Ah, ik vroeg me al af van wie de PM wasquote:Op woensdag 30 november 2011 14:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ontvangen en bezig met een reactie
Veel gebruik? Één keer.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik stel gewoon een vraag en het enige wat jij kan is achterlijk reageren met veel gebruik van. Reageer dan gewoon niet.
ik weet alleen het mailadres niet van de streamgegevensquote:Op woensdag 30 november 2011 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, ik vroeg me al af van wie de PM was.
Een webpagina die laad bij het bezoek van een website alles van de server. Maar als hij dit bij elk bezoek helemaal zou doen, dan verspil je XX aantal MB met die pagina laden elke keer. Dus de browser maakt een kopie in het cache geheugen. Waardoor hij de pagina een keer laad en dan lokaal opslaat.quote:
Ach jaquote:Op woensdag 30 november 2011 14:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo moeilijk is die keuze niet he.
Als er nou nog kans zou zijn dat je een mooie pot voetbal te zien zou krijgen is het lastiger, maar in het geval van Sparta niet he
Schaam je club gaat altijd voor vrouwen.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:18 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga vrijdag misschien daten met een meisje terwijl Sparta moet voetballen en ik ook gewoon kaarten heb gekocht. Wat is er van mij geworden? Wat is er van Sparta geworden?
Waar heb je wel zin inquote:Op woensdag 30 november 2011 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
eigenlijk word ik een beetje schijtnerveus van deze muziek
dus ik mute em even
Jeugd van tegenwoordigquote:Op woensdag 30 november 2011 14:24 schreef Snuf. het volgende:
Ik zit al heel de dag niks te doen terwijl ik nog zoveel te doen heb eigenlijk... Waarom vergooi ik mijn leven zo?
Doe ik ook. Maar ik moet over 3 kwartier naar de bus. Om naar mijn werk te gaanquote:Op woensdag 30 november 2011 14:24 schreef Snuf. het volgende:
Ik zit al heel de dag niks te doen terwijl ik nog zoveel te doen heb eigenlijk... Waarom vergooi ik mijn leven zo?
Had ik het dus toch ongeveer goed.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Een webpagina die laad bij het bezoek van een website alles van de server. Maar als hij dit bij elk bezoek helemaal zou doen, dan verspil je XX aantal MB met die pagina laden elke keer. Dus de browser maakt een kopie in het cache geheugen. Waardoor hij de pagina een keer laad en dan lokaal opslaat.
Normaliter update de cache de pagina als hij verandert is. Dit gebeurt ook heel vaak niet waardoor je vooral als je een website aan het maken bent. Dan iets verandert en het is niet zichtbaar.
Dit komt dan doordat hij de lokale kopie weergeeft die nog niet geupdate is. Door dan CTRL F5 te doen, doe je een 'harde refresh'. Wat iW
Ik heb het helemaal gehad met dat kut voetbal. De enige reden om uberhaupt mee te gaan is omdat bier drinken en met maten het gezellig is maar zelfs daar heb ik geen zin meer in.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Schaam je club gaat altijd voor vrouwen.
quote:Op woensdag 30 november 2011 14:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Had ik het dus toch ongeveer goed.
keiharde neuqseksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vooral rust aan mijn hoofd![]()
quote:Op woensdag 30 november 2011 14:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
keiharde neuqseksIn dat geval adviseer ik de mute knop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vooral rust aan mijn hoofdC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
[..]
keiharde neuqseksIk bedoelde qua muziek. Maar keiharde neuqseks moet je vast ook wel kunnen regelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vooral rust aan mijn hoofd
Successupportertjequote:Op woensdag 30 november 2011 14:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal gehad met dat kut voetbal. De enige reden om uberhaupt mee te gaan is omdat bier drinken en met maten het gezellig is maar zelfs daar heb ik geen zin meer in.
[..]
keiharde neuqseksjaja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vooral rust aan mijn hoofd
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Ik ga morgen naar concertquote:
Ja ik moest vandaag eigenlijk naar college maar ik ben niet gegaan en nu ben ik heel de tijd niks aan het doenquote:Op woensdag 30 november 2011 14:24 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Doe ik ook. Maar ik moet over 3 kwartier naar de bus. Om naar mijn werk te gaan
Omdat egel.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:26 schreef Maisnon het volgende:
Ik had mijn gegevens ook al naar het email adres gestuurd hemaar daar nog niks op gehoord
quote:Op woensdag 30 november 2011 14:23 schreef stefanhaan het volgende:
Ach trollscience is gewoon een troll. Je moet hem af en toe een beetje voeden en dan wegschoppen.
ik weet hem welquote:Op woensdag 30 november 2011 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik weet alleen het mailadres niet van de streamgegevens
uh, nee helaasquote:Op woensdag 30 november 2011 14:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoelde qua muziek. Maar keiharde neuqseks moet je vast ook wel kunnen regelen.
Met dank aan je noisia verhaaltje heb ik even alle ontbrekende tracks binnengehaaldquote:Op woensdag 30 november 2011 14:26 schreef Maisnon het volgende:
Ik had mijn gegevens ook al naar het email adres gestuurd hemaar daar nog niks op gehoord
Ja, ik was er al achterquote:Op woensdag 30 november 2011 14:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Een webpagina die laad bij het bezoek van een website alles van de server. Maar als hij dit bij elk bezoek helemaal zou doen, dan verspil je XX aantal MB met die pagina laden elke keer. Dus de browser maakt een kopie in het cache geheugen. Waardoor hij de pagina een keer laad en dan lokaal opslaat.
Normaliter update de cache de pagina als hij verandert is. Dit gebeurt ook heel vaak niet waardoor je vooral als je een website aan het maken bent. Dan iets verandert en het is niet zichtbaar.
Dit komt dan doordat hij de lokale kopie weergeeft die nog niet geupdate is. Door dan CTRL F5 te doen, doe je een 'harde refresh'. Wat iW
die ga je kopen?quote:Op woensdag 30 november 2011 14:27 schreef Royco1 het volgende:
Pfff, zit nu al op zo'n 200 euro aan oude games.
Kom maar langs dan krijg je keiharde neuqseksquote:Op woensdag 30 november 2011 14:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uh, nee helaas
KAN iemand mij dat adres even pmen waar mensen hun streamgegevens op kunnen vragen
Pff wat is dat nou voor iets.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kom maar langs dan krijg je keiharde neuqseks
/gemiddeldeFOK!kermode
Nou ik krijg er een aantal van mijn ouders voor mijn verjaardag.quote:
hahaha ik ben te oudquote:Op woensdag 30 november 2011 14:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kom maar langs dan krijg je keiharde neuqseks
/gemiddeldeFOK!kermode
Neuken op latere leeftijd, het kan!quote:
Niks :Squote:Op woensdag 30 november 2011 14:34 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
Wat is er mis met minderjarige mensen :S
quote:Op woensdag 30 november 2011 14:34 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
Wat is er mis met minderjarige mensen :S

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |