Ik wilde het al bijna zeggen: is het weer zover?quote:Op maandag 28 november 2011 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, niet weer.![]()
Ik ben al gedubbelfriendzoned op die manier dit weekend.
Friendzonequote:Op maandag 28 november 2011 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, niet weer.![]()
Ik ben al gedubbelfriendzoned op die manier dit weekend.
Ik zeg het al netjes van tevoren,quote:Op maandag 28 november 2011 20:34 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik wilde het al bijna zeggen: is het weer zover?
Was je maar die halve Surinamer hé ^^.quote:Op maandag 28 november 2011 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mwah, klein, klein.
Ik ben geen heloef, maar klein is het niet.
Ach, ik gun het ze van harte hoor.quote:Op maandag 28 november 2011 20:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
FriendzoneDante´s inferno of intersexual relationships
Dan zeg ik netjes van tevoren dat je volgens mij al te laat bent. Of er moet op onverklaarbare wijze nóg een vrouw die een vrouw zoekt binnen komen vallenquote:
Nieuwe afkorting voor kusjekroel?quote:Op maandag 28 november 2011 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ik gun het ze van harte hoor.
Heath en Selen:kk!
Alleen was die hij....een zijquote:Op maandag 28 november 2011 20:35 schreef formerjellybean het volgende:
hij had het over gleufjes dan heb ik het nu over stokjes
Ik waardeer het.quote:
Stomme Joodse en Indonesische familieleden.quote:Op maandag 28 november 2011 20:36 schreef Keyos het volgende:
[..]
Was je maar die halve Surinamer hé ^^.
Die was tofquote:
Kusjekroelquote:Op maandag 28 november 2011 20:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nieuwe afkorting voor kusjekroel?
Waar heb ik gezegd dat ik lesbisch ben?quote:Op maandag 28 november 2011 20:36 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dan zeg ik netjes van tevoren dat je volgens mij al te laat bent. Of er moet op onverklaarbare wijze nóg een vrouw die een vrouw zoekt binnen komen vallen
Jup.quote:Op maandag 28 november 2011 20:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nieuwe afkorting voor kusjekroel?
Lesbisch hoef nog niet eens, hèquote:Op maandag 28 november 2011 20:38 schreef Casie het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat ik lesbisch ben?
We hadden er al 2 op een rij. Misschien vandaarquote:Op maandag 28 november 2011 20:38 schreef Casie het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat ik lesbisch ben?
Ik denk dat je in de kroeg meer kans op succes hebt.quote:Op maandag 28 november 2011 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jup.
Ik ga lekker in dit topic wachten totdat er een vrouw langskomt die op zoek is naar een man.
En dan moet het ook nog eens in je leeftijdscategorie zijn.... geen goeie odds.quote:Op maandag 28 november 2011 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jup.
Ik ga lekker in dit topic wachten totdat er een vrouw langskomt die op zoek is naar een man.
Is morgen pasquote:
Maar het kan wel hoorquote:Op maandag 28 november 2011 20:39 schreef Keyos het volgende:
[..]
En dan moet het ook nog eens in je leeftijdscategorie zijn.... geen goeie odds.
Nee, in iedere kroeg word ik alleen maar aangerand door de barkeep.quote:Op maandag 28 november 2011 20:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de kroeg meer kans op succes hebt.
Ja, dat ook nog.quote:Op maandag 28 november 2011 20:39 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen jaquote:Op maandag 28 november 2011 20:39 schreef Keyos het volgende:
[..]
Jep dacht ga ook maar eens posten ipv alleen lurkenquote:Op maandag 28 november 2011 20:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat kom je hier eigenlijk doen? Gewoon meekwebbelen?
Bi ben ik ook niet hoorquote:
Waarom?quote:Op maandag 28 november 2011 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, in iedere kroeg word ik alleen maar aangerand door de barkeep.
[..]
Ja, dat ook nog.
Ik doe de heloef en word asexueel.
Oudere mannen met jongere vriendinnen zie je vaak, other way around is zeer zeldzaamquote:
Dan moet je een bar uitzoeken met een lekkere barkeepsterquote:Op maandag 28 november 2011 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, in iedere kroeg word ik alleen maar aangerand door de barkeep.
[..]
Ja, dat ook nog.
Ik doe de heloef en word asexueel.
Nee hoorquote:Op maandag 28 november 2011 20:41 schreef Keyos het volgende:
[..]
Oudere mannen met jongere vriendinnen zie je vaak, other way around is zeer zeldzaam.
Geen idee laat eens zienquote:Op maandag 28 november 2011 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kennelijk heb ik een lekker kontje.
Ik kan je uit ervaring zeggen dat het ook niet zo aan te raden isquote:Op maandag 28 november 2011 20:41 schreef Keyos het volgende:
[..]
Oudere mannen met jongere vriendinnen zie je vaak, other way around is zeer zeldzaam.
Dat is ook leuk voor de verandering.quote:Op maandag 28 november 2011 20:40 schreef Casie het volgende:
[..]
Jep dacht ga ook maar eens posten ipv alleen lurken
[..]
Bi ben ik ook niet hoor
Ik zal het proberen.quote:Op maandag 28 november 2011 20:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan moet je een bar uitzoeken met een lekkere barkeepster
Ohaiquote:Op maandag 28 november 2011 20:41 schreef Keyos het volgende:
[..]
Die is ook veel jongerquote:Op maandag 28 november 2011 20:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor
Mij lukte het wel met een jongere vriend
quote:Op maandag 28 november 2011 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mwah, klein, klein.
Ik ben geen heloef, maar klein is het niet.
Gezelliequote:Op maandag 28 november 2011 20:40 schreef Casie het volgende:
[..]
Jep dacht ga ook maar eens posten ipv alleen lurken
En daar word je asexueel van?quote:Op maandag 28 november 2011 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kennelijk heb ik een lekker kontje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |