Doe als mij neem een hanenkamquote:
haha goed geregeldquote:
quote:Op maandag 28 november 2011 21:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik reageerde op die manier omdat ik het beschaafd wou houden, maar dat had je niet door geloof ik.
Oh nee hoor, mijn imago is niet zo groot. Daar moet ik je helaas in teleur stellen.quote:Op maandag 28 november 2011 21:14 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik vind het nogal een milde reactie van MK. Volgens mij ben jij echt in de waan een geweldig debater te zijn ofzo.
Gewoon een tipje van mijn kant. Neem het allemaal niet zo serieus.quote:
Of ik ben ook in het normale leven ook niet iemand die meteen alles op tafel gooit. (vertel ik toch nog iets persoonlijks)quote:Op maandag 28 november 2011 21:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
2 verschillende dingen toch? Je taal gebruik is zeker volwassen.
maar de manier van reageren brengt meer vragen dan antworden, en dat is omdat jij het leuk vind dat mensen er over door gaan. Dus ja je houd wel van beetje aandacht.
Maar nog maals, niks ergs aan.
Ik zit te denken aan een new kids kapsel voor carnavalquote:
Dude. What. The. Fuck.quote:Op maandag 28 november 2011 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een keer een heeeeel leuk weekend gehad met een Duitse. Ik was toch al in Limburg, maar we zijn saampjes een weekend in Duitsland geweest. Erg leuk, al had ik niet in de gaten dat ze me probeerde te hosselen.
Wel leuke kleren aan over gehouden.
haha ik vind van welquote:
Kan bestquote:
Je hebt het niet een gezienquote:
Ik ben tot veel bereid. Ik ben al bijna twintig kilo afgevallen, ik zal uit pure noodzaak wel een andere garderobe aan gaan schaffen en ik zou zelfs nog gaan sporten om dat laatste beetje weg te werken, maar mijn haar blijft zo. Punt.quote:
Nou, neequote:Op maandag 28 november 2011 21:19 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zolang ze maar geen typische oostblok kop hebben van 50 centimeter breed vind ik het best ^^.
haha goed geregeldquote:
quote:Op maandag 28 november 2011 21:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik reageerde op die manier omdat ik het beschaafd wou houden, maar dat had je niet door geloof ik.
Oh nee hoor, mijn imago is niet zo groot. Daar moet ik je helaas in teleur stellen.quote:Op maandag 28 november 2011 21:14 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik vind het nogal een milde reactie van MK. Volgens mij ben jij echt in de waan een geweldig debater te zijn ofzo.
Tipje van mijn kant, neem niet alles direct zo personelijk en serieus opquote:
Wat? Zoveel nieuwe indrukken enzo, en ik was al verliefd op een meisje.quote:
Ik ben bezetquote:Op maandag 28 november 2011 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
haha ik vind van welvriendin dan
schoondochter niet
Wat voor haar heb je dan nu?quote:Op maandag 28 november 2011 21:20 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ben tot veel bereid. Ik ben al bijna twintig kilo afgevallen, ik zal uit pure noodzaak wel een andere garderobe aan gaan schaffen en ik zou zelfs nog gaan sporten om dat laatste beetje weg te werken, maar mijn haar blijft zo. Punt.
Ok.quote:Op maandag 28 november 2011 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat? Zoveel nieuwe indrukken enzo, en ik was al verliefd op een meisje.
wat is dat voor kapsel?quote:Op maandag 28 november 2011 21:19 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik zit te denken aan een new kids kapsel voor carnaval
Oh ja dat is waar komt nogquote:Op maandag 28 november 2011 21:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hebt gezegd dat je hem rood zou verven
Gisterenquote:Op maandag 28 november 2011 21:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Heb je nu een hanekam? Sinds wanneer?
weet ikquote:
NETJES! hoe heb je dat gedaan?quote:Op maandag 28 november 2011 21:20 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ben tot veel bereid. Ik ben al bijna twintig kilo afgevallen, ik zal uit pure noodzaak wel een andere garderobe aan gaan schaffen en ik zou zelfs nog gaan sporten om dat laatste beetje weg te werken, maar mijn haar blijft zo. Punt.
Ik zal zeggen dat het een kapsel is op basis waarvan dames mij wellicht saai inschatten. Ik laat je fantasie de rest doenquote:Op maandag 28 november 2011 21:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat voor haar heb je dan nu?
Zijkant kort bijna millimeteren, matje in de nek enzoquote:Op maandag 28 november 2011 21:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
wat is dat voor kapsel?
[..]
Oh ja dat is waar komt nog
[..]
Gisteren
Ze was gewoon enorm dronken bij mij.quote:Op maandag 28 november 2011 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan bestbedacht mij gisteren dat ze best wel eens xtc op kon hebben
maar goed ik vond het een toffe ervaring
Geen idee eigenlijkquote:Op maandag 28 november 2011 21:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze was gewoon enorm dronken bij mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |