Omdat ik erbij was misschien?quote:Op maandag 28 november 2011 20:58 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoelde meer dat ik niet wist hoe jij wist dat Tijn...eh...ik raak mijn eigen draad weer kwijt
vrouwen liegen altijd over hun leeftijd heh.quote:Op maandag 28 november 2011 20:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ze is rond de 30, had een relatie van zo beetje de zelfde leeftijd. Ze ziet zich zelf als jong.
dus een man van 35+ is oudere man. Dus klopt mijn schatting wel
Gaan we nu alle cliché uitspraken gebruiken?quote:Op maandag 28 november 2011 20:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
te weinig aandacht gehad in je relatie, dat je zo geniet van de aandacht die je nu krijgt?
Hoe lang lees je al mee, als ik vragen mag?quote:Op maandag 28 november 2011 21:01 schreef Casie het volgende:
[..]
Gaan we nu alle cliché uitspraken gebruiken?![]()
Maar nee geen aandacht te kort en nee ook niet arrogant maar iemand die al lang mee leest en zich verveelt en denkt misschien is het leuk om eens mee te posten?
Of is dat niet mogelijk in 'jullie' gedachtenwereld?
Katten zijn lievquote:Op maandag 28 november 2011 20:59 schreef dawg het volgende:
[..]
deze reeks is begonnen om versiertips etc, hangt nog steeds wel als een wolkje boven de reeks (natuurlijk), dus kun je ook verwachten dat er hier meer uitgedaagd etc wordt dan in topics die over tractors gaan. de vrijgezelle kat (jij) is als een druppel op een gloeiende plaat (de fokkers met versierproblemen).
of zo.
Ja, ondanks dat je weet dat hij het toch niet doet, probeert die je toch in een schuldpositie te schuiven. Ik heb het hier thuis vaak meegemaakt met mijn zus, mijn zus is niet helemaal 100% (zware vorm van ADHD, en weet ik allemaal wel niet) , als ze dan niet haar zin kreeg pakte ze altijd een mes om vervolgens te dreigen haar polsen door te snijden, je weet dat ze het niet doet, maar dat verminderd mijn haat niet.quote:Op maandag 28 november 2011 21:00 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik heb een keer een vriend afgewezen en die ging zelfmoord berichtjes in dronken bui rondsturen , en ja dan kan je wel stellen dat ik heel pissig was.
Achja naar een uurtje is de nieuwigheid er ook wel vanafquote:Op maandag 28 november 2011 20:59 schreef dawg het volgende:
[..]
deze reeks is begonnen om versiertips etc, hangt nog steeds wel als een wolkje boven de reeks (natuurlijk), dus kun je ook verwachten dat er hier meer uitgedaagd etc wordt dan in topics die over tractors gaan. de vrijgezelle kat (jij) is als een druppel op een gloeiende plaat (de fokkers met versierproblemen).
of zo.
Want hij is altijd vervelend of?quote:
Als je al lang meeleest, dan weet je natuurlijk heel goed wat je kunt verwachten als je die stap eenmaal gezet hebtquote:Op maandag 28 november 2011 21:01 schreef Casie het volgende:
[..]
Maar nee geen aandacht te kort en nee ook niet arrogant maar iemand die al lang mee leest en zich verveelt en denkt misschien is het leuk om eens mee te posten?
Had ik maar een kwartje genomenquote:Op maandag 28 november 2011 21:01 schreef Capstan het volgende:
[..]
Aha, je was er bij het knuffelen en bij het zoenen bij. Nu valt het kwartje. Denk ik
quote:Op maandag 28 november 2011 20:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar pas op, tegen die tijd begint zo langzaamaan het kinderen krijgen
Volgende keerquote:
Nee hij (probeert) hosseld alles wat een gleuf heeft.quote:Op maandag 28 november 2011 21:02 schreef Casie het volgende:
[..]
Achja naar een uurtje is de nieuwigheid er ook wel vanaf
[..]
Want hij is altijd vervelend of?
Dawg denkt met zijn pielemuis.quote:Op maandag 28 november 2011 21:02 schreef Casie het volgende:
[..]
Achja naar een uurtje is de nieuwigheid er ook wel vanaf
[..]
Want hij is altijd vervelend of?
Maar waarom zat jij op zijn lip toen hij ging zoenen?quote:Op maandag 28 november 2011 21:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Had ik maar een kwartje genomen
niks gebeurd zonder reden. Dus nee je komt niet "even" gezellig mee posten. Daar zit een reden achter.quote:Op maandag 28 november 2011 21:01 schreef Casie het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. En ze denken altijd dat ze een jaar of wat jonger zijn qua kleding. Jammer dat ze zo vaak de plank mis slaanquote:Op maandag 28 november 2011 21:01 schreef dawg het volgende:
[..]
vrouwen liegen altijd over hun leeftijd heh.
Volgende keer gewoon bij een kwartje of een halfje houdenquote:Op maandag 28 november 2011 21:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Had ik maar een kwartje genomen
Gewoon, omdat dat lekker wasquote:Op maandag 28 november 2011 21:04 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar waarom zat jij op zijn lip toen hij ging zoenen?
Let niet op de woordkeuze
Ja , haat is trouwens groot woord maar ik vind wel als een meisje gewoon eerlijk is en verteld ja jammer het is niet wederzijds, je niet moet gaan drammen of op schuldgevoel in gaan praten of soort emotionele chantage want dat is gewoon echt niet tof.quote:Op maandag 28 november 2011 21:02 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ja, ondanks dat je weet dat hij het toch niet doet, probeert die je toch in een schuldpositie te schuiven. Ik heb het hier thuis vaak meegemaakt met mijn zus, mijn zus is niet helemaal 100% (zware vorm van ADHD, en weet ik allemaal wel niet) , als ze dan niet haar zin kreeg pakte ze altijd een mes om vervolgens te dreigen haar polsen door te snijden, je weet dat ze het niet doet, maar dat verminderd mijn haat niet.
Wie ging er zoenen?quote:
Van mij hoeft ze die niet te vertellen hoor, misschien komt dat later welquote:Op maandag 28 november 2011 21:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
niks gebeurd zonder reden. Dus nee je komt niet "even" gezellig mee posten. Daar zit een reden achter.
Een paar maanden denk ik nu? Las al mee toen het nog geen seireuze reeks was. Natuurlijk niet elke dag maar toch zeker wel 2 a 3x per week een paar pagina'squote:Op maandag 28 november 2011 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe lang lees je al mee, als ik vragen mag?
En natuurlijk is het leuk als je meepost. Hoe meer hoe leuker.
zekerquote:
quote:Op maandag 28 november 2011 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dawg denkt met zijn pielemuis.
Hij durft teminste, jullie blijven als 2 bange schoothondjes toe kijkenquote:Op maandag 28 november 2011 21:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee hij (probeert) hosseld alles wat een gleuf heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |