Welke tijd is het wel afgelopen?quote:Op zondag 27 november 2011 22:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee een of andere klootviool vind het nutting om nu een server reboot te houden
Volgens mij maandagavond Amerikaanse tijd, dus dinsdagochtend hierzo.quote:
Nee wel maandag voor ons denk ik. Ik had gehoord of 0600 uur of iets van 1600quote:Op zondag 27 november 2011 23:10 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Volgens mij maandagavond Amerikaanse tijd, dus dinsdagochtend hierzo.
Dinsdagochtend 6 uurquote:Op zondag 27 november 2011 23:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nee wel maandag voor ons denk ik. Ik had gehoord of 0600 uur of iets van 1600
quote:
Doen ze aan 5 dagen eerder ?quote:Op maandag 28 november 2011 00:28 schreef Knoflook het volgende:
[..]
Mediamarkt. In dit geval Eindhoven.
Tijd voor een nieuwe laptop/pc?quote:Op maandag 28 november 2011 00:46 schreef JediSimons het volgende:
Verbaasde mij wel. World of Warcraft kon ik gewoon op Max settings draaien. (shadows wel weggelaten). Korriban ging nog wel. Maar toen kwam ik op Dromund Kaas.Laten we maar niet beginnen over Alderaan Warzone. Gewoon niet te doen. Wat een gehaper.
Uiteraard. Volgende week mag ik m'n nieuwe machine ontvangen. Voornamelijk voor school en werk. Verschillende bronnen hebben mij al verteld dat de game smooth gaat lopen op max settings op een iMac 27''. (bootcamp).quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
12game. Daar hadden ze nog een Collector's Editionquote:
Is het ook. En misschien krijg je dat niet eens. Ik verwacht iig niet dat ik 5 dagen eerder begin.quote:Op maandag 28 november 2011 00:49 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
maximum is 5 dagen hoor volgens mij
Oh dan heb ik t verkeerd gelezenquote:Op maandag 28 november 2011 00:49 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
maximum is 5 dagen hoor volgens mij
Gewoon de officiële site. De goedkoopste versie genomen uiteraard.quote:
Ik ben tot level 21 gekomen en ik kan zeggen tot dat level als je alle quests doet dat je dan te hoog level bent meestal.quote:Op maandag 28 november 2011 01:16 schreef GlenSpey het volgende:
Hoe zit het eigelijk met questen in dit spel? Zijn er voldoende quests om lekker mee door te levelen of mag je gaan grindfesten?
Precies, ik heb het ook niet anders gemerkt eigenlijk. Als je de main quest volgt en je pikt de side-quests op waar je ze tegenkomt hoef je helemaal nergens te grinden.quote:Op maandag 28 november 2011 01:32 schreef Pixell het volgende:
Ik doe eigenlijk alleen maar quests, heb nog nooit hoeven te grinden om een beetje bij te blijven
Zei het al eerder, met soldier had ik daar ook totaal geen problemen mee, maar met Marauder werd dat een ander verhaal. Naar mijn gevoel is die gewoon underpowered.quote:Op maandag 28 november 2011 06:24 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Precies, ik heb het ook niet anders gemerkt eigenlijk. Als je de main quest volgt en je pikt de side-quests op waar je ze tegenkomt hoef je helemaal nergens te grinden.
wel moet ik zeggen dat ik het eigenlijk allemaal net wat te makkelijk vind gaan... heb met m'n Smuggler nergens echt moeite mee gehad of überhaupt ook maar iets van healing hoeven te gebruiken tot de eerste flashpoint.
Klopt, dat van die loot klopt wel, helft vd tijd is het niet beter!quote:Op maandag 28 november 2011 10:18 schreef Altron het volgende:
Van het weekend ook even gespeeld.
Was begonnen als BH , en het speelt echt allemaal lekker weg.
Die ingesproken questjes voegen echt veel toe, normaal is het gewoon :
- naam quest -
- lap tekst -
*click* *click* *click* -accept-
Omdat ik geen zin heb om zo'n heel verhaal door te lezen.
Moet wel zeggen dat het inderdaad ook wel iets te makkelijk is.
In het begin is dat niet zo heel erg , maar op wat latere levels mag het wel iets moeilijker.
Ik weet niet of meer mensen dit ook hadden , maar ik vond dat de quest items die ik kreeg 9 van de 10 keer slechter waren dan dat ik al geloot had van corpses.
ik had zaterdag invite en ik kan er nog op in iedergevalquote:Op maandag 28 november 2011 11:21 schreef RickoKun het volgende:
is ie nog steeds aan de gang, de beta?
ik zit alweer te spelen addictive spelquote:Op maandag 28 november 2011 11:28 schreef RickoKun het volgende:
Mooi zohopelijk vanavond ook nog effe
Sja dat is toch altijd altijd wel het nadeel van een melee class geweest in elke mmo.quote:Op maandag 28 november 2011 10:45 schreef Pixell het volgende:
[..]
Klopt, dat van die loot klopt wel, helft vd tijd is het niet beter!
Als BH totaal geen moeite gehad, maar speelde met een maatje en met z'n 2en is het helemaal easy! Echter als Jedi Knight iets lastiger, naar mijn gevoel is het verschil tussen ranged/melee te groot.
Voornamelijk omdat je als ranged het initiatief hebt en de Mobs dus als half dood zijn voordat ze wat doen en bij melee moet je er eerst nog helemaal naartoe lopen terwijl je al beschoten word.
Fnack Antwerpen, was de enige waar er nog een Early Access Code bijzat.quote:
Nadeel is ok. Maar het verschil is te groot IMO. Mijn commando won soms gevechten zonder bijna een schrammetje te krijgen, terwijl mijn sentinel dezelfde gevechten uitkwam met half health. Guardian met Soresu Form deed het meestal wel beter, qua health, dan de sentinel, maar deed wat langer over gevechten. Guardian met Shien Form was ongeveer gelijk met sentinel. Tenminste zo ervaarde ik het.quote:Op maandag 28 november 2011 11:36 schreef Altron het volgende:
[..]
Sja dat is toch altijd altijd wel het nadeel van een melee class geweest in elke mmo.
ik sprak met iemand die al 25+ had gehaald op de beta, en die vertelde dat het een stuk moeilijker wordt met name omdat je ook goed op pulls moet gaan letten (je vecht altijd tegen een groepje mobs) zodat je niet geswarmed word,quote:Op maandag 28 november 2011 15:04 schreef RickoKun het volgende:
Consular heeft best wel een aids bereik
Maar tot nu toe idd ook geen enkele moeite gehad, maarja, ben ook maar lvl 7 ofzo.
Hoop dat dat wel iets toeneemt.
Want ik houd inderdaad niet ontzettend erg van groepen, met name omdat er altijd kneuzen die spellen spelen (tenminste, is mijn ervaring) en er dus in een gemiddelde guild maar een stuk of 7 toffe figuren zijn. Gelukkig hoef ik dus niet persé hulp in te roepen van andere mensen.
Maar om nu level 50 te worden met gemak in mijn eentje maakt het 'achievingsgevoel' er nu ook niet beter op
Idd , zoiets had ik ook al gehoord van een paar gasten die ik ken die al wat verder waren.quote:Op maandag 28 november 2011 15:06 schreef leeell het volgende:
[..]
ik sprak met iemand die al 25+ had gehaald op de beta, en die vertelde dat het een stuk moeilijker wordt met name omdat je ook goed op pulls moet gaan letten (je vecht altijd tegen een groepje mobs) zodat je niet geswarmed word,
dus het zal wel degelijker moeilijker worden, het blijft natuurlijk de newbie area waar je tot level 10 zit
Ik zal vanavond eens even wat melee classes uitproberen om te kijken hoe het zit in swtor.quote:Op maandag 28 november 2011 14:55 schreef pjats het volgende:
[..]
Nadeel is ok. Maar het verschil is te groot IMO. Mijn commando won soms gevechten zonder bijna een schrammetje te krijgen, terwijl mijn sentinel dezelfde gevechten uitkwam met half health. Guardian met Soresu Form deed het meestal wel beter, qua health, dan de sentinel, maar deed wat langer over gevechten. Guardian met Shien Form was ongeveer gelijk met sentinel. Tenminste zo ervaarde ik het.
wat bedoel je daarmee?quote:Op maandag 28 november 2011 15:04 schreef RickoKun het volgende:
Consular heeft best wel een aids bereik
okayquote:Op maandag 28 november 2011 16:00 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die paar force spells zijn nogal voor als je dichtbij bent, zeg maar 2 meter ofzo
welk lvl ben je? in het begin heb je amper spells hequote:Op maandag 28 november 2011 16:00 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die paar force spells zijn nogal voor als je dichtbij bent, zeg maar 2 meter ofzo
Die bindkeys is een bekend probleem in de TOR betaforums, maar dat schijnt bij release verholpen te zijn. Ook gaan ze pas bij release de AA-knop aanzetten, waardoor het spel mogelijk mooier gaat worden op een goed PC'tje.quote:Op maandag 28 november 2011 16:02 schreef Masyl het volgende:
Ik gebruik bij MMO's mousebuttons 4 en 5 als shift en control, alleen werkt dit niet bij SWTOR. Ik kan ze wel binden maar ingame werkt het niet
Ik hoop dat ze dit nog wel gaan fixen voor de release
quote:
quote:Op maandag 28 november 2011 16:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
welk lvl ben je? in het begin heb je amper spells he
Bol faaltquote:Op maandag 28 november 2011 20:20 schreef Twiney het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/g(...)011582070/index.html
BOL.com zegt toch echt 7 dagen....
Bol.com staat zelfs op de site van EA als hun officiële SWTOR verkoop keten in Nederland.quote:
Ah, probleem opgelost. Ik had alles op laag gezet en de schuifdingen helemaal naar links gedaan om ervoor te zorgen dat het wat beter ging. Maar blijkbaar werkte dat niet echt en toen zat ik met een FPS van 20. Daarna een heleboel teruggezet en ik bleef op 20 FPS zitten. Toen maar de resolutie aangepast en daarna ging FPS omhoog. Stom dat ik daar niet aan gedacht had.quote:Op maandag 28 november 2011 01:17 schreef pjats het volgende:
Ik moet zeggen dat ik niks snap van die grafisch instellingen. Ik weet dat ik niet een monster-pc heb, maar ik moet toch wel meer dan 20 FPS krijgen? Speelde vandaag voor het eerst met dat metertje aan en ik kon het niet hoger krijgen.
betekend nog steeds niet dat ze niet kunnen falen want het is 5 dagen eerder niet 7quote:Op maandag 28 november 2011 21:04 schreef benx het volgende:
[..]
Bol.com staat zelfs op de site van EA als hun officiële SWTOR verkoop keten in Nederland.
We zullen zien..quote:Op maandag 28 november 2011 22:20 schreef Chef_M het volgende:
5 dagen is bevestigd, 7 dagen klopt geen ruk van.
quote:How will I be able to gain access to the Game in time for Early Game Access?
Customers who have redeemed their Pre-Order Code for Star Wars: The Old Republic will be notified via email prior to the beginning of Early Game Access that the Game client is ready for download. Another email will be sent at the beginning of Early Game Access to inform players that they can now access Star Wars: The Old Republic.
ik denk het wel ja, als ie nog aan zo een preorder kan komen want als ik hier zo lees zijn ze schaars inmiddels? ik kocht tijdje terug gewoon zo'n doosje bij de bartsmitquote:Op dinsdag 29 november 2011 00:59 schreef benx het volgende:
feitelijk kan mijn maat de game gewoon 5 dagen proberen voor 5 euro?
Is dat niet altijd het geval? Nu heb ik alleen WoW in de begindagen gespeeld, maar LotR:O speel ik tot nog toe nog steeds en 90% van de content is eigenlijk gewoon solo. M.u.v. instances en raids. En zolang ik niet gedwongen wordt door een groep om sneller door het verhaal heen te gaan dan ik zelf zou willen vind ik het allemaal bestquote:Op dinsdag 29 november 2011 03:23 schreef Pixell het volgende:
Erg vette game, maar het is meer een soort van uitgebreide singleplayer heb ik het idee..
Heb zelf erg veel verschillende mmo's gespeeld en uit mijn ervaringen moet ik zeggen dat je mischien wel 90% van de tijd alleen aan het levelen bent als het niet meer is.quote:Op dinsdag 29 november 2011 03:23 schreef Pixell het volgende:
Erg vette game, maar het is meer een soort van uitgebreide singleplayer heb ik het idee..gaat er echt van afhangen hoe de endgame is, anders kan je net zo goed 8 classes naar 50 lvl'n.
Puur DPS met 2 zwaarden is Jedi Sentinel, in jou geval het meest logisch.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:17 schreef dubrillion het volgende:
Maar weet niet of ik later voor Sentinel moet
gaan of Guardian. Ik ben het type dat eropaf stormt en om de beurt aanvallen doet die
schade toebrengen. Ik hou helemaal niet van Tank of Healer of wat dan ook. Ik wil
gewoon hakken met me zwaard en me companion healt me maar tussendoor![]()
Iemand tips?
uhm?? waar staat dat?quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:03 schreef Chocolatebear het volgende:
Hoe later je je pre-order code registreert hoe later je kan beginnen aan de Early access.
Over de hele site.quote:
Ik speel zelf ook al vanaf vanilla wow, maar ik weet niet waarom, maar dat was het gevoel dat ik kreeg.. Misschien ook omdat wow 1 grote open wereld is en hier je pad meer voor je is uitgeschreven?quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:18 schreef Altron het volgende:
[..]
Heb zelf erg veel verschillende mmo's gespeeld en uit mijn ervaringen moet ik zeggen dat je mischien wel 90% van de tijd alleen aan het levelen bent als het niet meer is.
Of je moet met een paar vrienden tegelijkertijd levelen.
Ik had wel vaak dat iemand me gelijk een invite gaf bij die Heroic 2m+ questjes in swtor.
Maar idd , ben ook wel benieuwd naar de endgame maar voorlopig ga ik me best vermaken met het levelen
zou wel kut zijn heb het dit weekend pas gekocht en moet die code nog invoeren alleen is de site platquote:
Onderhoud op de sitequote:Op dinsdag 29 november 2011 15:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
zou wel kut zijn heb het dit weekend pas gekocht en moet die code nog invoeren alleen is de site plat
wist eerst niet zeker of ik het geld er voor over had maar na het spelenquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:50 schreef Altron het volgende:
[..]
Onderhoud op de site
Komt wel goed.
Je kan als Jedi ook Sith worden als je bijv veel Dark punten haalt. Je word dus goed of slecht met die punten.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:56 schreef Knoflook het volgende:
Kan iemand mij duidelijk uitleggen wat light/ dark punten doen? Ik weet dat het met je imago naar andere npc's uitmaakt. Maar nog meer? Kon t niet vinden.
En met Light of Dark heb je ook weer wapen restricties.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:07 schreef Twiney het volgende:
[..]
Je kan als Jedi ook Sith worden als je bijv veel Dark punten haalt. Je word dus goed of slecht met die punten.
Wat best handig is om te weten, want ik vond ooit een superbruut wapen en toen was het light side only, had je wat aan als Sith, want die zijn zelden light.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
En met Light of Dark heb je ook weer wapen restricties.
Je kan niet letterlijk een Sith worden, als je als Jedi dark side raakt verandert je uiterlijk mee. (optioneel dit)quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:07 schreef Twiney het volgende:
[..]
Je kan als Jedi ook Sith worden als je bijv veel Dark punten haalt. Je word dus goed of slecht met die punten.
Ik hoop wel dat je door hebt dat dit niet als singleplayer game is bedoeld. Dus als je ooit niet verder kan zonder andere spelers nodig te hebben moet je niet gaan klagen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:17 schreef dubrillion het volgende:
Jongens ik heb een vraag.
Ik heb weinig ervaring met MMO's.
Heb van het weekend mogen testen en vond het een fantastische game.
Waarom? Omdat je denk ik wel alles solo kan doen samen met een companion.
Ik wil als eerste de Jedi Knight proberen. Maar weet niet of ik later voor Sentinel moet
gaan of Guardian. Ik ben het type dat eropaf stormt en om de beurt aanvallen doet die
schade toebrengen. Ik hou helemaal niet van Tank of Healer of wat dan ook. Ik wil
gewoon hakken met me zwaard en me companion healt me maar tussendoor![]()
Iemand tips?
Daar maak ik me niet zo'n zorgen om, het is en blijft een beta. Pas als blijkt dat dit ook zo is in de final build ga ik me zorgen maken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:53 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ik heb wel gelezen van een general beta tester (en andere testers) op de officiele forum dat het allemaal niet zo is als het lijkt.
Dat het idd tof is tot zo'n leveltje of 30 maar dat daarna je steeds meer "lege" planeten aantreft.
Veel kill x mobs achtige dingen of van die zeer overdreven "kill this many for a bonus"
Zelfs 1 zo'n kill/bonus quest waar je 135 mobs moest dood maken.
En story quests zeer zeer zeldzaam zijn.
Op 1 planeet zelfs maar 1 class story quest.
85% is wat je met iedere class dus zult ondernemen.
Persoonlijk gaat mij dat niet weerhouden om het te kopen/spelen.
En daar komt bij het was iemand met 350 uur aan speeltijd en 3 lvl 50 blabla etc.
Misschien had hij een burnout ervan.
Hoewel hij het verdomd goed en netjes onderbouwd had.
Neem aan dat er ook met regelmaat content updates komen, de idioten die meteen de eerste week 24x7 gaan spelen en door de content heen blazen zal niet 99% van de playerbase zijn gok ik en de rest zal op een wat rustiger tempo het spel beleven. Ik maak me niet zo'n zorgen over de content met de hoeveelheid speeluren die ik in het spel kan steken per week.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Daar maak ik me niet zo'n zorgen om, het is en blijft een beta. Pas als blijkt dat dit ook zo is in de final build ga ik me zorgen maken.
Zoals ik in de beta weekend heb gedaanquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:22 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Neem aan dat er ook met regelmaat content updates komen, de idioten die meteen de eerste week 24x7 gaan spelen en door de content heen blazen zal niet 99% van de playerbase zijn gok ik en de rest zal op een wat rustiger tempo het spel beleven. Ik maak me niet zo'n zorgen over de content met de hoeveelheid speeluren die ik in het spel kan steken per week.
Ik heb heerlijk de tijd genomen voor classes die ik toch niet wilde spelen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zoals ik in de beta weekend heb gedaanSkip wel heel veel van die gesprekken dat is wel jammer. Ik wil als het live is lekker mijn tijd ervoor nemen
Nou ja het probleem voor hem was dat maand na maand (of build na build) er niks veranderde en er maar mondjes maat af en toe wat bij kwam.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Daar maak ik me niet zo'n zorgen om, het is en blijft een beta. Pas als blijkt dat dit ook zo is in de final build ga ik me zorgen maken.
Ik ga denk ik tanken met de Sithquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:36 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb heerlijk de tijd genomen voor classes die ik toch niet wilde spelen.
Alhoewel ik nu wel ernstig aan het twijfelen ben over zowel de Jedi Knight als de Sith Warrior
Beide!quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:15 schreef Knoflook het volgende:
Mijn grootste dilemma van het moment, wat mijn hersenen dezer dagen bezig houd.
Smuggler of Jedi Sentinel.
Bad ass zijn of er Bad ass uit zien.
Ik heb beide gespeeld, maar nog geen idee welke stijl ik wil gaan spelen.
http://www.reddit.com/r/swtor/quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:53 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
heeft iemand nog een interessante swtor forum/site want ik verveel me
niet aan reddit gedacht, dank!quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:38 schreef JediSimons het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/swtor/
Empirequote:Op dinsdag 29 november 2011 20:54 schreef JediSimons het volgende:
Crimson Order is trouwens nog steeds op zoek naar SWTOR fans. We hebben onze eigen Ventrilo/Voice Chat server. We ze zullen proberen om zoveel mogelijk met elkaar te questen. Het doel is om daarmee een hechte groep te creëren, zodat we uiteindelijk op level 50 met die groep Operations (PvE) kunnen gaan doen. Op Casual niveau.
Er zijn nog genoeg spots over. Twijfel dus niet.
Ik dacht dat je newb hier was en je clan kwam spammenquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:54 schreef JediSimons het volgende:
Crimson Order is trouwens nog steeds op zoek naar SWTOR fans. We hebben onze eigen Ventrilo/Voice Chat server. We ze zullen proberen om zoveel mogelijk met elkaar te questen. Het doel is om daarmee een hechte groep te creëren, zodat we uiteindelijk op level 50 met die groep Operations (PvE) kunnen gaan doen. Op Casual niveau.
Er zijn nog genoeg spots over. Twijfel dus niet.
Klopt. Darth Jadus, je weet toch.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:28 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik dacht dat je newb hier was en je clan kwam spammenmaar je hebt gewoon een nieuwe avatar
geheel nieuw downloadenquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:06 schreef Friday12 het volgende:
kan je trouwens de beta files gebruiken of moet je de hele game opnieuw downloaden?
Star Wars™ The Old Republic™ Digital Deluxe Editionquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:01 schreef RickoKun het volgende:
15 dec kunnen pre orders knallen en anderen op 20 dec?
Hoeveel kostte de order bij jullie?
In de forum werd gezegd dat je wss de client opnieuw moest downloaden.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:06 schreef Friday12 het volgende:
kan je trouwens de beta files gebruiken of moet je de hele game opnieuw downloaden?
ben een twitternewb en kan niet vinden hoe ik naar de tweet link voor de ongelovigenquote:@Rockjaw Stephen Reid
FAQ: if you played this weekend you do NOT need to uninstall the #SWTOR client. We are planning to patch it to Early Game Access / Live.
Holy shitdicks! Dan mag ik wel weer beginnen met werkenquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:08 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Star Wars™ The Old Republic™ Digital Deluxe Edition
¤ 74. 99
Inclusief ¤5 reserveringskosten.
Digitale pc-download
Meteen gereserveerd bij Origin toen het beschrikbaar was, en geredeemed, dus hoop zowieso om op 15 Dec. te beginnen.
[..]
In de forum werd gezegd dat je wss de client opnieuw moest downloaden.
nee paar extra ingame items je kan ook 1 van 55 euro(standard) kopenquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Holy shitdicks! Dan mag ik wel weer beginnen met werkenzitten daar toch wel 2 maand spelen bij ofzo?
Stephen Reidquote:FAQ: if you played this weekend you do NOT need to uninstall the #SWTOR client. We are planning to patch it to Early Game Access / Live.
Ik weet dat ik wat loop te bitchen maar ook dat is nog best duur? Normale pc spellen kosten rond de 40 a 45 eu?quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee paar extra ingame items je kan ook 1 van 55 euro(standard) kopen
tegenwoordig is 50-60 een prijs die je kan verwachten bf3 en cod mw3 waren beide ook 60 geloof ikquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:25 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik weet dat ik wat loop te bitchen maar ook dat is nog best duur? Normale pc spellen kosten rond de 40 a 45 eu?
Ik moet sws weer werken want heb veel geld opgemaakt aan mn nieuwe pc
Missch dat ik dan gewoon weer via budgetgaming.nl moet, heb bf3 ook voor 42 eu zo besteldquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
tegenwoordig is 50-60 een prijs die je kan verwachten bf3 en cod mw3 waren beide ook 60 geloof ik
Volgens mij zit bij elke aankoop van het spel een maand gratis.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:50 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Missch dat ik dan gewoon weer via budgetgaming.nl moet, heb bf3 ook voor 42 eu zo besteld
Zit daar ook 1 maand gratis spelen bij of zou ik meteen er een maand of 3 bij MOETEN kopen?
Ze zijn ook bezig met een nieuwe build voor de testers. Misschien is het alvast daarvoor.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:14 schreef Friday12 het volgende:
men beta launcher is namelijk nu wel wat aan het installeren vandaar dat ik het vraag
'quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
tegenwoordig is 50-60 een prijs die je kan verwachten bf3 en cod mw3 waren beide ook 60 geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
quote:Op woensdag 30 november 2011 09:07 schreef Morthill het volgende:
[..]
'
Onzin, zelfs op Steam ben je nooit meer dan 50 euro kwijt voor een PC-game.
TOR is alleen duur als je extra's wilt. Idioten die 150 euro betalen voor de LEEn ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ook de digital versie.![]()
Collectors is echt om te bewaren en/of later te verkopen.
Ooh misschien wil ik dan wel je Darth Magusquote:Op woensdag 30 november 2011 09:20 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
En ik
Verkopenquote:Op woensdag 30 november 2011 09:20 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
En ik
Met conversaties roll je allemaal en de hoogste mag zeggen wat hij wil. Wat voor effect dit op de dark/light side heeft voor je team weet ik niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Gaat dat zo? (gechargeerd, begrjip ik) Als je met coop shit complete?
Nah als jij dark kiest en de ander light als keuze dan krijg jij gewoon dark points.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:27 schreef DaFan het volgende:
[..]
Met conversaties roll je allemaal en de hoogste mag zeggen wat hij wil. Wat voor effect dit op de dark/light side heeft voor je team weet ik niet.
Zou kut zijn als je volledig dark bent en zon faggot loopt lief te doen.
quote:Op woensdag 30 november 2011 12:58 schreef Friday12 het volgende:
vind het wel een leuk bedacht systeem zo met die chat keuzes
watquote:
yup. iedereen maakt een keuze, dan wordt er gerolld voor welke keuze er gebruikt wordt.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Gaat dat zo? (gechargeerd, begrjip ik) Als je met coop shit complete?
Fucking bekendquote:Op woensdag 30 november 2011 17:47 schreef Pixell het volgende:
Ik heb ontwenningsverschijnselen van afgelopen weekend
Zit echt naar me xbox en desktop te staren naar die games en geen van allen triggeren
Heb meteen aangeschaft toen hij in de Pre-orders begon te staan, meteen ook de code geredeemed, dus ik hoop het dat ik ook de 15de mag.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:59 schreef Pixell het volgende:
Ik heb al zolang geleden gepre-ordered ik denk dat ik wel de 15e mag inloggen
same, net weer paar uurtjes gespeeld, je moet toch wat.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:01 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb Anno 2070 om me mee te vermaken.
Dat denk ik niet, maar ik heb redelijk snel daarna vakantie, fmlquote:Op woensdag 30 november 2011 18:33 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Heb meteen aangeschaft toen hij in de Pre-orders begon te staan, meteen ook de code geredeemed, dus ik hoop het dat ik ook de 15de mag.Bij de tijd dat de mensen de 20ste starten heb ik alweer een character van level 30 rondlopen.
Agh, ik heb tentamens, papers en een masterscriptie te schrijven, prioriteiten stellen enzoquote:Op woensdag 30 november 2011 20:24 schreef Pixell het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, maar ik heb redelijk snel daarna vakantie, fml
En na de vakantie tentamen week... die voldoendes kan ik op me buik schrijven
Haha, daar ben ik heel slecht in, geen discipline enzoquote:Op woensdag 30 november 2011 21:01 schreef Morthill het volgende:
[..]
Agh, ik heb tentamens, papers en een masterscriptie te schrijven, prioriteiten stellen enzo
Masterscriptiequote:Op woensdag 30 november 2011 21:01 schreef Morthill het volgende:
[..]
Agh, ik heb tentamens, papers en een masterscriptie te schrijven, prioriteiten stellen enzo
Tof, maar aan de andere kant game ik al 10 jaar goed met m'n Logitech Trackballquote:Op woensdag 30 november 2011 23:10 schreef JediSimons het volgende:
http://www.reddit.com/r/s(...)pherals_now_bar_the/
Ben van plan om die muis te halen. Apple Magic Mouse werkt toch niet met gaming denk ik. En het ziet er gewoon tof uit.
[ afbeelding ]
![]()
Dat was het hoogtepunt van mijn BAquote:Op woensdag 30 november 2011 21:12 schreef RickoKun het volgende:
[..]
MasterscriptieThe horror...
Ben nu bezig met bachelorscriptieEn dat vind ik al kut
Misschien maar joinen danquote:Op donderdag 1 december 2011 08:02 schreef DrParanoid het volgende:
Empire of Tweakers - EoT
http://www.swtor.com/guilds/291580/empire-tweakers
Republic of Tweakers - RoT
http://www.swtor.com/guilds/291921/republic-tweakers
Tweakers guilds zijn upside spreekt voor zich.
Website: http://www.gotswtor.nl/
Bestaat dat dan?quote:Op donderdag 1 december 2011 14:16 schreef Morthill het volgende:
hoe doen we het nu met de FOK!guild?
ja daaromquote:
Wut? Naam/link?quote:
Sorry, ik bedoel dus, omdat er nog geen guild is. Mijn ja was pure spreektaal, sloeg nergens opquote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 20:52 schreef cherrycoke het volgende:
You have been selected to participate in the final STAR WARS: The Old Republic Beta Test
If you have not yet downloaded the game client, please make sure to visit your Game Tester Page to begin the download. We're looking forward to your participation and feedback!
If you have any trouble accessing the Game Testing Portal, please contact the Star Wars™: The Old Republic Team™ for assistance.
May the Force be with you,
The Star Wars™: The Old Republic Team™
Youll be able to begin testing Star Wars: The Old Republic very soon! Your test begins:
Friday, December 2 at 1:00 PM CST
wut?
Nee, jij nietquote:
Ik hoorde ook ergens dat het op grafisch gebied was gelimiteerd in de beta? Maar niemand die dit zei had het onderbouwd met bronnen..quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:24 schreef sammeh het volgende:
[..]
Nee, jij niet.
Ik vond trouwens afgelopen weekend de textures echt enorm tegenvallen, maar dat blijkt achteraf gezien geen wonder! Schijnbaar geeft high dezelfde textures als low en is medium momenteel hetgeen dat er het beste uitziet. De high textures zijn wel weer zichtbaar in de cutscenes dus ze bestaan in ieder geval wel.
Bronnetje
http://www.reddit.com/r/s(...)state_of_aatextures/
Dat lucht mij in ieder geval wel flink op want ik vond het bijzonder tegenvallen na alles op high te hebben gegooid.
Ja dat zijn de textures dus, momenteel is textures op high dus van slechtere kwaliteit dan textures op medium. Daarnaast kon AA niet gebruikt worden.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:27 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik hoorde ook ergens dat het op grafisch gebied was gelimiteerd in de beta? Maar niemand die dit zei had het onderbouwd met bronnen..
Er gaat sowieso toch wel verschil zitten tussen de cinematics / cutscenes en de game, dat is bij alle spellen zoquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:34 schreef sammeh het volgende:
[..]
Ja dat zijn de textures dus, momenteel is textures op high dus van slechtere kwaliteit dan textures op medium. Daarnaast kon AA niet gebruikt worden.
Heb m'n post ook geupdate met screenshots van voor en tijdens cutcenes, daar is echt een enorm verschil tussen
Misschien, het is ook een aanname van mij dat high precies hetzelfde is als in de cutscenes. Maar het punt is dat als je nu textures op high hebt dan krijg je de textures van low en ziet medium er beter uit. Ik denk niet dat ik er ver naast zit als ik zeg dat wat je in de cutscenes ziet waarschijnlijk high is.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:37 schreef Pixell het volgende:
[..]
Er gaat sowieso toch wel verschil zitten tussen de cinematics / cutscenes en de game, dat is bij alle spellen zoMaar ik neem aan dat het nog beter wordt, want ik hoorde ook iets over Ultra setting en afgelopen weekend kon je ook weinig opties aanpassen bij de Video settings, dat wordt ook nog unlocked.
Laten we het hopen, dat zou swtor een stuk aantrekkelijker maken en heel wat gewhine minder opleveren van de hatersquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:41 schreef sammeh het volgende:
[..]
Misschien, het is ook een aanname van mij dat high precies hetzelfde is als in de cutscenes. Maar het punt is dat als je nu textures op high hebt dan krijg je de textures van low en ziet medium er beter uit. Ik denk niet dat ik er ver naast zit als ik zeg dat wat je in de cutscenes ziet waarschijnlijk high is.
Ik denk dat je pech hebt:quote:
quote:Sent Dec. 1: Final Beta Testing Weekend Invites
This is our final test before launch! We have invited a smaller number of testers than in our previous Beta Testing Weekend to assist us in testing a new build of the game. If you participated in the last Beta Testing Weekend, check your e-mail to see if you've been invited. All you need to do is open the launcher and begin patching – you'll be able to play at the time stated in the e-mail you received.
Who was invited: Selected testers that participated in the previous Beta Testing Weekend
What was sent: Final Beta Testing Weekend invitations
Server locations: US East Coast, US West Cost, and EU servers
Invite status: All invitations have been sent! Check your e-mail to see if you have been invited and for instructions!
neequote:Op vrijdag 2 december 2011 01:51 schreef s0ul1991 het volgende:
Ik zit er bij. Hopelijk kan de AA aan dit keer.
Volgens mij altijd al zo.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:26 schreef Morthill het volgende:
Is flirt pas sinds de nieuwe build zinvol in conversaties of was dat voor de Jedi Knight altijd al zo?
ok, nuttig dan, want de drie andere klassen waarmee ik gespeeld heb, had flirt echt 0,0 zinquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:28 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Volgens mij altijd al zo.
Wat ik wel had gelezen was dat same sex romance er pas later in zou zitten.
Of dat vanaf deze nieuwe build dus is weet ik niet.
Wachtwoord moet gereset worden om security redenen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:45 schreef Cara het volgende:
Iemand anders die niet op de site kan inloggen? Er staat bij mij Login failed. Zelfde voor launcher.
Alweer? Godver, dat heb ik nou al 2 keer moeten doen. Mag hopen dat dit niet een maandelijks terugkerend iets is.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:46 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Wachtwoord moet gereset worden om security redenen.
Ja toch doe ik het rustig aan.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:55 schreef Cara het volgende:
Maar ik zeur niet, ben weer invited tegen verwachting in. Dus een lekker weekend tor er gratis bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Putin for President _O_
quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:08 schreef Prullenbak6 het volgende:
Goede mmo heb de hele week kunnen testen![]()
http://www.swtorstrategie(...)rs-old-republic.html"The red side and the blue side"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze klagen over dat het verhaal niet interessant is terwijl ze duidelijk niet eens verder dan de Prologue zijn gekomen.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Sommigen klagen zelfs dat het verhaal verteld wordt door cutscenes. Ze willen liever tekst lezen of beter gezegd tekst negeren... en dan zeggen dat het verhaal niet interessant is... Goed, je hoeft het spel niet leuk te vinden, maar kom dan met goede argumenten aan...quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
"The red side and the blue side"
En ze klagen over dat het verhaal niet interessant is terwijl ze duidelijk niet eens verder dan de Prologue zijn gekomen.
Idd, met WoW (wat ik 2 maandjes heb gespeeld in totaal) ook geen enkele verhaallijn meegekregen. Maar dat kwam ook omdat ik geen zin had om die onzin te lezen en meteen alles skiptequote:Op vrijdag 2 december 2011 13:33 schreef Prullenbak6 het volgende:
En zeggen ook dat ze in WoW meer onderdeel voelen van het verhaal dan in swtor. Terwijl ik vind dat het andersom is, ik weet niet eens wat het verhaal van bv; duskwood is of dragonblight. En ze hebben zeker ook nog nooit gehoord van de spatie balk.
(en gamepro stopt ermee, logisch met zulke reviews dat je blad failliet gaat, en een review baseren op lvl 1-15)
GVDquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:17 schreef Altron het volgende:
You’ll be able to begin testing Star Wars™: The Old Republic™ very soon! Your test begins:
Friday, December 2 at 1:00 PM CST
Nice
http://www.swtorstrategie(...)rs-old-republic.htmlBeetje een rare review idd..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:54 schreef =HellFire= het volgende:
Zo, die Gamepro-review is bagger zeg. My gawd!![]()
![]()
Even een correctie. Het is een Preview. Niet dat dat het minder bagger of raar maakt, maar tochquote:
Das minder.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:49 schreef RickoKun het volgende:
[..]
GVD![]()
ik heb niet meer een uitnodiging gekregen
http://www.swtorstrategie(...)rs-old-republic.htmllol , wat een kansloze gast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die comments er ook onder haha :
quote:Corey Downing :
I can tell you why GamePro is getting shutdown.quote:Dai Maou :
lemme guess, because they're retarded- Djehoetie / Jehuty -
Dan zeer vooringenomen en slecht onderzocht. Maakt het niet veel beter nee!quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:24 schreef pjats het volgende:
[..]
[..]
Even een correctie. Het is een Preview. Niet dat dat het minder bagger of raar maakt, maar toch
Gisteravond nog van een andere account mn ww gereset dus dat lijkt me sterk.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:29 schreef Altron het volgende:
[..]
Das minder.
Ik probeer al 2 dagen m'n pass te resetten maar die kut site is al 2 dagen of down of ''under maintenance''... zucht.
Dus kan ik niet inloggen
Heb gisteren meerdere malen overdag en s'avonds m'n ww proberen te resetten maar kreeg elke keer een foutmelding , net pech gehad zeker :/quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:43 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Gisteravond nog van een andere account mn ww gereset dus dat lijkt me sterk.
Gisteren was t een uurtje brak maar verder niet hoor.
Nu maintenance ter voorbereiding van de test dit weekend.
Ik kreeg er ook een mailtje over op 1 van mn accounts maar nee het geldt niet voor allemaal.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:49 schreef Pixell het volgende:
Moet je je password weer veranderen? Nog geen bericht over gehad namelijk..
http://www.swtorstrategie(...)rs-old-republic.htmlTevens heeft GamePro SW:TOR omgedoopt tot beste MMO.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(http://www.swtor.com/awards)
quote:Iets meer nieuws volgende week.quote:@Rockjaw Stephen Reid
FAQ answer: We'll have more details on Early Game Access next week, including downloading for those who pre-ordered (who don't have client).![]()
Ik doelde eigenlijk wachten in de Queu op de server waar ik al weken op aan het testen ben. Positie 1434. Grumble. Ik heb nou niet echt zin weer een nieuw karakter te maken.quote:
Ja, dat roep ik ook al de hele tijdquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:02 schreef cherrycoke het volgende:
ik vind me zelf als sith warrior nou niet persee veel damage doen. vette mijn companion pet doet meer damage dan mij
volgens mij kun je tot morgen probleemloos nog testen en daarna gaan ze alles voorbereiden voor de laatste en echte build.quote:Op zaterdag 3 december 2011 09:34 schreef Cara het volgende:
Is er nog iets van serverdowntime vanmiddag?
thanksquote:Op zaterdag 3 december 2011 09:42 schreef Morthill het volgende:
[..]
volgens mij kun je tot morgen probleemloos nog testen en daarna gaan ze alles voorbereiden voor de laatste en echte build.
Ja, volgens een stickie van 14:00 tot 17:00 uur.quote:Op zaterdag 3 december 2011 09:34 schreef Cara het volgende:
Is er nog iets van serverdowntime vanmiddag?
Het verschil zit in het aantal mensen, flashpoints zijn kleine instances voor 4 mensen. En Ops zijn soort van raids, en dat is voor 8 of 16 man.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:15 schreef Chef_M het volgende:
Iemand die mij kan uitleggen precies wat Flashpoints en Operations zijn? Of wat het verschil daartussen is? Ben nogal newb in (MMO)RPG's.
Ok, en wat doen ze allemaal? Weet nauwelijks wat een raid is (Nee, nooit WoW gespeeld).quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:19 schreef Pixell het volgende:
[..]
Het verschil zit in het aantal mensen, flashpoints zijn kleine instances voor 4 mensen. En Ops zijn soort van raids, en dat is voor 8 of 16 man.
Dacht ik
enorme bosses en uren spelenquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:37 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ok, en wat doen ze allemaal? Weet nauwelijks wat een raid is (Nee, nooit WoW gespeeld).
Verleidelijk.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:24 schreef Nephalem het volgende:
Voor de late bestellers, Bol heeft de CE weer op voorraad:
http://www.bol.com/nl/p/g(...)011582071/index.html
Je bent gek. Haal hem dan op voor wat dollars.quote:
Gewoon nu kopen, in de seal laten, 5 jaar of langer netjes bewaren en dan voor 600-700euro verkopen!quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:59 schreef Cara het volgende:
[..]
Je bent gek. Haal hem dan op voor wat dollars.
En je dan realiseren dat de game geflopt is en je 150 euro over de balk hebt gegooid.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:16 schreef Pixell het volgende:
[..]
Gewoon nu kopen, in de seal laten, 5 jaar of langer netjes bewaren en dan voor 600-700euro verkopen!
maakt niet uit, flop of top, blijft geld waard voor de die-hard SW collectorsquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:20 schreef Morthill het volgende:
[..]
En je dan realiseren dat de game geflopt is en je 150 euro over de balk hebt gegooid.
5 jaar doen om 450 euro te 'verdienen'.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:16 schreef Pixell het volgende:
[..]
Gewoon nu kopen, in de seal laten, 5 jaar of langer netjes bewaren en dan voor 600-700euro verkopen!
maar een geflopt exemplaar zal je geen 450 meer opleveren.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:21 schreef leeell het volgende:
[..]
maakt niet uit, flop of top, blijft geld waard voor de die-hard SW collectors
Tenzij je er echt een handeltje in begint, guildie van mij op wow deed dat, redelijke business, die verdiende wel wat meer dan 450 p. 5jaarquote:Op zondag 4 december 2011 00:10 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
5 jaar doen om 450 euro te 'verdienen'.
Ik scheur het ding open en zet het beeldje op m'n bureau, heb ik een stuk meer plezier van
Tja... wat noem je redelijk?quote:Op zondag 4 december 2011 14:49 schreef Pixell het volgende:
[..]
Tenzij je er echt een handeltje in begint, guildie van mij op wow deed dat, redelijke business, die verdiende wel wat meer dan 450 p. 5jaar
hij verkocht er misschien 4/5 per jaar en als je dan dit bekijkt:quote:
jammer hij is nu weggehaaldquote:
Groepje van 3 mobs die terug op het veld spawnen door gedropt te worden door een battleship. Je zag ze zo met een kabel naar beneden klimmen en vervolgens vloog dat schip weg en verdween in de horizon.quote:Op zondag 4 december 2011 22:02 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
jammer hij is nu weggehaaldvanwaar die
? ben nu wel benieuwd
Dat is geen respawnen, gebeurt in flashpoints regelmatigquote:Op zondag 4 december 2011 22:14 schreef JediSimons het volgende:
[..]
Groepje van 3 mobs die terug op het veld spawnen door gedropt te worden door een battleship. Je zag ze zo met een kabel naar beneden klimmen en vervolgens vloog dat schip weg en verdween in de horizon.
Hoezo een vorm van respawn, klinkt eerder als een "event" dat je triggered.quote:Op zondag 4 december 2011 22:21 schreef JediSimons het volgende:
^^^^![]()
En ik heb het meegemaakt in de Tombs van Korriban.
Dus het is een vorm van mob respawn.
Waar mobs in WoW nog gewoon faded terug respawnen, komen bepaalde mobs in SWTOR op een speciale manier ''terug''. Erg immersive en gaaf om te zien!
quote:I saw something similar to this at lvl 1 on Korriban. When you go into the first tomb and engage the human NPC's, some guys repel from the ceiling to join the group. I was so damn impressed when I saw that.
http://www.reddit.com/r/s(...)blic_respawn_system/quote:This is actually the direction that Bioware games seem to be going these days. In the new Dragon Age II DLC, monsters will no longer simply appear out of nowhere or magically appear out of the ceiling--they'll now crawl out of caves, come running through the woods, or charge you from afar.
Perhaps the earliest instance of this that I can remember is in Mass Effect 2, when some of the first drones you fight after you meet he Illusive Man fly in, and you can see them doing so.
Enige wat ik kan vinden is dit: https://helporigin.secure(...)e&appcontext=browserquote:Op maandag 5 december 2011 01:03 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik heb een vraagje aan jullie;
Ik heb SWTOR gepre-ordered via Origin ongeveer 2 weken geleden maar nu wil ik mijn order cancellen. Ik heb op google gezocht maar ik kan niet vinden hoe ik contact kan maken met de Origin Klantenservice. Heeft iemand van jullie soms enig idee?
http://www.swtor.com/preorder/faq#123222quote:I pre-ordered the digital Standard Edition of Star Wars: The Old Republic through Origin.com but now have changed my mind and would like to change my pre-order to a physical Standard Edition instead. How do I make this change?
To change your pre-order edition, you will need to cancel your current pre-order and place a new pre-order at the retailer of your choice. If you have pre-ordered through Origin.com and need to cancel, please contact Origin.com Help.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |