Kwart.quote:Op maandag 28 november 2011 20:50 schreef Keyos het volgende:
[..]
Je bent half Aziatisch, die trapt niet in die leugen, sorry.
Ja op straat maar niet op school of het werk ofzo.quote:Op maandag 28 november 2011 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom je geen hosselbare meisjes tegenkomt.
Ik heb nog met Tijn geknuffeld gisterenquote:Op maandag 28 november 2011 20:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als je dan ook nog even zegt wat precies
Maar als ik geinteresseerd was in mannen momenteel natuurlijk wel (even plagenquote:
Haha uitdagen helpt nietquote:Op maandag 28 november 2011 20:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh god, je schaamt je voor je leeftijd? Iets met je bio klokje dat aan het tikken is en nu bang bent dat je vrijgezel bent en blijft ?
Ik schat 31
Je bent dus net als ik een cocktailquote:Op maandag 28 november 2011 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kwart.![]()
Kwart Duits. Kwart Nederlands en kwart Frans.
Das een Grillerteller.quote:Op maandag 28 november 2011 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kwart.![]()
Kwart Duits. Kwart Nederlands en kwart Frans.
Ik heb het al vaker gezegd: er zijn leuke vrouwen zát. Gisteravond een hele kroeg vol zelfsquote:Op maandag 28 november 2011 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom je geen hosselbare meisjes tegenkomt.
Nee ik hoef der al niet meer, ze heeft al twee van mijn vrienden gedaan het begint ranzig te worden.quote:Op maandag 28 november 2011 20:50 schreef dawg het volgende:
[..]
en terecht. zodra je je harem bij elkaar hebt komt ze smekend op haar knietjes naar je toe, let maar op. zoete wraak.
wel de kat op het spek binden heh, door juist in deze reeks te gaan posten.quote:Op maandag 28 november 2011 20:51 schreef Casie het volgende:
[..]
Maar als ik geinteresseerd was in mannen momenteel natuurlijk wel (even plagen)
[..]
Haha uitdagen helpt niet
Twee maanden nu en ik heb het zelf uitgemaakt, te verschillende levens uiteindelijkquote:Op maandag 28 november 2011 20:49 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Is het al lang uit? En hoe is het zo gekomen?
dan kun je haar afwijzen.quote:Op maandag 28 november 2011 20:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik hoef der al niet meer, ze heeft al twee van mijn vrienden gedaan het begint ranzig te worden.
Goed, ik moet dus naar de kroeg (ook al vind ik er niet veel aanquote:Op maandag 28 november 2011 20:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik heb het al vaker gezegd: er zijn leuke vrouwen zát. Gisteravond een hele kroeg vol zelfs
Nog nummers gehosseld enzo dan?quote:Op maandag 28 november 2011 20:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik heb het al vaker gezegd: er zijn leuke vrouwen zát. Gisteravond een hele kroeg vol zelfs
Dat zal ik onthouden voor als dat moment komt. Als je in de tussentijd maar geen ramptoerist speeltquote:Op maandag 28 november 2011 20:51 schreef Casie het volgende:
[..]
Maar als ik geinteresseerd was in mannen momenteel natuurlijk wel (even plagen)
quote:
En mijn Nederlandse kant is nog Joods ook.quote:Op maandag 28 november 2011 20:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bent dus net als ik een cocktail
Gezondheid.quote:
Ze is je halfzus!quote:Op maandag 28 november 2011 20:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik hoef der al niet meer, ze heeft al twee van mijn vrienden gedaan het begint ranzig te worden.
Ze hoeft mij ook niet gelukkig.quote:
Klopt en geknuffeldquote:
Oh. Je had het over zoenenquote:Op maandag 28 november 2011 20:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nog met Tijn geknuffeld gisteren
FOK! group hug
het is toch eigenlijk zoveel lekkerder om een andere af te kunnen wijzen dan afgewezen te worden, gogo self-esteem.quote:
Nee ze is niet zo naief dat ze rond de 25 is. Ze is duidelijk ouder, kijk maar naar haar taal en reageer keuzen.quote:
Want je moet per se flirten in deze reeks?quote:Op maandag 28 november 2011 20:52 schreef dawg het volgende:
[..]
wel de kat op het spek binden heh, door juist in deze reeks te gaan posten.
nee. ze is net vrijgezel, en ze valt op wat oudere mannen, geen jonge jongetjes. tot 25 zijn mannen nog jongetjes, daarna begint het wat minder te worden.quote:Op maandag 28 november 2011 20:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee ze is niet zo naief dat ze rond de 25 is. Ze is duidelijk ouder, kijk maar naar haar taal en reageer keuzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |