je kunt de helft overslaan en het nog met gemak volgen. schiften is een kunst.quote:Op maandag 28 november 2011 21:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je moet het ook allemaal nog lezen
Over wie heb je het nu?quote:Op maandag 28 november 2011 21:15 schreef formerjellybean het volgende:
En hij houd ook niet van vrouwen die bier drinkenLet's kill the bastard
Jij gaat liever een fles goldstrike atten?quote:
hahaquote:Op maandag 28 november 2011 21:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit doet mij denken aan mijn eerste zoen.
Jij de ideale schoondochter, vriendin,quote:
Mwoah, ben meer van de mediterraanse en oost-Eurpese damesquote:Op maandag 28 november 2011 21:16 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Sowieso, in duitsland enzo maak je veel meer kans.
Een medestanderquote:Op maandag 28 november 2011 21:16 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ach, het meeste wat voorbij schiet is witte ruimtequote:Op maandag 28 november 2011 21:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je moet het ook allemaal nog lezen
Ik val dan meer op vrouwen richting het noorden, zweden enzoquote:Op maandag 28 november 2011 21:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mwoah, ben meer van de mediterraanse en oost-Eurpese dames
detailsquote:
Ik word zeurderig van alcohol. Of nogal down. Dan ben ik liever mijn springerige zelf op een feestje, leuker voor mijn vrienden en voor mijquote:Op maandag 28 november 2011 21:17 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jij gaat liever een fles goldstrike atten?
quote:Op maandag 28 november 2011 21:17 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik val dan meer op vrouwen richting het noorden, zweden enzo
Ik heb een keer een heeeeel leuk weekend gehad met een Duitse. Ik was toch al in Limburg, maar we zijn saampjes een weekend in Duitsland geweest. Erg leuk, al had ik niet in de gaten dat ze me probeerde te hosselen.quote:Op maandag 28 november 2011 21:16 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Mijn kapsel schrikt vrouwen afquote:Op maandag 28 november 2011 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
hahadie van mij ging zo
vrouw: mag ik aan je haar zitten?
ik: ja
blahblah
Zoenen
Maar niet als ik bezet benquote:
Ik denk het mijne nu ook. Ik durf niet eens meer een foto te makenquote:
Ik val...eigenlijk op alle nationaliteiten...nu ik er zo over nadenk. Niks mis met die zogenaamde Nederlandse boerinnenquote:Op maandag 28 november 2011 21:17 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik val dan meer op vrouwen richting het noorden, zweden enzo
Oh, ik denk het ook jaquote:Op maandag 28 november 2011 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
hahadie van mij ging zo
blahblah
Zoenen
[..]
Jij de ideale schoondochter, vriendin,
Oh zij verzon nog een smoes.quote:Op maandag 28 november 2011 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
hahadie van mij ging zo
blahblah
Zoenen
Zolang ze maar geen typische oostblok kop hebben van 50 centimeter breed vind ik het best ^^.quote:Op maandag 28 november 2011 21:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mwoah, ben meer van de mediterraanse en oost-Eurpese dames
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |