Wat moet je met een minderjarige als je een meerderjarige kan krijgenquote:
counterstrike is wel baas.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:45 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb geen favo game
Ik heb Spyro veel gespeeld
van die 3+ gamesrpg's en platforms
(op de ps2 en xbox dan)
pc staat echt op nummer 1: counterstrike
Waarom kiezen?quote:Op woensdag 30 november 2011 14:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat moet je met een minderjarige als je een meerderjarige kan krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
hmmm. Not sure.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
Oh en a.s. donderdag tussen 20:00 en 22:00 kun je luisteren naar Dj LoLa - Don't stop the rock-show
![]()
![]()
loop eens niet zo te miepen man, ieder zijn dingquote:
Ik bied me aan.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:46 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Waarom kiezen?
Een 30+er en een minderjarige doen in een trio![]()
Stop met zeiken, dat hebben we de afgelopen week al genoeg gehad.quote:
Ik had het over het luisterenquote:Op woensdag 30 november 2011 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
loop eens niet zo te miepen man, ieder zijn ding
Dudequote:
och als ik het maar naar m'n zijn heb toch ?quote:Op woensdag 30 november 2011 14:49 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik had het over het luisteren
de muziek is goed
quote:Op woensdag 30 november 2011 14:50 schreef meowingtons het volgende:
Volgens mij heb ik brendakut effectief stil gekregen...:')
En ik bedoelde ook, dat ik wss geen tijd heb om te luisterenquote:Op woensdag 30 november 2011 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
och als ik het maar naar m'n zijn heb toch ?
Mja, ik hoef geen minderjarigequote:Op woensdag 30 november 2011 14:46 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Waarom kiezen?
Een 30+er en een minderjarige doen in een trio![]()
Ik voel dat ik ga winnenquote:Op woensdag 30 november 2011 14:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow
Ik zal hem eens aanzetten
je maakt maar tijdquote:Op woensdag 30 november 2011 14:50 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
En ik bedoelde ook, dat ik wss geen tijd heb om te luisteren
anders zou ik wel luisteren hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |