Ik reageerde op die manier omdat ik het beschaafd wou houden, maar dat had je niet door geloof ik.quote:Op maandag 28 november 2011 21:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Alleen al deze reactie zegt al dat ik gelijk heb. Direct op je tere zieltje getrapt. Ik zeg wat ik constateer niks meer niks minder. Dat is iets anders dan een mening.
Want mijn mening is totaal anders over jou. En ja over iedereen heb ik een menign. Dus ook over jou.
Ik vind het nogal een milde reactie van MK. Volgens mij ben jij echt in de waan een geweldig debater te zijn ofzo.quote:Op maandag 28 november 2011 21:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Alleen al deze reactie zegt al dat ik gelijk heb. Direct op je tere zieltje getrapt. Ik zeg wat ik constateer niks meer niks minder. Dat is iets anders dan een mening.
Want mijn mening is totaal anders over jou. En ja over iedereen heb ik een menign. Dus ook over jou.
[..]
Heb je een pedo pas
Zo werkt dat niet meer tegenwoordigquote:Op maandag 28 november 2011 21:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
1. Voer een dame dronken
2. Profit.
Wat van ver komt is lekker zullen we maar zeggenquote:Op maandag 28 november 2011 21:13 schreef Keyos het volgende:
[..]
Buitenland + Nederlander, ook hier weer een goede combinatie gebleken ?
Ik voer mezelf nog niet eens dronken, dus dat ga ik niet voor elkaar krijgenquote:Op maandag 28 november 2011 21:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
1. Voer een dame dronken
2. Profit.
Nee?quote:Op maandag 28 november 2011 21:14 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet meer tegenwoordig
hahaquote:Op maandag 28 november 2011 21:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zal vast wel. Nou nog een dame die 1. die mening deelt en 2. dat met mij wenst te bevestigen.
En bij wie lig je beter in de markt, oud of jong?quote:Op maandag 28 november 2011 21:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En ik heb nog nooit zoveel gehosseld als na mijn scheiding toen ik net hier op Malta woonde
quote:Op maandag 28 november 2011 21:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik reageerde op die manier omdat ik het beschaafd wou houden, maar dat had je niet door geloof ik.
Dit dusquote:Op maandag 28 november 2011 21:14 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik vind het nogal een milde reactie van MK. Volgens mij ben jij echt in de waan een geweldig debater te zijn ofzo.
1. Geef een onschuldig meisje drugs.quote:Op maandag 28 november 2011 21:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
1. Voer een dame dronken
2. Profit.
2 verschillende dingen toch? Je taal gebruik is zeker volwassen.quote:Op maandag 28 november 2011 21:12 schreef Casie het volgende:
[..]
Eerst lijk ik volwassen door mijn taalgebruik en reacties en dan hou ik opeens van aandacht. Snelle omslag maar ik moet natuurlijk nog wennen aan fokkers. Achja zolang ik zelf maar weet wat ik wel en niet ben
Het wil nog wel eens lukken hoor.quote:Op maandag 28 november 2011 21:14 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet meer tegenwoordig
Dit doet mij denken aan mijn eerste zoen.quote:Op maandag 28 november 2011 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
haha![]()
Goeie openingszin![]()
Jij: Vind jij zoenen lekker?
meisje: ja
Jij: Zoenen?
meisje: is goed
Pillen of weed kan ookquote:
Gewoon verversen op 5 secondes zetten, dan is het wel te doenquote:Op maandag 28 november 2011 21:15 schreef Bartholomeus het volgende:
Godsamme, dit is écht niet meer bij te houden
Onschuldig? Wie dan?quote:Op maandag 28 november 2011 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1. Geef een onschuldig meisje drugs.
2. ???
3. PROFIT!
garpje![]()
Dat dat nog kan in nederland zeg.quote:Op maandag 28 november 2011 21:15 schreef formerjellybean het volgende:
En hij houd ook niet van vrouwen die bier drinkenLet's kill the bastard
Allemaal, zolang ze niet Nederlands zijnquote:Op maandag 28 november 2011 21:15 schreef heloef het volgende:
[..]
En bij wie lig je beter in de markt, oud of jong?
Je vergeet het met mij gedeeltequote:Op maandag 28 november 2011 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
haha![]()
Goeie openingszin![]()
Jij: Vind jij zoenen lekker?
meisje: ja
Jij: Zoenen?
meisje: is goed
Vrouwen die bier drinkenquote:Op maandag 28 november 2011 21:15 schreef formerjellybean het volgende:
En hij houd ook niet van vrouwen die bier drinkenLet's kill the bastard
Je moet het ook allemaal nog lezenquote:Op maandag 28 november 2011 21:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon verversen op 5 secondes zetten, dan is het wel te doen
Sowieso, in duitsland enzo maak je veel meer kans.quote:Op maandag 28 november 2011 21:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Allemaal, zolang ze niet Nederlands zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |