woensdag 30 november 2011 11:18 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ben je van plan hem mee naar huis te nemen?
Aaaaaaaaawquote:
Fijn dat hij weer terug is danquote:Op woensdag 30 november 2011 11:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
ToT was weg, is weer terug. Enneh verder weet ik het ook niet
Die was toch al weg ?quote:
Omnomnomnom!quote:Op woensdag 30 november 2011 11:19 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Waar de lepel door al het vlees gewoon rechtop inpast
Twee keer zelfs, de eerste keer kwam door mij.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
ToT dacht dat ie weg wilde blijven, maar kwam weer bij zinnen. Gekkerd dat het is.
quote:Op woensdag 30 november 2011 11:19 schreef stefanhaan het volgende:
niet janken heloef, we hebben al genoeg drama gehad.
quote:Op woensdag 30 november 2011 11:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
ToT dacht dat ie weg wilde blijven, maar kwam weer bij zinnen. Gekkerd dat het is.
Hallo, een 23jarige met woeste baard schattig noemen is eerder pesten dan kusjekroelenquote:
Oh dat had je al meegekregen dan is het goed.quote:
Ik jank wanneer ik wil.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:19 schreef stefanhaan het volgende:
niet janken heloef, we hebben al genoeg drama gehad.
Waarom is hij eigenlijk weg?quote:Op woensdag 30 november 2011 11:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh dat had je al meegekregen dan is het goed.
Jah vandaar dat ik nu gewoon steeds maar lafjes een uurtje of zo weg ga bij conflicten en irritaties, want mijn voornemens om het hier permanent te verlaten werden echt heel sterk. Zoals gezegd had ik SAM al van mijn PC af gedonderd.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Twee keer zelfs, de eerste keer kwam door mij.
Gelukkig ben ik 22quote:Op woensdag 30 november 2011 11:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hallo, een 23jarige met woeste baard schattig noemen is eerder pesten dan kusjekroelen
Is niks geks aan. Kijk, ik ben kennelijk een slet. Dus je moet het niet aan mij vragen.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee. Is dat gek? Ik vind het wel oké om 'm niet meteen mee te nemen. En ik houd niet van mijn huis.
Niks mis met twee slowchats. Ik post momenteel in 4 slowchatsquote:Op woensdag 30 november 2011 11:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja ik had ondertussen een stekkie in KSC gevonden en toen ik hier terug kwam, zaten ze daar ook al te zeggen dat ik niet weg moest gaan!
Anyway, nu ben ik wel weg....naar mijn werk welteverstaan!Laterz peeps!
ik ook zoiets.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niks mis met twee slowchats. Ik post momenteel in 4 slowchats!
Ja, maar ik heb 'm nu pas twee keer gezien, dat scheelt ook. Ik denk dat we snel genoeg wel een nachtje samen doorbrengenquote:Op woensdag 30 november 2011 11:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Is niks geks aan. Kijk, ik ben kennelijk een slet. Dus je moet het niet aan mij vragen.
ik ook zoietsquote:Op woensdag 30 november 2011 11:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niks mis met twee slowchats. Ik post momenteel in 4 slowchats!
Dude fill me inquote:Op woensdag 30 november 2011 11:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb 'm nu pas twee keer gezien, dat scheelt ook. Ik denk dat we snel genoeg wel een nachtje samen doorbrengen.
Peterquote:Op woensdag 30 november 2011 11:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook zoiets
Niet iedere dag even fanatiek, maar wel frequent
Inso
Als jij niet meer jankt over mijn spelling, jank ik niet meer over mijn leven.quote:
Deal!quote:Op woensdag 30 november 2011 11:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Als jij niet meer jankt over mijn spelling, jank ik niet meer over mijn leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |