Mannen zijn vaak toch minder volwassen denk ikquote:Op maandag 28 november 2011 20:42 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik kan je uit ervaring zeggen dat het ook niet zo aan te raden is
Was je net van ze afquote:Op maandag 28 november 2011 20:40 schreef Casie het volgende:
[..]
Jep dacht ga ook maar eens posten ipv alleen lurken
[..]
Bi ben ik ook niet hoor
Ik zou het niet erg vinden een oudere vrouwquote:Op maandag 28 november 2011 20:42 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik kan je uit ervaring zeggen dat het ook niet zo aan te raden is
Jammerquote:Op maandag 28 november 2011 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe. Die is gereserveerd voor leuke dames.
Meestal zijn oudere mannen dan ook 10x aantrekkelijker dan nog die 'jongetjes'quote:Op maandag 28 november 2011 20:41 schreef Keyos het volgende:
[..]
Oudere mannen met jongere vriendinnen zie je vaak, other way around is zeer zeldzaam.
Ja, niet dan?quote:
Nee, daarom zit de barkeep iedere keer aan mijn kont.quote:
En bedankt.quote:Op maandag 28 november 2011 20:43 schreef Casie het volgende:
[..]
Meestal zijn oudere mannen dan ook 10x aantrekkelijker dan nog die 'jongetjes'
Ik was ook een tijd niet op zoek. Had gewoon even geen zin in een relatiequote:Op maandag 28 november 2011 20:42 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar gewoon niet op zoek? Dat hoorde ik vaker
stefan is jonger dan mijn broertjequote:Op maandag 28 november 2011 20:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij zit qua leeftijd dichter bij mijn 4 jaar jongere zusje dan bij mij
Maar boeiend.
Inderdaadquote:Op maandag 28 november 2011 20:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij zit qua leeftijd dichter bij mijn 4 jaar jongere zusje dan bij mij
Maar boeiend.
Is wel zo, ik had graag wel wat ouder willen zijn kwa uiterlijk, mannen worden vaak knapper naarmate ze ouder worden, vrouwen is dan weer de other way around met deze , en dies belangrijker xDquote:
Dacht jij dat ik nog zin had om te wachten tot ik een jaar of 25 was?quote:Op maandag 28 november 2011 20:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een oude vent wordt je vanzelf hoor
en hoe jong bent u dan. Weet iedereen meteen of ze kans maken of nietquote:Op maandag 28 november 2011 20:43 schreef Casie het volgende:
[..]
Meestal zijn oudere mannen dan ook 10x aantrekkelijker dan nog die 'jongetjes'
Alles wentquote:Op maandag 28 november 2011 20:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Dacht jij dat ik nog zin had om te wachten tot ik een jaar of 25 was?
Ga dan eens je best doenquote:Op maandag 28 november 2011 20:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Nop ik zit nog in de fase van even geen mannen na een relatiequote:Op maandag 28 november 2011 20:42 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar gewoon niet op zoek? Dat hoorde ik vaker
Ah je zit in de scharrel periode, want je hebt natuurlijk wel zo nu en dan jeuk.quote:Op maandag 28 november 2011 20:45 schreef Casie het volgende:
[..]
Nop ik zit nog in de fase van even geen mannen na een relatie
Ik heb verdomme woensdag nog proberen te hosselen.quote:
En je hebt pas nog gezoendquote:Op maandag 28 november 2011 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb verdomme woensdag nog proberen te hosselen.
Dat is ook niet oud hequote:Op maandag 28 november 2011 20:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Da's al bijna een week geleden.quote:Op maandag 28 november 2011 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb verdomme woensdag nog proberen te hosselen.
Dat valt me dan nog mee!quote:Op maandag 28 november 2011 20:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is ook niet oud he
40, dan ben je oud
Begrijpelijk.quote:Op maandag 28 november 2011 20:45 schreef Casie het volgende:
[..]
Nop ik zit nog in de fase van even geen mannen na een relatie
Maar pas op, tegen die tijd begint zo langzaamaan het kinderen krijgenquote:Op maandag 28 november 2011 20:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is ook niet oud he
40, dan ben je oud
Ze maken toch geen kans dus mijn leeftijd is niet belangrijkquote:Op maandag 28 november 2011 20:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en hoe jong bent u dan. Weet iedereen meteen of ze kans maken of niet![]()
De kans dat je 7 bent is minimaal dus Heloef maakt bij voorbaat al geen kans
Nee zit nu nog in de periode van even helemaal niks, ook mogelijkquote:Op maandag 28 november 2011 20:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ah je zit in de scharrel periode, want je hebt natuurlijk wel zo nu en dan jeuk.
Ja dat zeg harstikke kortgeleden nog!quote:Op maandag 28 november 2011 20:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Da's al bijna een week geleden.
I knowquote:Op maandag 28 november 2011 20:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar pas op, tegen die tijd begint zo langzaamaan het kinderen krijgen
Nah ben er wel over heen, zo bijzonder is ze ook weer niet.quote:
En bedanktquote:Op maandag 28 november 2011 20:48 schreef Casie het volgende:
[..]
Ze maken toch geen kans dus mijn leeftijd is niet belangrijk
Oh god, je schaamt je voor je leeftijd? Iets met je bio klokje dat aan het tikken is en nu bang bent dat je vrijgezel bent en blijft ?quote:Op maandag 28 november 2011 20:48 schreef Casie het volgende:
[..]
[..]
Nee zit nu nog in de periode van even helemaal niks, ook mogelijk
Je komt nooit meisjes tegen?quote:Op maandag 28 november 2011 20:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat zeg harstikke kortgeleden nog!
Verder ken ik ook niemand die hosselbaar is.
Jammer dat ik er pas later achter kwam. Kreeg altijd te horen dat laatbloeier zijn niet zo veel uit maakte. Wel dusquote:
Is het al lang uit? En hoe is het zo gekomen?quote:Op maandag 28 november 2011 20:48 schreef Casie het volgende:
[..]
[..]
Nee zit nu nog in de periode van even helemaal niks, ook mogelijk
Jawel.quote:Op maandag 28 november 2011 20:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je komt nooit meisjes tegen?
Of past je eisenlijst nog net op een toiletrol?
ik ga voor 24.quote:Op maandag 28 november 2011 20:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh god, je schaamt je voor je leeftijd? Iets met je bio klokje dat aan het tikken is en nu bang bent dat je vrijgezel bent en blijft ?
Ik schat 31
Heloef, je moet jellybean zeggen dat ik niet klein ben!quote:Op maandag 28 november 2011 20:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Nah ben er wel over heen, zo bijzonder is ze ook weer niet.
Lekker is dat dan...quote:Op maandag 28 november 2011 20:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kreeg altijd te horen dat laatbloeier zijn niet zo veel uit maakte. Wel dus
Je bent half Aziatisch, die trapt niet in die leugen, sorry.quote:Op maandag 28 november 2011 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heloef, je moet jellybean zeggen dat ik niet klein ben!
en terecht. zodra je je harem bij elkaar hebt komt ze smekend op haar knietjes naar je toe, let maar op. zoete wraak.quote:Op maandag 28 november 2011 20:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Nah ben er wel over heen, zo bijzonder is ze ook weer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |