ongelooflijk, leer nederlandsquote:Op maandag 28 november 2011 21:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee hij (probeert) hosseld alles wat een gleuf heeft.
Ik heb al iemand gehosseld mang!quote:Op maandag 28 november 2011 21:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[..]
Hij durft teminste, jullie blijven als 2 bange schoothondjes toe kijken
quote:
Daar merk ik anders niks vanquote:Op maandag 28 november 2011 21:04 schreef heloef het volgende:
Maar sowieso oudere mannen van achter in de 20 zoeken vooral vrouwen van hun eigen leeftijd terwijl juist de net volwassen meisje zo hard op ze geilen.
Oh. Ik hou niet zo van met mannen zoenen.quote:
Ik wel.quote:Op maandag 28 november 2011 21:06 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Oh. Ik hou niet zo van met mannen zoenen.
nee had niks anders verwacht van je, alles zeggen om maar aardig gevonden te wordenquote:Op maandag 28 november 2011 21:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Van mij hoeft ze die niet te vertellen hoor, misschien komt dat later wel
Maar jij bent een vrouw, ik een man.quote:
Je denkt wel erg simpel over me, ookgekquote:Op maandag 28 november 2011 21:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee had niks anders verwacht van je, alles zeggen om maar aardig gevonden te worden![]()
En dan straks weer klagen dat de klootzakken alle vrouwen krijgen![]()
![]()
nou er zijn uitzonderingen qua vrouwen die ik wel of niet wil zoenenquote:Op maandag 28 november 2011 21:07 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Maar jij bent een vrouw, ik een man.
Daarom hou ik van vrouwen zoenen
Ik heb écht een haat jegens mijn zus, maar ze heeft gewoon teveel geflikt om het nog door de vingers te kunnen zien, heb nog nooit iemand ontmoet die egoïstischer is dan zij , om van te kotsen. Dat ze psychisch niet in orde is boeit mij niets overigens, dat is niet mijn probleem.quote:Op maandag 28 november 2011 21:05 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja , haat is trouwens groot woord maar ik vind wel als een meisje gewoon eerlijk is en verteld ja jammer het is niet wederzijds, je niet moet gaan drammen of op schuldgevoel in gaan praten of soort emotionele chantage want dat is gewoon echt niet tof.
Met genoeg drank op maakt dat ook niet meer uit.quote:Op maandag 28 november 2011 21:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nou er zijn uitzonderingen qua vrouwen die ik wel of niet wil zoenen
Tja misschien ben ik idd wel een jong meisje dat om aandacht schreeuwt? Je merkt het vanzelf wel zal ik maar zeggenquote:Op maandag 28 november 2011 21:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
niks gebeurd zonder reden. Dus nee je komt niet "even" gezellig mee posten. Daar zit een reden achter.
[..]
Daar heb je een punt. En ze denken altijd dat ze een jaar of wat jonger zijn qua kleding. Jammer dat ze zo vaak de plank mis slaan
Ik zeg wat ik constateer, niks meer niks minder.quote:Op maandag 28 november 2011 21:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je denkt wel erg simpel over me, ookgek
Heb sinds kort deze ringtone :quote:
Ik denk dat ik het wel lekker vind eigenlijkquote:Op maandag 28 november 2011 21:06 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Oh. Ik hou niet zo van met mannen zoenen.
quote:Op maandag 28 november 2011 21:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iedereen iedereen natuurlijk. Liefdegevoel
Ik wilde eerst nog zeggen: "Had mij ook uitgenodigd", maar dat gaat me toch net te verquote:Op maandag 28 november 2011 21:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iedereen iedereen natuurlijk. Liefdegevoel
Ik kan maar één ding zeggen.quote:Op maandag 28 november 2011 21:09 schreef Casie het volgende:
[..]
Tja misschien ben ik idd wel een jong meisje dat om aandacht schreeuwt? Je merkt het vanzelf wel zal ik maar zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Maar je ontkent het niet? (dat van een hosselaar he;) )quote:Op maandag 28 november 2011 21:05 schreef dawg het volgende:
[..]
ongelooflijk, leer nederlands
anyway, hear say. aangezien ik dit gezeur van sommige mensen nogal beu ben, bewijs maar of hou je bek gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |