Mits je weet hoe het werkt...quote:Op woensdag 30 november 2011 14:09 schreef stefanhaan het volgende:
Website builders![]()
Gewoon een tekst editor met snufjes, zoals PHPed. of notepad++ is veel beter.
Ja nou, dat weet ik allemaal niet. Ik wil alleen weten hoe ik mijn aangepaste index op het web krijg, want dat lukt me nietquote:Op woensdag 30 november 2011 14:09 schreef stefanhaan het volgende:
Website builders![]()
Welke taal?quote:Op woensdag 30 november 2011 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja nou, dat weet ik allemaal niet. Ik wil alleen weten hoe ik mijn aangepaste index op het web krijg, want dat lukt me niet.
Het is geschreven in HTML en op de admin page staat alles als opgeslagen en is dus goed, maar zodra ik het mailadres intyp, krijg ik de oude info te zien, voordat ik de html had aangepast.quote:
HTMLquote:Op woensdag 30 november 2011 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is geschreven in HTML en op de admin page staat alles als opgeslagen en is dus goed, maar zodra ik het mailadres intyp, krijg ik de oude info te zien, voordat ik de html had aangepast.
Ik weet dus niet op welke knop ik moet klikken om de wijzigingen door te voeren.
quote:Op woensdag 30 november 2011 14:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
HTML.
Njah, probeer CTRL+S ofzo.
Ik ben een verjaardagscadeau aan het uitzoeken voor mezelf van mijn ouders.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil hem wel aanzetten, maar ga niet luisteren
ben even aan het gamen
wil je mijn vriend pmen? die kan je vast wel mee helpenquote:Op woensdag 30 november 2011 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is geschreven in HTML en op de admin page staat alles als opgeslagen en is dus goed, maar zodra ik het mailadres intyp, krijg ik de oude info te zien, voordat ik de html had aangepast.
Ik weet dus niet op welke knop ik moet klikken om de wijzigingen door te voeren.
Met dat denigrerende gedoe van jou schiet ik niks op, laat maar, ik zoek het zelf wel uit.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
HTML.
Njah, probeer CTRL+S ofzo.
Hoiquote:Op woensdag 30 november 2011 14:09 schreef stefanhaan het volgende:
Website builders![]()
Als het opgeslagen is.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met dat denigrerende gedoe van jou schiet ik niks op, laat maar, ik zoek het zelf wel uit.
ontvangen en bezig met een reactiequote:Op woensdag 30 november 2011 14:16 schreef sinepedraap het volgende:
Ik heb net gesololololociteert voor DJ
Hee, wat goed, dat werktquote:Op woensdag 30 november 2011 14:16 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Als het opgeslagen is.
Zou je ermm volgens mij is het CRTL+F5 eens moeten proberen op die pagina.
waar de wijziging zichtbaar moet worden
Wil je weten waarom?quote:
Leuk leuk!quote:Op woensdag 30 november 2011 14:16 schreef sinepedraap het volgende:
Ik heb net gesololololociteert voor DJ
Kijk op het wereldwijde web, daar zullen ongetwijfeld mensen zijn die je niet "denigreren"quote:Op woensdag 30 november 2011 14:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met dat denigrerende gedoe van jou schiet ik niks op, laat maar, ik zoek het zelf wel uit.
Omdat hij hem weer helemaal gaat ophalen bij de server?quote:
Mja, ik stel gewoon een vraag en het enige wat jij kan is achterlijk reageren met veel gebruik vanquote:Op woensdag 30 november 2011 14:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Kijk op het wereldwijde web, daar zullen ongetwijfeld mensen zijn die je niet "denigreren". Ik ken het programma niet.
Zo moeilijk is die keuze niet he.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:18 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga vrijdag misschien daten met een meisje terwijl Sparta moet voetballen en ik ook gewoon kaarten heb gekocht. Wat is er van mij geworden? Wat is er van Sparta geworden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |