Ik wilde het al bijna zeggen: is het weer zover?quote:Op maandag 28 november 2011 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, niet weer.![]()
Ik ben al gedubbelfriendzoned op die manier dit weekend.
Friendzonequote:Op maandag 28 november 2011 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, niet weer.![]()
Ik ben al gedubbelfriendzoned op die manier dit weekend.
Ik zeg het al netjes van tevoren,quote:Op maandag 28 november 2011 20:34 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik wilde het al bijna zeggen: is het weer zover?
Was je maar die halve Surinamer hé ^^.quote:Op maandag 28 november 2011 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mwah, klein, klein.
Ik ben geen heloef, maar klein is het niet.
Ach, ik gun het ze van harte hoor.quote:Op maandag 28 november 2011 20:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
FriendzoneDante´s inferno of intersexual relationships
Dan zeg ik netjes van tevoren dat je volgens mij al te laat bent. Of er moet op onverklaarbare wijze nóg een vrouw die een vrouw zoekt binnen komen vallenquote:
Nieuwe afkorting voor kusjekroel?quote:Op maandag 28 november 2011 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ik gun het ze van harte hoor.
Heath en Selen:kk!
Alleen was die hij....een zijquote:Op maandag 28 november 2011 20:35 schreef formerjellybean het volgende:
hij had het over gleufjes dan heb ik het nu over stokjes
Ik waardeer het.quote:
Stomme Joodse en Indonesische familieleden.quote:Op maandag 28 november 2011 20:36 schreef Keyos het volgende:
[..]
Was je maar die halve Surinamer hé ^^.
Die was tofquote:
Kusjekroelquote:Op maandag 28 november 2011 20:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nieuwe afkorting voor kusjekroel?
Waar heb ik gezegd dat ik lesbisch ben?quote:Op maandag 28 november 2011 20:36 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dan zeg ik netjes van tevoren dat je volgens mij al te laat bent. Of er moet op onverklaarbare wijze nóg een vrouw die een vrouw zoekt binnen komen vallen
Jup.quote:Op maandag 28 november 2011 20:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nieuwe afkorting voor kusjekroel?
Lesbisch hoef nog niet eens, hèquote:Op maandag 28 november 2011 20:38 schreef Casie het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat ik lesbisch ben?
We hadden er al 2 op een rij. Misschien vandaarquote:Op maandag 28 november 2011 20:38 schreef Casie het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat ik lesbisch ben?
Ik denk dat je in de kroeg meer kans op succes hebt.quote:Op maandag 28 november 2011 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jup.
Ik ga lekker in dit topic wachten totdat er een vrouw langskomt die op zoek is naar een man.
En dan moet het ook nog eens in je leeftijdscategorie zijn.... geen goeie odds.quote:Op maandag 28 november 2011 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jup.
Ik ga lekker in dit topic wachten totdat er een vrouw langskomt die op zoek is naar een man.
Is morgen pasquote:
Maar het kan wel hoorquote:Op maandag 28 november 2011 20:39 schreef Keyos het volgende:
[..]
En dan moet het ook nog eens in je leeftijdscategorie zijn.... geen goeie odds.
Nee, in iedere kroeg word ik alleen maar aangerand door de barkeep.quote:Op maandag 28 november 2011 20:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de kroeg meer kans op succes hebt.
Ja, dat ook nog.quote:Op maandag 28 november 2011 20:39 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen jaquote:Op maandag 28 november 2011 20:39 schreef Keyos het volgende:
[..]
Jep dacht ga ook maar eens posten ipv alleen lurkenquote:Op maandag 28 november 2011 20:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat kom je hier eigenlijk doen? Gewoon meekwebbelen?
Bi ben ik ook niet hoorquote:
Waarom?quote:Op maandag 28 november 2011 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, in iedere kroeg word ik alleen maar aangerand door de barkeep.
[..]
Ja, dat ook nog.
Ik doe de heloef en word asexueel.
Oudere mannen met jongere vriendinnen zie je vaak, other way around is zeer zeldzaamquote:
Dan moet je een bar uitzoeken met een lekkere barkeepsterquote:Op maandag 28 november 2011 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, in iedere kroeg word ik alleen maar aangerand door de barkeep.
[..]
Ja, dat ook nog.
Ik doe de heloef en word asexueel.
Nee hoorquote:Op maandag 28 november 2011 20:41 schreef Keyos het volgende:
[..]
Oudere mannen met jongere vriendinnen zie je vaak, other way around is zeer zeldzaam.
Geen idee laat eens zienquote:Op maandag 28 november 2011 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kennelijk heb ik een lekker kontje.
Ik kan je uit ervaring zeggen dat het ook niet zo aan te raden isquote:Op maandag 28 november 2011 20:41 schreef Keyos het volgende:
[..]
Oudere mannen met jongere vriendinnen zie je vaak, other way around is zeer zeldzaam.
Dat is ook leuk voor de verandering.quote:Op maandag 28 november 2011 20:40 schreef Casie het volgende:
[..]
Jep dacht ga ook maar eens posten ipv alleen lurken
[..]
Bi ben ik ook niet hoor
Ik zal het proberen.quote:Op maandag 28 november 2011 20:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan moet je een bar uitzoeken met een lekkere barkeepster
Ohaiquote:Op maandag 28 november 2011 20:41 schreef Keyos het volgende:
[..]
Die is ook veel jongerquote:Op maandag 28 november 2011 20:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor
Mij lukte het wel met een jongere vriend
quote:Op maandag 28 november 2011 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mwah, klein, klein.
Ik ben geen heloef, maar klein is het niet.
Gezelliequote:Op maandag 28 november 2011 20:40 schreef Casie het volgende:
[..]
En daar word je asexueel van?quote:Op maandag 28 november 2011 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kennelijk heb ik een lekker kontje.
Mannen zijn vaak toch minder volwassen denk ikquote:Op maandag 28 november 2011 20:42 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik kan je uit ervaring zeggen dat het ook niet zo aan te raden is
Was je net van ze afquote:Op maandag 28 november 2011 20:40 schreef Casie het volgende:
[..]
[..]
Bi ben ik ook niet hoor
Ik zou het niet erg vinden een oudere vrouwquote:Op maandag 28 november 2011 20:42 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik kan je uit ervaring zeggen dat het ook niet zo aan te raden is
Jammerquote:Op maandag 28 november 2011 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe. Die is gereserveerd voor leuke dames.
Meestal zijn oudere mannen dan ook 10x aantrekkelijker dan nog die 'jongetjes'quote:Op maandag 28 november 2011 20:41 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ja, niet dan?quote:
Nee, daarom zit de barkeep iedere keer aan mijn kont.quote:
En bedankt.quote:Op maandag 28 november 2011 20:43 schreef Casie het volgende:
[..]
Meestal zijn oudere mannen dan ook 10x aantrekkelijker dan nog die 'jongetjes'
Ik was ook een tijd niet op zoek. Had gewoon even geen zin in een relatiequote:Op maandag 28 november 2011 20:42 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar gewoon niet op zoek? Dat hoorde ik vaker
stefan is jonger dan mijn broertjequote:Op maandag 28 november 2011 20:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij zit qua leeftijd dichter bij mijn 4 jaar jongere zusje dan bij mij
Maar boeiend.
Inderdaadquote:Op maandag 28 november 2011 20:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij zit qua leeftijd dichter bij mijn 4 jaar jongere zusje dan bij mij
Maar boeiend.
Is wel zo, ik had graag wel wat ouder willen zijn kwa uiterlijk, mannen worden vaak knapper naarmate ze ouder worden, vrouwen is dan weer de other way around met deze , en dies belangrijker xDquote:
Dacht jij dat ik nog zin had om te wachten tot ik een jaar of 25 was?quote:Op maandag 28 november 2011 20:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een oude vent wordt je vanzelf hoor
en hoe jong bent u dan. Weet iedereen meteen of ze kans maken of nietquote:Op maandag 28 november 2011 20:43 schreef Casie het volgende:
[..]
Meestal zijn oudere mannen dan ook 10x aantrekkelijker dan nog die 'jongetjes'
Alles wentquote:Op maandag 28 november 2011 20:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Dacht jij dat ik nog zin had om te wachten tot ik een jaar of 25 was?
Ga dan eens je best doenquote:Op maandag 28 november 2011 20:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Nop ik zit nog in de fase van even geen mannen na een relatiequote:Op maandag 28 november 2011 20:42 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar gewoon niet op zoek? Dat hoorde ik vaker
Ah je zit in de scharrel periode, want je hebt natuurlijk wel zo nu en dan jeuk.quote:Op maandag 28 november 2011 20:45 schreef Casie het volgende:
[..]
Nop ik zit nog in de fase van even geen mannen na een relatie
Ik heb verdomme woensdag nog proberen te hosselen.quote:
En je hebt pas nog gezoendquote:Op maandag 28 november 2011 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb verdomme woensdag nog proberen te hosselen.
Dat is ook niet oud hequote:Op maandag 28 november 2011 20:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Da's al bijna een week geleden.quote:Op maandag 28 november 2011 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb verdomme woensdag nog proberen te hosselen.
Dat valt me dan nog mee!quote:Op maandag 28 november 2011 20:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is ook niet oud he
40, dan ben je oud
Begrijpelijk.quote:Op maandag 28 november 2011 20:45 schreef Casie het volgende:
[..]
Nop ik zit nog in de fase van even geen mannen na een relatie
Maar pas op, tegen die tijd begint zo langzaamaan het kinderen krijgenquote:Op maandag 28 november 2011 20:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is ook niet oud he
40, dan ben je oud
Ze maken toch geen kans dus mijn leeftijd is niet belangrijkquote:Op maandag 28 november 2011 20:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en hoe jong bent u dan. Weet iedereen meteen of ze kans maken of niet![]()
De kans dat je 7 bent is minimaal dus Heloef maakt bij voorbaat al geen kans
Nee zit nu nog in de periode van even helemaal niks, ook mogelijkquote:Op maandag 28 november 2011 20:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ah je zit in de scharrel periode, want je hebt natuurlijk wel zo nu en dan jeuk.
Ja dat zeg harstikke kortgeleden nog!quote:Op maandag 28 november 2011 20:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Da's al bijna een week geleden.
I knowquote:Op maandag 28 november 2011 20:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar pas op, tegen die tijd begint zo langzaamaan het kinderen krijgen
Nah ben er wel over heen, zo bijzonder is ze ook weer niet.quote:
En bedanktquote:Op maandag 28 november 2011 20:48 schreef Casie het volgende:
[..]
Ze maken toch geen kans dus mijn leeftijd is niet belangrijk
Oh god, je schaamt je voor je leeftijd? Iets met je bio klokje dat aan het tikken is en nu bang bent dat je vrijgezel bent en blijft ?quote:Op maandag 28 november 2011 20:48 schreef Casie het volgende:
[..]
[..]
Nee zit nu nog in de periode van even helemaal niks, ook mogelijk
Je komt nooit meisjes tegen?quote:Op maandag 28 november 2011 20:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat zeg harstikke kortgeleden nog!
Verder ken ik ook niemand die hosselbaar is.
Jammer dat ik er pas later achter kwam. Kreeg altijd te horen dat laatbloeier zijn niet zo veel uit maakte. Wel dusquote:
Is het al lang uit? En hoe is het zo gekomen?quote:Op maandag 28 november 2011 20:48 schreef Casie het volgende:
[..]
[..]
Nee zit nu nog in de periode van even helemaal niks, ook mogelijk
Jawel.quote:Op maandag 28 november 2011 20:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je komt nooit meisjes tegen?
Of past je eisenlijst nog net op een toiletrol?
ik ga voor 24.quote:Op maandag 28 november 2011 20:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh god, je schaamt je voor je leeftijd? Iets met je bio klokje dat aan het tikken is en nu bang bent dat je vrijgezel bent en blijft ?
Ik schat 31
Heloef, je moet jellybean zeggen dat ik niet klein ben!quote:Op maandag 28 november 2011 20:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Nah ben er wel over heen, zo bijzonder is ze ook weer niet.
Lekker is dat dan...quote:Op maandag 28 november 2011 20:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kreeg altijd te horen dat laatbloeier zijn niet zo veel uit maakte. Wel dus
Je bent half Aziatisch, die trapt niet in die leugen, sorry.quote:Op maandag 28 november 2011 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heloef, je moet jellybean zeggen dat ik niet klein ben!
en terecht. zodra je je harem bij elkaar hebt komt ze smekend op haar knietjes naar je toe, let maar op. zoete wraak.quote:Op maandag 28 november 2011 20:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Nah ben er wel over heen, zo bijzonder is ze ook weer niet.
Kwart.quote:Op maandag 28 november 2011 20:50 schreef Keyos het volgende:
[..]
Je bent half Aziatisch, die trapt niet in die leugen, sorry.
Ja op straat maar niet op school of het werk ofzo.quote:Op maandag 28 november 2011 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom je geen hosselbare meisjes tegenkomt.
Ik heb nog met Tijn geknuffeld gisterenquote:Op maandag 28 november 2011 20:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als je dan ook nog even zegt wat precies
Maar als ik geinteresseerd was in mannen momenteel natuurlijk wel (even plagenquote:
Haha uitdagen helpt nietquote:Op maandag 28 november 2011 20:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh god, je schaamt je voor je leeftijd? Iets met je bio klokje dat aan het tikken is en nu bang bent dat je vrijgezel bent en blijft ?
Ik schat 31
Je bent dus net als ik een cocktailquote:Op maandag 28 november 2011 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kwart.![]()
Kwart Duits. Kwart Nederlands en kwart Frans.
Das een Grillerteller.quote:Op maandag 28 november 2011 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kwart.![]()
Kwart Duits. Kwart Nederlands en kwart Frans.
Ik heb het al vaker gezegd: er zijn leuke vrouwen zát. Gisteravond een hele kroeg vol zelfsquote:Op maandag 28 november 2011 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom je geen hosselbare meisjes tegenkomt.
Nee ik hoef der al niet meer, ze heeft al twee van mijn vrienden gedaan het begint ranzig te worden.quote:Op maandag 28 november 2011 20:50 schreef dawg het volgende:
[..]
en terecht. zodra je je harem bij elkaar hebt komt ze smekend op haar knietjes naar je toe, let maar op. zoete wraak.
wel de kat op het spek binden heh, door juist in deze reeks te gaan posten.quote:Op maandag 28 november 2011 20:51 schreef Casie het volgende:
[..]
Maar als ik geinteresseerd was in mannen momenteel natuurlijk wel (even plagen)
[..]
Haha uitdagen helpt niet
Twee maanden nu en ik heb het zelf uitgemaakt, te verschillende levens uiteindelijkquote:Op maandag 28 november 2011 20:49 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Is het al lang uit? En hoe is het zo gekomen?
dan kun je haar afwijzen.quote:Op maandag 28 november 2011 20:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik hoef der al niet meer, ze heeft al twee van mijn vrienden gedaan het begint ranzig te worden.
Goed, ik moet dus naar de kroeg (ook al vind ik er niet veel aanquote:Op maandag 28 november 2011 20:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik heb het al vaker gezegd: er zijn leuke vrouwen zát. Gisteravond een hele kroeg vol zelfs
Nog nummers gehosseld enzo dan?quote:Op maandag 28 november 2011 20:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik heb het al vaker gezegd: er zijn leuke vrouwen zát. Gisteravond een hele kroeg vol zelfs
Dat zal ik onthouden voor als dat moment komt. Als je in de tussentijd maar geen ramptoerist speeltquote:Op maandag 28 november 2011 20:51 schreef Casie het volgende:
[..]
Maar als ik geinteresseerd was in mannen momenteel natuurlijk wel (even plagen)
quote:
En mijn Nederlandse kant is nog Joods ook.quote:Op maandag 28 november 2011 20:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bent dus net als ik een cocktail
Gezondheid.quote:
Ze is je halfzus!quote:Op maandag 28 november 2011 20:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik hoef der al niet meer, ze heeft al twee van mijn vrienden gedaan het begint ranzig te worden.
Ze hoeft mij ook niet gelukkig.quote:
Klopt en geknuffeldquote:
Oh. Je had het over zoenenquote:Op maandag 28 november 2011 20:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nog met Tijn geknuffeld gisteren
FOK! group hug
het is toch eigenlijk zoveel lekkerder om een andere af te kunnen wijzen dan afgewezen te worden, gogo self-esteem.quote:
Nee ze is niet zo naief dat ze rond de 25 is. Ze is duidelijk ouder, kijk maar naar haar taal en reageer keuzen.quote:
Want je moet per se flirten in deze reeks?quote:Op maandag 28 november 2011 20:52 schreef dawg het volgende:
[..]
wel de kat op het spek binden heh, door juist in deze reeks te gaan posten.
nee. ze is net vrijgezel, en ze valt op wat oudere mannen, geen jonge jongetjes. tot 25 zijn mannen nog jongetjes, daarna begint het wat minder te worden.quote:Op maandag 28 november 2011 20:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee ze is niet zo naief dat ze rond de 25 is. Ze is duidelijk ouder, kijk maar naar haar taal en reageer keuzen.
Ach waarschijnlijk als ze over een maand zou zeggen "Rayen ik vind je leuk" ben ik weer als was in haar handen.quote:Op maandag 28 november 2011 20:53 schreef Keyos het volgende:
[..]
het is toch eigenlijk zoveel lekkerder om een andere af te kunnen wijzen dan afgewezen te worden, gogo self-esteem.
waar zeg ik dat?quote:Op maandag 28 november 2011 20:54 schreef Casie het volgende:
[..]
Want je moet per se flirten in deze reeks?
Ik hoop het niet, anders doe ik iets niet goedquote:Op maandag 28 november 2011 20:54 schreef Casie het volgende:
[..]
Want je moet per se flirten in deze reeks?
Maar toen ging het ineens over knuffelenquote:Op maandag 28 november 2011 20:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat anders? Daar reageerde ik op
Dat kan ook een gevaarlijk spelletje worden, dan wijs je iemand af , dan word die kwaad dat je afgewezen word en gaat die raar reageren omdat je niet reageerde hoe hij wilde en bam ............. dramaquote:Op maandag 28 november 2011 20:53 schreef Keyos het volgende:
[..]
het is toch eigenlijk zoveel lekkerder om een andere af te kunnen wijzen dan afgewezen te worden, gogo self-esteem.
Suckt altijd, als je uit elkaar groeitquote:Op maandag 28 november 2011 20:52 schreef Casie het volgende:
[..]
Twee maanden nu en ik heb het zelf uitgemaakt, te verschillende levens uiteindelijk
Je moet met meerdere mensen gaan, dan is het tofquote:Op maandag 28 november 2011 20:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goed, ik moet dus naar de kroeg (ook al vind ik er niet veel aan)
Niet nodig, twee stuks hoogblonde schoonheden aan mijn zijdequote:Op maandag 28 november 2011 20:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nog nummers gehosseld enzo dan?
Allebei kan ook toch?quote:Op maandag 28 november 2011 20:56 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar toen ging het ineens over knuffelen
Ik volg niet meer
Omdat je begint over dat het wel de kat op het spek binden is wanneer je momenteel geen zin in mannen hebt?quote:
ze is rond de 30, had een relatie van zo beetje de zelfde leeftijd. Ze ziet zich zelf als jong.quote:Op maandag 28 november 2011 20:55 schreef dawg het volgende:
[..]
nee. ze is net vrijgezel, en ze valt op wat oudere mannen, geen jonge jongetjes. tot 25 zijn mannen nog jongetjes, daarna begint het wat minder te worden.
Let niet op dawg.quote:Op maandag 28 november 2011 20:56 schreef Casie het volgende:
[..]
Omdat je begint over dat het wel de kat op het spek binden is wanneer je momenteel geen zin in mannen hebt?
Ik moet verdomme morgen weer naar school.quote:Op maandag 28 november 2011 20:56 schreef stefanhaan het volgende:
Goedenavond mensen.
Ik sta weer klaar voor een lekker nachtje doorhalen.
Ja dan wordt het een vervelende situatie, maar je komt er dan wel als winnaar uit (tenzij je spijt krijgt van je nee) , al heb ik enkele keren wel eens meiden afgewezen wat tijd geleden en vond ik dat toch wel vrij moeilijk om te doen uit soort van "zieligheid". Maar dat waren figuren waar ik écht totaal niet op zou kunnen vallen, en ik ben dan ook niet de persoon die er dan misbruik van gaat maken voor één nacht, want dat is gewoon laag.quote:Op maandag 28 november 2011 20:56 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat kan ook een gevaarlijk spelletje worden, dan wijs je iemand af , dan word die kwaad dat je afgewezen word en gaat die raar reageren omdat je niet reageerde hoe hij wilde en bam ............. drama
Ja, maar ik bedoelde meer dat ik niet wist hoe jij wist dat Tijn...eh...ik raak mijn eigen draad weer kwijtquote:
Jaquote:Op maandag 28 november 2011 20:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nog met Tijn geknuffeld gisteren
FOK! group hug
quote:Op maandag 28 november 2011 20:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ze is rond de 30, had een relatie van zo beetje de zelfde leeftijd. Ze ziet zich zelf als jong.
dus een man van 35+ is oudere man. Dus klopt mijn schatting wel
Leuke theorieënquote:Op maandag 28 november 2011 20:55 schreef dawg het volgende:
[..]
nee. ze is net vrijgezel, en ze valt op wat oudere mannen, geen jonge jongetjes. tot 25 zijn mannen nog jongetjes, daarna begint het wat minder te worden.
deze reeks is begonnen om versiertips etc, hangt nog steeds wel als een wolkje boven de reeks (natuurlijk), dus kun je ook verwachten dat er hier meer uitgedaagd etc wordt dan in topics die over tractors gaan. de vrijgezelle kat (jij) is als een druppel op een gloeiende plaat (de fokkers met versierproblemen).quote:Op maandag 28 november 2011 20:56 schreef Casie het volgende:
[..]
Omdat je begint over dat het wel de kat op het spek binden is wanneer je momenteel geen zin in mannen hebt?
Ja en? wilde je ook meedoen?quote:
te weinig aandacht gehad in je relatie, dat je zo geniet van de aandacht die je nu krijgt?quote:
Ik heb een keer een vriend afgewezen en die ging zelfmoord berichtjes in dronken bui rondsturen , en ja dan kan je wel stellen dat ik heel pissig was.quote:Op maandag 28 november 2011 20:58 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ja dan wordt het een vervelende situatie, maar je komt er dan wel als winnaar uit (tenzij je spijt krijgt van je nee) , al heb ik enkele keren wel eens meiden afgewezen wat tijd geleden en vond ik dat toch wel vrij moeilijk om te doen uit soort van "zieligheid". Maar dat waren figuren waar ik écht totaal niet op zou kunnen vallen, en ik ben dan ook niet de persoon die er dan misbruik van gaat maken voor één nacht, want dat is gewoon laag.
Omdat ik erbij was misschien?quote:Op maandag 28 november 2011 20:58 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoelde meer dat ik niet wist hoe jij wist dat Tijn...eh...ik raak mijn eigen draad weer kwijt
vrouwen liegen altijd over hun leeftijd heh.quote:Op maandag 28 november 2011 20:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ze is rond de 30, had een relatie van zo beetje de zelfde leeftijd. Ze ziet zich zelf als jong.
dus een man van 35+ is oudere man. Dus klopt mijn schatting wel
Gaan we nu alle cliché uitspraken gebruiken?quote:Op maandag 28 november 2011 20:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
te weinig aandacht gehad in je relatie, dat je zo geniet van de aandacht die je nu krijgt?
Hoe lang lees je al mee, als ik vragen mag?quote:Op maandag 28 november 2011 21:01 schreef Casie het volgende:
[..]
Gaan we nu alle cliché uitspraken gebruiken?![]()
Maar nee geen aandacht te kort en nee ook niet arrogant maar iemand die al lang mee leest en zich verveelt en denkt misschien is het leuk om eens mee te posten?
Of is dat niet mogelijk in 'jullie' gedachtenwereld?
Katten zijn lievquote:Op maandag 28 november 2011 20:59 schreef dawg het volgende:
[..]
deze reeks is begonnen om versiertips etc, hangt nog steeds wel als een wolkje boven de reeks (natuurlijk), dus kun je ook verwachten dat er hier meer uitgedaagd etc wordt dan in topics die over tractors gaan. de vrijgezelle kat (jij) is als een druppel op een gloeiende plaat (de fokkers met versierproblemen).
of zo.
Ja, ondanks dat je weet dat hij het toch niet doet, probeert die je toch in een schuldpositie te schuiven. Ik heb het hier thuis vaak meegemaakt met mijn zus, mijn zus is niet helemaal 100% (zware vorm van ADHD, en weet ik allemaal wel niet) , als ze dan niet haar zin kreeg pakte ze altijd een mes om vervolgens te dreigen haar polsen door te snijden, je weet dat ze het niet doet, maar dat verminderd mijn haat niet.quote:Op maandag 28 november 2011 21:00 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik heb een keer een vriend afgewezen en die ging zelfmoord berichtjes in dronken bui rondsturen , en ja dan kan je wel stellen dat ik heel pissig was.
Achja naar een uurtje is de nieuwigheid er ook wel vanafquote:Op maandag 28 november 2011 20:59 schreef dawg het volgende:
[..]
deze reeks is begonnen om versiertips etc, hangt nog steeds wel als een wolkje boven de reeks (natuurlijk), dus kun je ook verwachten dat er hier meer uitgedaagd etc wordt dan in topics die over tractors gaan. de vrijgezelle kat (jij) is als een druppel op een gloeiende plaat (de fokkers met versierproblemen).
of zo.
Want hij is altijd vervelend of?quote:
Als je al lang meeleest, dan weet je natuurlijk heel goed wat je kunt verwachten als je die stap eenmaal gezet hebtquote:Op maandag 28 november 2011 21:01 schreef Casie het volgende:
[..]
Maar nee geen aandacht te kort en nee ook niet arrogant maar iemand die al lang mee leest en zich verveelt en denkt misschien is het leuk om eens mee te posten?
Had ik maar een kwartje genomenquote:Op maandag 28 november 2011 21:01 schreef Capstan het volgende:
[..]
Aha, je was er bij het knuffelen en bij het zoenen bij. Nu valt het kwartje. Denk ik
quote:Op maandag 28 november 2011 20:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar pas op, tegen die tijd begint zo langzaamaan het kinderen krijgen
Volgende keerquote:
Nee hij (probeert) hosseld alles wat een gleuf heeft.quote:Op maandag 28 november 2011 21:02 schreef Casie het volgende:
[..]
Achja naar een uurtje is de nieuwigheid er ook wel vanaf
[..]
Want hij is altijd vervelend of?
Dawg denkt met zijn pielemuis.quote:Op maandag 28 november 2011 21:02 schreef Casie het volgende:
[..]
Achja naar een uurtje is de nieuwigheid er ook wel vanaf
[..]
Want hij is altijd vervelend of?
Maar waarom zat jij op zijn lip toen hij ging zoenen?quote:Op maandag 28 november 2011 21:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Had ik maar een kwartje genomen
niks gebeurd zonder reden. Dus nee je komt niet "even" gezellig mee posten. Daar zit een reden achter.quote:Op maandag 28 november 2011 21:01 schreef Casie het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. En ze denken altijd dat ze een jaar of wat jonger zijn qua kleding. Jammer dat ze zo vaak de plank mis slaanquote:Op maandag 28 november 2011 21:01 schreef dawg het volgende:
[..]
vrouwen liegen altijd over hun leeftijd heh.
Volgende keer gewoon bij een kwartje of een halfje houdenquote:Op maandag 28 november 2011 21:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Had ik maar een kwartje genomen
Gewoon, omdat dat lekker wasquote:Op maandag 28 november 2011 21:04 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar waarom zat jij op zijn lip toen hij ging zoenen?
Let niet op de woordkeuze
Ja , haat is trouwens groot woord maar ik vind wel als een meisje gewoon eerlijk is en verteld ja jammer het is niet wederzijds, je niet moet gaan drammen of op schuldgevoel in gaan praten of soort emotionele chantage want dat is gewoon echt niet tof.quote:Op maandag 28 november 2011 21:02 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ja, ondanks dat je weet dat hij het toch niet doet, probeert die je toch in een schuldpositie te schuiven. Ik heb het hier thuis vaak meegemaakt met mijn zus, mijn zus is niet helemaal 100% (zware vorm van ADHD, en weet ik allemaal wel niet) , als ze dan niet haar zin kreeg pakte ze altijd een mes om vervolgens te dreigen haar polsen door te snijden, je weet dat ze het niet doet, maar dat verminderd mijn haat niet.
Wie ging er zoenen?quote:
Van mij hoeft ze die niet te vertellen hoor, misschien komt dat later welquote:Op maandag 28 november 2011 21:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
niks gebeurd zonder reden. Dus nee je komt niet "even" gezellig mee posten. Daar zit een reden achter.
Een paar maanden denk ik nu? Las al mee toen het nog geen seireuze reeks was. Natuurlijk niet elke dag maar toch zeker wel 2 a 3x per week een paar pagina'squote:Op maandag 28 november 2011 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe lang lees je al mee, als ik vragen mag?
En natuurlijk is het leuk als je meepost. Hoe meer hoe leuker.
zekerquote:
quote:Op maandag 28 november 2011 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dawg denkt met zijn pielemuis.
Hij durft teminste, jullie blijven als 2 bange schoothondjes toe kijkenquote:Op maandag 28 november 2011 21:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee hij (probeert) hosseld alles wat een gleuf heeft.
ongelooflijk, leer nederlandsquote:Op maandag 28 november 2011 21:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee hij (probeert) hosseld alles wat een gleuf heeft.
Ik heb al iemand gehosseld mang!quote:Op maandag 28 november 2011 21:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[..]
Hij durft teminste, jullie blijven als 2 bange schoothondjes toe kijken
quote:
Daar merk ik anders niks vanquote:Op maandag 28 november 2011 21:04 schreef heloef het volgende:
Maar sowieso oudere mannen van achter in de 20 zoeken vooral vrouwen van hun eigen leeftijd terwijl juist de net volwassen meisje zo hard op ze geilen.
Oh. Ik hou niet zo van met mannen zoenen.quote:
Ik wel.quote:Op maandag 28 november 2011 21:06 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Oh. Ik hou niet zo van met mannen zoenen.
nee had niks anders verwacht van je, alles zeggen om maar aardig gevonden te wordenquote:Op maandag 28 november 2011 21:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Van mij hoeft ze die niet te vertellen hoor, misschien komt dat later wel
Maar jij bent een vrouw, ik een man.quote:
Je denkt wel erg simpel over me, ookgekquote:Op maandag 28 november 2011 21:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee had niks anders verwacht van je, alles zeggen om maar aardig gevonden te worden![]()
En dan straks weer klagen dat de klootzakken alle vrouwen krijgen![]()
![]()
nou er zijn uitzonderingen qua vrouwen die ik wel of niet wil zoenenquote:Op maandag 28 november 2011 21:07 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Maar jij bent een vrouw, ik een man.
Daarom hou ik van vrouwen zoenen
Ik heb écht een haat jegens mijn zus, maar ze heeft gewoon teveel geflikt om het nog door de vingers te kunnen zien, heb nog nooit iemand ontmoet die egoïstischer is dan zij , om van te kotsen. Dat ze psychisch niet in orde is boeit mij niets overigens, dat is niet mijn probleem.quote:Op maandag 28 november 2011 21:05 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja , haat is trouwens groot woord maar ik vind wel als een meisje gewoon eerlijk is en verteld ja jammer het is niet wederzijds, je niet moet gaan drammen of op schuldgevoel in gaan praten of soort emotionele chantage want dat is gewoon echt niet tof.
Met genoeg drank op maakt dat ook niet meer uit.quote:Op maandag 28 november 2011 21:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nou er zijn uitzonderingen qua vrouwen die ik wel of niet wil zoenen
Tja misschien ben ik idd wel een jong meisje dat om aandacht schreeuwt? Je merkt het vanzelf wel zal ik maar zeggenquote:Op maandag 28 november 2011 21:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
niks gebeurd zonder reden. Dus nee je komt niet "even" gezellig mee posten. Daar zit een reden achter.
[..]
Daar heb je een punt. En ze denken altijd dat ze een jaar of wat jonger zijn qua kleding. Jammer dat ze zo vaak de plank mis slaan
Ik zeg wat ik constateer, niks meer niks minder.quote:Op maandag 28 november 2011 21:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je denkt wel erg simpel over me, ookgek
Heb sinds kort deze ringtone :quote:
Ik denk dat ik het wel lekker vind eigenlijkquote:Op maandag 28 november 2011 21:06 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Oh. Ik hou niet zo van met mannen zoenen.
quote:Op maandag 28 november 2011 21:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iedereen iedereen natuurlijk. Liefdegevoel
Ik wilde eerst nog zeggen: "Had mij ook uitgenodigd", maar dat gaat me toch net te verquote:Op maandag 28 november 2011 21:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iedereen iedereen natuurlijk. Liefdegevoel
Ik kan maar één ding zeggen.quote:Op maandag 28 november 2011 21:09 schreef Casie het volgende:
[..]
Tja misschien ben ik idd wel een jong meisje dat om aandacht schreeuwt? Je merkt het vanzelf wel zal ik maar zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Maar je ontkent het niet? (dat van een hosselaar he;) )quote:Op maandag 28 november 2011 21:05 schreef dawg het volgende:
[..]
ongelooflijk, leer nederlands
anyway, hear say. aangezien ik dit gezeur van sommige mensen nogal beu ben, bewijs maar of hou je bek gewoon.
Mijn vriendin is 10 jaar jongerquote:Op maandag 28 november 2011 21:04 schreef heloef het volgende:
Maar sowieso oudere mannen van achter in de 20 zoeken vooral vrouwen van hun eigen leeftijd terwijl juist de net volwassen meisje zo hard op ze geilen.
Wat jij constateert is niks meer dan alleen maar jouw mening. Je hoeft niet meteen zo gaar op mij te reageren, ookgekquote:Op maandag 28 november 2011 21:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zeg wat ik constateer, niks meer niks minder.
hahaquote:Op maandag 28 november 2011 21:09 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik wilde eerst nog zeggen: "Had mij ook uitgenodigd", maar dat gaat me toch net te ver
True story, bro.quote:
Jij bent echt zo snel op je teentjes getraptquote:Op maandag 28 november 2011 21:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat jij constateert is niks meer dan alleen maar jouw mening. Je hoeft niet meteen zo gaar op mij te reageren, ookgek
Daarom heb ik een pak en een hoedje.quote:
zeg ik ben niet van artsen zonder grenzen! Ik zoen echt geen lelijk wijf, al ben ik nog zo lam.quote:Op maandag 28 november 2011 21:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Met genoeg drank op maakt dat ook niet meer uit.
Je houd wel van een beetje aandacht te zien aan je reacties. Waar trouwens niks mis mee is hoorquote:Op maandag 28 november 2011 21:09 schreef Casie het volgende:
[..]
Tja misschien ben ik idd wel een jong meisje dat om aandacht schreeuwt? Je merkt het vanzelf wel zal ik maar zeggen
Damn, die moet ik ook hebbenquote:
Wel als mensen BS over mij vertellen, Joysaquote:Op maandag 28 november 2011 21:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jij bent echt zo snel op je teentjes getrapt
Zie je het is een trend.quote:
Ik moet iedere keer lachen als ik je Trollface UI zie. Beter zie je er in het echt niet ook zo uit, anders kom ik niet meer bij.quote:Op maandag 28 november 2011 21:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jij bent echt zo snel op je teentjes getrapt
Oh ik zeik niet, ik vind je wel tofquote:Op maandag 28 november 2011 21:11 schreef dawg het volgende:
[..]
dat ongefundeerde gezeik van jullie.
Ga gewoon een keertje zoenen met een meisjequote:Op maandag 28 november 2011 21:11 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik vond het zo sneu om te zeggen: "dat gaat me echt veel en veel te ver"
Eerst lijk ik volwassen door mijn taalgebruik en reacties en dan hou ik opeens van aandacht. Snelle omslag maar ik moet natuurlijk nog wennen aan fokkers. Achja zolang ik zelf maar weet wat ik wel en niet benquote:Op maandag 28 november 2011 21:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zeg ik ben niet van artsen zonder grenzen! Ik zoen echt geen lelijk wijf, al ben ik nog zo lam.
[..]
Je houd wel van een beetje aandacht te zien aan je reacties. Waar trouwens niks mis mee is hoor
Alleen al deze reactie zegt al dat ik gelijk heb. Direct op je tere zieltje getrapt. Ik zeg wat ik constateer niks meer niks minder. Dat is iets anders dan een mening.quote:Op maandag 28 november 2011 21:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat jij constateert is niks meer dan alleen maar jouw mening. Je hoeft niet meteen zo gaar op mij te reageren, ookgek
Heb je een pedo pasquote:
En ik heb nog nooit zoveel gehosseld als na mijn scheiding toen ik net hier op Malta woondequote:Op maandag 28 november 2011 21:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Zie je het is een trend.
Ik ben iemand van 15-20, 17-23, 18-22.
Je moet gewoon ouder zijn dus.
Zal vast wel. Nou nog een dame die 1. die mening deelt en 2. dat met mij wenst te bevestigen.quote:Op maandag 28 november 2011 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ga gewoon een keertje zoenen met een meisjeecht dat is zo leuk
Buitenland + Nederlander, ook hier weer een goede combinatie gebleken ?quote:Op maandag 28 november 2011 21:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En ik heb nog nooit zoveel gehosseld als na mijn scheiding toen ik net hier op Malta woonde
1. Voer een dame dronkenquote:Op maandag 28 november 2011 21:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zal vast wel. Nou nog een dame die 1. die mening deelt en 2. dat met mij wenst te bevestigen.
Nee, want meerderjarigquote:Op maandag 28 november 2011 21:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Alleen al deze reactie zegt al dat ik gelijk heb. Direct op je tere zieltje getrapt. Ik zeg wat ik constateer niks meer niks minder. Dat is iets anders dan een mening.
Want mijn mening is totaal anders over jou. En ja over iedereen heb ik een menign. Dus ook over jou.
[..]
Heb je een pedo pas
Ik reageerde op die manier omdat ik het beschaafd wou houden, maar dat had je niet door geloof ik.quote:Op maandag 28 november 2011 21:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Alleen al deze reactie zegt al dat ik gelijk heb. Direct op je tere zieltje getrapt. Ik zeg wat ik constateer niks meer niks minder. Dat is iets anders dan een mening.
Want mijn mening is totaal anders over jou. En ja over iedereen heb ik een menign. Dus ook over jou.
Ik vind het nogal een milde reactie van MK. Volgens mij ben jij echt in de waan een geweldig debater te zijn ofzo.quote:Op maandag 28 november 2011 21:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[..]
Heb je een pedo pas
Zo werkt dat niet meer tegenwoordigquote:Op maandag 28 november 2011 21:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
1. Voer een dame dronken
2. Profit.
Wat van ver komt is lekker zullen we maar zeggenquote:Op maandag 28 november 2011 21:13 schreef Keyos het volgende:
[..]
Buitenland + Nederlander, ook hier weer een goede combinatie gebleken ?
Ik voer mezelf nog niet eens dronken, dus dat ga ik niet voor elkaar krijgenquote:Op maandag 28 november 2011 21:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
1. Voer een dame dronken
2. Profit.
Nee?quote:Op maandag 28 november 2011 21:14 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet meer tegenwoordig
hahaquote:Op maandag 28 november 2011 21:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zal vast wel. Nou nog een dame die 1. die mening deelt en 2. dat met mij wenst te bevestigen.
En bij wie lig je beter in de markt, oud of jong?quote:Op maandag 28 november 2011 21:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En ik heb nog nooit zoveel gehosseld als na mijn scheiding toen ik net hier op Malta woonde
quote:Op maandag 28 november 2011 21:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik reageerde op die manier omdat ik het beschaafd wou houden, maar dat had je niet door geloof ik.
Dit dusquote:Op maandag 28 november 2011 21:14 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik vind het nogal een milde reactie van MK. Volgens mij ben jij echt in de waan een geweldig debater te zijn ofzo.
1. Geef een onschuldig meisje drugs.quote:Op maandag 28 november 2011 21:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
1. Voer een dame dronken
2. Profit.
2 verschillende dingen toch? Je taal gebruik is zeker volwassen.quote:Op maandag 28 november 2011 21:12 schreef Casie het volgende:
[..]
Eerst lijk ik volwassen door mijn taalgebruik en reacties en dan hou ik opeens van aandacht. Snelle omslag maar ik moet natuurlijk nog wennen aan fokkers. Achja zolang ik zelf maar weet wat ik wel en niet ben
Het wil nog wel eens lukken hoor.quote:Op maandag 28 november 2011 21:14 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet meer tegenwoordig
Dit doet mij denken aan mijn eerste zoen.quote:Op maandag 28 november 2011 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
haha![]()
Goeie openingszin![]()
Jij: Vind jij zoenen lekker?
meisje: ja
Jij: Zoenen?
meisje: is goed
Pillen of weed kan ookquote:
Gewoon verversen op 5 secondes zetten, dan is het wel te doenquote:Op maandag 28 november 2011 21:15 schreef Bartholomeus het volgende:
Godsamme, dit is écht niet meer bij te houden
Onschuldig? Wie dan?quote:Op maandag 28 november 2011 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1. Geef een onschuldig meisje drugs.
2. ???
3. PROFIT!
garpje![]()
Dat dat nog kan in nederland zeg.quote:Op maandag 28 november 2011 21:15 schreef formerjellybean het volgende:
En hij houd ook niet van vrouwen die bier drinkenLet's kill the bastard
Allemaal, zolang ze niet Nederlands zijnquote:Op maandag 28 november 2011 21:15 schreef heloef het volgende:
[..]
En bij wie lig je beter in de markt, oud of jong?
Je vergeet het met mij gedeeltequote:Op maandag 28 november 2011 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
haha![]()
Goeie openingszin![]()
Jij: Vind jij zoenen lekker?
meisje: ja
Jij: Zoenen?
meisje: is goed
Vrouwen die bier drinkenquote:Op maandag 28 november 2011 21:15 schreef formerjellybean het volgende:
Je moet het ook allemaal nog lezenquote:Op maandag 28 november 2011 21:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon verversen op 5 secondes zetten, dan is het wel te doen
Sowieso, in duitsland enzo maak je veel meer kans.quote:Op maandag 28 november 2011 21:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Allemaal, zolang ze niet Nederlands zijn
je kunt de helft overslaan en het nog met gemak volgen. schiften is een kunst.quote:Op maandag 28 november 2011 21:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je moet het ook allemaal nog lezen
Over wie heb je het nu?quote:Op maandag 28 november 2011 21:15 schreef formerjellybean het volgende:
Jij gaat liever een fles goldstrike atten?quote:
hahaquote:Op maandag 28 november 2011 21:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit doet mij denken aan mijn eerste zoen.
Jij de ideale schoondochter, vriendin,quote:
Mwoah, ben meer van de mediterraanse en oost-Eurpese damesquote:Op maandag 28 november 2011 21:16 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Sowieso, in duitsland enzo maak je veel meer kans.
Een medestanderquote:Op maandag 28 november 2011 21:16 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ach, het meeste wat voorbij schiet is witte ruimtequote:Op maandag 28 november 2011 21:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je moet het ook allemaal nog lezen
Ik val dan meer op vrouwen richting het noorden, zweden enzoquote:Op maandag 28 november 2011 21:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mwoah, ben meer van de mediterraanse en oost-Eurpese dames
detailsquote:
Ik word zeurderig van alcohol. Of nogal down. Dan ben ik liever mijn springerige zelf op een feestje, leuker voor mijn vrienden en voor mijquote:Op maandag 28 november 2011 21:17 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jij gaat liever een fles goldstrike atten?
quote:Op maandag 28 november 2011 21:17 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik val dan meer op vrouwen richting het noorden, zweden enzo
Ik heb een keer een heeeeel leuk weekend gehad met een Duitse. Ik was toch al in Limburg, maar we zijn saampjes een weekend in Duitsland geweest. Erg leuk, al had ik niet in de gaten dat ze me probeerde te hosselen.quote:Op maandag 28 november 2011 21:16 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Mijn kapsel schrikt vrouwen afquote:Op maandag 28 november 2011 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
hahadie van mij ging zo
vrouw: mag ik aan je haar zitten?
ik: ja
blahblah
Zoenen
Maar niet als ik bezet benquote:
Ik denk het mijne nu ook. Ik durf niet eens meer een foto te makenquote:
Ik val...eigenlijk op alle nationaliteiten...nu ik er zo over nadenk. Niks mis met die zogenaamde Nederlandse boerinnenquote:Op maandag 28 november 2011 21:17 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik val dan meer op vrouwen richting het noorden, zweden enzo
Oh, ik denk het ook jaquote:Op maandag 28 november 2011 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
hahadie van mij ging zo
blahblah
Zoenen
[..]
Jij de ideale schoondochter, vriendin,
Oh zij verzon nog een smoes.quote:Op maandag 28 november 2011 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
hahadie van mij ging zo
blahblah
Zoenen
Zolang ze maar geen typische oostblok kop hebben van 50 centimeter breed vind ik het best ^^.quote:Op maandag 28 november 2011 21:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mwoah, ben meer van de mediterraanse en oost-Eurpese dames
Doe als mij neem een hanenkamquote:
haha goed geregeldquote:
[..]
Ik reageerde op die manier omdat ik het beschaafd wou houden, maar dat had je niet door geloof ik.
Oh nee hoor, mijn imago is niet zo groot. Daar moet ik je helaas in teleur stellen.quote:Op maandag 28 november 2011 21:14 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik vind het nogal een milde reactie van MK. Volgens mij ben jij echt in de waan een geweldig debater te zijn ofzo.
Gewoon een tipje van mijn kant. Neem het allemaal niet zo serieus.quote:
Of ik ben ook in het normale leven ook niet iemand die meteen alles op tafel gooit. (vertel ik toch nog iets persoonlijks)quote:Op maandag 28 november 2011 21:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
2 verschillende dingen toch? Je taal gebruik is zeker volwassen.
maar de manier van reageren brengt meer vragen dan antworden, en dat is omdat jij het leuk vind dat mensen er over door gaan. Dus ja je houd wel van beetje aandacht.
Maar nog maals, niks ergs aan.
Ik zit te denken aan een new kids kapsel voor carnavalquote:
Dude. What. The. Fuck.quote:Op maandag 28 november 2011 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een keer een heeeeel leuk weekend gehad met een Duitse. Ik was toch al in Limburg, maar we zijn saampjes een weekend in Duitsland geweest. Erg leuk, al had ik niet in de gaten dat ze me probeerde te hosselen.
Wel leuke kleren aan over gehouden.
haha ik vind van welquote:
Kan bestquote:
Je hebt het niet een gezienquote:
Ik ben tot veel bereid. Ik ben al bijna twintig kilo afgevallen, ik zal uit pure noodzaak wel een andere garderobe aan gaan schaffen en ik zou zelfs nog gaan sporten om dat laatste beetje weg te werken, maar mijn haar blijft zo. Punt.quote:
Nou, neequote:Op maandag 28 november 2011 21:19 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zolang ze maar geen typische oostblok kop hebben van 50 centimeter breed vind ik het best ^^.
haha goed geregeldquote:
[..]
Oh nee hoor, mijn imago is niet zo groot. Daar moet ik je helaas in teleur stellen.quote:Op maandag 28 november 2011 21:14 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Tipje van mijn kant, neem niet alles direct zo personelijk en serieus opquote:
Wat? Zoveel nieuwe indrukken enzo, en ik was al verliefd op een meisje.quote:
Ik ben bezetquote:Op maandag 28 november 2011 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
haha ik vind van welvriendin dan
schoondochter niet
Wat voor haar heb je dan nu?quote:Op maandag 28 november 2011 21:20 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ben tot veel bereid. Ik ben al bijna twintig kilo afgevallen, ik zal uit pure noodzaak wel een andere garderobe aan gaan schaffen en ik zou zelfs nog gaan sporten om dat laatste beetje weg te werken, maar mijn haar blijft zo. Punt.
Ok.quote:Op maandag 28 november 2011 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat? Zoveel nieuwe indrukken enzo, en ik was al verliefd op een meisje.
wat is dat voor kapsel?quote:Op maandag 28 november 2011 21:19 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik zit te denken aan een new kids kapsel voor carnaval
Oh ja dat is waar komt nogquote:Op maandag 28 november 2011 21:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hebt gezegd dat je hem rood zou verven
Gisterenquote:Op maandag 28 november 2011 21:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Heb je nu een hanekam? Sinds wanneer?
weet ikquote:
NETJES! hoe heb je dat gedaan?quote:Op maandag 28 november 2011 21:20 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ben tot veel bereid. Ik ben al bijna twintig kilo afgevallen, ik zal uit pure noodzaak wel een andere garderobe aan gaan schaffen en ik zou zelfs nog gaan sporten om dat laatste beetje weg te werken, maar mijn haar blijft zo. Punt.
Ik zal zeggen dat het een kapsel is op basis waarvan dames mij wellicht saai inschatten. Ik laat je fantasie de rest doenquote:Op maandag 28 november 2011 21:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat voor haar heb je dan nu?
Zijkant kort bijna millimeteren, matje in de nek enzoquote:Op maandag 28 november 2011 21:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
wat is dat voor kapsel?
[..]
Oh ja dat is waar komt nog
[..]
Gisteren
Ze was gewoon enorm dronken bij mij.quote:Op maandag 28 november 2011 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan bestbedacht mij gisteren dat ze best wel eens xtc op kon hebben
maar goed ik vond het een toffe ervaring
Geen idee eigenlijkquote:Op maandag 28 november 2011 21:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze was gewoon enorm dronken bij mij.
Nou ja, ik zal in elk geval de persoon nooit vergeten die mij voor het eerst heeft gezoendquote:Op maandag 28 november 2011 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijkmaar goed was echt tof
goeie eerste zoen
geen idee hoe ze heet haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |