Ik ook niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:10 schreef heloef het volgende:
Ik ga echt niet meer met alleen een stel op pad.
Lucky you!quote:Op woensdag 30 november 2011 12:20 schreef heloef het volgende:
Ik voelde me trouwens intens gelukkig toen ik vandaag in de spiegel keek na het douchen.
Ik weet niet wat het is maar ik val alleen maar af terwijl ik in augustus al ben gestopt met sporten.
Ik voel me nu ook een van die klootzakken die vroeger zeiden "ik weet niet wat het is, ik val alleen maar af"quote:
Wat ik ook doe ik val echt amper af.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik voel me nu ook een van die klootzakken die vroeger zeiden "ik weet niet wat het is, ik val alleen maar af"
Das kut ja.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:29 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Wat ik ook doe ik val echt amper af.
Zelfs 3 weken ziek zijn hielp niets
quote:Op woensdag 30 november 2011 13:01 schreef Myraela het volgende:
Lekker in een havenstad studeren, brug open. Ok... Wachten... Brug kapot, fuuuuuuuu
Iedereen doet het hier zo'n beetje.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:21 schreef Stokstaart het volgende:
Hoe ken je nou daten zonder auto man. Pure armoede
Ben toch wel heel blij dat ik een auto heb.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Iedereen doet het hier zo'n beetje.
Als je naast Schipol woont is het niet zo'n probleem.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben toch wel heel blij dat ik een auto heb.
Valt niet mee om dat gehucht hier uit te komen met het OV
Ik duw ze gewoon de bus inquote:Op woensdag 30 november 2011 13:21 schreef Stokstaart het volgende:
Hoe ken je nou daten zonder auto man. Pure armoede
Ik duw ze aan in de bus.quote:
Ik weet niet waar je het over hebt, maagd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |