Gelukkig ben ik 22quote:Op woensdag 30 november 2011 11:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hallo, een 23jarige met woeste baard schattig noemen is eerder pesten dan kusjekroelen
Is niks geks aan. Kijk, ik ben kennelijk een slet. Dus je moet het niet aan mij vragen.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee. Is dat gek? Ik vind het wel oké om 'm niet meteen mee te nemen. En ik houd niet van mijn huis.
Niks mis met twee slowchats. Ik post momenteel in 4 slowchatsquote:Op woensdag 30 november 2011 11:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja ik had ondertussen een stekkie in KSC gevonden en toen ik hier terug kwam, zaten ze daar ook al te zeggen dat ik niet weg moest gaan!
Anyway, nu ben ik wel weg....naar mijn werk welteverstaan!Laterz peeps!
ik ook zoiets.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niks mis met twee slowchats. Ik post momenteel in 4 slowchats!
Ja, maar ik heb 'm nu pas twee keer gezien, dat scheelt ook. Ik denk dat we snel genoeg wel een nachtje samen doorbrengenquote:Op woensdag 30 november 2011 11:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Is niks geks aan. Kijk, ik ben kennelijk een slet. Dus je moet het niet aan mij vragen.
ik ook zoietsquote:Op woensdag 30 november 2011 11:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niks mis met twee slowchats. Ik post momenteel in 4 slowchats!
Dude fill me inquote:Op woensdag 30 november 2011 11:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb 'm nu pas twee keer gezien, dat scheelt ook. Ik denk dat we snel genoeg wel een nachtje samen doorbrengen.
Peterquote:Op woensdag 30 november 2011 11:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook zoiets
Niet iedere dag even fanatiek, maar wel frequent
Inso
Als jij niet meer jankt over mijn spelling, jank ik niet meer over mijn leven.quote:
Deal!quote:Op woensdag 30 november 2011 11:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Als jij niet meer jankt over mijn spelling, jank ik niet meer over mijn leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |